HR Summit 2022

O konferencji

HR-owcu!

Zastanawiasz się, jak zarządzać działem HR w trudnych i zmiennych czasach?

Chcesz sprawdzić, jak nowocześnie rekrutować, aby przyciągnąć nowe talenty?

Nie wiesz, jak zbudować zróżnicowane i lepsze miejsce pracy dla Twoich pracowników?

Zastanawiasz się, jak działaniami EB wyróżnić się na rynku i jak angażować Twoich pracowników, aby to oni byli najważniejszymi ambasadorami Twoje marki?

Chcesz wiedzieć, w jaki sposób wykorzystywać analitykę danych, sztuczną inteligencję oraz automatyzację w pracy swojego działu?

Zastanawiasz się, jak angażować i inspirować swoich pracowników? Jak zbudować silny zespół oraz jak utrzymywać dobre relacje z ludźmi?

Chcesz dowiedzieć się, jak projektować wyjątkowe doświadczenia pracowników, aby zatrzymać najlepsze talenty?

Przed każdym HR-owcem stoi szereg wyzwań wymagających ogromnej wiedzy, umiejętności i doświadczenia, dlatego spotkajmy się w dniach 19-20 września 2022 r. w Warszawie podczas Kongresu HR Summit. Podczas 9 edycji wydarzenia będziemy mówić o tym co najważniejsze w pracy działów HR, dyskutować, tworzyć nowe idee, wymieniać się pomysłami.

Liczymy, że dołączysz do naszej społeczności i wniesiesz swoje doświadczenia do jednej z najbardziej wartościowych platform dla środowiska HR na polskim rynku.

Dajemy Ci inspiracje, wiedzę, możliwość poznania znakomitych praktyków, czas na networking oraz możliwość rozwoju. W zamian liczymy na Twoją obecność i zaangażowanie oraz otwarty umysł. Do zobaczenia podczas 9. Kongresu HR Summit.
Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
  • Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Liczne okazje do integracji i interakcji
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Stawiamy na praktyczne rozwiązania oraz doświadczenie zaproszonych prelegentów!

Gwarantujemy liczne narzędzia, wzięte z życia ciekawe przykłady i gotowe, sprawdzone scenariusze!

Kto powinien wziąć udział?
  • Właścicieli przedsiębiorstw
  • dział HR
  • oraz wszystkie osoby zainteresowane pogłębieniem i aktualizacją wiedzy w tej dynamicznie rozwijającej się dziedzinie

Program konferencji

I dzień

08:20

Rejestracja uczestników, poranna kawa

08:55

Oficjalne przywitanie, rozpoczęcie Kongresu

09:00

PANEL DYSKUSYJNY – Zarządzanie działem HR w trudnych i zmiennych czasach

  • Rola i odpowiedzialność liderów HR, a potrzeby zespołów
  • Czego potrzebują zespoły w czasie zmian? Skuteczny lider w erze niepewności
  • Budowanie silnej marki osobistej
  • Kompetencje menedżerskie niezbędne w trudnych i zmiennych czasach

09:45

Kultura organizacyjna i wartości jako ważne elementy budowania przewagi konkurencyjne

  • Tworzenie otwartej, autentycznej i inkluzywnej kultury firmy
  • Kreowanie kultury opartej na zaufaniu, przynależności do organizacji oraz trwałych relacjach między współpracownikami a pracodawcą
  • Kultura miejsca pracy dostosowana do hybrydowego modelu pracy
  • Zmiana jako stały element firmowego DNA
  • Jak skutecznie stworzyć system wartości Twojej firmy?

10:30

Diversity&Inclusion. Buduj zróżnicowane i lepsze miejsce pracy dla Twoich pracowników

  • Równość, różnorodność i integracja jako priorytet dla firm oraz niezbędna część ich strategii
  • Wsparcie Zarządu dla długoterminowych inicjatyw D&I
  • Sprawdzone sposoby na zarządzanie różnorodnym zespołem
  • Jak wspierać działania D&I wśród pracowników pracujących w biurze, zdalnie i hybrydowo?
  • Zbieranie danych monitorujących działania D&I w firmie

11:15

Przerwa na kawę oraz networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Kongresu!

11:30

Prawo pracy

12:15

10 kroków do efektywnego wdrożenia przepisów o sygnalistach

  • Jak przygotować się na nowe obowiązki?
  • Jak prawidłowo zaprojektować narzędzie do zgłaszania naruszeń? 
  • Jak analizować zgłoszenia?
  • Kiedy grożą nam sankcje karne za niedostosowanie się do nowych wymogów?
  • Dlaczego przepisy o ochronie sygnalistów to szansa dla naszych organizacji? 

