BILANS 2022 - podatkowe i rachunkowe zamknięcie roku 2022, zmiany w podatkach na 2023 rok oraz środki trwałe i leasing

O konferencji

Mamy przyjemność przedstawić Państwu i zaprosić na najważniejszą tegoroczną konferencję dotyczącą  podatkowemu i rachunkowemu zamknięciu roku - bilans 2022. Przedstwione będą również zmiany w przepisach podatkowych na 2023 rok.

Konferencja odbędzie sie w komfortowym hotelu Gołębiewski SPA w Wiśle. Wykłady odbywać się będą w oparciu o szczegółowy program dostepny poniżej. Wysoki poziom merytoryczny zapewnią nasi trenerzy - dr Roman Seredyński, Zdzisław Modzelewski, Aleksander Gniłka.

Wspaniała atmosfera hotelu, pełna dostępność centrum wodnego Tropicana oraz SPA pozwolą na odprężenie i relaks po intensywnych wykładach. Wspaniała kuchnia i mnogość menu zaspokoją każdego nawet największych smakoszy.

Uwaga:.

  • możliwy udział w konferencji z zakwaterowaniem lub bez i w pojedynczych dniach
  • koszt pobytu wraz z wyżywieniem w pokoju 2-osobowym wynosi 1060 zł netto od osoby
  • istnieje możliwość wydłużenia pobytu lub przyjazdu z osobą towarzyszącą
  • pokój jednoosobowy za dopłatą 660 zł netto
  • prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy
Kto powinien wziąć udział?
  • główni księgowi
  • samodzielni księgowi
  • pracownicy działów księgowości i biur rachunkowych
  • doradcy podatkowi
  • pracownicy działów finansowych

