BILANS 2022 - podatkowe i rachunkowe zamknięcie 2022 roku, zmiany w podatkach, środki trwałe i leasing

O konferencji

Mamy przyjemność przedstawić Państwu i zaprosić na konferencję poświęconą podatkowemu i rachunkowemu zamknięciu roku. Przedstwione będą również zmiany w przepisach podatkowych na 2023 rok.

Konferencja odbędzie sie w Zakopanem w Grand hotelu STAMARY Wellness & SPA, w bliskości równi krupowej i Krupówek. Wykłady odbywać się będą w oparciu o szczegółowy program dostepny poniżej. Wysoki poziom merytoryczny zapewnią nasi trenerzy - Aleksander Gniłka, Dariusz Polakowski i Arkadiusz Lenarcik - Biegły Rewident.

Rozliczenia roczne, bilansowe i zmiany podatkowe na 2023 rok - wszystko dokładnie omówione na ostatniej konferencji w tym roku.

Uwaga:

  • możliwy udział w konferencji z zakwaterowaniem lub bez i w pojedynczych dniach
  • koszt pobytu wraz z wyżywieniem w pokoju 2-osobowym wynosi 1060 zł netto od osoby
  • istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
  • pokój jednoosobowy za dopłatą 510 zł netto
  • prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy w celu uzyskania szczegółowych informacji
Kto powinien wziąć udział?
  • główni księgowi
  • samodzielni księgowi
  • pracownicy działów księgowości i biur rachunkowych
  • doradcy podatkowi
  • pracownicy działów finansowych

Program konferencji

dzień 1:

Podatki dochodowe CIT, PIT w 2022r.
z uwzględnieniem zmian od lipca 2022 oraz innych zmian w tym na 2023 rok

  Program:  

  1. Podatek dochodowy od osób prawnych w 2022 r.
    • zmiany w zakresie kosztów finansowania dłużnego (zmieniony limit wydatków tzw. kosztów finansowania dłużnego możliwy do zaliczenia w kup),
    • zmiana/doprecyzowanie definicji rezydencji podatkowej,
    • zmiany regulacji podatkowych odnoszących się do estońskiego CIT (m.in.: rozszerzenie możliwości opodatkowania na innych podatników, zmiany dotyczące tzw. podatku na wejściu do CIT estońskiego, minimalne nakłady na inwestycje),
    • nowość – minimalny podatek przychodowy (kogo ma dotyczyć, podstawa i wysokość opodatkowania),
    • preferencje przewidziane dla spółek holdingowych,
    • ukryta dywidenda jako nkup (świadczenia na rzecz wspólników, najem składników majątkowych od wspólników),
    • doprecyzowanie przepisów dotyczących terminu składania informacji o wspólnikach spółek jawnych,
    • zmiany w katalogu przychodów z zysków kapitałowych,
    • nowe i zmienione ulgi podatkowe w podatku CIT.
       
  2. Planowane zmiany w 2023 roku, m.in. w zakresie podatku minimalnego, ukrytej dywidendy, podatku od przerzucanych dochodów, podatku u źródła, podatku od przychodów z budynków, kosztach finansowania dłużnego, CIT-estońskim oraz inne.
  3. Podatek dochodowy od osób fizycznych w 2022r.
    • zmiana związana z brakiem możliwości odliczenia od podatku składki zdrowotnej,
    • zwiększona do 30 tyś zł kwota wolna od podatku dla niektórych grup podatników oraz dalsze konsekwencje dla płatników i podatników,
    • zmiana kwoty granicznej skali podatkowej do 120 tyś zł,
    • ulga podatkowa dla klasy średniej w PIT,
    • zmiany naprawcze związane z odroczeniem poboru zaliczki PIT na podstawie rozporządzeniem z 7 stycznia 2022r. a następnie przepisów ustawy o PIT,
    • zmiany w zakresie amortyzacji składników wprowadzanych do działalności z majątku prywatnego,
    • zmiany w zakresie zwolnień z PIT (nowe zwolnienia podatkowe),
    • zmiany w ryczałcie z tytułu używania samochodów służbowych dla celów prywatnych przez pracowników,
    • sprzedaż samochodów wykupionych z leasingu operacyjnego a właściwe źródło przychodów podatkowych,
    • zmiany w zakresie wspólnego rozliczania małżonków oraz osób samotnie wychowujących dzieci,
    • zmiany w ulgach podatkowych w PIT: ulga rehabilitacyjna, ulga na dziecko, ulga mieszkaniowa, ulga na remont i konserwację zabytkowych nieruchomości.
       
