Oferta dla Organizatorów szkoleń, kursów, konferencji, webinarów...

Jesteś organizatorem szkoleń, kursów, webinarów, warsztatów lub konferencji? Chcesz umieścić informacje o swojej firmie oraz organizowanych wydarzeniach na łamach serwisu eventis.pl i zacząć otrzymywać zgłoszenia i zapytania od użytkowników serwisu?

Zapoznaj się z naszą ofertą dla Organizatorów, zarejestruj w serwisie i zacznij docierać do tysięcy użytkowników zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym!

Artykuł

Oferta i zasady współpracy z Organizatorami eventów

Serwis eventis.pl pozwala docierać do szerokiego grona użytkowników z ofertą organizowanych przez Państwa szkoleń, kursów, warsztatów, webinarów, seminariów i konferencji - zarówno tych stacjonarnych, jak i realizowanych w trybie online.

Pakiety PRIME i PREMIUM

Organizatorom eventów merytorycznych oferujemy możliwość współpracy w ramach dwóch pakietów:

  • bezpłatnego pakietu PRIME
  • odpłatnego pakietu PREMIUM

Prime i Premium

Bezpłatny pakiet PRIME pozwala na podstawową obecność w serwisie:

  • utworzenie wizytówki/profilu Organizatora z opisem i listą wydarzeń,
  • dodanie w serwisie informacji o max. 10 organizowanych wydarzeniach,
  • otrzymywanie zgłoszeń i zapytań od użytkowników,
  • pakiet PRIME jest całkowicie bezpłatny!

 W ramach odpłatnego pakietu PREMIUM otrzymują Państwo dodatkowo:

  • pozycjonowanie ofert na stronie głównej i na listach z wydarzeniami (będą one wyświetlane przed wydarzeniami Prime),
  • wyświetlanie wydarzeń pod artykułami zgodnie z ich dopasowaniem kontekstowym,
  • możliwość przypisania dodawanych wydarzeń do większej liczby kategorii (max. 4 kategorie),
  • możliwość dodania w serwisie nawet 500 wydarzeń,
  • wyświetlanie kolorowego logotypu firmy przy wszystkich ofertach oraz na listach wydarzeń,
  • obecność Państwa wydarzeń w newsletterze/alertach/powiadomieniach o nowych wydarzeniach wysyłanych do subskrybentów,
  • w przypadku pakietu PREMIUM stosujemy nowoczesny model płatności za sukces - płacisz tylko, jeśli za naszym pośrednictwem pozyskasz klienta!
Jak założyć konto i dodać wydarzenie w serwisie eventis.pl?
  1. Wypełnij formularz rejestracji 
  2. Potwierdź rejestrację klikając w link otrzymany mailem
  3. Poczekaj na aktywację konta przez administratora (48h w dni robocze)
  4. Zaloguj się na konto, dodaj informacje o firmie oraz organizowanych wydarzeniach

Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem zasad współpracy w ramach odpłatnego pakietu PREMIUM skontaktuj się z nami. Aż 85% zgłoszeń od użytkowników serwisu trafia do organizatorów z uruchomionym pakietem PREMIUM!
 

WAŻNE! Nie akceptujemy kont organizatora zakładanych przy użyciu bezpłatnych kont e-mail (np.: @onet.pl, @wp.pl, @hotmail.com...) z powodu braku możliwości przeprowadzania weryfikacji zakładającego konto. Prosimy o używanie w trakcie rejestracji adresów e-mail znajdujących się w domenach firmowych (np.: biuro@nazwafirmy.pl), a w uzasadnionych przypadkach prosimy o kontakt.
Oferta i zasady współpracy z Organizatorami eventów
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Współpraca z Organizatorami wydarzeń

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami i odpowiedziami na nie dotyczącymi zasad współpracy pomiędzy Eventis.pl a Organizatorami szkoleń, kursów, konferencji...
Dowiedz się czym jest baza szkoleń, kursów i konferencji biznesowych Eventis.pl

Kliknij przycisk "Dodaj" dostępny na górze strony, a następnie zaloguj się na swoje konto organizatora bądź zarejestruj, jeśli nie masz jeszcze konta w portalu. Po zalogowaniu możesz zacząć dodawać, edytować oraz usuwać swoje wydarzenia.

Nasz portal oferuje Organizatorom wydarzeń dwa pakiety - bezpłatny pakiet PRIME oraz odpłatny pakiet PREMIUM. Podczas rejestracji konta wybierz w formularzu rejestracji opcję PRIME, aby założyć bezpłatne konto. Jeśli po przetestowaniu portalu chcesz rozszerzyć możliwości obecności w serwisie skontaktuj się z nami, aby poznać zasady współpracy w ramach pakietu PREMIUM.