Program konferencji

Bilans 2022
sprawozdania finansowe za 2022 rok oraz środki trwałe i leasing

  1. Wprowadzenie
  2. Zamknięcie roku obrotowego – z uwzględnieniem zmian w ustawie o rachunkowości w latach 2021 oraz 2022.
    1. Jednostki objęte postanowieniami ustawy w pełnym i niepełnym zakresie,
    2. Składniki i reguły sporządzania rocznego sprawozdania finansowego,
    3. Harmonogram prac - kluczowe daty dla rocznego sprawozdania finansowego,
    4. Elektroniczna forma sprawozdania finansowego – XML oraz XBRL
    5. Badanie rocznego sprawozdania finansowego,
    6. Zatwierdzanie rocznego sprawozdania finansowego,
    7. Publikacja rocznego sprawozdania finansowego po zmianach w KRS
    8. Przechowywanie rocznego sprawozdania finansowego,
    9. Odpowiedzialność za roczne sprawozdanie finansowe .
    10. Podpis elektroniczny pod sprawozdaniem finansowym po zmianach 2022
  3.  Sprawozdanie finansowe za 2022 - struktura oraz elementy sprawozdania finansowego
    1. Wprowadzenie
      1. Założenie kontynuacji działalności w obecnych czasach.
        • Wpływ wojny w Ukrainie
        • Wpływ COVID-19
        • Wpływ rosnącej inflacji na sytuację finansową jednostki
      2. Ujawnianie wydarzeń po dniu bilansowym
      3. Wartości szacunkowe ujmowane w sprawozdaniu za 2022 rok
      4. Wpływ niepewności na ujawnienia w sprawozdaniu finansowym
    2. Bilans
      1. Struktura bilansu
      2. Zasady wyceny
      3. Układ bilansu na tle regulacji MSSF / MSR
      4. Wpływ pandemii na wycenę aktywów – ryzyko utraty wartości
    3. Rachunek zysków i strat
      1. Struktura rachunku zysków i strat
      2. Wariant porównawczy a kalkulacyjny
      3. Ujmowanie przychodów a zasada współmierności
      4. Pozostałe przychody oraz koszty operacyjne
      5. Przychody oraz koszty finansowe
    4. Rachunek przepływów pieniężnych
      1. Struktura
      2. Obowiązek sporządzania
      3. Metoda pośrednia oraz bezpośrednia
      4. Rodzaje przepływów pieniężnych
      5. Analiza rachunku przepływów pieniężnych jako źródło informacji na temat kondycji finansowej jednostki
      6. Wykorzystanie cash flow do diagnozy stanu rozwoju przedsiębiorstwa w kontekście macierzy BCG
      7. Identyfikacja ryzyka zagrożenia kontynuacji działalności
    5. Zestawienie zmian w kapitale własnym
    6. Dodatkowe informacje i objaśnienia
  4. Inwentaryzacja
    1. Terminy przeprowadzenia
    2. Metody inwentaryzacji
      1. Spis z natury
      2. Potwierdzenie sald
      3. Weryfikacja dokumentów
    3. Rozliczenia inwentaryzacji
    4. Wycena
  5. Podatek odroczony w sprawozdaniu finansowym
    1. Przyczyny wykazywania podatku odroczonego
    2. Regulacje ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych na tle regulacji bilansowych
    3. Zasada ostrożnej wyceny
    4. Różnice trwałe oraz przejściowe w podatku odroczonym
    5. Metoda wynikowa oraz bilansowa ustalania podatku odroczonego
      1. Wartość podatkowa aktywów
      2. Wartość podatkowa zobowiązań
      3. Case study – przykłady ustalania podatku odroczonego
    6. Prezentacja podatku odroczonego w sprawozdaniu finansowym
  6. Środki trwałe w ujęciu rachunkowym oraz podatkowym:
    1. Wycena wartości bilansowej oraz podatkowej środków trwałych:
      1. Cena nabycia oraz koszt wytworzenia
      2. Środki trwałe w budowie
      3. Ewidencja podatkowa oraz bilansowa środków trwałych
      4. Nabycie środków trwałych niskocennych
      5. Przyjęcie środka trwałego do użytkowania
      6. Nakłady ponoszone po dacie przyjęcia środka trwałego
      7. Remonty
      8. Modernizacje oraz ulepszenia w aspekcie prawa podatkowego oraz bilansowego
      9. Ujęcie kosztów finansowania zewnętrznego – odsetki od kredytu inwestycyjnego
      10. Odłączenie części składowej środka trwałego
    2. Amortyzacja środków trwałych
      1. Tabela amortyzacyjna podatkowa oraz bilansowa
      2. Zasady dokonywania odpisów amortyzacyjnych i ich wpływ na optymalizację obciążeń podatkowych
      3. Okres użyteczności ekonomicznej środków trwałych
      4. Metody amortyzacji
      5. Weryfikacja okresu użyteczności
      6. Stawka amortyzacyjna a okres użytkowania
      7. Wpływ przyjętych rozwiązań w zakresie amortyzacji na podatek odroczony
      8. Zakończenie okresu amortyzacji
      9. Likwidacja środka trwałego.
  7. Leasing w Polsce na tle regulacji Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (Krajowy Standard Rachunkowości nr 5 na tle MSSF 16 Leasing)
    1. Podstawowe definicje
    2. Leasing finansowy oraz operacyjny – różnice
    3. Aspekty prawa podatkowego
    4. Kierunki zmian regulacji międzynarodowych na przykładzie polskich spółek giełdowych
    5. Podział raty leasingowej na część kapitałową oraz odsetkową
    6. Amortyzacja środków trwałych w leasingu
    7. Prezentacja i ujawnianie informacji w sprawozdaniu finansowym
    8. Case study – przykłady
  8. Dyskusja i zakończenie.

 

Podatek VAT - zmiany na 2022/2023 rok
prawidłowe rozliczenia podatku VAT w 2022 roku oraz zmiany od 2023 roku