  4. Zmiany w PIT od lipca 2022r. w tym min.:
    • likwidacja ulgi dla klasy średniej,
    • likwidacja mechanizmu odroczenia zapłaty zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych,
    • hipotetyczny podatek,
    • możliwość składania PIT-2 u kilku płatników,
    • zmniejszenie stawki podatkowej do 12% oraz kwoty wolnej od podatku,
    • przywrócenie możliwości rozliczenia wraz z dzieckiem jako rodzic samotnie wychowujący,
    • możliwość odliczenia składki zdrowotnej od podstawy opodatkowania, podatku przez przedsiębiorców
    • zmiana formy opodatkowania przedsiębiorców za 2022r.,
    • rozszerzenie zwolnień podatkowych,
    • inne zmiany.
       
  5. Zmiany w zryczałtowanych formach opodatkowania
    • ograniczenie czy też likwidacja opodatkowania kartą podatkową,
    • zmiana stawki ryczałtu ewidencjonowanego dla niektórych rodzajów przychodów.
       
  6. Inne zmiany w podatkach dochodowych
    • zmiany w zakresie amortyzacja nieruchomości,
    • zmiany w temacie cen transferowych,
    • nielegalne zatrudnianie pracowników skutki podatkowe dla dwóch stron współpracy,
    • zmiany dotyczące podatku u źródła (WHT),
    • zmiany w ulgach podatkowych: ulga B+R, ulga podatkowa dla przedsiębiorców wspierających sport, edukację i kulturę, ulga na prototyp, ulga na ekspansję, ulga na robotyzację, ulga na innowacyjnych pracowników.
       
  7.  Inne wybrane zagadnienia oraz pytania uczestników i dyskusja.
     

dzień 2:

Podatek VAT - zmiany na 2022/2023 rok
bilans 2022 roku w podatku VAT oraz zmiany od 2023 roku

 Program:  

  1. Zmiany obowiązujące od 01.01.2022r.:
    1. warunki jakie podatnik musi spełnić, aby mógł skorzystać z opcji opodatkowania wybranych usług finansowych,
    2. terminale płatnicze a kasy on-line,
       
  2. Faktura ustrukturyzowana – od 01.01.2022r.
    1. definicja faktury ustrukturyzowanej,
    2. moment wystawienia i otrzymania faktury,
    3. wystawianie faktur w KSeF w ramach stosowanych dotychczas sposobów fakturowania,
    4. uprawnienia osób upoważnionych do wystawiania i otrzymywania faktur, oraz obowiązek przekazania informacji o tych osobach organom podatkowym,
    5. kontrola i archiwizacja dokumentów w systemie KSeF.
    6. faktury korygujące, duplikaty, noty korygujące,
       
  3. Zasady i terminy wystawiania faktur
    1. na kim spoczywa obowiązek wystawienia faktury i w jakich sytuacjach,
    2. „pusta faktura” i jej skutki,
    3. „refakturowanie”, (data sprzedaży, data powstania obowiązku podatkowego i data wystawienia refaktury, refakturowanie świadczeń złożonych np. media przy wynajmie, leasingu, stawki podatkowe, podatek od nieruchomości),
    4. faktury dokumentujące otrzymanie zaliczki, zadatku, przedpłaty,
    5. w jakich sytuacjach otrzymanie zaliczki nie rodzi obowiązku rozliczenia podatku,
    6. dokumentowanie importu usług, zakupu towarów gdzie podatnikiem jest nabywca oraz WNT
    7. faktura korygująca a nota korygująca, zbiorcza faktura korygująca, faktury zwiększające i obniżające podstawę opodatkowania, dokumentowanie rabatów pośrednich,
    8. duplikat faktury, faktury do paragonów, dokumenty uznawane za faktury,
    9. różnica między „anulowaniem” dokumentu a jego korektą do „zera”,
    10. wystawianie faktur do paragonów, konsekwencje za ich błędne wystawienie,
       
