Płace 2025 – Trudne Przypadki, jak sobie z nimi radzić

O konferencji

Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach praktyków poświęconych problematyce naliczania wynagrodzeń. Podczas naszego spotkania przedstawiamy aktualne problemy, najnowsze interpretacje, stanowiska oraz nachodzące zmiany w przepisach.



Dlaczego warto wziąć udział?

W trakcie zajęć skupimy się na przypadkach, które mogą sprawiać trudności w codziennej pracy. Każde z prezentowanych przez nas zagadnień będzie pretekstem do wyjaśnienia wątpliwości czy rozwiązywania problemów uczestników.

Mamy nadzieję, że oprócz wyjaśnienia wątpliwości, odpowiedzi na pytania, czy rozwiązania problemów, nasze warsztaty będą także okazją do ciekawej dyskusji oraz wymiany doświadczeń zawodowych.

Kto powinien wziąć udział?

Wydarzenie skierowane jest do osób zainteresowanych zagadnieniami naliczania płac.

Program konferencji

W programie m.in.: 

  • NOWOŚCI PŁACOWE 2025.
  • WYBRANE PROBLEMY W ZAKRESIE USTALANIA WYNAGRODZENIA ZA PRACĘ.
  • PREMIA NAGRODA TRZYNASTKA – JAK PRAWIDŁOWO NALICZAĆ, UZUPEŁNIAĆ, PRZYJMOWAĆ DO OKREŚLONYCH PODSTAW W OPARCIU O TERMIN WYPŁATY.
  • ROZLICZANIE CZASU PRACY A WPŁYW WYPŁACANYCH ŚWIADCZEŃ ZA PRACĘ NADLICZBOWĄ NA WYLICZENIE PODSTAW URLOPOWYCH I ZASIŁKOWYCH.
  • EKWIWALENT PIENIĘŻNY ZA NIEWYKORZYSTANY URLOP I JEGO PRZELICZANIE NA PRZEŁOMIE ROKU. PRZELICZANIE PODSTAWY WYMIARU URLOPU WYPOCZYNKOWEGO PO ZMIANIE ZASAD WYNAGRADZANIA PRACOWNIKA.
  • USTALANIE PODSTAWY ZASIŁKOWEJ DLA PRACOWNIKA, KTÓRY ULEGŁ WYPADKOWI PODCZAS ŁĄCZENIA URLOPU RODZICIELSKIEGO Z WYKONYWANIEM PRACY.
  • KOREKTY SKŁADEK NA UBEZPIECZENIA SPOŁECZNE I ZDROWOTNE – NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCE PROBLEMY
  • POTRĄCENIA Z WYNAGRODZEŃ I ZASIŁKÓW – O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ PRZY ZBIEGU EGZEKUCJI I ROZLICZANIU POTRĄCEŃ W MIESIĄCU, GRY PRACOWNIK CHORUJE.
  • POSTAWA WYMIARU ZASIŁKÓW NA 2025 ROK.  

Czas trwania

Zajęcia będą odbywały się w godzinach 9.00 - 16.30.

Forma zajęć

Prelegenci

Elżbieta MŁYNARSKA–WEŁPA

Ekspertka ds. kadrowo-płacowych.

Menedżer, konsultant i trener posiadający ponad 15-letnie doświadczenie w HR. Absolwentka Wydziału Zarządzania UW oraz studiów podyplomowych z zakresu Psychologii Zarządzania Personelem na Wydziale Psychologii UW oraz MBA dla HR w Akademii Koźmińskiego, a także licznych kursów i szkoleń z zakresu HR i prawa pracy. Doświadczenie menedżerskie zdobywała tworząc i zarządzając działami personalnymi w międzynarodowych korporacjach i firmach  outsourcingowych. Odpowiadała zarówno za obszary administracji personalnej, wynagrodzenia i benefity w wewnętrznych działach HR, jak również za obsługę i relacje z klientami firm outsourcingowych oferujących usługi administracji kadrowo-płacowej. Wieloletni praktyk HR, łączący doświadczenie menedżerskie zdobyte w „dwóch światach HR: wewnętrznym i zewnętrznym”, ekspert w zakresie znajomości prawa pracy i naliczania wynagrodzeń, specjalizuje się w projektach doradczych z obszaru HR oraz szkoleniach z zakresu prawa pracy i list płac oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego.

