Konferencja

Komunikacja menedżerska

O konferencji

Wśród najważniejszych kwalifikacji pożądanych w dzisiejszym zmieniającym się świecie są umiejętności komunikacyjne. Niezależnie, czy pracujemy stacjonarnie, zdalnie, hybrydowo, w sytuacji konfliktu czy kryzysu, skuteczna komunikacja jest kluczowym filarem funkcjonowania przedsiębiorstwa. A jakość tej komunikacji przekłada się na zaangażowanie pracowników i efektywność biznesową firmy. Rozwijanie i doskonalenie umiejętności komunikacyjnych jest dziś niezbędne dla sukcesu każdej organizacji!

Liderze, menedżerze, dyrektorze czy Ty komunikujesz się efektywnie ze swoim zespołem?

Czy wiesz jak rozwijać, wspierać, motywować oraz angażować poszczególnych jego członków?

Zapraszamy Cię na 1-dniową konferencję, podczas której 11 znakomitych trenerów, certyfikowanych coachów, przedstawicieli biznesu podzielą się swoimi doświadczeniami, jak budować doskonałą komunikację, która przełoży się na otwartość i dobre relacje z Twoim zespołem.

Dołącz do unikatowej konferencji, podczas której zweryfikujesz czy właściwe wykorzystujesz techniki komunikacyjne, coachingowe i psychologiczne, a także będziesz miał możliwość doskonalenia i wzbogacenia Twoich umiejętności komunikacyjnych w 9 obszarach.
Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas konferencji:

  • Dowiesz się, jak komunikują się najlepiej płatni menadżerowie USA, Rosji, Polski
  • Sprawdzisz, co w temacie komunikacji menedżerskiej podpowiada nam model autentycznego przywództwa
  • Zdobędziesz wiedzę, czym jest transparentność relacyjna i jakie ma znaczenie w komunikacji menedżerskiej
  • Poznasz biostrukturę mózgu i jego DNA, co ułatwi Ci komunikację w biznesie jak i w życiu codziennym
  • Poprawisz umiejętność budowania zaangażowania w zespole oraz motywowania swoich pracowników
  • Sprawdzisz, jak wzmacniać pracownika poprzez doskonale przeprowadzony feedback menedżerski
  • Zrozumiesz, jak wykorzystać coaching do zarządzania zespołem
  • Dowiesz się, czy konflikt w zespole to dobrodziejstwo czy zło
  • Rozwiniesz praktyczne umiejętności umożliwiające skuteczną komunikację w sytuacjach kryzysowych
  • Poznasz zasady wellbeingu, które przyczynią się do szczęścia w pracy Twoich pracowników
  • Zastanowisz się, jakie wyzwania komunikacyjne pojawiają się w kontekście zmieniających się sposobów pracy i oczekiwań nowych pokoleń pracowników

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień = 9 obszarów doskonalenia
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów - praktyków
  • Możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Kto powinien wziąć udział?
  • liderów
  • menedżerów
  • kierowników
  • zarządzających projektami
  • przyszłych liderów
  • wszystkich zainteresowanych tematem

Program konferencji

08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu

09:00

Komunikacja – jak to robią najlepiej płatni menadżerowie USA, Rosji, Polski

  • Kazimierz F. Nalepa, Doradca, coach i trener z ponad 35 – letnim stażem w pracach dla biznesu, właściciel, ekspert, TMTgroup
  • 680 najlepiej płatnych menedżerów - wzór skutecznej komunikacji
  • Miejsce komunikacji na pełnej skali kompetencji menedżera
  • Skąd wiemy, jak dobra jest komunikacja – kryteria
  • Kluczowe składniki komunikacji
  • Specyfika komunikacji w zależności od skali i innych okoliczności
  • Twój własny styl komunikacji
  • Gdzie jeszcze masz jej rezerwy?
  • Jak możesz je wydobyć i przemienić w korzyści? 

09:45

Co w temacie komunikacji menedżerskiej podpowiada nam model autentycznego przywództwa?

  • Monika Kantowicz-Gdańska, Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
  • Jakie znaczenie ma i jak budować samoświadomość w zakresie kompetencji komunikacyjnych?
  • Co to jest transparentność relacyjna i jakie ma znaczenie w komunikacji menedżerskiej?
  • Intencja jako narzędzie kształtowania transparentności relacyjnej
  • Autentyczne przywództwo a umiejętność uwzględniania różnych punktów widzenia
  • Osobiste wartości jako fundament autentycznego przywództwa. Jak je komunikować?
  • Refleksja końcowa z zastosowaniem obrazu (AHA Fotografie, które inspirują – kolaż)

10:45

Mózg i jego DNA. Jak dogadać się w biznesie i życiu codziennym?

  • Anna Urbańska, Master Trener Structogram, NeuroCoach, autorka książek
  • Najnowsze badania nad mózgiem a nasza komunikacja
  • Czym jest Biostruktura Mózgu i jak działa?
  • Czym jest nasza biostrukturalna różnorodność?
  • Jak skutecznie się dogadywać w oparciu o trójdzielność naszego mózgu?
  • Jak nasze DNA wpływa na relacje z innymi?

11:30

Włącznik motywacji - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie

  • Iwona Golonko, Konsultantka, psycholożka biznesu, trenerka, certyfikowana mentorka EMCC, coach, wykładowczyni uniwersytecka, Dyrektorka Zarządzająca i Prezeska Zarządu, Maroney Group
  • Jan i jego przełożona Anna - dlaczego on „rzucił papierami” a ona była w szoku?
  • Czego o motywacji nie wiedzą menedżerowie?
  • Co ma wspólnego motywacja z pętlą budowania nawyku?
  • Od jakich 5 pytań zacząć pracę nad szukaniem swojego włącznika motywacji?

