Konferencja

17 Kongres Public Relations i Komunikacji

O konferencji

Otaczający nas świat się zmienił i postawił przed PR-owcami nieoczekiwane wyzwania. Dziś PR-owiec na nowo musi w sposób interesujący i przyciągający uwagę opowiedzieć historię swojej marki. To od podejmowanych przez PR-owca działań zależy długofalowa widoczność firmy na rynku. Nowe strategie komunikacyjne, spójna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, wielokanałowość komunikacji, wykorzystanie sztucznej inteligencji w działaniach PR-owych, zbudowanie dobrych relacji z dziennikarzami, walka z fake newsami i przygotowanie na potencjalny kryzys, to główne zadania dla PR-owców na nadchodzący czas.

Z myślą o potrzebach i na podstawie bieżących oczekiwań działów PR, już po raz 17 mamy przyjemność zaprosić Cię na jedno z kluczowych spotkań dedykowanych działom Public Relations i Komunikacji.

Wśród prelegentów - wielu wybitnych ekspertów - praktyków, którzy w swej codziennej pracy PR-owca inicjują rozmaite nowatorskie rozwiązania.

Podczas Kongresu będziemy mówić o tym co najważniejsze dla działów PR, dyskutować, tworzyć nowe idee, wymieniać się doświadczeniami i pomysłami.

Spotkajmy się podczas 17 Kongresu Public Relations i Komunikacji, który odbędzie się 12-13 października 2021 r. w Warszawie.

Wśród prelegentów przedstawiciele m.in.: Medicover, Polska Grupa Farmaceutyczna, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Fortum, Credit Suisse (Poland), Grupa Amica, PEPCO, Orange Polska.
Dlaczego warto wziąć udział?

PR-owcu:

  • Dowiedz się, jak dostosować strategię PR-ową Twojej marki do świata po pandemii
  • Zainspiruj się najciekawszymi kampaniami PR 2021
  • Przyjrzyj się ramom prawnym mającym wpływ na Twoją pracę
  • Zrozum, jak ważna jest dziś autentyczna, transparentna oraz spójna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna Twojej marki
  • Poznaj sekrety dotarcia do mediów z pozytywnym komunikatem o Twojej firmie
  • Zobacz, jak skutecznie mierzyć efektywność Twoich działań PR-owych
  • Sprawdź, jakie oczekiwania co do sposobu i kanałów komunikacji mają Twoi klienci
  • Naucz się korzystać z narzędzi oferowanych przez media społecznościowe
  • Dowiedz się, czy influencer to nadal najlepszy ambasador Twojej marki
  • Naucz się rozpoznawać i reagować na fake newsy i dezinformacje o Twojej firmie
  • Sprawdź, jak zbudować plan antykryzysowy i przygotować się na kryzys reputacyjny

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panele dyskusyjne
  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Kto powinien wziąć udział?
  • osób zajmujących się PR
  • marketingowców
  • osób zajmujących się komunikacją
  • wszystkich zainteresowanych poszerzeniem wiedzy z tego tematu

Program konferencji

I dzień

09:25 - Uroczyste otwarcie Kongresu, przywitanie uczestników

Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu

09:30

PANEL DYSKUSYJNY – Doświadczenia po pandemiczne dla branży PR

Moderator: dr hab. prof. UW Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu, EXACTO sp. z o.o.

Jacek F. Balcer, Dyrektor Komunikacji, Grupa Kapitałowa RAFAKO

Justyna Gościńska-Bociong, Dyrektor ds. Komunikacji i Marki Korporacyjnej, Medicover Sp. z o.o.

Anna Olszewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.

Sebastian Grochala, Dyrektor Marketingu i Komunikacji, Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.

Stefan Augustyn, PR & Communications Manager, PayEye

  • Covid-19 – katalizator trwałych zmian w działach PR i Komunikacji
  • Jakie wnioski działy PR mogą wyciągnąć na przyszłość? Czego unikać? Co zaadoptować?
  • Co po Covid-19? Jak działy PR powinny przygotować się do działań w postpandemicznej rzeczywistości?
  • Trendy, którymi należy podążać po zakończeniu pandemii

10:15

Zainspiruj się najciekawszymi kampaniami PR 2021

Sebastian Stępak, Chief Executive Officer, MSL w regionie CEE

Sesja inspiracji, podczas której przedstawione zostaną nagrodzone kampanie PRowe z tegorocznych edycji polskich i światowych festiwali

11:00

Przerwa na kawę oraz networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Kongresu!

11:15

Prawo w rękach PR-owca

Maciej Ślusarek, Adwokat, Wspólnik, Partner, Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp.k.

  • Prawo prasowe
  • Materiały sponsorowane, lokowanie produktów
  • Własność intelektualna w mediach społecznościowych

12:00

Zrównoważony rozwój i komunikacja CSR – jak komunikować o miękkich tematach, aby zainteresować odpowiednich dziennikarzy, interesariuszy, klientów?

