O konferencji
Zastanawiasz się, jak zarządzać działem HR w trudnych i zmiennych czasach?
Chcesz sprawdzić, jak nowocześnie rekrutować, aby przyciągnąć nowe talenty?
Nie wiesz, jak zbudować zróżnicowane i lepsze miejsce pracy dla Twoich pracowników?
Zastanawiasz się, jak działaniami EB wyróżnić się na rynku i jak angażować Twoich pracowników, aby to oni byli najważniejszymi ambasadorami Twoje marki?
Chcesz wiedzieć, w jaki sposób wykorzystywać analitykę danych, sztuczną inteligencję oraz automatyzację w pracy swojego działu?
Zastanawiasz się, jak angażować i inspirować swoich pracowników? Jak zbudować silny zespół oraz jak utrzymywać dobre relacje z ludźmi?
Chcesz dowiedzieć się, jak projektować wyjątkowe doświadczenia pracowników, aby zatrzymać najlepsze talenty?
Przed każdym HR-owcem stoi szereg wyzwań wymagających ogromnej wiedzy, umiejętności i doświadczenia, dlatego spotkajmy się w dniach 19-20 września 2022 r. w Warszawie podczas Kongresu HR Summit. Podczas 9 edycji wydarzenia będziemy mówić o tym co najważniejsze w pracy działów HR, dyskutować, tworzyć nowe idee, wymieniać się pomysłami.
Liczymy, że dołączysz do naszej społeczności i wniesiesz swoje doświadczenia do jednej z najbardziej wartościowych platform dla środowiska HR na polskim rynku.
Dajemy Ci inspiracje, wiedzę, możliwość poznania znakomitych praktyków, czas na networking oraz możliwość rozwoju. W zamian liczymy na Twoją obecność i zaangażowanie oraz otwarty umysł. Do zobaczenia podczas 9. Kongresu HR Summit.
Uczestnikom gwarantujemy:
- Najwyższą jakość merytoryczną = wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów – praktyków z różnych branż
- Liczne inspiracje i sesje motywujące do działania i zmian
- Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
- Liczne okazje do integracji i interakcji
- Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Stawiamy na praktyczne rozwiązania oraz doświadczenie zaproszonych prelegentów!
Gwarantujemy liczne narzędzia, wzięte z życia ciekawe przykłady i gotowe, sprawdzone scenariusze!
- Właścicieli przedsiębiorstw
- dział HR
- oraz wszystkie osoby zainteresowane pogłębieniem i aktualizacją wiedzy w tej dynamicznie rozwijającej się dziedzinie
Program konferencji
I dzień
08:20
Rejestracja uczestników, poranna kawa
08:55
Oficjalne przywitanie, rozpoczęcie Kongresu
09:00
PANEL DYSKUSYJNY – Zarządzanie działem HR w trudnych i zmiennych czasach
- Rola i odpowiedzialność liderów HR, a potrzeby zespołów
- Czego potrzebują zespoły w czasie zmian? Skuteczny lider w erze niepewności
- Budowanie silnej marki osobistej
- Kompetencje menedżerskie niezbędne w trudnych i zmiennych czasach
09:45
Kultura organizacyjna i wartości jako ważne elementy budowania przewagi konkurencyjne
- Tworzenie otwartej, autentycznej i inkluzywnej kultury firmy
- Kreowanie kultury opartej na zaufaniu, przynależności do organizacji oraz trwałych relacjach między współpracownikami a pracodawcą
- Kultura miejsca pracy dostosowana do hybrydowego modelu pracy
- Zmiana jako stały element firmowego DNA
- Jak skutecznie stworzyć system wartości Twojej firmy?
10:30
Diversity&Inclusion. Buduj zróżnicowane i lepsze miejsce pracy dla Twoich pracowników
- Równość, różnorodność i integracja jako priorytet dla firm oraz niezbędna część ich strategii
- Wsparcie Zarządu dla długoterminowych inicjatyw D&I
- Sprawdzone sposoby na zarządzanie różnorodnym zespołem
- Jak wspierać działania D&I wśród pracowników pracujących w biurze, zdalnie i hybrydowo?
- Zbieranie danych monitorujących działania D&I w firmie
11:15
Przerwa na kawę oraz networking
Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Kongresu!
11:30
Prawo pracy
12:15
10 kroków do efektywnego wdrożenia przepisów o sygnalistach
- Jak przygotować się na nowe obowiązki?
- Jak prawidłowo zaprojektować narzędzie do zgłaszania naruszeń?
- Jak analizować zgłoszenia?
- Kiedy grożą nam sankcje karne za niedostosowanie się do nowych wymogów?
- Dlaczego przepisy o ochronie sygnalistów to szansa dla naszych organizacji?
13:00
Nowoczesne rekrutacje receptą na przyciągnięcie nowych talentów
- Wskazówki, jak rekrutować, pozyskiwać nowe talenty oraz utrzymywać pracowników
13:45 - Lunch
14:30
PANEL DYSKUSYJNY – HR-owcu! Bądź architektem marki Twojego pracodawcy. EB jako jeden z niezbędnych procesów w dziale HR
- Jak działaniami EB wyróżnić się na rynku?
- W jaki sposób skutecznie zbudować wyróżniający się i autentyczny wizerunek na rynku?
- Marka = pracownicy. Jak angażować Twoich pracowników, aby byli najważniejszymi ambasadorami Twojej marki?