Prowadzone przez nią szkolenia cieszą się dobrą opinią uczestników.

mec. Katarzyna KALATA

Radca Prawny, Doktor nauk prawnych specjalizująca się w ubezpieczeniach społecznych i prawie pracy.

Kandydatka na Prezesa ZUS 2015 r. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej i opiekunka kierunku „Prawo dla HR-u”.  Dr Kalata przez wiele lat była kierownikiem działów personalnych, następnie Dyrektorem Działu HR w firmach polskich i międzynarodowych działających na dużą skalę. Była m.in. odpowiedzialna za pracę działu HR naliczającego miesięcznie ponad 50 000 wypłat.

Praktyk z  20-letnim doświadczeniem w pracy i prowadzeniu działów personalnych oraz outsourcingu.
Łącząc wyjątkową ekspertyzę z wielu obszarów i wieloletnie doświadczenie z zakresu ubezpieczeń społecznych, prawa pracy, oraz wynagrodzeń, a także jako jedna z nielicznych w Polsce ekspertek rozliczania ZUS, przeliczania emerytur  a także prawnik w jednej osobie.

mec. Anna STOKŁOSA

Radca Prawny, Właścicielka kancelarii specjalizującej się w zagadnieniach prawnopracowniczych.

Odznaczona złotą odznaką honorową “Zasłużony dla Samorządu Radców Prawnych”. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła studia doktoranckie w Katedrze Prawa Pracy UJ. Referent międzynarodowych konferencji naukowych.

Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu na Studiach Podyplomowych Kadry i Płace. Posiada bogate doświadczenie praktyczne, zarówno na etapie doradztwa, jak też w postępowaniach sądowych. Prowadzi procesy w sprawach z zakresu prawa pracy, reprezentując przede wszystkim przedsiębiorców. Doświadczony szkoleniowiec zagadnień związanych z problematyką zatrudnienia.

mec. Andrzej RADZISŁAW

Radca prawny, Wspólnik w kancelarii Goźlińska Petryk & Wspólnicy.

Ekspert z 20-letnim doświadczeniem w zakresie praw ubezpieczeń społecznych, szczególnie sporów z ZUS, pracowniczych sporów sądowych, sporów na tle zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Był przez 15 lat zatrudniony w Centrali ZUS – Departamencie Ubezpieczeń i Składek, gdzie brał udział w opiniowaniu aktów prawnych związanych z ubezpieczeniami oraz analizował wydawane przez ZUS interpretacje w zakresie ich zgodności z przepisami, kontrolował jednostki terenowe ZUS.

Jest wykładowcą prawa ubezpieczeń społecznych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (studia podyplomowe), w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz w ramach szkoleń dla aplikantów organizowanych przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Warszawie.

Jest autorem m.in. komentarza do ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (redakcja) C.H. BECK, komentarza do ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa C.H.Beck, Instrukcja opłacania składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych – ODDK Gdańsk.

Regularnie publikuje na łamach m.in. „Rzeczpospolitej”, „ Dziennik Gazeta Prawna”, C.H. BECK, GOFIN, WiP, oraz portalach internetowych zajmujących się problematyka ubezpieczeń społecznych, występuje jako komentator w programach dedykowanych dla biznesu (TVN24, TVN24 BIZ, Biznes24).

Beata TOMASZEWSKA

Doświadczony praktyk z wieloletnim stażem pracy w dziale kadr i płac  zajmująca się na co dzień zagadnieniami związanymi z naliczaniem wynagrodzeń, prawem pracy oraz z prawem ubezpieczeń społecznych.