  1. E-faktury i Krajowy System e-Faktur
    • co to jest KSeF i do czego ma służyć?
    • KSeF obowiązkowy czy dobrowolny?
    • od kiedy obowiązkowy i czy to oznacza brak faktur papierowych?
    • pojęcie e-faktury, czyli faktury ustrukturyzowanej, tj. wystawianej w ramach KSeF;
    • akceptacja odbiorcy faktury ustrukturyzowanej;
    • wystawienie, otrzymanie i przesłanie faktury ustrukturyzowanej;
    • czy osoba prywatna lub kontrahent zagraniczny może dostać fakturę ustrukturyzowaną?
    • uwierzytelnienia faktury ustrukturyzowanej;
    • faktury pro forma, uproszczone, noty korygujące a system KSeF;
    • jak wygląda korygowanie sprzedaży w przypadku wystawiania faktur w KSeF?
    • przechowywanie faktur ustrukturyzowanych;
    • „korzyści” związane z wystawianiem faktur ustrukturyzowanych (m.in. krótszy termin zwrotu VAT).
  2. Zmiany związane z wystawianiem faktur i faktur korygujących – „SLIM VAT 3”
    • modyfikacja terminów wystawiania faktur;
    • zmiany w zakresie duplikatów faktur;
    • brak obowiązku podawania niektórych elementów faktur (np.: przyczyny korekty);
    • korekty zbiorcze;
  3. Opcja opodatkowania VAT usług finansowych
    • jakich usług ta opcja dotyczy?
    • jakie warunki należy spełniać, aby skorzystać z tej opcji?
    • o jakich skutkach należy pamiętać?
  4. Zmiany dotyczące VAT a wynikające z Nowego Ładu:
    • zmiana w powstawaniu obowiązku podatkowego;
    • korekta JPK_VAT a konsekwencje karnoskarbowe;
    • obowiązek zapewnienia zapłaty z wykorzystaniem instrumentu płatniczego i konsekwencje w VAT;
    • nabycie sprawdzające i kary z tym związane;
  5. Nowe terminy zwrotu VAT na rachunek bankowy:
    • zwrot 40-dniowy;
    • zwrot 15-dniowy;
    • warunki korzystania z takich terminów zwrotu;
    • 4-dniowy termin doręczenia postanowienia US;
  6. Zmiany w VAT wynikające z rozporządzeń:
    • nowe rozporządzenie w sprawie zwolnień z obowiązku fiskalizacji;
    • obniżenie stawek VAT na niektóre towary lub usługi;
  7. Inne zmiany w VAT (2022 r.), w tym:
    • JPK_VAT – konieczność wskazania terminu płatności lub daty dokonania zapłaty, w przypadku korekt podatku należnego wynikającego z niezapłaconych faktur, czyli związanych z tzw. ulgą na złe długi;
    • obniżenie stawek VAT w ramach tarczy antyinflacyjnej oraz przypomnienie zasad stosowania różnych stawek;
  8. Zmiana na 2023 r. – Grupa VAT
    • definicja „Grupy VAT” i „Przedstawiciela Grupy VAT”;
    • brak opodatkowania transakcji wewnątrz Grupy;
    • warunki utworzenia Grupy VAT: powiązania finansowe, ekonomiczne i organizacyjne;
    • rozliczenia dokonywane przez przedstawiciela;
    • status członka Grupy: przed, po i w trakcie istnienia Grupy;
    • struktura rozliczania VAT w Grupie VAT;
    • brak VAT a PCC;
    • dodatkowy JPK (ewidencja), który musi być składany przez członków Grupy;
  9. SLIM VAT 3 – zmiany od 2023 r.
    • podwyższenie limitu sprzedaży małego podatnika;
    • określenie zasad stosowania kursu waluty w przypadku korekt dotyczących faktur wystawionych w walucie obcej;
    • zmiany w zakresie wykazania WDT w przypadku otrzymania dokumentów potwierdzających wywóz towarów poza granicę;
    • szerszy zakres zwolnień z VAT;
    • likwidacja obowiązku posiadania faktury zakupowej przy WNT;
    • nowe, lepsze zasady zaokrąglania współczynnika do 100%;
    • nowe przypadki, w których podatnik nie będzie miał obowiązku dokonania korekty rocznej (także na swoją niekorzyść);
    • likwidacja obowiązku ustalania z naczelnikiem urzędu skarbowego współczynnika (pre-współczynnika) wstępnego;
    • możliwość rezygnacji z wystawienia faktury zaliczkowej;
    • zmiana warunków 15-dniowego zwrotu VAT dla tzw. podatników bezgotówkowych;
    • możliwości rezygnacji z obowiązku drukowania dokumentów fiskalnych wystawianych przy zastosowaniu kas rejestrujących;
    • konsolidacja i ujednolicenie zasad dla wiążących informacji;
    • zmiany w ramach TAX FREE;
    • obniżanie sankcji VAT oraz wprowadzenie uznaniowości (naczelnik urzędu skarbowego będzie decydował o wysokości sankcji podatkowej);
    • ułatwienia w pakiecie VAT e-commerce;
  10. Dyskusja, pytania i odpowiedzi.

