Serwis eventis.pl pozwala docierać do szerokiego grona użytkowników z ofertą organizowanych przez Państwa szkoleń, kursów, warsztatów, webinarów, seminariów i konferencji - zarówno tych stacjonarnych, jak i realizowanych w trybie online.
Pakiety PRIME i PREMIUM
Organizatorom eventów merytorycznych oferujemy możliwość współpracy w ramach dwóch pakietów:
- bezpłatnego pakietu PRIME
- odpłatnego pakietu PREMIUM
Bezpłatny pakiet PRIME pozwala na podstawową obecność w serwisie:
- utworzenie wizytówki/profilu Organizatora z opisem i listą wydarzeń,
- dodanie w serwisie informacji o max. 10 organizowanych wydarzeniach,
- otrzymywanie zgłoszeń i zapytań od użytkowników,
- pakiet PRIME jest całkowicie bezpłatny!
W ramach odpłatnego pakietu PREMIUM otrzymują Państwo dodatkowo:
- pozycjonowanie ofert na stronie głównej i na listach z wydarzeniami (będą one wyświetlane przed wydarzeniami Prime),
- wyświetlanie wydarzeń pod artykułami zgodnie z ich dopasowaniem kontekstowym,
- możliwość przypisania dodawanych wydarzeń do większej liczby kategorii (max. 4 kategorie),
- możliwość dodania w serwisie nawet 500 wydarzeń,
- wyświetlanie kolorowego logotypu firmy przy wszystkich ofertach oraz na listach wydarzeń,
- obecność Państwa wydarzeń w newsletterze/alertach/powiadomieniach o nowych wydarzeniach wysyłanych do subskrybentów,
- w przypadku pakietu PREMIUM stosujemy nowoczesny model płatności za sukces - płacisz tylko, jeśli za naszym pośrednictwem pozyskasz klienta!
Jak założyć konto i dodać wydarzenie w serwisie eventis.pl?
- Wypełnij formularz rejestracji
- Potwierdź rejestrację klikając w link otrzymany mailem
- Poczekaj na aktywację konta przez administratora (48h w dni robocze)
- Zaloguj się na konto, dodaj informacje o firmie oraz organizowanych wydarzeniach
Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem zasad współpracy w ramach odpłatnego pakietu PREMIUM skontaktuj się z nami. Aż 85% zgłoszeń od użytkowników serwisu trafia do organizatorów z uruchomionym pakietem PREMIUM!