Dzięki zdobytemu doświadczeniu w działach płac i kadr potrafiący w przystępny sposób przekazać  bogatą wiedzę, jednocześnie wykorzystując w czasie zajęć umiejętność powiązania wiedzy teoretycznej z praktyką zawodową.

Absolwentka  Wyższej Szkoły Finansów i Zarzadzania w Warszawie na kierunku „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi”, wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Golden Floor LIM (Al. Jerozolimskie 65/79)

Warszawa

al. Jerozolimskie 65/79

woj. mazowieckie

Aby uczestniczyć w spotkaniu potrzebny jest komputer oraz głośniki lub słuchawki.
Pracujemy na platformie ClickMeeting. Dla zapewnienia bezproblemowego przebiegu wydarzenia, zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge, odradzamy korzystanie z przeglądarki Internet Explorer (jako jedyna nie współpracuje poprawnie z platformą ClickMeeting). Sugerujemy, aby zamknąć wszelkie niepotrzebne programy korzystające z Internetu lub obciążające procesor komputera.

Rejestracja

Udział stacjonarny
1 850
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunki uczestnictwa

  1. Organizatorem szkolenia jest Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy Sp.j. ul. Jasna 11 A, 05-506 Wilcza Góra, KRS: 0000539200, NIP: 5213687495, REGON: 360692051.
  2. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest przesłanie wypełnionej karty zgłoszenia (mailowo skan) lub rejestracja przez Internet na stronie https://dom-wiedzy.pl/ .
  3. Po otrzymaniu potwierdzenia realizacji szkolenia, kursu, konferencji zgłaszający powinien dokonać wpłaty w terminie zgodnym z potwierdzeniem, nie późniejszym niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem.
  4. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
  5. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu powoduje obciążenie pełnymi kosztami.
  6. Jeden dostęp online oznacza udział online jednej osoby.
  7. W przypadku pisemnego powiadomienia o rezygnacji ze szkolenia, kursu lub konferencji, jednak nie później niż 7 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia uczestnik nie zostanie obciążony kosztami. W przypadku późniejszej rezygnacji uczestnik zostanie obciążony opłatą manipulacyjną w wysokości 100% wartości szkolenia, kursu lub konferencji.
  8. W przypadku odwołania szkolenia, kursu, konferencji z winy organizatora koszty zostaną zwrócone w 100%. W przypadku odwołania szkolenia, kursu, konferencji nie z winy organizatora uczestnikowi zostanie zaproponowany kolejny termin szkolenia, kursu, konferencji.
  9. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy Sp.j. z siedzibą w Wilczej Górze, ul. Jasna 11A w celach marketingowych oraz wysyłanie do mnie ofert drogą elektroniczną. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Moje dane osobowe udostępniam dobrowolnie, a także przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania.
  10. Administratorem danych osobowych jest Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy Sp.j. KRS: 0000539200, NIP: 5213687495, REGON: 360692051. Dane przetwarzane są w celu i według zasad określonych w Polityce prywatności.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy SP.J.
  • Ulica i nr: ul. Jasna 11A
  • Kod pocztowy: 05-506
  • Miejscowość: Wilcza Góra
  • Numer NIP: 5213687495

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy SP.J.
05-506 Wilcza Góra, Polska ul. Jasna 11A

Organizator

Dom Wiedzy Staniurski i Wspólnicy SP.J.
05-506 Wilcza Góra, Polska
ul. Jasna 11A
woj. mazowieckie
Szanowni Państwo, jesteśmy firmą szkoleniową specjalizującą się w organizacji najwyższej jakości konferencji, kursów i szkoleń dla szeroko rozumianych działów HR, obejmując zakresem obszary: prawa pracy, płac, ochrony danych osobowych i ZZL. Se...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!