  4. Data wystawienia faktury a data powstania obowiązku podatkowego
    1. określenie daty powstania obowiązku podatkowego,
    2. co oznacza pojęcie data wykonania usługi lub wydania towaru,
    3. data wystawienia faktury a data powstania obowiązku podatkowego,
    4. w jakich sytuacjach wystawienie faktury oznacza obowiązek zapłaty podatku VAT,
       
  5. JPK w 2022 r.
    1. ewidencjonowanie paragonów z NIP do kwoty 450 zł uznanych za faktury uproszczone,
    2. faktury dokumentujące przejazd autostradą płatną lub przejazd na dowolną odległość, wystawianych w formie biletu jednorazowego przez podatników uprawnionych do świadczenia usług polegających na przewozie osób: kolejami normalnotorowymi, taborem samochodowym, statkami pełnomorskimi, środkami transportu żeglugi śródlądowej i przybrzeżnej, promami, samolotami i śmigłowcami,
    3. oznaczenia w zakresie grup towarów i usług (GTU) oraz kodów procedur,
    4. korekta „in minus” podatku naliczonego,
    5. usunięcie ze struktury JPK kodu „MPP”, „SW” i „EE”
    6. korekta ewidencji lub deklaracji a „czynny żal”
       
  6. Zmiany w podatku VAT na 2023 rok - Slim_VAT 3
  7. Prawo do odliczenia VAT:
    1. zasady i terminy rozliczania podatku naliczonego,
    2. przypadki w jakich nie przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego,
    3. możliwość (przy spełnieniu określonych warunków) odliczenia podatku naliczonego od zakupionych usług noclegowych,
    4. gastronomia, catering a odliczenie VAT – zasada stałości (wyrok TSUE), usługi turystyki
    5. zasada neutralności (wyrok TSUE),
    6. należyta staranność, dobra wiara a rozliczenie podatku naliczonego.
       
  8. Ulga na złe długi (stan po zmianach od 01.10.2021r.), sprzedaż nieruchomości:
    1. termin w jakim sprzedający uprawdopodabnia nieściągalność wierzytelności,
    2. warunki korzystania z ulgi na złe długi,
    3. obowiązki nabywcy,
    4. ulga na złe długi a termin płatności,
    5. wyroki TSUE w sprawie warunków umożliwiających zastosowanie ulgi,
    6. sprzedaż nieruchomości – opcja opodatkowania
    7. zmiany obowiązujące od 01.10.2021r.
    8. wyrok TSUE w zakresie pierwszego zasiedlenia,
       
  9. Biała lista, split payment, odpowiedzialność solidarna a limit 15000:
    1. limit 15000 dla celów odpowiedzialności solidarnej, split payment oraz „białej listy”, wartość faktury a wartość transakcji,
    2. potrącenie, kompensata a split payment,
    3. sposób zapłaty split payment i „biała lista”,
    4. rozliczenia podatnika z agencją celną,
    5. obowiązkowy MPP a koszty uzyskania przychodu na gruncie podatku dochodowego,
    6. możliwości w zakresie weryfikowania wiarygodności kontrahenta,
    7. konsekwencje podatkowe dokonania zapłaty należności wynikającej z faktury bez pośrednictwa rachunku płatniczego lub na rachunek nieujęty w wykazie w podatku VAT oraz CIT i PIT,
    8. terminy i miejsce składania zawiadomienia (7 dni)
    9. odpowiedzialność solidarna w trybie przepisów ordynacji podatkowej oraz ustawy o VAT - warunki po spełnieniu których instytucja ta nie ma zastosowania,
       
  10. Transakcje wewnątrzwspólnotowe
    1. warunki jakie należy spełnić aby można było uznać, iż doszło do przemieszczenia towarów,
    2. wykaz dokumentów potwierdzających przemieszczenie towarów do innego państwa członkowskiego,
    3. rola informacji podsumowującej,
    4. transakcje wielostronne, definicja podmiotu pośredniczącego,
       
  11. Eksport i import towarów oraz zaliczka w eksporcie:
    1. rozliczanie zaliczki w eksporcie towarów od 2021 r.:
      • warunek wywozu towarów w terminie 6 miesięcy,
      • sytuacje w jakich termin ten nie obowiązuje,
    2. eksport pośredni i bezpośredni,
    3. terminy rozliczenia eksportu w przypadku braku dokumentów potwierdzających wywóz towarów poza UE,
    4. warunki spełnienie których umożliwia rozliczenie importu towarów w trybie uproszczonym, dane dokumentu SAD w imporcie wykazywane w JPK,
       
