Konferencja

Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie

O konferencji

Nowy Rok z GigaCon rozpoczniemy 20 stycznia 2022 roku konferencją „EOIF – Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie”. Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Będzie to również okazja do wysłuchania wykładów merytorycznych, przygotowanych przez ekspertów, którzy podczas swoich wystąpień podzielą się wiedzą i doświadczeniem z dziedziny elektronicznego obiegu dokumentów.


Wierzymy, że to wydarzenie, będzie dla uczestników źródłem wielu inspiracji! Zapraszamy do rejestracji.
Kto powinien wziąć udział?

Konferencja skierowana jest do szerokiej grupy odbiorców z wielu branży, którzy na co dzień korzystają z rozwiązań umożliwiających elektroniczny obieg dokumentów oraz osób chcących te narzędzia i procesy wprowadzić lub usprawnić.

Program konferencji

Tematyka wydarzenia to m. in.:
•    Dokumenty w chmurze
•    Rozwiązania mobilne
•    Workflow – zarządzanie procesami biznesowymi
•    Bezpieczny druk i nowoczesna archiwizacja dokumentów
•    Digitalizacja
•    Masowe wydruki
•    Automatyzacja obsługi faktur
•    Portale korporacyjne inter/intra/extranet
•    Systemy OCR/OMR
•    PKI – dokument elektroniczny
•    Narzędzia backoffice
•    JPK – Jednolity Plik Kontrolny
•    Praca grupowa
•    Bezpieczeństwo obiegu dokumentami
•    Podpis elektroniczny
•    RPA

Czas trwania

10:00-15:30

Prelegenci

Cytat

bd

Gdzie i kiedy

Online 20 styczeń 2022

Zapisz się

Rejestracja bezpłatna
udział bezpłatny pod warunkiem rejestracji
0 PLN
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Eventeam Aneta Włodkowska
03-289 Warszawa
Ostródzka 230b/1
woj. mazowieckie
Kim jesteśmy? Zespołem, który do ponad 20-letniej tradycji firmy dołożył swoje zaangażowanie, serce i głęboką wiarę w każdy realizowany projekt. Co robimy? Najprościej: organizujemy konferencje dla branży IT i biznesowe. Rocznie około 24 spotkań...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby uczestniczyć w wydarzeniu wystarczy należy zarejestrować się na stronie gigacon.org. Dzień przed wydarzeniem do zarejestrowanych uczestników zostanie przesłany link do wydarzenia na platformie online. Po otrzymaniu maila należy kliknąć w link i zalogować się na platformę ClickMeeting.
Zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome.
Zdarza się, iż komputery służbowe mają ograniczenia związane z bezpieczeństwem – w takim wypadku prosimy o skorzystanie z aplikacji mobilnej ClickMeeting Webinar App – konieczne jest wówczas podanie ID wydarzenia, które również zostanie przesłane w mailu przed konferencją.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventeam Aneta Włodkowska
03-289 Warszawa Ostródzka 230b/1
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!