O konferencji
12 grudnia w Mielnie obok Koszalina odbędzie się kolejne wydarzenie z cyklu Forum Menadżerów Służby Zdrowia.
Konferencja odbywa się w sprawdzonej formule równoległych bloków tematycznych. Każdy może swobodnie migrować pomiędzy blokami tematycznymi, co daje możliwość dostosowania tematyki do swoich potrzeb.
Chcemy, aby nasi uczestnicy po ukończeniu konferencji byli przygotowani nawet na najtrudniejsze sytuacje, dlatego wspólnie z ekspertami przygotowaliśmy wyjątkową sesję Q&A (pytań i odpowiedzi). Podczas niej prawnik i trener biznesu odpowiedzą na najciekawsze pytania związane z Państwa codzienną pracą! Odbędzie się ona na głównej sali, w godzinach 16:10-17:00.
Na konferencję szczególnie serdecznie zapraszamy:
- Właścicieli, prezesów i dyrektorów podmiotów leczniczych
- Kadrę kierowniczą oraz menedżerów
Program konferencji
- 7 nawyków skutecznego i angażującego menedżera.
Teleporada dla Twojego biznesu – Szybka diagnoza, zdrowe finanse! - $prawna placówka. Jak prosto i zgodnie z przepisami zarządzać placówką medyczną?
- Nowy menedżer w placówce medycznej -jak zbudować autorytet i wdrożyć nowego menedżera?
- Sukcesja w placówce medycznej - pułapki i rozwiązania na zmianę warty, czyli przekazanie firmy swoim następcom.
- Pacjent w centrum cyfrowej ewolucji – jak prawidłowo prowadzić i udostępniać EDM? Jakie możliwości kryje Internetowe Konto Pacjenta i mobilna aplikacja mIKP?
- Elektroniczna Dokumentacja Medyczna obowiązkiem świadczeniodawcy na przykładzie rozwiązań Eurosoft.
- Co dokumentacja medycznamówi o placówce?
- Jak praca w zgranym i prawidłowo funkcjonującym zespole przekłada się na jakość obsługi pacjenta komercyjnego? Co warto wiedzieć, aby dbać o pozyskiwanie i utrzymanie klientów?
- Jak wyróżnić się na rynku? Nietuzinkowe pomysły na marketing placówki medycznej.
- Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli jak krok po kroku zbudować kontrakt współpracy w zespole pracowniczym oraz w relacjach z pacjentami.
- Problemy? Wyzwania? A może sytuacje do rozwiązania? Jak za pomocą postawy proaktywnej menedżera inspirować zespół do osiągania ponadprzeciętnych rezultatów?
- Symptomy wypalenia zawodowego w zespole pracowniczym. Jak przemęczenie i niezdrowa atmosfera prowadzą do mobbingu oraz spadku efektywności zawodowej i utraty pozytywnego wizerunku.
- Jak respektować prawo pacjenta do poszanowania godności i intymności. Praktyczne wskazówki
- CIT Estoński 2.0 oraz inne korzyści podatkowe dla placówek medycznych.
- Ustawa o ochronie małoletnich i jej wpływ na funkcjonowanie placówki medycznej.
- Nowy personel – obowiązki pracodawcy.
- Czas rozstania. Kiedy i w jaki sposób kończyć współpracę?
- Mediacje z pacjentami. Jak w skuteczny sposób rozwiązywać sytuacje konfliktowe z korzyścią dla obydwóch stron w myśl zasady „wygranawygrana”?
- Uniwersalna instrukcja obsługi pacjenta, czyli jak za pomocą kolorów osobowości rozkochać pacjentów w obsłudze Twojej placówki medycznej?
- Koordynacja opieki zdrowotnej. Pacjent w centrum uwagi.
- Dostępność do świadczeń zdrowotnych, a organizacja harmonogramu przyjęć w podmiocie leczniczym.
Czas trwania
9.00 - 17.00
Forma zajęć
Prelegenci
Aleksandra Laskowska
Certyfikowany coach zespołowy, posiadający bogate doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania i motywacji personelu, obsługi klienta oraz sprzedaży produktów i usług. Doświadczenia te związane są z wieloletnią pracą w dużych, międzynarodowych korporacjach. W 2013 roku ukończyła Akademię Trenerów Biznesu Grupy SET, a od początku 2014 roku systematycznie prowadzi szkolenia dla placówek medycznych z zakresu rozwoju kompetencji społecznych. Jej klientami są zarówno duże szpitale państwowe, prywatne kliniki jak i przychodnie rodzinne i specjalistyczne.