 

Podatki dochodowe CIT, PIT w 2022r., „polski ład”, „polski ład 2.0/niskie podatki” z uwzględnieniem zmian od lipca 2022 oraz planowanych zmiany na 2023 rok

  1. Podatek dochodowy od osób prawnych w 2022 r.
    • zmiany w zakresie kosztów finansowania dłużnego (zmieniony limit wydatków tzw. kosztów finansowania dłużnego możliwy do zaliczenia w kup),
    • zmiana/doprecyzowanie definicji rezydencji podatkowej,
    • zmiany regulacji podatkowych odnoszących się do estońskiego CIT (m.in.: rozszerzenie możliwości opodatkowania na innych podatników, zmiany dotyczące tzw. podatku na wejściu do CIT estońskiego, minimalne nakłady na inwestycje),
    • nowość – minimalny podatek przychodowy (kogo ma dotyczyć, podstawa i wysokość opodatkowania),
    • preferencje przewidziane dla spółek holdingowych,
    • ukryta dywidenda jako nkup (świadczenia na rzecz wspólników, najem składników majątkowych od wspólników),
    • doprecyzowanie przepisów dotyczących terminu składania informacji o wspólnikach spółek jawnych,
    • zmiany w katalogu przychodów z zysków kapitałowych,
    • nowe i zmienione ulgi podatkowe w podatku CIT.
  2. Planowane zmiany w 2023 roku, m.in. w zakresie podatku minimalnego, ukrytej dywidendy, podatku od przerzucanych dochodów, podatku u źródła, podatku od przychodów z budynków, kosztach finansowania dłużnego, CIT-estońskim oraz inne.
  3. Podatek dochodowy od osób fizycznych w 2022r.
    • zmiana związana z brakiem możliwości odliczenia od podatku składki zdrowotnej,
    • zwiększona do 30 tyś zł kwota wolna od podatku dla niektórych grup podatników oraz dalsze konsekwencje dla płatników i podatników,
    • zmiana kwoty granicznej skali podatkowej do 120 tyś zł,
    • ulga podatkowa dla klasy średniej w PIT,
    • zmiany naprawcze związane z odroczeniem poboru zaliczki PIT na podstawie rozporządzeniem z 7 stycznia 2022r. a następnie przepisów ustawy o PIT,
    • zmiany w zakresie amortyzacji składników wprowadzanych do działalności z majątku prywatnego,
    • zmiany w zakresie zwolnień z PIT (nowe zwolnienia podatkowe),
    • zmiany w ryczałcie z tytułu używania samochodów służbowych dla celów prywatnych przez pracowników,
    • sprzedaż samochodów wykupionych z leasingu operacyjnego a właściwe źródło przychodów podatkowych,
    • zmiany w zakresie wspólnego rozliczania małżonków oraz osób samotnie wychowujących dzieci,
    • zmiany w ulgach podatkowych w PIT: ulga rehabilitacyjna, ulga na dziecko, ulga mieszkaniowa, ulga na remont i konserwację zabytkowych nieruchomości.
  4. Zmiany w PIT od lipca 2022r. w tym min.:
    • likwidacja ulgi dla klasy średniej,
    • likwidacja mechanizmu odroczenia zapłaty zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych,
    • hipotetyczny podatek,
    • możliwość składania PIT-2 u kilku płatników,
    • zmniejszenie stawki podatkowej do 12% oraz kwoty wolnej od podatku,
    • przywrócenie możliwości rozliczenia wraz z dzieckiem jako rodzic samotnie wychowujący,
    • możliwość odliczenia składki zdrowotnej od podstawy opodatkowania, podatku przez przedsiębiorców
    • zmiana formy opodatkowania przedsiębiorców za 2022r.,
    • rozszerzenie zwolnień podatkowych,
    • inne zmiany.
  5. Zmiany w zryczałtowanych formach opodatkowania
    • ograniczenie czy też likwidacja opodatkowania kartą podatkową,
    • zmiana stawki ryczałtu ewidencjonowanego dla niektórych rodzajów przychodów.
  6. Inne zmiany w podatkach dochodowych
    • zmiany w zakresie amortyzacja nieruchomości,
    • zmiany w temacie cen transferowych,
    • nielegalne zatrudnianie pracowników skutki podatkowe dla dwóch stron współpracy,
    • zmiany dotyczące podatku u źródła (WHT),
    • zmiany w ulgach podatkowych: ulga B+R, ulga podatkowa dla przedsiębiorców wspierających sport, edukację i kulturę, ulga na prototyp, ulga na ekspansję, ulga na robotyzację, ulga na innowacyjnych pracowników.
  7.  Inne wybrane zagadnienia oraz pytania uczestników i dyskusja.

