Konferencja

IV Employer branding w praktyce

O konferencji

51% badanych pracowników zadeklarowało wyższe poczucie lojalności wobec pracodawcy na podstawie tego, jakie podjął środki bądź działania w trakcie trwania pandemii

50% kandydatów twierdzi, że nie pracowałoby dla firmy o złej reputacji – pomimo, że mogliby uzyskać wyższe wynagrodzenie

80% ekspertów HR zgadza się ze stwierdzeniem, że silna marka pracodawcy ma istotny wpływ na możliwość zatrudniania kandydatów o poszukiwanych kompetencjach

19% pracowników na świecie czuje, że sposób, w jaki przedstawia się ich pracodawca, jest zgodny z tym, co faktycznie doświadczają w miejscu pracy

52% kandydatów przed zaaplikowaniem przegląda stronę internetową i media społecznościowe firmy, aby dowiedzieć się czegoś więcej o potencjalnym pracodawcy*

*Employer brand research. Raport krajowy Polska, Randstad 2021


Zapraszamy do udziału w konferencji „Employer branding w praktyce”, która zaplanowana jest w dniach 23-24 listopada 2021 r.
Dlaczego warto wziąć udział?

W programie m.in.:

  • Jak tworzyć spójną strategię employer brandingową w firmie
  • Jak formułować komunikaty, aby docierały do właściwej grupy docelowej?
  • Dlaczego warto mierzyć doświadczenia kandydatów i pracowników i jak to robić?
  • Dlaczego warto angażować pracowników w employer branding
  • Jak budować hybrydową kulturę organizacyjną
  • Jak skutecznie prowadzić przywództwo w pierwszych dniach pracy i budować w jej oczach zaufanie
  • Jakie pułapki czyhają na tych, którzy chcą rekrutować z otwartością na różnorodność
  • Czy warto współpracować z organizacjami studenckimi i uczelniami i jak je wybrać?
  • Jak jest rola HR w digital transformation 
  • Jak wykorzystać media społecznościowe w rekrutacji i jak mierzyć efektywność tych działań 
Kto powinien wziąć udział?

Jeśli jesteś managerem, który odpowiada za realizację projektów z obszaru EB, HR czy komunikacji dołącz do grona uczestników konferencji.

Program konferencji

I dzień

09:25 - Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie konferencji

  • Aldona Mlonek-Korzonkowska - Project Manager, Puls Biznesu

09:30

Silna marka pracodawcy czyli jak tworzyć spójną strategię employer brandingową w firmie

  • Taras Lukaniuk, Dyrektor Europejskiego Centrum Oprogramowania i Inżynierii, Nokia Networks

Nokia Solutions and Networks - Laureat konkursu "Siła Przyciągania 2020" .

Wyróżnienie w kategorii " Employer branding - kampania wizerunkowa" oraz "Program rozwoju przywództwa".

10:15

Jak formułować komunikaty, aby docierały do właściwej grupy docelowej? Jak szukać kreatywnych rozwiązań?

  • Tina Toutounchi, Employer Branding Team Leader, Performante
  • Persona, czyli typy kandydatów
  • Benchmark konkurencji - jak się wyróżnić?
  • Jak najprościej zebrać insighty?
  • Case studies - teoria przekłuta w praktykę

11:15

Candidate / newcomer / employee experience. Projektowanie drogi pracownika w firmie – w poszukiwaniu efektu WOW

  • Monika Kantowicz-Gdańska, Konsultant, Audytor, Moderator, Trener rozwoju osobistego i grupowego
  • Koncepcja Employee Experience z employer branding i EVP
  • Projektowanie drogi pracownika w firmie – identyfikuj momenty, które mają znaczenie i poszukuj efektu WOW
  • Projektowanie doświadczeń w procesie rekrutacyjnym – przykłady z praktyki
  • Dlaczego warto mierzyć doświadczenia kandydatów i pracowników i jak to robić?

12:00

Angażowanie pracowników w komunikację employer brandingową

  • Magdalena Ornat, Specjalista ds. Rekrutacji i Budowania Wizerunku Pracodawcy, MediaMarktSaturn Polska
  • Magdalena Dymarek, Recruitment & Employer Branding Specialist, MediaMarktSaturn Polska
  • Employer branding nie tylko dla kandydata
  • Dlaczego warto angażować pracowników w employer branding
  • Korzyści z angażowania pracowników w employer branding
  • Przykłady – jak to robi Media Markt

12:45

Budowanie hybrydowej kultury organizacyjnej

  • Anna Podlewska, Dyrektor ds. Strategicznych Inicjatyw HR, Credit Aricole Bank Polska SA

Credit Agricole Bank Polska - Laureat konkursu "Siła Przyciągania 2020".

Nagroda główna w kategorii "Strategiczny projekt budujący zaangażowanie i lojalność pracowników".

  • Nowa wizja pracy – jak zdefiniować cele transformacyjne?
  • Przestrzeń wpływu i zaangażowania – rola menadżerów i zespołów w kształtowaniu nowej kultury pracy
  • Przykłady nowych rutyn, nawyków i organizacji działań
  • Efekty zmian – jak je mierzyć?