Karolina Buczkowska, Specjalistka ds. komunikacji, Fortum

  • Autentyczna komunikacja kluczem do sukcesu
  • Jak zaplanować kampanię, która pokaże autentyczne zaangażowanie firmy?
  • Jak przebić się do mediów z pozytywnym komunikatem?

12:45

Siła komunikacji! Komunikacja wewnętrzna kompasem Twojej organizacji

Sebastian Grochala, Dyrektor Marketingu i Komunikacji, Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.

  • Komunikacja wewnętrzna jako istotny i strategiczny element biznesowy i PR-owy Twojej firmy
  • Komunikacja wewnętrzna zorientowana na pracowników w celu zwiększenia ich zaangażowania
  • Jak mówić, aby przekaz był jasny, przyjazny i odpowiadał na potrzeby odbiorców?
  • Jak komunikować trudne tematy pracownikom?
  • Budowanie wspólnej strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

13:30

Lunch

14:15

PR + HR = Employer Branding

Marta Pietranik – Pacuła, Head of Communication and Public Affairs, XEOS Sp. z o.o.

  • Spójna strategia employer brandingowa w Twojej firmie
  • Konieczność zacieśnienia więzi pomiędzy PR-owcami i HR-owcami
  • Skuteczna komunikacja zewnętrzna wzmacniająca i wspierająca działania employer brandingowe

15:00

Jak skutecznie mierzyć efektywność Twoich działań PR-owych?

Roksana Obuchowska-Waślicka, Corporate Communications & PR, Credit Suisse (Poland) Sp. z o.o.

  • Skutecznie, czyli jak? Po co mierzymy jakość naszych działań PR-owych?
  • Na czym polega efektywność działań komunikacyjnych i jak ją zmierzyć
  • KPI w PRze, czyli na jakich wskaźnikach możemy polegać i o czym nam one mówią 

15:45

Konferencje prasowe, eventy, imprezy – offline, online czy hybrydowo? Jak przykuć uwagę gości?

Magdalena Kraszewska, National Marketing & Communication Manager, Kuehne + Nagel Sp. z o.o.

  • Co się aktualnie sprawdza w eventach, imprezach i konferencjach prasowych?
  • Na co zwrócić uwagę organizując wydarzenie offline, online i hybrydowo?
  • Czego wymagają uczestnicy spotkań - jak pandemia wpłynęła na ten rynek? 
  • Mierzenie ROI wydarzeń online, offline i hybrydowych
  • Optymalny model eventu

16:30 - Zakończenie 1 dnia Kongresu

 

II dzień

08:55 - Rejestracja uczestników, powitalna kawa, przywitanie

Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu

09:00

Przegląd najgorzej przygotowanych kampanii PR-owych - lesson learned z nieudanych projektów

09:45

Digital PR – komunikacja cyfrowa i nowe technologie

  • Jak przeprowadzić z sukcesem kampanie wykorzystujące cyfrowe rozwiązania?
  • Narzędzia digital PR, które możesz wykorzystać w Twoich działaniach
  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji w działaniach PR-owych
  • Zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem

10:15

Media tradycyjne. Czy nadal są dobrym kanałem do poszerzania zasięgów Twojej marki?

Maciej Krzysztoszek, Rzecznik Prasowy, Grupa Amica

11:00

Przerwa na kawę oraz networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Kongresu!

11:15

Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram, Tiktok…Kreatywne taktyki budowania wizerunku Twojej marki poprzez media społecznościowe

  • Najlepsze narzędzia do kreowania i wzmocnienia wizerunku Twojej marki w mediach społecznościowych
  • Nieszablonowe treści kluczem do przykucia uwagi i zwiększenia zainteresowania Twoją marką w social mediach
  • Pomysły na zwiększanie zasięgów z wykorzystaniem bezpłatnych działań
  • Planowanie budżetu na działania w social mediach

12:00

Influencer marketing w służbie PR, EB i CSR - siła twórców i ich społeczności

Kamil Bolek, CMO, Członek Zarządu, LTTM Sp. z o.o.

  • Wachlarz możliwości influencer marketingu na styku różnych obszarów komunikacji 
  • Skąd się bierze wiarygodność influencera i jak dobrać odpowiednich twórców do swojej marki/kampanii?
  • Jak wciągnąć społeczność influencera do świata marki i naprawdę zaangażować swoich odbiorców ?

12:45

Lunch

13:30

Jak zbudować dobre relacje na linii PR-owiec – Dziennikarz?

Jacek F. Balcer, Dyrektor Komunikacji, Grupa Kapitałowa RAFAKO

  • Strategie budowania zaufania i dobrych relacji z dziennikarzami
  • Jak uwieść media? Jak przyciągnąć uwagę redaktorów telewizyjnych, radiowych, prasowych?
  • Gdzie, jak i co publikować, by media same docierały do informacji o Twojej firmie?
  • Jak prowadzić działania PR-owe w poszczególnych mediach i zachować spójną strategię Twoje marki?

