Konferencja: Jak efektywnie budować strategie Employer Branding wykorzystując potencjał i atuty własnej organizacji

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//konferencja/jak-efektywnie-budowac-strategie-employer-branding-wykorzystujac-potencjal-i-atuty-wlasnej-organizacji-46390-id188

Informacje o konferencji

  • Jak efektywnie budować strategie Employer Branding wykorzystując potencjał i atuty własnej organizacji


    ID konferencji: 46390
    Kategoria: Konferencje i Kongresy
    Branża/temat: Kadry, HR
  • Adres konferencji:

    BIGRAM SA
    Cybernetyki 7
    02-677 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin konferencji:

    Data: 25.10.2012-28.02.2013
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni, od 9.30 do 17.00
  • Organizator konferencji:

    BIGRAM SA
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Konferencje i Kongresy

Opis konferencji

Informacje podstawowe o konferencji:

Proponowany program szkolenia dedykowanego, dwudniowego, przygotowanego w oparciu o diagnozę aktualnego wizerunku pracodawcy, potrzeb rekrutacyjnych oraz materiałów udostępnionych przez firmę Klienta.

Konferencja skierowana jest do:

Działów HR, PR i marketingu

Program konferencji:

Proponowane bloki tematyczne:

Zmiany na rynku pracy w aspekcie planowanych działań Employer Branding

• Rynek pracy – potrzeby i oczekiwania pracodawców i pracowników
• Zmiany w postrzeganiu koncepcji pracy, kariery, atrakcyjności pracodawców
• Trendy w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji
Employer Branding – nowy trend czy wymóg rynku pracy

• Narodziny, rozwój i ewaluacja koncepcji Employer Branding
• Marka a wizerunek w ujęciu koncepcji marketingu i działań Employer Branding – podobieństwa i różnice
• Narzędzia i obszary działań EB z odwołaniem do obszaru marketingu i PR oraz HR
• Grupy docelowe działań
• Cele jakie można osiągnąć wdrażając i prowadząc efektywne działania Employer Branding
Kultura organizacyjna firmy , strategia komunikacyjna i ich wpływ na wizerunek firmy

• Płaszczyzny do współpracy działów marketingu, PR i HR – klucz do zbudowania kompleksowej i dobrej strategii działań Employer Branding
• Employee Value Proposition –kluczowe pojęcie marki pracodawcy i jej przełożenie na zbudowanie koncepcji działań Employer Branding
• Słabe i mocne strony budowania koncepcji strategii EB w oparciu o jedną z wybranych marek oraz ich korelacje / analiza zespołowa
• Ćwiczenia
Budowanie strategii Employer Branding
Przedstawienie modelu tworzenia strategii działań z odwoływaniem się do sytuacji Klienta (postrzegania marki, prowadzonych działań rekrutacyjnych i podejmowanych inicjatyw itp.) W trakcie będą wykonywane ćwiczenia nawiązujące do poszczególnych etapów tworzenia strategii EB

Wybór charakterystycznych cech pracodawcy jako marki – punkt wyjścia do zbudowania koncepcji działań

• Cechy standardowe typowe dla branży, specyfiki pracodawcy
• Atuty konkurencji – wykorzystywane i domyślne
• Źródło przewagi konkurencyjnej
• Ćwiczenie
Budowanie planu działań w oparciu o wybraną koncepcje komunikacyjną, zaplanowanie harmonogramu prac, rozpisanie kampanii, dobór narzędzi i metod, monitoring działań.

• Określenie celu głównego i celi podrzędnych
• Grupy docelowe naszych działań ( analiza ich potrzeb i oczekiwań)
• Powołanie zespołu projektowego składającego się z przedstawicieli poszczególnych działów i wybranych firmy pracowników (rozpisanie ról i zadań) / konsultant zewnętrzny
• Koncepcja kampanii – hasło, wybrane wartości, wizualizacja

Komunikowanie działań – klucz do sukcesu strategii EB

• Komunikacja wewnętrzna – kanały dystrybucji informacji
• Forma i treść przekazu a grupy docelowe
• Zbieranie i analizowanie feedbacku od pracowników
• PR rekrutacyjny – dobre praktyki rekrutacyjne
• Ćwiczenia
Działania bezpośrednie

System rekomendacji pracowników – jako narzędzie rekrutacyjne i element budowania wizerunku pracodawcy
Ambasadorzy marki w środowisku akademickim i pracowniczym – propozycje działań


Działanie w Internecie (standardowe rozwiązania)

• Projekty ogłoszeń rekrutacyjnych a spójność budowania wizerunku
• Koncepcja strony i zakładki Praca/Kariera (nawigacja, kontent, narzędzia : formularz aplikacyjny, sekcja aktualności z uwzględnieniem potrzeb wszystkich grup docelowych potencjalnych pracowników)
• Obecność w serwisach rekrutacyjnych, serwisach Web 2:0, wirtualnych targach pracy i innych ciekawych projektach internetowych związanych z rynkiem pracy

Działanie w Internecie (niestandardowe rozwiązania wzmacniające obecność w sieci)

• Buzz Marketing ( wybrane formy: marketing szeptany i wirusowy – pomysły, sugestie, przykłady)
• Brand blogging
• Video w komunikacji z potencjalnymi i aktualnymi pracownikami
• Kanał na Twiterze
• Ćwiczenia
Best Practise – przedstawienie i omówienie najciekawszych przykładów realizacji kampanii EB w Polsce oraz na rynku światowym

Informacje o prelegentach:

Anna Buczyńska, Certyfikowany Trener Biznesu
Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w sprzedaży usług dla branży HR i PR zdobyte w firmach technologicznych i konsultingu personalnego. Realizacja projektów PR oraz Employer Branding. Trener biznesu z obszaru sprzedaży, obsługi klienta , Employer&Personal Branding, strategi i działań PR. Absolwentka polonistyki, dziennikarstwa, psychologii biznesu oraz Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskego.


Katarzyna Borowczyk, Starszy Konsultant/ Menedżer Zespołu
Posiada doświadczenie między innymi jako współautor i prowadząca programów szkoleniowych z zakresu rekrutacji i selekcji, wywiadu kompetencyjnego, współautor programów szkoleniowych z zakresu Employer Brandingu.. Wieloletnie doświadczenie w rekrutacjach na stanowiska menadżerskie – wyższy i średni poziom zarządzania oraz specjalistyczne oraz w realizacji projektów oceny kompetencji. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Instytut Socjologii, specjalizacja – socjologia pracy .

Wydarzenia towarzyszące:

Szkolenie: Jak zatrudnić skutecznego przedstawiciela handlowego?
WYWIAD KOMPETENCYJNY W PROCESIE REKRUTACJI

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 8000 - + VAT

Cena zawiera:

grupę szkoleniową do 12 osób

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Dokładne informacje u osoby odpowiedzialnej za szkolenie

Szkolenie, kurs: Jak efektywnie budować strategie Employer Branding wykorzystując potencjał i atuty własnej organizacji