Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//konferencja/kompetentna-asystentkasekretarka-warsztaty-w-zakopanem-55568-id71

Informacje o konferencji

  • KOMPETENTNA ASYSTENTKA/SEKRETARKA – WARSZTATY W ZAKOPANEM


    ID konferencji: 55568
    Typ: Konferencje
    Kategoria:
  • Termin konferencji:

    Adres konferencji:

    Hotel Czarny Potok ***
    Tetmajera 20
    34-500 Zakopane
    Godziny zajęć (czas trwania):
    Pobyt: od 26.01.2014 r. (kolacja) do 29.01.2014 r.(obiad)
  • Organizator konferencji:

    Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Konferencje

Opis konferencji

Informacje podstawowe o konferencji:

Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy oraz doskonalenie kompetencji zawodowych i interpersonalnych niezbędnych w pracy na stanowisku sekretarki i asystentki, a więc m.in.:
-doskonalenie umiejętności komunikowania się z szefem oraz klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi podczas kontaktów osobistych i przez telefon;
-doskonalenie umiejętności psychospołecznych podnoszących jakość pracy
-opanowanie zasad savoir-vivru niezbędnych w pracy asystentki/sekretarki
-poznanie zasad organizacji spotkań biznesowych, konferencji, bankietów itp.
-zdobycie i poszerzenie wiedzy na temat zasad kreowania profesjonalnego wyglądu w miejscu pracy oraz wykonania profesjonalnego makijażu;

Konferencja skierowana jest do:

Pracowników sekretariatów, asystentów dyrektorów zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz administracji publicznej.

Program konferencji:

CZĘŚĆ I - WARSZTATY Z UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOSPOŁECZNYCH
1. Wpływ kultury osobistej asystentki / asystenta dyrektora na tworzenie wizerunku firmy
sposoby podniesienia skuteczności w budowaniu wizerunku organizacji i jego wpływ na budowanie relacji z otoczeniem przedsiębiorstwa,
sekretariat jako część biura, sprawność działania sekretariatu,
obowiązki asystentki- sekretarki,
funkcje sekretariatu.
2. Sprawna komunikacja z klientem, współpracownikami i szefem
rozwijanie precyzji w komunikacji
techniki poprawiające porozumiewanie się
bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania
kontrola emocji
zjawisko „przeniesienia" i „indukowania agresji",
sztuka wywierania wpływu na klienta wewnętrznego i zewnętrznego poprzez perswazję," podążanie za", paradoks i inne techniki,
rozwiązywanie sytuacji konfliktowych,
usuwanie obiekcji i zastrzeżeń klienta,
standardowe i niestandardowe techniki rozwiązywania konfliktów,
mowa ciała i jej wpływ na budowanie prawidłowych relacji.
3. Obsługa interesantów w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
przyjmowanie gości i interesantów w sekretariacie i gabinecie szefa,
obsługa klienta przez telefon,
trudne procedury w obsłudze interesantów przez telefon,
emocje okazywane podczas rozmów przychodzących oraz ich wpływ na decyzję klienta,
szybkie metody przynoszące relaks w miejscu pracy.
4. Savoir-vivre i organizacja spotkań
obycie umila życie czyli po co savoir vivre?
savoir-vivre na co dzień: powitania, przedstawianie się, ukłony, życzenia, prezenty, zaproszenia, kondolencje, zachowanie w teatrze, kinie, na koncercie itp.
goście w firmie: organizacja przyjęć i bankietów, zachowanie przy stole,
rozsadzanie gości na przyjęciu, w aucie, przyjęcia na stojąco i siedząco
przy stole konferencyjnym czyli o zebraniach, naradach i konferencjach
bilety wizytowe (treść, zasady posługiwania się wizytówkami)
CZĘŚĆ II - WARSZTATY Z WIZAŻYSTKĄ
1. Autoprezentacja
rola stroju w życiu zawodowym
sekrety profesjonalnej prezentacji,
wizerunek w biznesie
pozytywne oddziaływanie na otoczenie
2. Stylizacja
dobór fryzury, ubioru do typu urody, sylwetki
kolorystyka ubioru i jej wpływ na otoczenie
3. Profesjonalny makijaż
pokaz makijażu - techniki wykonywania makijażu, korekcja twarzy
konsultacje indywidualne - wizaż, wykonanie makijażu

Informacje o prelegentach:

CZĘŚĆ I - Psycholog, trener warsztatu umiejętności psychospołecznych, specjalista w zakresie szkoleń z zakresu komunikacji, umiejętności interpersonalnych, obsługi klienta. Pracownik naukowo-dydaktyczny na uczelni wyższej, doświadczony szkoleniowiec - prowadzi szkolenia dla biznesu od 15 lat, stały współpracownik CSB wysoko oceniany przez uczestników szkoleń.
CZĘŚĆ II - Praktyk, profesjonalna wizażystka z wieloletnim doświadczeniem, wykładowca stylizacji i wizażu, koordynator i trener wizażystek w MAX FACTOR.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1880.00 zł netto (2312.40 zł brutto) -

Cena zawiera:

zakwaterowanie, pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny oraz jacuzzy

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.

Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji

Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem

W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem

Wydarzenie: KOMPETENTNA ASYSTENTKA/SEKRETARKA – WARSZTATY W ZAKOPANEM