  12. Nieodpłatne świadczenia:
    1. darowizna towarów (próbki, towary niskiej wartości, alkohol),
    2. nieodpłatne świadczenie usług,
    3. dokumentacja,
    4. bony jednego i różnego przeznaczenia,
       
  13. Dyskusja – odpowiedzi na pytania słuchaczy.
     

dzień 3:

Bilans 2022 - sprawozdania finansowe za 2022 rok oraz środki trwałe i leasing

  Program:  

  1. Wprowadzenie
  2. Zamknięcie roku obrotowego – z uwzględnieniem zmian w ustawie o rachunkowości w latach 2021 oraz 2022.
    1. Jednostki objęte postanowieniami ustawy w pełnym i niepełnym zakresie,
    2. Składniki i reguły sporządzania rocznego sprawozdania finansowego,
    3. Harmonogram prac - kluczowe daty dla rocznego sprawozdania finansowego,
    4. Elektroniczna forma sprawozdania finansowego – XML oraz XBRL
    5. Badanie rocznego sprawozdania finansowego,
    6. Zatwierdzanie rocznego sprawozdania finansowego,
    7. Publikacja rocznego sprawozdania finansowego po zmianach w KRS
    8. Przechowywanie rocznego sprawozdania finansowego,
    9. Odpowiedzialność za roczne sprawozdanie finansowe .
    10. Podpis elektroniczny pod sprawozdaniem finansowym po zmianach 2022
       
  3.  Sprawozdanie finansowe za 2022 - struktura oraz elementy sprawozdania finansowego
    1. Wprowadzenie
      1. Założenie kontynuacji działalności w obecnych czasach.
        • Wpływ wojny w Ukrainie
        • Wpływ COVID-19
        • Wpływ rosnącej inflacji na sytuację finansową jednostki
      2. Ujawnianie wydarzeń po dniu bilansowym
      3. Wartości szacunkowe ujmowane w sprawozdaniu za 2022 rok
      4. Wpływ niepewności na ujawnienia w sprawozdaniu finansowym
    2. Bilans
      1. Struktura bilansu
      2. Zasady wyceny
      3. Układ bilansu na tle regulacji MSSF / MSR
      4. Wpływ pandemii na wycenę aktywów – ryzyko utraty wartości
    3. Rachunek zysków i strat
      1. Struktura rachunku zysków i strat
      2. Wariant porównawczy a kalkulacyjny
      3. Ujmowanie przychodów a zasada współmierności
      4. Pozostałe przychody oraz koszty operacyjne
      5. Przychody oraz koszty finansowe
    4. Rachunek przepływów pieniężnych
      1. Struktura
      2. Obowiązek sporządzania
      3. Metoda pośrednia oraz bezpośrednia
      4. Rodzaje przepływów pieniężnych
      5. Analiza rachunku przepływów pieniężnych jako źródło informacji na temat kondycji finansowej jednostki
      6. Wykorzystanie cash flow do diagnozy stanu rozwoju przedsiębiorstwa w kontekście macierzy BCG
      7. Identyfikacja ryzyka zagrożenia kontynuacji działalności
    5. Zestawienie zmian w kapitale własnym
    6. Dodatkowe informacje i objaśnienia
       
  4. Inwentaryzacja
    1. Terminy przeprowadzenia
    2. Metody inwentaryzacji
      1. Spis z natury
      2. Potwierdzenie sald
      3. Weryfikacja dokumentów
    3. Rozliczenia inwentaryzacji
    4. Wycena
       
  5. Podatek odroczony w sprawozdaniu finansowym
    1. Przyczyny wykazywania podatku odroczonego
    2. Regulacje ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych na tle regulacji bilansowych
    3. Zasada ostrożnej wyceny
    4. Różnice trwałe oraz przejściowe w podatku odroczonym
    5. Metoda wynikowa oraz bilansowa ustalania podatku odroczonego
      1. Wartość podatkowa aktywów
      2. Wartość podatkowa zobowiązań
      3. Case study – przykłady ustalania podatku odroczonego
    6. Prezentacja podatku odroczonego w sprawozdaniu finansowym
       