Łukasz Laskowski
Trener i właściciel firmy szkoleniowej POZIOM 4, od 2006 roku realizujący projekty rozwojowe w zakresie zarządzania, komunikacji, budowania zespołów, sprzedaży usług medycznych i obsługi pacjenta i klienta. Certyfikowany, międzynarodowy konsultant systemu psychometrycznego MindSonar i systemu ewaluacji szkoleń KirkPatrick Partners. Do tej pory przepracował na sali szkoleniowej ponad 18000 godzin, spędzonych na rozwijaniu ludzi. Lubi zmieniać otaczającą go rzeczywistość za pomocą pozytywnych przekonań oraz uczyć się bycia tu i teraz od swoich dzieci…
dr n. praw. Maciej Gibiński
Adwokat, doktor nauk prawnych, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, właściciel Kancelarii Adwokackiej CDPM w Krakowie. W ramach wykonywanej pracy zajmuje się ochroną prawną placówek medycznych w zakresie procesowym i nieprocesowym, ponadto prowadzi szkolenia z zakresu prawa medycznego. Z systemem opieki zdrowotnej związany od 2004 r., praktykę zdobywał w publicznych i prywatnych placówkach medycznych na terenie całej Polski. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie zarządzania i funkcjonowania placówek medycznych. Prowadzona przez niego kancelaria na co dzień swoją opieką obejmuje pond 200placówek medycznych w Polsce.
Katarzyna Adamska
Prawnik z wieloletnim doświadczeniem w zakresie organizacji i zarządzania w ochronie zdrowia. Od ponad 5 lat doradza podmiotom leczniczym w całej Polsce. W swojej codziennej praktyce udziela pomocy prawnej w zakresie założenia i prowadzenia działalności leczniczej. Doradza podmiotom leczniczym w procesie realizacji i rozliczania świadczeń zdrowotnych z Narodowym Funduszem Zdrowia. Prowadzi audyt dokumentacji medycznej oraz weryfikuje stosowane w podmiocie leczniczym procedury medyczne. Wspiera podmioty lecznicze w procesach zamówień publicznych, jak również w zakresie przeprowadzanych kontroli przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Przygotowuje podmioty lecznicze do procesu akredytacji.
Katarzyna Łempicka
Jest doświadczonym trenerem, managerem placówki medycznej, Inspektorem Ochrony Danych, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Bezpieczeństwa Informacji według normy ISO/IEC 27001:2017 i normy ISO/IEC 27701:2019, certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy według ISO 45001:2018 oraz autorką bloga rejestratorkamedyczna.pl. Ukończyła socjologię, pedagogikę oraz studia podyplomowe „Prawo Medyczne”, „Inspektor Ochrony Danych Osobowych”. Obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych z zakresu BHP. Pomaga w otwieraniu nowych placówek medycznychwspiera właścicieli w tworzeniu, wdrażaniu oraz audycie dokumentacji RODO, SANEPID, Urząd Wojewódzki, BDO, GUS, BHP oraz procedur pracy.
Przemysław Kosiński
Radca prawny i partner Kancelarii Cieciórski Wacławik Kosiński Spółka Partnerska Radców Prawnych. Osoba z wieloletnim doświadczeniem, specjalizująca się w prawie korporacyjnym. Na co dzień pomaga przedsiębiorcom w sprawach gospodarczych, w szczególności w zakresie sukcesji i przekształceń działalności gospodarczych w spółki kapitałowe. Sprawny negocjator i dokładny analityk. Ceni sobie biznesowy networking i budowanie dobrych relacji. Od 2012 roku nieprzerwanie publikuje na łamach dwumiesięcznika „Radca prawny”, gdzie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Agnieszka Rudnicka-Szymczak
Absolwentka Wydziału Fizjoterapii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Ukończyła podyplomowe studia na SGH Zarządzanie Zakładami Opieki Zdrowotnej. Posiada 12 letnie doświadczenie w pracy w instytucjach państwowych związanych z systemem opieki zdrowotnej w Polsce (NFZ), oraz jako kierownik projektów IT (ZUS). Posiada międzynarodowe certyfikaty z zakresu zarządzania projektami(Prince2, Prince2Practictional, Management of Risk, Agile, Facylitation) Obecnie, studentka podyplomowych studiów MBA Healthcare Innovation & Technology w Centrum Kształcenia Podyplomowego Łazarski w Warszawie. Jest członkiem zespołu wdrożeniowego w Projekcie „Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych" (System Ezdrowie, P1).
