Komunikacja menedżerska

O konferencji

Liderze!

  • Zastanawiasz się, jak komunikować, aby skutecznie motywować ludzi w czasach spadku zaangażowania?
  • Nie wiesz, jak stosować metodę scenariuszową w rozwijaniu umiejętności komunikacji intencjonalnej?
  • Chcesz poznać techniki przekazywania feedbacku, które zwiększą motywację Twojego zespołu?
  • Zastanawiasz się, jak zapewnić przejrzystą komunikację w warunkach kryzysu wobec pracowników, partnerów biznesowych i klientów?
  • Chcesz wiedzieć, jak wykorzystać coaching menedżerski w zarządzaniu zespołem Twoich pracowników?

Zapraszamy Cię na jednodniową konferencję online Komunikacja menedżerska, gdzie pod okiem doświadczonych i certyfikowanych coachów, autorów wielu inspirujących publikacji otrzymasz dużą dawkę wiedzy! Wspólnie z nimi zweryfikujesz, czy właściwie wykorzystujesz techniki komunikacyjne i coachingowe, a także nauczysz się nowych form udzielania informacji zwrotnej i motywowania, które przełożą się na ogromne zaangażowanie Twoich pracowników.

Kto powinien wziąć udział?

Serdecznie zapraszamy:

  • liderów
  • menedżerów
  • kierowników
  • zarządzających projektami
  • przyszłych liderów
  • wszystkich zainteresowanych tematem

Jeśli zarządzasz zespołem czy komunikujesz się z innymi w codziennej pracy nie może zabraknąć Cię na wydarzeniu – wzmocnisz swoje kompetencje i tym samym kompetencje całego zespołu!

Program konferencji

08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu

09:00

PANEL DYSKUSYJNY - Kompetencje komunikacyjne, które menedżerowie powinni rozwijać w trudnych i zmiennych czasach

  • Moderator: Monika Kantowicz-Gdańska, Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
  • Małgorzata Czachor, Dyrektor HR, Polska Fortum Power and Heat Polska Sp. z o.o.
  • Wojciech Wieroński, Dyrektor Zarządzający ds. Finansów, Media Markt Saturn Polska
  • Małgorzata Bieniaszewska, Mentorka, Właścicielka, MB Pneumatyka
  • Sebastian Grochala, Dyrektor Marketingu i Komunikacji, Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.
  • Jak komunikować, aby skutecznie motywować ludzi w czasach spadku zaangażowania?
  • Stare-nowe kompetencje komunikacyjne?
  • Jak firmy wspierają swoich menedżerów w rozwijaniu kompetencji komunikacyjnych?

09:45

Emocje w pracy menedżera – czy i jak je komunikować?

  • Monika Kantowicz-Gdańska, Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
  • Kryzys a emocje. Co się dzieje, kiedy doświadczasz silnych zmian lub trudności?
  • Style zachowań w pracy a skłonność do komunikowania emocji. Jakie wyzwania możesz napotkać?
  • Komunikacja intencjonalna. Rola intencji w komunikowaniu emocji w pracy
  • Metoda scenariuszowa w rozwijaniu umiejętności komunikacji intencjonalnej

10:30

Przerwa

10:45

Moc motywacji - budowanie motywacji swojej i zespołu

  • Magdalena Piotrowska, Brand Manager, trener wewnętrzny, lider projektów, Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.
  • Co nas motywuje do pracy? - wykorzystaj popularne teorie motywacji w praktyce
  • Indywidualizacja jako kluczowa cecha menedżera w procesie budowy motywacji pracownika
  • Zmotywuj swój zespół, współpracowników i siebie – techniki motywacyjne

11:30

Feedback menedżerski - efektywne techniki udzielania informacji zwrotnej

  • Edyta Kwiatkowska, Facylitator IAF, coach ICF, trener John Maxwell Team, współzałożycielka, Leadit
  • Aleksandra Goc, Coach ICF, trener FRIS®, trener umiejętności psychospołecznych, współzałożycielka, Leadit
  • Jak skutecznie wdrożyć i stosować proces udzielania informacji zwrotnej w Twojej firmie?
  • Feedback jako narzędzie wspierające, umacniające i motywujące
  • W jaki sposób efektywnie posługiwać się informacją zwrotną w codziennej pracy?
  • Kiedy najlepiej i w jaki sposób przekazać informację zwrotną Twoim pracownikom?
  • Słowa mają moc jak, to co mówisz wpływa na efektywność Twoich pracowników?
  • Informacja zwrotna na każdą sytuację, czyli jak mówić, o tym co negatywne bez owijania w bawełnę?