  6. Środki trwałe w ujęciu rachunkowym oraz podatkowym:
    1. Wycena wartości bilansowej oraz podatkowej środków trwałych:
      1. Cena nabycia oraz koszt wytworzenia
      2. Środki trwałe w budowie
      3. Ewidencja podatkowa oraz bilansowa środków trwałych
      4. Nabycie środków trwałych niskocennych
      5. Przyjęcie środka trwałego do użytkowania
      6. Nakłady ponoszone po dacie przyjęcia środka trwałego
      7. Remonty
      8. Modernizacje oraz ulepszenia w aspekcie prawa podatkowego oraz bilansowego
      9. Ujęcie kosztów finansowania zewnętrznego – odsetki od kredytu inwestycyjnego
      10. Odłączenie części składowej środka trwałego
    2. Amortyzacja środków trwałych
      1. Tabela amortyzacyjna podatkowa oraz bilansowa
      2. Zasady dokonywania odpisów amortyzacyjnych i ich wpływ na optymalizację obciążeń podatkowych
      3. Okres użyteczności ekonomicznej środków trwałych
      4. Metody amortyzacji
      5. Weryfikacja okresu użyteczności
      6. Stawka amortyzacyjna a okres użytkowania
      7. Wpływ przyjętych rozwiązań w zakresie amortyzacji na podatek odroczony
      8. Zakończenie okresu amortyzacji
      9. Likwidacja środka trwałego.
         
  7. Leasing w Polsce na tle regulacji Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (Krajowy Standard Rachunkowości nr 5 na tle MSSF 16 Leasing)
    1. Podstawowe definicje
    2. Leasing finansowy oraz operacyjny – różnice
    3. Aspekty prawa podatkowego
    4. Kierunki zmian regulacji międzynarodowych na przykładzie polskich spółek giełdowych
    5. Podział raty leasingowej na część kapitałową oraz odsetkową
    6. Amortyzacja środków trwałych w leasingu
    7. Prezentacja i ujawnianie informacji w sprawozdaniu finansowym
    8. Case study – przykłady
  8. Dyskusja i zakończenie.

Czas trwania

9.00 - 14.30

Prelegenci

Dariusz Polakowski
Doradca podatkowy
ESAL Business Promotion Office Sp.z o.o.
Licencjonowany Doradca podatkowy (nr wpisu 11512), absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w stosowaniu polskiego i międzynarodowego prawa podatkowego. Specjalizuje się w zagadnieniach podatków dochodowych od osób prawnych i fizycznych, ubezpieczeń społecznych i problematyce cen transferowych. Wcześniej pracownik międzynarodowej firmy doradczej oraz szef działu podatku dochodowego od osób prawnych w spółce doradztwa podatkowego. Autor kilkudziesięciu publikacji z tematyki prawa podatkowego (Grupa wydawnicza Infor, Wydawnictwo Presscom, Rzeczpospolita) oraz autor i współautor kilku pozycji książkowych. Wykładowca na studiach podyplomowych. „Doradca Podatkowy” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz „Kadry i Płace” na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Wieloletni wykładowca prawa podatkowego w Polsce. Stały współpracownik naszej firmy.
Dariusz Polakowski
Doradca podatkowy
Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, podyplomowych studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz Uniwersytecie Warszawskim. Wieloletni pracownik organów podatkowych. W okresie pracy w Izbie Skarbowej we Wrocławiu trener Ministra Finansów z zakresu podatku VAT, integracji europejskiej, komunikacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi w administracji. Trenerem z zakres podatku VAT jest od samego początku jego obowiązywania (ponad 25 lat) i w tym czasie przeprowadził ponad 3 tysiące szkoleń i wykładów z zakresu podatku od towarów i usług, których uczestnikami byli pracownicy organów podatkowych, doradcy podatkowi, pracownicy pionów ekonomiczno – księgowych podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz jednostek samorządu terytorialnego. Autor lub współautor publikacji związanych z problematyką podatku VAT. Jest osobą wysoce komunikatywną o ogromnym doświadczeniu i nie kwestionowanej wiedzy. Stały współpracownik naszej firmy.
2
Arkadiusz Lenarcik
Biegły Rewident
Biegły rewident, Dyrektor Departamentu Audytu. Karierę zawodową rozpoczął w dziale audytu ogólnopolskiej firmy audytorskiej gdzie był przede wszystkim odpowiedzialny za całość prac związanych z badaniem sprawozdań finansowych. Posiada doświadczenie w zakresie badania sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości jak i Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości (MSR/MSSF), ale także w realizacji zleceń z zakresu wyceny przedsiębiorstw. Brał udział w sporządzaniu pakietów konsolidacyjnych. Autor artykułów oraz wykładowca zagadnień z zakresu rachunkowości. Stały współpracownik naszej firmy ESAL.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Grand hotel STAMARY Wellness & SPA