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
76-032 Mielno
Wakacyjna 6
woj. zachodniopomorskie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 283,74 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 568,29 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Nagrania z wykładów na 30 dni
- E-booki
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 812,20 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Nagrana wideo na 90 dni
- E-booki
- Dwa wideo kursy: "Konstruktywna ocena pracownicza" "Motywowanie pracowników i automotywacja menedżera)
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin uczestnictwa w szkoleniach Rozdział I Postanowienia ogólne §1. 1. Szkolenie firmy Mazowieckie Centrum Biznesowe sp. z o.o., zwane w dalszej części Regulaminu Szkoleniem, odbywa się w terminie i miejscu wskazanym przez Mazowieckie Centrum Biznesowe z o.o., zwane w dalszej części Regulaminu Organizatorem. 2. Organizatorem Szkolenia jest firma Mazowieckie Centrum Biznesowe z siedzibą w Warszawie, ul. Modlińska 6/202, 03-216 Warszawa. 3. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w Szkoleniu i obowiązują wszystkich Uczestników. 4. Zgłaszającym jest przedsiębiorca, który zgłasza Uczestnika na szkolenie. 5. Uczestnikiem jest osoba zgłoszona przez Zgłaszającego. 6. Organizator zobowiązuje się przeprowadzić szkolenie zgodnie z ofertą i zapewnić Uczestnikom materiały szkoleniowe. 7. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia w planowanym terminie, z przyczyn od niego niezależnych (zdarzenie noszące cechy siły wyższej, choroba prelegenta, jak również w przypadku liczby zgłoszeń mniejszej niż 30 Uczestników.) W przypadku odwołania Szkolenia, Organizator zaproponuje w ciągu tygodnia inny termin realizacji jego realizacji lub (w przypadku Szkoleń płatnych) zwrot opłaty za szkolenia w pełnej wysokości. 8. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programów szkoleniowych oraz do zmiany osoby prelegenta w każdym czasie. 9. Oficjalny serwis internetowy znajduje się pod adresem: http://www.mcbkonferencje.pl Rozdział II Uczestnictwo w Szkoleniu §1 1. Warunkami uczestnictwa w Szkoleniu są: a) Zgłoszenie uczestnictwa w Szkoleniu można dokonać poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej www.mcbkonferencje.pl, www.ofzm.pl , www.fmsz.com.pl, www.kzoz.pl, www.managemed.pl, www.akademiamcb.pl lub przez rozmowę telefoniczną. b) W przypadku szkoleń płatnych - uiszczenie opłaty w wysokości i terminie podanych przez Organizatora. Opłatę za udział w Szkoleniu należy przesłać zgodnie z informacjami na konto wskazane przez Organizatora. Organizator wystawi fakturę VAT lub paragon fiskalny tytułem dokonanych wpłat. 2. Termin nadsyłania zgłoszenia uczestnictwa w Szkoleniu upływa najpóźniej na 7 dni przed Szkoleniem. Rejestracja po tym terminie będzie możliwa w miarę dostępności miejsc, z zastrzeżeniem o braku możliwości złożenia rezygnacji. 3. Za termin dostarczenia zgłoszenia przyjmuje się datę jego wpływu do skrzynki e- mailowej Organizatora lub rozmowy telefonicznej. 4. Aby zgłoszenie telefoniczne było skuteczne i prawnie wiążące, Organizator wyśle e- maila do Zgłaszającego z potwierdzeniem danych Uczestników. 5. Zgłoszenie na szkolenie w jakiejkolwiek formie jest wiążącą umową oraz jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków przez Zgłaszającego. 6. Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez jednostki prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora. Rozdział III Rezygnacja z udziału w Szkoleniu §1 1. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Szkoleniu. Rezygnacja Uczestnika z udziału w Szkoleniu powinna być dokonana w formie elektronicznej na adres mailowy Organizatora. 2. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w Szkoleniu płatnym: a) gdy Organizator otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji do 10. dnia przed rozpoczęciem Konferencji, Organizator zwróci Zgłaszającemu wpłaconą kwotę, pod warunkiem wcześniejszego otrzymania wpłaty za udział; b) gdy Organizator otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji w okresie krótszym niż 10 dni przed planowanym terminem szkolenia, Organizator ma prawo zatrzymać całą otrzymaną wpłatę. Gdy opłata nie została jeszcze dokonana, Zgłaszający jest zobowiązany do uiszczenia opłaty podanej przez Organizatora, na wskazany numer konta. c) gdy Organizator nie otrzyma od Uczestnika oświadczenia o rezygnacji, a Uczestnik nie będzie uczestniczył w Szkoleniu, Organizator ma prawo zatrzymać całą otrzymaną wpłatę. Gdy opłata nie została jeszcze dokonana, Zgłaszający jest zobowiązany do uiszczenia opłaty podanej przez Organizatora, na wskazany numer konta. 