14:00

Onboarding i jego znaczenie – wpływ na wzmocnienie marki

  • Maja Gojtowska , Gojtowska.com
  • Onboarding i jego znaczenie w kształtowaniu idealnego miejsca pracy
  • Skuteczna strategia onboardingowa w Twojej firmie
  • Online Onboarding - efektywne strategie, modele wdrażania 
  • Jak skutecznie prowadzić przywództwo w pierwszych dniach pracy i budować w jej oczach zaufanie?

15:00 - Zakończenie 1 dnia konferencji

 

II dzień

09:25 - Rozpoczęcie konferencji

09:30

Różnorodność w kampaniach EB

  • Monika Szyperek, Employer Reputation and Engagement Consultant, McDonald’s Polska

McDonald's Polska - Laureat konkursu "Siła Przyciągania 2020".

Wyróżnienie w kategorii " Diversity & Inclusion w działaniach employer branding" oraz "Program rozwoju przywództwa".

  • Jakie pułapki czyhają na tych, którzy chcą rekrutować z otwartością na różnorodność
  • DOs and DON’Ts w kampaniach EB promujących różnorodność
  • Różnorodność w McDonald’s – jak sprawiamy, że w naszych zespołach ramię w ramię pracują 16- i 80-latkowie

10:15

Dlaczego nie zacząć od podstaw? Budowanie marki pracodawcy w środowisku studenckim

  • Agata Błaszkiewicz, Senior Director, People Services & Administration, Colliers International Poland
  • Czy warto współpracować z organizacjami studenckimi i uczelniami i jak je wybrać?
  • Jakie podjąć działania współpracując ze studentami?
  • Case study: przykłady działań i projektów zrealizowanych z organizacjami studenckimi i ich efekty

11:15

Digital transformation - rola HR

  • Patrycja Skwara, BU HR Biznes Partner, Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie

Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie - Laureat konkursu "Siła Przyciągania 2020" .

Wyróżnienie w kategorii " Employer branding - kampania wizerunkowa".

  • Jak przygotować się na cyfrową transformację w HR?
  • Cyfrowa transformacja - wyzwaniem dla specjalistów zarządzania ludźmi
  • Priorytetyzacja w analityce HR
  • Współpraca analityków HR z innymi ekspertami

12:00

LinkedIn, Facebook, Instagram - budowanie wiarygodności marki pracodawcy w mediach społecznościowych

  • Magdalena Urbańska, Employer Branding Project Manager, HRK S.A.
  • Pracownik wizytówką pracodawcy. Od czego zacząć Employee Advocacy i jakich błędów unikać
  • Wykorzystanie mediów społecznościowych w rekrutacji i ich wpływ na wizerunek pracodawcy
  • Budowanie atrakcyjnego wizerunku pracodawcy w mediach społecznościowych. Najlepsze przykłady z rynku
  • Jak mierzyć efektywność działań w mediach społecznościowych

13:15

Co w sytuacji kryzysu? Działania employer brandingowe w obliczu wizerunkowej katastrofy

  • Jak budować wizerunek pracodawcy, kiedy na rynku pracy niespodziewane zmiany
  • Jak zmiany wpływają na pracownika i na pracodawcę
  • Zwolnienia grupowe -zaangażowanie pracowników w kryzysie

14:00

Strategiczne podejście do działań well-being

  • Kalina Kordalska, Dyrektor Działu, Dział Relacji Pracowniczych, Kaufland Polska Markety
  • Działania well-being - jak prowadzić je w swojej firmie?
  • Jak dbać o pracowników udzielając im dodatkowych benefitów w pracy? 
  • Jak podnieść energię do pracy

15:00 - Zakończenie konferencji

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat
  • Agata Błaszkiewicz, Senior Director, People Services & Administration Colliers International Poland
  • Magdalena Dymarek, Recruitment & Employer Branding Specialist MediaMarktSaturn Polska
  • Maja Gojtowska, Gojtowska.com
  • Monika Kantowicz-Gdańska, Konsultant, Audytor, Moderator, Trener rozwoju osobistego i grupowego
  • Kalina Kordalska, Dyrektor Działu, Dział Relacji Pracowniczych Kaufland Polska Markety
  • Taras Lukaniuk, Dyrektor Europejskiego Centrum Oprogramowania i Inżynierii Nokia Networks
  • Magdalena Ornat, Specjalista ds. Rekrutacji i Budowania Wizerunku Pracodawcy MediaMarktSaturn Polska
  • Anna Podlewska, Dyrektor ds. Strategicznych Inicjatyw HR Credit Aricole Bank Polska SA
  • Patrycja Skwara, BU HR Biznes Partner Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
  • Monika Szyperek, Employer Reputation and Engagement Consultant McDonald’s Polska
  • Tina Toutounchi, Employer Branding Team Leader Performante
  • Magdalena Urbańska, Employer Branding Project Manager HRK S.A.

Gdzie i kiedy

Online 23-24 listopad 2021

Zapisz się

Cena standardowa
cena za osobę
1795 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 17 września
1295 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa Kijowska 1
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!