Aktywacja konta zajmuje do 48h w dni robocze. Dbamy o wiarygodność przedstawianych ofert i bezpieczeństwo naszych użytkowników, dlatego wszystkie konta są ręcznie weryfikowane przed aktywacją.

Pamiętaj, aby podczas rejestracji:
- użyć jako loginu adresu e-mail w domenie firmowej (nie akceptujemy bezpłatnych kont pocztowych)
- rzetelnie wypełnić dane, abyśmy mogli się z Tobą skontaktować w razie potrzeby
- potwierdzić rejestrację poprzez kliknięcie w link wysłany mailem

Do każdego wydarzenia dodawanego w naszym portalu możesz zdefiniować adres e-mail oraz numer telefonu, na który będą trafiać zgłoszenia i zapytania od użytkowników. Przesyłane są one w czasie rzeczywistym, więc już kilka sekund po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego lub kontaktowego trafią one na twój e-mail. Wszystkie zgłoszenia oraz zapytania dostępne są również na koncie organizatora z możliwością ich eksportu do pliku Excel.

Tak, do każdego wydarzenia możesz stworzyć regulamin określający jakie stosujesz zasady przyjmowania zgłoszeń, dokonywania płatności, rezygnacji ze zgłoszenia itp. Użytkownik będzie miał możliwość zapoznania się z nimi zanim wyśle zgłoszenie.

Nie, zgłoszenie dokonane przez portal wymaga potwierdzenia przez organizatora wydarzenia. Jeśli więc międzyczasie postanowisz odwołać swoje wydarzenie bądź wyczerpie się pula wolnych miejsc, wystarczy że odpowiesz osobie zgłaszającej się, że nie możesz przyjąć zgłoszenia. Nie jesteś zobowiązany do jego przyjęcia i podawania przyczyn odrzucenia zgłoszenia.

Nie, serwis nie zajmuje się aktualnie przyjmowaniem opłat od zgłaszających się uczestników. Przyjęcie płatności leży całkowicie po stronie organizatora wydarzenia. W zgłoszeniu otrzymasz wszystkie dane zgłaszającego, które umożliwią Ci kontakt z nim, wystawienie faktury i przyjęcie płatności.

Prosimy o kontakt z nami celem poznania oferty. Oferta prowizyjna jest jednakowa dla Organizatorów, ale może ulegać zmianom w czasie. Ze względu na chęć zapewnienia dobrych wyników naszym obecnym Partnerom okresowo możemy wstrzymać możliwość zamawiania nowych pakietów PREMIUM.

Opłata w pakiecie PREMIUM naliczana jest od wartości pozyskanych na rzecz organizatora zamówień. Pozwala to Organizatorom uniknąć ryzyka nieefektywnego wydawania budżetu marketingowego. Zamiast płacić opłatę abonamentową lub opłatę za wyświetlenie reklamy bądź kliknięcie w nią (np. jak w Google czy Facebook) Organizator płaci % od pozyskanych zamówień.

Wszystkie zgłoszenia i zapytania od użytkowników serwisu spływają do Organizatora za pośrednictwem Eventis.pl, dzięki czemu możemy policzyć wysokość należnej serwisowi prowizji. Ostateczna kwota prowizji zawsze potwierdzana jest z Organizatorem, aby odliczyć anulacje i rezygnacje złożone przez Klientów.

Jeśli uczestnik rezygnuje z udziału w wydarzeniu wystarczy, że zawiadomienie o rezygnacji wysłane zostanie jednocześnie do organizatora i do Eventis.pl, aby anulować prowizję. Anulowanie prowizji możliwe jest również przez Organizatora poprzez wysłanie powiadomienia o przyjęciu rezygnacji jednocześnie do uczestnika i Eventis.pl. Wszystkie rezygnacje są potwierdzane z uczestnikami przez pracowników Eventis.pl.

Oferowanie wydarzeń w wyższej cenie niż na własnej stronie WWW jest niezgodne z regulaminem portalu i stanowi podstawę do zawieszenia konta organizatora. Eventis.pl stara się zapewnić swoim użytkownikom wygodny dostęp do jak najszerszej oferty szkoleń, kursów, webinarów i konferencji w atrakcyjnych cenach. Prowadzimy stały monitoring cen oferowanych w portalu wydarzeń, aby wykluczyć stosowanie wyższych cen.
Kontakt

Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wybierz temat
Uzupełnij pole
Podaj prawidłowy adres email
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

22 350 66 14 w godzinach: 09:00-17:00 w dni: pn-pt
Eventis.pl 04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22
Regon: 140195067 NIP: 543-183-20-44