12:30

Feedback menedżerski - efektywne techniki udzielania informacji zwrotnej

  • Edyta Kwiatkowska, Facylitator IAF, coach ICF, trener John Maxwell Team, współzałożycielka, Leadit
  • Aleksandra Goc, Coach ICF, trener FRIS®, trener umiejętności psychospołecznych, współzałożycielka, Leadit
  • Jak skutecznie wdrożyć i stosować proces udzielania informacji zwrotnej w Twojej firmie?
  • Feedback jako narzędzie wspierające, umacniające i motywujące
  • W jaki sposób efektywnie posługiwać się informacją zwrotną w codziennej pracy?
  • Kiedy najlepiej i w jaki sposób przekazać informację zwrotną Twoim pracownikom?
  • Słowa mają moc jak, to co mówisz wpływa na efektywność Twoich pracowników?
  • Informacja zwrotna na każdą sytuację, czyli jak mówić, o tym co negatywne bez owijania w bawełnę?

13:15

Wykorzystanie coachingu menedżerskiego w zarządzaniu zespołem pracowników

  • Kamila Pępiak – Kowalska, Konsultant, coach, trener FRIS®, Ministry of Skills
  • Jak korzystać z coachingu zarządzając zespołem?
  • Sztuka zadawania pytań. Jak zadawać pytania, które prowadzą do osiągania celów?
  • Moc słuchania w budowaniu relacji zespołowych
  • Metody coachingowe do wykorzystania w biznesie

14:15

Skuteczna komunikacja w sytuacjach trudnych i konfliktowych w zespole

  • Monika Kantowicz-Gdańska, Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
  • Pięć dysfunkcji pracy zespołowej według P. Lencioniego
  • Jak budować zaufanie w zespole i dlaczego warto to robić?
  • Nie taki konflikt straszny jak go malują, czyli co można zyskać dzięki sytuacjom trudnym w zespole
  • Model interwencji menedżerskiej w sytuacji konfliktu – koncepcja oraz przykłady z praktyki

15:00

Rola komunikacji w kryzysie

  • Barbara Krysztofczyk, CEO & Image Coach, Krystal Point
  • Tworzenie strategii komunikacyjnej na wypadek kryzysu
  • Skuteczne i empatyczne komunikowanie w sytuacji kryzysowej
  • Jak zapewnić przejrzystą komunikację w warunkach kryzysu wobec pracowników, partnerów biznesowych i klientów?
  • Budowanie wspólnej strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

16:00

Wellbeing, czyli sposób na szczęśliwych pracowników

  • Agata Pelc, Chief Managing Director, Wellbeing Institute
  • Jak podnieść poziom osobistego dobrostanu, gdy jest się menedżerem?
  • Jakie kompetencje menedżerskie warto rozwijać, aby mieć pozytywny wpływ na dobrostan i efektywność pracowników?
  • Jakie narzędzia i praktyki warto wykorzystać w pracy menedżerskiej dla dobra pracowników?

16:45

PANEL DYSKUSYJNY - Bieżące wyzwania w komunikacji menedżerskiej

  • Moderator: Monika Kantowicz-Gdańska, Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
  • Karolina Łuczak, Kierownik Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzecznik Prasowy, Provident Polska S.A.
  • Magdalena Ociepka, Dyrektor Finansowy, InPost Sp. z o.o.

Obszary dyskusji:

  • Jakie wyzwania komunikacyjne pojawiają się w kontekście zmieniających się sposobów pracy i oczekiwań nowych pokoleń pracowników?
  • Jakie kompetencje komunikacyjne mają szczególne znaczenie w turbulentnych czasach?
  • Jak na pewno nie komunikować, kiedy mamy do czynienia z nagłą zmianą?
  • Na jakie dobre praktyki komunikacji w sytuacji zmian można wskazać?

17:30 - Zakończenie konferencji

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Cytat
  • Aleksandra Goc, Coach ICF, trener FRIS®, trener umiejętności psychospołecznych, współzałożycielka Leadit
  • Iwona Golonko, Konsultantka, psycholożka biznesu, trenerka, certyfikowana mentorka EMCC, coach, wykładowczyni uniwersytecka, Dyrektorka Zarządzająca i Prezeska Zarządu Maroney Group
  • Monika Kantowicz-Gdańska, Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
  • Barbara Krysztofczyk, CEO & Image Coach Krystal Point
  • Edyta Kwiatkowska, Facylitator IAF, coach ICF, trener John Maxwell Team, współzałożycielka Leadit
  • Karolina Łuczak, Kierownik Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzecznik Prasowy Provident Polska S.A.
  • Kazimierz F. Nalepa, Doradca, coach i trener z ponad 35 – letnim stażem w pracach dla biznesu, właściciel, ekspert TMTgroup
  • Magdalena Ociepka, Dyrektor Finansowy InPost Sp. z o.o.
  • Agata Pelc, Chief Managing Director Wellbeing Institute
  • Kamila Pępiak-Kowalska, Konsultant, coach, trener FRIS® Ministry of Skills
  • Anna Urbańska, Master Trener Structogram, NeuroCoach, autorka książek

Gdzie i kiedy

Online 24 listopada 2021

Zapisz się

Cena standardowa
cena za osobę
1595 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 24 września
1195 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa Kijowska 1
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!