Czas trwania

9.00 - 15.00 (21 godzin lekcyjnych)

Prelegenci

dr Roman Seredyński
Biegły Rewident
Biegły rewident, partner zarządzający dużej spółki audytorskiej, doktor nauk ekonomicznych. Tytuł naukowy uzyskał w katedrze rachunkowości Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Karierę zawodową rozpoczął w międzynarodowej firmie audytorskiej. Brał udział w licznych projektach między innymi dotyczących badania sprawozdań finansowych, w tym spółek giełdowych, przekształcania sprawozdań finansowych zgodnie z MSR/MSSF oraz HGB, sporządzaniu analiz finansowych typu Due Dilligence oraz wyceny przedsiębiorstw. Posiada bogate doświadczenie z dziedziny Międzynarodowych Standardów Rachunkowości. Obecnie zarządza Grupą ECA S.A. Autor licznych artykułów z zakresu audytu oraz sprawozdawczości finansowej, ceniony wykładowca z zakresu rachunkowości. Autor i współautor podręczników z zakresu polskich oraz międzynarodowych standardów rachunkowości. Stały współpracownik naszej firmy.
1
Zdzisław Modzelewski
Doradca podatkowy
Prawnik, licencjonowany doradca podatkowy, partner w spółce doradztwa podatkowego, doświadczony wykładowca i praktyk, od wielu lat specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkiem VAT, występował jako ekspert komisji sejmowej w dziedzinie podatku VAT. Autor licznych artykułów o tematyce podatkowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w międzynarodowych spółkach zajmujących się doradztwem podatkowym, obecnie jest partnerem w kancelarii GWW. W swojej praktyce zawodowej zajmował się zarówno bieżącym doradztwem podatkowym obejmującym m.in. opracowywanie opinii i analiz, w tym optymalizacji podatkowych, przeprowadzanie audytów podatkowych, jak również pomocą klientom w przygotowywaniu pism procesowych oraz reprezentacją klientów w postępowaniach podatkowych i przed sądem administracyjnym. Poprowadził ponad tysiąc szkoleń dla służb księgowych, osób zarządzających oraz pracowników aparatu skarbowego i samorządów. Jest współautorem m.in. 3 komentarzy podatkowych: „Ustawa o VAT. Komentarz” - wydanych w 2001r., 2003r. i 2006r. oraz innych publikacji dotyczących podatku VAT. Stały współpracownik firmy ESAL Sp.z o.o.
2
Aleksander Gniłka
Doradca Podatkowy
Licencjonowany Doradca podatkowy (nr wpisu 11512), absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w stosowaniu polskiego i międzynarodowego prawa podatkowego. Specjalizuje się w zagadnieniach podatków dochodowych od osób prawnych i fizycznych, ubezpieczeń społecznych i problematyce cen transferowych. Wcześniej pracownik międzynarodowej firmy doradczej oraz szef działu podatku dochodowego od osób prawnych w spółce doradztwa podatkowego. Autor kilkudziesięciu publikacji z tematyki prawa podatkowego (Grupa wydawnicza Infor, Wydawnictwo Presscom, Rzeczpospolita) oraz autor i współautor kilku pozycji książkowych. Wykładowca na studiach podyplomowych. „Doradca Podatkowy” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz „Kadry i Płace” na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Wieloletni wykładowca prawa podatkowego w Polsce. Stały współpracownik naszej firmy.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wisła, hotel Gołębiewski**** SPA