12:15

Przerwa

12:45

Wykorzystanie coachingu menedżerskiego w zarządzaniu zespołem pracowników

  • Jak korzystać z coachingu zarządzając zespołem?
  • Sztuka zadawania pytań. Jak zadawać pytania, które prowadzą do osiągania celów?
  • Moc słuchania w budowaniu relacji zespołowych
  • Metody coachingowe do wykorzystania w biznesie

13:30

Stres a budowanie przewagi konkurencyjnej – co warto wiedzieć?

  • Tomasz Kalko, Manager, wykładowca akademicki, trener, Dyrektor ds. rozwoju, Blachy Pruszyński
  • Magiczny dobrostan. Dlaczego jest ważny? Czyli będzie o wypaleniu zawodowym
  • Trochę przy okazji powiemy o tym jak nie „zagłaskać kota na śmierć” … czyli nie przesadzić z tym dobrostanem
  • Stres – co zrobić, żeby motywował, ale nie przerodził się w paniczny lęk
  • Powiemy o tym jak nie pomylić szacunku ze strachem … co się niestety czasem zdarza
  • Omówimy modele przywództwa, które są świadome tego co stres robi z pracownikiem
  • No i na koniec omówimy sobie stres menadżera. Czyli kilka praktycznych wskazówek co robić, żeby zadbać o siebie

14:15

Przerwa

14:30

Wellbeing, czyli sposób na szczęśliwych pracowników

  • Jak ocenić stan zdrowia pracowników, aby zapewnić im odpowiednie wsparcie?
  • Jak stworzyć oraz pielęgnować pozytywną kulturę i pozytywne nastawienie wśród pracowników stacjonarnych, hybrydowych oraz zdalnych?
  • Narzędzia wspierające dobre samopoczucie pracowników
  • Jak mierzyć zwrot z inwestycji w programy wellbeingowe?

15:15

Rola komunikacji w kryzysie

  • dr hab. Olgierd Annusewicz, Politolog, konsultant komunikacji marketingowej i kryzysowej, trener umiejętności społecznych
  • Zadania kadry menedżerskiej w komunikacji kryzysowej
  • Tworzenie strategii komunikacyjnej na wypadek kryzysu
  • Podstawowe zasady komunikowania w sytuacji kryzysowej
  • Jak zapewnić przejrzystą komunikację w warunkach kryzysu wobec pracowników, partnerów biznesowych i klientów?
  • Budowanie wspólnej strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej na potrzeby odbiorców?
  • Z jakich narzędzi warto korzystać?

16:00

Zakończenie konferencji.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

  •  
  • dr hab. Olgierd Annusewicz - Politolog, konsultant komunikacji marketingowej i kryzysowej, trener umiejętności społecznych
  • Małgorzata Bieniaszewska - Mentorka, Właścicielka MB Pneumatyka
  • Małgorzata Czachor - Dyrektor HR Polska Fortum Power and Heat Polska Sp. z o.o.
  • Aleksandra Goc - Coach ICF, trener FRIS®, trener umiejętności psychospołecznych, współzałożycielka Leadit
  • Sebastian Grochala - Dyrektor Marketingu i Komunikacji Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.
  • Tomasz Kalko - Manager, wykładowca akademicki, trener, Dyrektor ds. rozwoju Blachy Pruszyński
  • Monika Kantowicz-Gdańska - Doradca strategiczny HR / EB / IC, certyfikowany trener i coach
  • Edyta Kwiatkowska - Facylitator IAF, coach ICF, trener John Maxwell Team, współzałożycielka Leadit
  • Magdalena Piotrowska - Brand Manager, trener wewnętrzny, lider projektów Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.
  • Wojciech Wieroński - Dyrektor Zarządzający ds. Finansów Media Markt Saturn Polska
  •  

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 24 listopad 2022

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
1 995
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 7 października
1 495
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa Kijowska 1
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!