34-500 Zakopane

Grunwaldzka 10

woj. małopolskie

hotel Mercure - Centrum (obok Galerii Dominikańskiej)

50-159 Wrocław

plac Dominikański 1

woj. dolnośląskie

Rejestracja

Cena konferencji bez pobytu
koszt pobytu wraz z wyżywieniem w hotelu  w pokoju 2-osobowym wynosi 1060 zł netto od osoby, dopłata do pokoju 1-osobowego 510 zł netto, płatny dodatkowo.
1 530
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Zniżki grupowe:
  • 6.54% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 6.54% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 6.54% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 6.54% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  • Ceny zawiera koszt konferencji bez pobytu.
    Koszt pobytu wraz z wyżywieniem w hotelu  w pokoju 2-osobowym wynosi 1060 zł netto od osoby, dopłata do pokoju 1-osobowego 300 zł netto, płatny dodatkowo.
      
  • Płatność za szkolenie należy dokonać wg zgłoszenia, na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia – dotyczy szkoleń wraz z zakwaterowaniem oraz na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia – dotyczy szkoleń stacjonarnych bez zakwaterowania, online po potwierdzeniu szkolenia przez organizatora.
      
  • Oświadczam, iż zapłatę za udział w szkoleniu, według wyżej określonych warunków płatności, dokonana zostanie na konto ESAL Business Promotion Office sp. z o.o. Wrocław, ul.Boczna 12: mBANK o/ Wrocław 95 1140 2004 0000 3502 7603 8486.
     
  • Uczestnik może wycofać się z udziału w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem bez ponoszenia kosztów, jeśli na 10 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia prześle listownie lub faksem (z potwierdzeniem odbioru) pisemną rezygnację. Po tym terminie zgłaszający zapłaci 75% należnej kwoty. Nie zgłoszenie się na szkolenie lub rezygnacja w terminie późniejszym niż na 3 dni przed szkoleniem nie zwalnia z dokonania zapłaty w pełnej wysokości.
     
  • Uczestnik może wycofać się z udziału w szkoleniu bez zakwaterowaniem nie ponosząc kosztów, jeśli na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia prześle listownie lub faksem (z potwierdzeniem odbioru) pisemną rezygnację. Po tym terminie zgłaszający zapłaci 75% należnej kwoty. Nie zgłoszenie się na szkolenie lub rezygnacja w terminie późniejszym niż na 1 dzień przed szkoleniem nie zwalnia z dokonania zapłaty w pełnej wysokości.
     
  • ESAL Business Promotion Office zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany terminu szkolenia z przyczyn losowych niezależnych od organizatora lub nie osiągnięcia minimalnej grupy uczestników. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji każdy z uczestników zostanie wcześniej powiadomiony.
     
  • Gdyby szkolenie nie odbyło się organizator – ESAL Business Promotion Office zobowiązuje się w terminie 10 dni roboczych zwrócić pełną kwotę wpłaconą przez zgłaszającego .
     
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w zakresie związanym z wykonaniem usługi (w szczególności możliwe jest ich przekazanie do hotelu w celu rezerwacji noclegów i innych usług hotelowych) i ewentualną dyspozycją handlową. Warunki przetwarzania zawarte są w Polityce prywatności dostępnej na naszej stronie.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: ESAL Business Promotion Office Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: Boczna 12
  • Kod pocztowy: 50-502
  • Miejscowość: Wrocław
  • Numer NIP: 8992781386

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ESAL Business Promotion Office Sp. z o.o.
50-502 Wrocław, Polska Boczna 12

Organizator

ESAL Business Promotion Office Sp. z o.o.
50-502 Wrocław, Polska
Boczna 12
woj. dolnośląskie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!