43-460 Wisła

Aleja Ks.Ks.Bp.Bursche 3

woj. śląskie

Rejestracja

Cena konferencji bez pobytu
koszt pobytu wraz z wyżywieniem w hotelu w pokoju 2-osobowym wynosi 1060 zł netto od osoby, dopłata do pokoju 1-osobowego 660 zł netto, płatny dodatkowo.
1 530
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne korzystanie z atrakcji hotelowych, np. Spa Tropicana dla nocujących, koszt pobytu w hotelu wynosi 1060 zł netto w pokoju 2-osobowych, dopłata do 1-osobowego 660 zł netto
Dostępne zniżki:
  • 6.54% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 6.54% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 6.54% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 6.54% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

ESAL Business Promotion Office Sp. z o.o.
50-502 Wrocław
Boczna 12
woj. dolnośląskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  • Ceny zawiera koszt konferencji bez pobytu.
    Koszt pobytu wraz z wyżywieniem w hotelu  w pokoju 2-osobowym wynosi 1060 zł netto od osoby, dopłata do pokoju 1-osobowego 300 zł netto, płatny dodatkowo.
      
  • Płatność za szkolenie należy dokonać wg zgłoszenia, na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia – dotyczy szkoleń wraz z zakwaterowaniem oraz na 3 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia – dotyczy szkoleń stacjonarnych bez zakwaterowania, online po potwierdzeniu szkolenia przez organizatora.
      
  • Oświadczam, iż zapłatę za udział w szkoleniu, według wyżej określonych warunków płatności, dokonana zostanie na konto ESAL Business Promotion Office sp. z o.o. Wrocław, ul.Boczna 12: mBANK o/ Wrocław 95 1140 2004 0000 3502 7603 8486.
     
  • Uczestnik może wycofać się z udziału w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem bez ponoszenia kosztów, jeśli na 10 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia prześle listownie lub faksem (z potwierdzeniem odbioru) pisemną rezygnację. Po tym terminie zgłaszający zapłaci 75% należnej kwoty. Nie zgłoszenie się na szkolenie lub rezygnacja w terminie późniejszym niż na 3 dni przed szkoleniem nie zwalnia z dokonania zapłaty w pełnej wysokości.
     
  • Uczestnik może wycofać się z udziału w szkoleniu bez zakwaterowaniem nie ponosząc kosztów, jeśli na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia prześle listownie lub faksem (z potwierdzeniem odbioru) pisemną rezygnację. Po tym terminie zgłaszający zapłaci 75% należnej kwoty. Nie zgłoszenie się na szkolenie lub rezygnacja w terminie późniejszym niż na 3 dzień przed szkoleniem nie zwalnia z dokonania zapłaty w pełnej wysokości.
     
  • ESAL Business Promotion Office zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany terminu szkolenia z przyczyn losowych niezależnych od organizatora lub nie osiągnięcia minimalnej grupy uczestników. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji każdy z uczestników zostanie wcześniej powiadomiony.
     
  • Gdyby szkolenie nie odbyło się organizator – ESAL Business Promotion Office zobowiązuje się w terminie 10 dni roboczych zwrócić pełną kwotę wpłaconą przez zgłaszającego .
     
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w zakresie związanym z wykonaniem usługi (w szczególności możliwe jest ich przekazanie do hotelu w celu rezerwacji noclegów i innych usług hotelowych) i ewentualną dyspozycją handlową. Warunki przetwarzania zawarte są w Polityce prywatności dostępnej na naszej stronie.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ESAL Business Promotion Office Sp. z o.o.
50-502 Wrocław Boczna 12
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!