3. Zmiana Uczestnika szkolenia przez Zgłaszającego jest nieodpłatna. 4. Zmiana Uczestnika szkolenia przez Zgłaszającego powinna nastąpić po uprzednim zgłoszeniu tego faktu do Organizatora. Rozdział IV Odpłatność za szkolenie §1 1. Informacje dotyczące płatności za uczestnictwo w Szkoleniu są zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.mcbkonferencje.pl, www.ofzm.pl , www.fmsz.com.pl, www.kzoz.pl, www.managemed.pl, www.akademiamcb.pl, bądź w wiadomości elektronicznej przesłanej przez Organizatora. 2. Płatnikiem (adresatem faktury) jest podmiot Zgłaszający. 3. W przypadku szkoleń bezpłatnych, podmioty spoza grupy dedykowanej są zobowiązane do uiszczenia kwoty wskazanej przez Organizatora. 4. Na podstawie braku płatności faktury proforma, Organizator może wydać decyzję o wykreśleniu Uczestnika z listy. 5. Jeśli uczestnik nie reprezentuje podmiotu leczniczego, wówczas obowiązuje go dodatkowa opłata 499zł netto/os do wybranego pakietu. ROZDZIAŁ V UWAGI ORGANIZACYJNE §1 Techniczna strona szkolenia 1. Na co najmniej 45 minut przed wyznaczoną godziną szkolenia pracownik Organizatora pozostaje do dyspozycji Uczestników w celu: weryfikacji listy obecności oraz wydania materiałów szkoleniowych. §2 Prawa i obowiązki uczestnika w ramach szkolenia 1. Koszty wynikające z dojazdu na szkolenie spoczywają na uczestniku szkolenia. 2. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z roku 1997, nr 133, poz. 883), Zgłaszający wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora w celu organizowania i realizacji szkoleń. 3. Podane przez Uczestnika dane osobowe będą przetwarzane, w celu realizacji zadań związanych z obsługą szkolenia i informowania o ofercie, przez Mazowieckie Centrum Biznesowe z siedzibą w Warszawie, ul. Modlińska 6/202, 03-216 Warszawa. Uczestnikowi przysługuje prawo do wglądu do swoich danych oraz do ich poprawiania. ROZDZIAŁ VI ZGODA NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU §1 1. Uczestnictwo jest równoznaczne z wyrażeniem zezwolenia na korzystanie z wizerunku (w tym głosu). 2. Wizerunek, głos, wypowiedzi w całości lub w postaci dowolnych fragmentów mogą być utrwalane, przetwarzane i rozpowszechnianie. 3. Nagrania mogą być wykorzystane jako materiał promocyjny lub do celów komercyjnych poprzez sprzedaż nagranych audycji. 4. Przetwarzanie, utrwalanie i rozpowszechnianie wizerunku (w tym głosu), imienia i nazwiska, informacji na mój temat oraz wypowiedzi nie wiąże się z obowiązkiem zapłaty na rzecz uczestnika ani jakiejkolwiek osoby trzeciej wynagrodzenia lub odszkodowania z tego tytułu, jak również nie jest ograniczone czasowo, ilościowo lub terytorialnie. 5. Uczestnik ma prawo do wycofania zgody na wykorzystanie wizerunku w każdym momencie. ROZDZIAŁ VII POSTANOWIENIA KOŃCOWE §1 1. Regulamin dostępny jest do wglądu na stronie internetowej www.mcbkonferencje.pl, www.ofzm.pl , www.fmsz.com.pl, www.kzoz.pl, www.managemed.pl, www.akademiamcb.pl 2. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Szkoleniu będą rozstrzygane przez 3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego. 4. Szkolenie ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 23 marca2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. 2009 nr 62, poz. 504). 5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Szkolenia. 6. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Konferencją, jak również w miejscach zakwaterowania. 7. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej www.mcbkonferencje.pl 8. Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie internetowej www.mcbkonferencje.pl
- Nazwa firmy: Mazowieckie Centrum Biznesowe sp. z o. o.
- Ulica i nr: Modlińska 6/202
- Kod pocztowy: 03-216
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5252591635