13:00

Nowoczesne rekrutacje receptą na przyciągnięcie nowych talentów

  • Wskazówki, jak rekrutować, pozyskiwać nowe talenty oraz utrzymywać pracowników

13:45 - Lunch

14:30

PANEL DYSKUSYJNY – HR-owcu! Bądź architektem marki Twojego pracodawcy. EB jako jeden z niezbędnych procesów w dziale HR

  • Jak działaniami EB wyróżnić się na rynku?
  • W jaki sposób skutecznie zbudować wyróżniający się i autentyczny wizerunek na rynku?
  • Marka = pracownicy. Jak angażować Twoich pracowników, aby byli najważniejszymi ambasadorami Twojej marki?
  • Czego unikać w przygotowaniu i wdrożeniu kampanii employer brandingowej

15:15

Angażuj od pierwszych dni, czyli w jaki sposób skuteczny onboarding wpływa na wzmocnienie marki pracodawcy oraz buduje lojalność nowego pracownika

  • Od rekrutacji do 1 dnia w pracy – zaplanowanie onboardingu, który wpłynie na zwiększenie zaangażowania i zbuduje lojalność nowego pracownika
  • Metody komunikacji wspierające skuteczny onboarding

16:00

Wyjątkowe doświadczenia pracowników szansą na utrzymanie talentów w firmie

  • Dlaczego employee experience jest ważne?
  • Pracownik w centrum uwagi i strategii organizacji
  • Jak zaprojektować dobre doświadczenie pracownika, aby zatrzymać najlepsze talenty?
  • Employee journey map – podróż pracownika i jej etapy
  • W jaki sposób mapować doświadczenia pracownika?
  • Jak skutecznie mierzyć efektywność działań employer brandingowych?

16:45 - Zakończenie pierwszego dnia Kongresu

 

II dzień

08:30 - Rejestracja, poranna kawa

08:55 - Przywitanie, rozpoczęcie

09:00

Budowanie i rozwój kompetencji pracowników

  • Upskilling i reskilling = przygotowywanie się na nadchodzącą przyszłość
  • Jak wdrożyć plan przekształcenia lub podnoszenia umiejętności?
  • Budowanie zespołów cyfrowych, innowacyjnych, zmiennych

09:45

Narzędzia wzmacniające zaangażowanie i pozytywnie wpływające na motywację w zespole

  • Angażowanie pracowników do współtworzenia środowiska pracy
  • Prowadzenie otwartej i autentycznej komunikacji w zespole podstawą zaangażowania pracowników
  • Umiejętne zarządzanie emocjami pracowników i reagowanie na nastroje wywołane zmianami
  • Utrzymanie zaangażowania i produktywności w zdalnych zespołach
  • Feedback jako narzędzie wspierające, umacniające i motywujące
  • Budowanie zaangażowania poprzez facylitowane warsztaty zespołowe
  • Praca z liderami w zakresie motywowania i budowania zaangażowania zespołów
  • Monitoring zaangażowania

10:30

Motywująca ocena okresowa pracownika

  • W jaki sposób dobrze przeprowadzić ocenę pracownika?
  • Efektywne scenariusze rozmów z Twoimi pracownikami
  • Metody oceny pracy pracowników

11:15

Przerwa na kawę oraz networking

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Kongresu!

11:30

Mental health – zadbaj o zdrowie, dobre samopoczucie oraz o kondycję psychiczną swoich pracowników

  • Wellbeing, czyli sposób na szczęśliwych pracowników
  • Ocena stanu zdrowia pracowników celem zapewnienia im właściwego wsparcia
  • Lęk, stres, wypalenie pracowników – jak sobie z tym radzić?
  • Jakie narzędzia i praktyki warto wykorzystać w pracy menedżerskiej dla dobra pracowników?

12:15

PANEL DYSKUSYJNY - Komunikacja wewnętrzna

  • Sprawdzone metody, które pomogą diagnozować bariery komunikacyjne w Twojej firmie
  • Jak prowadzić wielokanałowy dialog wspierający zarządzanie nowoczesną organizacją?
  • Jak angażować kadrę zarządzającą w dialog z podwładnymi?
  • Globalnie i lokalnie – jak „zsynchronizować” komunikację w wielu oddziałach
  • Wybór optymalnych kanałów komunikacji dobranych do specyfiki Twojej firmy
  • Zarządzanie treściami zamieszczanymi w mediach społecznościowych, intranecie czy na blogach firmowych
  • Sprawdzone narzędzia wspierające komunikację w sytuacjach trudnych wizerunkowo, w czasie zmian i kryzysów
  • Jak wprowadzić innowacje w komunikacji?

13:00

Zastosowanie social mediów w działaniach HR

  • Możesz więcej – jak wykorzystać ogromną siłę social mediów w budowaniu marki pracodawcy i silnego zespołu
  • Emocjonalne, angażujące – jak mówić do poszczególnych grup, żeby zostać wysłuchanym, zapamiętanym i związanym z pracodawcą na zawsze
  • Czy na LinkedIn są studenci? Jakiego stylu komunikacji wymaga menadżer, a gdzie i jak rozmawiać z Genem Z?
  • Jakość czy ilość? Mierzenie efektywności działań w kanałach społecznościowych

13:45 - Lunch

14:30

Grywalizacja w rękach HR-owca

  • Przykłady zastosowania w rekrutacji i onboardingu

15:15

Digitalizacja i automatyzacja procesów HR

  • Aktualne trendy w technologii HR
  • Wyprzedź konkurencję. Wykorzystaj sztuczną inteligencję do działań HR-owych
  • Modele AI dopasowane do potrzeb Twojej firmy

16:00

People Analytics – wykorzystaj dane HR do realizacji strategicznych decyzji

  • Analiza danych kluczem do poprawy zdrowia psychicznego pracowników, współpracy
  • i wydajności zespołów , oceny talentów oraz kultury pracy hybrydowej
  • Wizualizacja i raportowanie kluczowych danych
  • Jak praktycznie przeprowadzić analizę predykcyjną w HR?

16:45 - Zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Nazwiska oraz firmy zaproszonych prelegentów podamy wkrótce.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
2 495
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 12 sierpnia
1 995
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!