- Czego unikać w przygotowaniu i wdrożeniu kampanii employer brandingowej
15:15
Angażuj od pierwszych dni, czyli w jaki sposób skuteczny onboarding wpływa na wzmocnienie marki pracodawcy oraz buduje lojalność nowego pracownika
- Od rekrutacji do 1 dnia w pracy – zaplanowanie onboardingu, który wpłynie na zwiększenie zaangażowania i zbuduje lojalność nowego pracownika
- Metody komunikacji wspierające skuteczny onboarding
16:00
Wyjątkowe doświadczenia pracowników szansą na utrzymanie talentów w firmie
- Dlaczego employee experience jest ważne?
- Pracownik w centrum uwagi i strategii organizacji
- Jak zaprojektować dobre doświadczenie pracownika, aby zatrzymać najlepsze talenty?
- Employee journey map – podróż pracownika i jej etapy
- W jaki sposób mapować doświadczenia pracownika?
- Jak skutecznie mierzyć efektywność działań employer brandingowych?
16:45 - Zakończenie pierwszego dnia Kongresu
II dzień
08:30 - Rejestracja, poranna kawa
08:55 - Przywitanie, rozpoczęcie
09:00
Budowanie i rozwój kompetencji pracowników
- Upskilling i reskilling = przygotowywanie się na nadchodzącą przyszłość
- Jak wdrożyć plan przekształcenia lub podnoszenia umiejętności?
- Budowanie zespołów cyfrowych, innowacyjnych, zmiennych
09:45
Narzędzia wzmacniające zaangażowanie i pozytywnie wpływające na motywację w zespole
- Angażowanie pracowników do współtworzenia środowiska pracy
- Prowadzenie otwartej i autentycznej komunikacji w zespole podstawą zaangażowania pracowników
- Umiejętne zarządzanie emocjami pracowników i reagowanie na nastroje wywołane zmianami
- Utrzymanie zaangażowania i produktywności w zdalnych zespołach
- Feedback jako narzędzie wspierające, umacniające i motywujące
- Budowanie zaangażowania poprzez facylitowane warsztaty zespołowe
- Praca z liderami w zakresie motywowania i budowania zaangażowania zespołów
- Monitoring zaangażowania
10:30
Motywująca ocena okresowa pracownika
- W jaki sposób dobrze przeprowadzić ocenę pracownika?
- Efektywne scenariusze rozmów z Twoimi pracownikami
- Metody oceny pracy pracowników
11:15
Przerwa na kawę oraz networking
Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami Kongresu!
11:30
Mental health – zadbaj o zdrowie, dobre samopoczucie oraz o kondycję psychiczną swoich pracowników
- Wellbeing, czyli sposób na szczęśliwych pracowników
- Ocena stanu zdrowia pracowników celem zapewnienia im właściwego wsparcia
- Lęk, stres, wypalenie pracowników – jak sobie z tym radzić?
- Jakie narzędzia i praktyki warto wykorzystać w pracy menedżerskiej dla dobra pracowników?
12:15
PANEL DYSKUSYJNY - Komunikacja wewnętrzna
- Sprawdzone metody, które pomogą diagnozować bariery komunikacyjne w Twojej firmie
- Jak prowadzić wielokanałowy dialog wspierający zarządzanie nowoczesną organizacją?
- Jak angażować kadrę zarządzającą w dialog z podwładnymi?
- Globalnie i lokalnie – jak „zsynchronizować” komunikację w wielu oddziałach
- Wybór optymalnych kanałów komunikacji dobranych do specyfiki Twojej firmy
- Zarządzanie treściami zamieszczanymi w mediach społecznościowych, intranecie czy na blogach firmowych
- Sprawdzone narzędzia wspierające komunikację w sytuacjach trudnych wizerunkowo, w czasie zmian i kryzysów
- Jak wprowadzić innowacje w komunikacji?
13:00
Zastosowanie social mediów w działaniach HR
- Możesz więcej – jak wykorzystać ogromną siłę social mediów w budowaniu marki pracodawcy i silnego zespołu
- Emocjonalne, angażujące – jak mówić do poszczególnych grup, żeby zostać wysłuchanym, zapamiętanym i związanym z pracodawcą na zawsze
- Czy na LinkedIn są studenci? Jakiego stylu komunikacji wymaga menadżer, a gdzie i jak rozmawiać z Genem Z?
- Jakość czy ilość? Mierzenie efektywności działań w kanałach społecznościowych
13:45 - Lunch
14:30
Grywalizacja w rękach HR-owca
- Przykłady zastosowania w rekrutacji i onboardingu
15:15
Digitalizacja i automatyzacja procesów HR
- Aktualne trendy w technologii HR
- Wyprzedź konkurencję. Wykorzystaj sztuczną inteligencję do działań HR-owych
- Modele AI dopasowane do potrzeb Twojej firmy
16:00
People Analytics – wykorzystaj dane HR do realizacji strategicznych decyzji
- Analiza danych kluczem do poprawy zdrowia psychicznego pracowników, współpracy
- i wydajności zespołów , oceny talentów oraz kultury pracy hybrydowej
- Wizualizacja i raportowanie kluczowych danych
- Jak praktycznie przeprowadzić analizę predykcyjną w HR?
16:45 - Zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
- Ulica i nr: Kijowska 1
- Kod pocztowy: 03-738
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1130155210