Konferencja

Grafika w reklamie - szkolenie

O konferencji

Serdecznie zapraszamy na 2-dniowe szkolenie online, które poszerzy Twoje umiejętności w tworzeniu grafik do reklam. Zachęcamy do zapoznania się z programem wydarzenia.
Kto powinien wziąć udział?
  • pracowników kreatywnych agencji reklamowych
  • osób, które zajmują się lub zamierzają zajmować się promocją firmy i zamawiają reklamy dla swojej firmy
  • osób, które tworzą reklamy i chcą pogłębić wiedzę na temat tworzenia grafik 

Program konferencji

DZIEŃ 1 - jak klienci widzą reklamę?

1. Wzrok nas oszukuje - złudzenia optyczne

  • Jasny? Ciemny?
  • Krótki? Długi?
  • Proste czy skośne?
  • Jaki to kolor?

2. Znaczenie doboru obiektów

  • Poziome, pionowe, skośne.
  • Symetryczny/asymetryczny.
  • Znaczenie prostych form
  • Interakcje między obiektami
  • Rozmieszczenie elementów
  • Obiekty i przestrzeń.

3. Jak dodać więcej emocji do obrazu?

  • Jak widzimy i rozpoznajemy obiekty?
  • Szczegóły i znaczenie obrazu
  • Jak dodać więcej emocji do obrazu?
  • Jak optycznie powiększyć obraz?
  • Jeden obraz to tysiąc słów.
  • Jak wspomóc zrozumienie obrazu?
  • Jak ułatwić odbiór obrazu?
  • Jak wskazać odbiorcy to, co ważne?
  • Ile czasu skupiamy uwagę?
  • Jakie wyraziste cechy ma Twój produkt?
  • Blisko? Daleko?
  • Co jeszcze przyciąga uwagę?

4. Znaczenie kolorów

  • Z czym kojarzymy te kolory?
  • Oto najbrzydszy kolor świata...
  • Jeśli chodzi o kolory... kobiety rządzą!

5. Siła twarzy!

  • Twarze a inne obiekty.
  • Twarz = emocje.
  • Które twarze rozpoznajemy najszybciej?

6. Interakcje między postaciami

  • Adwersarze.
  • Bliższe relacje.
  • Słabsza/dominująca.
  • Słabsza/silniejsza.
  • Solo i w grupie.
  • Postacie i przestrzeń.
  • Grupy w ruchu.

7. Jak pokazywać produkty?

  • Nasze wyobrażenia na temat obiektów?
  • Jak pokazywać produkty?

8. Jak zapamiętujemy obrazy (i nie tylko)?

  • Co zapamiętujemy najłatwiej?
  • Ile obiektów zapamiętujemy jednocześnie?
  • Jak wspomóc zapamiętywanie?
  • Efekt świeżości, efekt pierwszeństwa.

 

DZIEŃ 2 - akcja kreacja!

1. Poznaj odbiorcę twojej reklamy

  • Poznaj swojego klienta – ćwiczenie z narzędziem „moodboard”
  • Czego pragną klienci – czym jest insight? Jak i gdzie szukać insightu?

2. Brief kreatywny

  • Krok po kroku – co zawiera brief kreatywny i jak z tego korzystać?

3. Sesje kreatywne

  • Konkretne zadania do rozwiązania – praca z briefami kreatywnymi
  • Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
  • Skąd czerpać inspirację?
  • Magic is in the product...
  • Big idea
  • Adwokat diabła – entuzjazm a realia

Czas trwania

2 dni, 09:00 - 15:00

Prelegenci

Cytat

Adrian Tomaszewski

Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus, V&P, Artgroup. Jest autorem książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. I choć wie, że to cenne wyróżnienia, jednak dla niego najważniejsza jest skuteczność, czyli osiąganie celów klientów. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Właściciel studia reklamy AUTOR - www.autor.biz. Certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Realizował projekty dla: Microsoft, Plus GSM, Porsche, Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Mastercook, Masterfoods, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia. Jego zdaniem reklama służy przede wszystkim efektom dla marki, a NIE wygrywaniu festiwali przez agencję reklamową.

Gdzie i kiedy

Online 25 - 26 listopada 2021

Gdzie i kiedy

Online 14 - 15 października 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1090 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
przy zamówieniu szkolenia na min. 30 dni przed terminem
981 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
32 profesjonalne szkolenia z marketingu i reklamy. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company. Sprawdź nas: https://SZKOLENIAATRIUM.PL
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ClickMeeting.com.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!