14:15

Twoja marka na celowniku! Jak w praktyczny sposób obalić fake newsa?

Beata Chądzyńska vel Radolińska, Senior PR Manager, Huawei CBG Polska

  • PR konta fake news
  • Czy zawsze musisz walczyć z fake newsami?
  • Jak przezwyciężać nieprawdziwe informacje na temat Twojej marki?

15:00

Przerwa na kawę oraz networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Kongresu!

15:15

Zmora mikrokryzysów, czyli z małej chmury deszcze niespokojne. Jak unikać dużego kryzysu z drobnych spraw?

Adam Łaszyn, CEO, Alert Media Communications Sp. z o.o.

Katarzyna Wilczewska, Corporate Communications Manager, PEPCO Poland Sp. z o. o.

Marta Wojciechowska, Senior PR Manager, Nutricia Sp. z o.o.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik, Orange Polska

Jacek Ławrecki, Dyrektor ds. Komunikacji, Fortum

  • Mikrokryzysy jako realna codzienność PR-owca firmy o dużym zasięgu konsumenckim – dziesiątki drobnych ognisk zapalnych, które trzeba gasić z zaangażowaniem jak przy dużym pożarze.
  • Kiedy problem przeradza się w kryzys? Gdzie leży cienka granica między np. reklamacją, czy negatywną opinią VIP-a a sytuacją kryzysową?
  • Jakie są najlepsze praktyki zarządzania indywidualnymi emocjami, które mogą wybuchnąć na dużą skalę? Jakie sprawdzone metody?
  • Kiedy ilość drobnych problemów przeradza się w negatywną jakość i skalę narastającego kryzysu?
  • Jak uniknąć błędów nadreakcji?
  • Media społecznościowe (np. drobne komentarze, zdjęcia) jako źródło fal negatywnej komunikacji przeciw firmie
  • Czy hejt produktowy jest nadal niebezpieczny dla firm, bo może okres pandemii wytworzył w nas odporność stadną na hejt?
  • Kulisy zarządzania mikrokryzysami, barwne kejsy, tipy zarządzania ryzykiem eskalacji od drobiazgu do wizerunkowej katastrofy

Nieformalny i dynamiczny przegląd tego tematu przeprowadzi Adam Łaszyn, szef PR-owej agencji Alert Media Communications. A swymi doświadczeniami, opowieściami i wypracowanymi metodami podzielą się jego goście:

Katarzyna Wilczewska, Corporate Communications Manager, PEPCO Poland Sp. z o. o.

Marta Wojciechowska, Senior PR Manager, Nutricia Sp. z o.o.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik, ORANGE Polska

Jacek Ławrecki, Dyrektor Komunikacji, Fortum

17:00 - Zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat
  • Stefan Augustyn, PR & Communications Manager PayEye
  • Jacek F. Balcer, Dyrektor Komunikacji Grupa Kapitałowa RAFAKO
  • Kamil Bolek, CMO, Członek Zarządu LTTM Sp. z o.o.
  • Karolina Buczkowska, Specjalistka ds. komunikacji Fortum
  • Beata Chądzyńska vel Radolińska, Senior PR Manager Huawei CBG Polska
  • Justyna Gościńska-Bociong, Dyrektor ds. Komunikacji i Marki Korporacyjnej Medicover Sp. z o.o.
  • Sebastian Grochala, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.
  • Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
  • Magdalena Kraszewska, National Marketing & Communication Manager Kuehne + Nagel Sp. z o.o.
  • Maciej Krzysztoszek, Rzecznik Prasowy Grupa Amica
  • Adam Łaszyn, CEO Alert Media Communications Sp. z o.o.
  • Jacek Ławrecki, Dyrektor ds. Komunikacji Fortum
  • Roksana Obuchowska-Waślicka, Corporate Communications & PR Credit Suisse (Poland) Sp. z o.o.
  • Anna Olszewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.
  • Marta Pietranik – Pacuła, Head of Communication and Public Affairs XEOS Sp. z o.o.
  • Sebastian Stępak, Chief Executive Officer MSL w regionie CEE
  • Maciej Ślusarek, Adwokat, Wspólnik, Partner Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp.k.
  • dr hab. prof. UW Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu EXACTO sp. z o.o.
  • Katarzyna Wilczewska, Corporate Communications Manager PEPCO Poland Sp. z o. o.
  • Marta Wojciechowska, Senior PR Manager Nutricia Sp. z o.o.

Gdzie i kiedy

Warszawa 12 - 13 października 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena standardowa
cena za osobę
2295 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 3 września
1895 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa Kijowska 1
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!