Konferencja: LOVEMARKS - JAK STOWORZYĆ MARKĘ, KTÓRA TRWALE PODBIJE RYNEK!

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//konferencja/lovemarks---jak-stoworzyc-marke-ktora-trwale-podbije-rynek-40664-id188

Informacje o konferencji

  • LOVEMARKS - JAK STOWORZYĆ MARKĘ, KTÓRA TRWALE PODBIJE RYNEK!

    ID konferencji: 40664
    Kategoria: Konferencje i Kongresy
    Branża/temat:
  • Adres konferencji:

    Hotel Sheraton
    ul. Bolesława Prusa 2
    00-493 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin konferencji:

    Data: 17.09.2012
    Godziny zajęć (czas trwania):
    09:00-15:00
  • Organizator konferencji:

    BIGRAM SA
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis konferencji

Informacje podstawowe o konferencji:

Kevin Roberts uważa, że Lovemarks stanowią cel, do którego powinny dążyć czołowe marki i organizacje. A czym są Lovemarks? Jest to przyszłość bez tradycyjnych marek, przepełniona tajemnicami, zmysłowością i intymnością. Przyszłość, która przynosi zyski, gdyż konsumenci nie tylko lubią nasze marki, lecz je kochają. Więcej informacji: www.autorytety.com.pl

Lovemarks nie są własnością przedsiębiorstw, managerów lub marketingowców. Są własnością osób, które je kochają. Personalizują rynek masowego odbiorcy i tworzą rynek składający się z jednostek. Poszczególnych konsumentów, którzy mają własne zdanie. Demokracja w praktyce.

W czasie seminarium Kevin Roberts opowie m.in. o:

* czynnikach motywujących konsumentów w obecnych czasach
i możliwościach zwiększenia ich zaangażowanie;
* podstawach metodologii, ideach i sekretach tworzenia „Lovemarks” w oparciu o przykłady najlepszych praktyk;
* tworzeniu „Lovemarks” w dobie Internetu, za pomocą akceleratorów wzroku, dźwięku i ruchu.

Konferencja skierowana jest do:

Prezesów i Członków Zarządu
Dyrektorów i Kierowników Działów Marketingu
Brand Managerów/Product Managerów
Dyrektorów i Kierowników ds. E-PR, E-commerce

Program konferencji:

09:00 - 09:30 Rejestracja i wprowadzenie

09:30 - 11:00 Sesja 1: LOVEMARKS — WPROWADZENIE
* Kontekst Lovemarks — jak odnosić sukcesy dzięki Lovemarks w post-marketingowej "epoce tu i teraz", w której ciągłe oczekiwania, szybkie dostarczanie i błyskawiczne reakcje wywróciły do góry nogami zasady interakcji z klientem.
* Podstawy Lovemarks — rola biznesu, celów, emocji, insightów, kreatywności, szacunku oraz miłości w przyszłości bez tradycyjnych marek.
* Pozycjonowania wartości na wykresie miłości/szacunku, który przedstawia uniwersalną drogę wartości od towarów, poprzez chwilowe mody i marki, aż po Lovemarks.

11:00 - 11:30 Przerwa kawowa

11:30- 13:00 Sesja 2: TWORZENIE LOVEMARKS

* Co inspiruje Lovemarks — O osiąganiu sukcesu dzięki tajemnicom, zmysłowości i intymności
* Rodzaje Lovemarks — O osiąganiu sukcesu na ekranie, w sklepie i w wyszukiwarce.
* Budowanie bezcennej wartości.

13:00 - 14:00 Lunch

14:00 - 15:00 Sesja 3: DOSTARCZANIE LOVEMARKS
* Wdrażania Lovemarks — warunki, struktury, narzędzia i techniki osiągania wyników
* Panel dyskusyjny, pytania od uczestników i podsumowanie konferencji

Informacje o prelegentach:

Kevin Roberts jest Dyrektorem Generalnym Saatchi&Saatchi Worldwide i innowatorem, który przekształcił firmy, marki i ich reputacje. Jest też twórcą pojęcia “Lovemarks”, filozofii, która zmieniła światowe standardy zarządzania marką i przyczyniła się do popularyzacji idei tworzenia wartości.

Kevin Roberts dołączył do zespołu Saatchi & Saatchi w 1997 roku w czasie, w którym firma borykała się z trudnościami. Udało mu się jednak tchnąć nowe życie w powstałą w 1970 roku brytyjską firmę.

W 1998 roku Frohlinger’s Marketing Report okrzyknął go Wybitnym Amerykańskim Menedżerem Agencji Reklamowej. W następnym roku (i ponownie w 2003) Saatchi & Saatchi zdobyła tytuł "International Business New Champion" przyznawany przez Ad Age International. W 2003 roku zarówno Ad Week, jak i Ad Age uznały Saatchi & Saatchi za najlepszą globalną sieć. Po raz pierwszy w historii cała branża zgodnie kogoś wyróżniła!

Przenikliwości i wyczucie rynku Robertsa przyczyniły się do rozwoju firmy oraz wzrostu jej wartości. W ciągu 3 lat (od 1998 r. do 2001 r.) wartość akcji wzrosła z jednego do pięciu funtów. Pod jego kierownictwem wzrosły też roczne przychody i zyski Saatchi & Saatchi. Jednocześnie firma odniosła ogromny sukces na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu w Cannes Advertising. Obecnie Saatchi & Saatchi zatrudnia około 6 000 osób w 150 oddziałach w 86 krajach i pracuje dla ponad 50 wiodących światowych marek. Do grona klientów należą m.in. takie firmy, jak Procter & Gamble, Toyota, Lexus, General Mills, Visa International and Novartis.

Kevin Roberts jest jednym z wiodących światowych autorytetów marketingowych. Wierzy, że siła wielkich idei i więź emocjonalna tworzą wyjątkową wartość. Dzięki temu w ciągu ostatniej dekady udało mu się całkowicie zmienić oblicze marketingu.

Jest autorem bestsellerowej książki „The Lovemarks” i jej kontynuacji, „The Lovemarks Effect: Winning in The Consumer Revolution” oraz “ Sisomo: The Future On Screen” oraz współautorem “Peak Performance: Business Lessons from the World’s Top Sports Organizations”.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 2799 PLN + VAT - cena regularna
  • 2299 PLN + VAT - cena do 1 lipca 2012 r.

Cena zawiera:

udział w spotkaniu z Kevinem Robertsem, materiały szkoleniowe, tłumaczeni symultaniczne, certyfikat, lunch oraz przerwy kawowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Warunkiem udziału jest przesłanie na adres seminaria@bigram.pl wypełnionego formularza rejestracyjnego wraz z dowodem wpłaty.

Szkolenie, kurs: LOVEMARKS - JAK STOWORZYĆ MARKĘ, KTÓRA TRWALE PODBIJE RYNEK!