Konferencja

KOMPETENTNA ASYSTENTKA/SEKRETARKA – WARSZTATY W ZAKOPANEM

O konferencji

Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy oraz doskonalenie kompetencji zawodowych i interpersonalnych niezbędnych w pracy na stanowisku sekretarki i asystentki, a więc m.in.:
-doskonalenie umiejętności komunikowania się z szefem oraz klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi podczas kontaktów osobistych i przez telefon;
-doskonalenie umiejętności psychospołecznych podnoszących jakość pracy
-opanowanie zasad savoir-vivru niezbędnych w pracy asystentki/sekretarki
-poznanie zasad organizacji spotkań biznesowych, konferencji, bankietów itp.
-zdobycie i poszerzenie wiedzy na temat zasad kreowania profesjonalnego wyglądu w miejscu pracy oraz wykonania profesjonalnego makijażu;
Kto powinien wziąć udział?
Pracowników sekretariatów, asystentów dyrektorów zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz administracji publicznej.

Program konferencji

CZĘŚĆ I - WARSZTATY Z UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOSPOŁECZNYCH
1. Wpływ kultury osobistej asystentki / asystenta dyrektora na tworzenie wizerunku firmy
sposoby podniesienia skuteczności w budowaniu wizerunku organizacji i jego wpływ na budowanie relacji z otoczeniem przedsiębiorstwa,
sekretariat jako część biura, sprawność działania sekretariatu,
obowiązki asystentki- sekretarki,
funkcje sekretariatu.
2. Sprawna komunikacja z klientem, współpracownikami i szefem
rozwijanie precyzji w komunikacji
techniki poprawiające porozumiewanie się
bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania
kontrola emocji
zjawisko „przeniesienia" i „indukowania agresji",
sztuka wywierania wpływu na klienta wewnętrznego i zewnętrznego poprzez perswazję," podążanie za", paradoks i inne techniki,
rozwiązywanie sytuacji konfliktowych,
usuwanie obiekcji i zastrzeżeń klienta,
standardowe i niestandardowe techniki rozwiązywania konfliktów,
mowa ciała i jej wpływ na budowanie prawidłowych relacji.
3. Obsługa interesantów w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym
przyjmowanie gości i interesantów w sekretariacie i gabinecie szefa,
obsługa klienta przez telefon,
trudne procedury w obsłudze interesantów przez telefon,
emocje okazywane podczas rozmów przychodzących oraz ich wpływ na decyzję klienta,
szybkie metody przynoszące relaks w miejscu pracy.
4. Savoir-vivre i organizacja spotkań
obycie umila życie czyli po co savoir vivre?
savoir-vivre na co dzień: powitania, przedstawianie się, ukłony, życzenia, prezenty, zaproszenia, kondolencje, zachowanie w teatrze, kinie, na koncercie itp.
goście w firmie: organizacja przyjęć i bankietów, zachowanie przy stole,
rozsadzanie gości na przyjęciu, w aucie, przyjęcia na stojąco i siedząco
przy stole konferencyjnym czyli o zebraniach, naradach i konferencjach
bilety wizytowe (treść, zasady posługiwania się wizytówkami)
CZĘŚĆ II - WARSZTATY Z WIZAŻYSTKĄ
1. Autoprezentacja
rola stroju w życiu zawodowym
sekrety profesjonalnej prezentacji,
wizerunek w biznesie
pozytywne oddziaływanie na otoczenie
2. Stylizacja
dobór fryzury, ubioru do typu urody, sylwetki
kolorystyka ubioru i jej wpływ na otoczenie
3. Profesjonalny makijaż
pokaz makijażu - techniki wykonywania makijażu, korekcja twarzy
konsultacje indywidualne - wizaż, wykonanie makijażu

Czas trwania

Pobyt: od 26.01.2014 r. (kolacja) do 29.01.2014 r.(obiad)

Prelegenci

Cytat
CZĘŚĆ I - Psycholog, trener warsztatu umiejętności psychospołecznych, specjalista w zakresie szkoleń z zakresu komunikacji, umiejętności interpersonalnych, obsługi klienta. Pracownik naukowo-dydaktyczny na uczelni wyższej, doświadczony szkoleniowiec - prowadzi szkolenia dla biznesu od 15 lat, stały współpracownik CSB wysoko oceniany przez uczestników szkoleń.
CZĘŚĆ II - Praktyk, profesjonalna wizażystka z wieloletnim doświadczeniem, wykładowca stylizacji i wizażu, koordynator i trener wizażystek w MAX FACTOR.

Gdzie i kiedy

Zakopane 27 - 29 stycznia 2014
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
-
1880 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie, pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny oraz jacuzzy
Zapisz się

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.

Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji

Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem

W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!