Konferencja

Firma i reklamy na LinkedIn

O konferencji

Serdecznie zapraszamy na szkolenie online.

Efekty szkolenia:
Zapoznanie się z podstawowymi zależnościami między bezpłatną i płatną promocją na LinkedIn
Umiejętność rozbudowania sieci kontaktów biznesowych i dotarcia do nowych klientów
Poznanie od podszewki narzędzia Linkedin Ads
Poznanie funkcjami kampanii, grup reklam i reklam, celem precyzyjnego ustawienia kampanii promocyjnej,
Umiejętność monitorowania i oceny skuteczności kampanii na Linkedin
Kto powinien wziąć udział?
  • właścicieli firm
  • osób zajmujących się marketingiem i promocją firm w internecie
  • wszystkich zainteresowanych tematem

Program konferencji

1. Organiczna komunikacja i płatna kampania

  • Podstawowe różnice między dwoma rodzajami komunikacji na Linkedinie
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Dyskusja: jaka forma promocji jest najlepsza dla Twojej firmy?

2. Firma na Linkedin

  • Najważniejsze możliwości stron firmowych na LinkedInie
  • Company page vs. ShowCase Page
  • Analiza efektywności działań firmowych na Linkedin

3. Linkedin Ads od strony technicznej

  • Charakterystyka kokpitu narzędzia Linkedin Ads
  • Rozliczenia

4. Reklamowanie na Linkedinie

  • Cele reklamowe
  • Budżetowanie
  • Grupy docelowe
  • Umiejscowienia
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Insight Tag)
  • Avoid fackups, czyli najczęściej popełniane błędy

5. Mierzenie efektywności kampanii

  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
  • Kiedy reklama jest efektywna?

6. Przykłady różnych kampanii na Linkedin (inspiracje)

Czas trwania

10:00-16:00

Prelegenci

Cytat

Przemysław Kasiura

Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna. Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów. Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.

Gdzie i kiedy

Online 2 grudnia 2021

Gdzie i kiedy

Online 22 października 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
690 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
przy zamówieniu szkolenia na min. 30 dni przed terminem
621 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
32 profesjonalne szkolenia z marketingu i reklamy. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company. Sprawdź nas: https://SZKOLENIAATRIUM.PL
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ClickMeeting.com.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!