Pricing Management Strategy

O konferencji

Zarządzanie cenami, pricing jest najsilniejszą dźwignią zysku. Dobrze zaprojektowana i właściwie wdrożona strategia cenowa to najbardziej skuteczny i efektywny sposób na zwiększenie zysków, potrzebnych zarówno do rozwoju firmy i udoskonalania jej produktów, a przez to zwiększania satysfakcji klientów, jak i do nagradzania pracowników za ich pracę i wysiłki. Tylko pytanie – jak to zrobić? Jak wykorzystać siłę tej dźwigni?

O tym właśnie będziemy mówić w trakcie konferencji. Oprócz tematów strategicznych, poruszymy aktualne kwestie związane z zarządzaniem rentownością w dobie wysokiej inflacji, wykorzystaniem kanału cyfrowego i e-commerce, także wykorzystaniem algorytmów i narzędzi optymalizacyjnych i wiele innych. Swoją wiedzą, doświadczeniem i pragmatycznymi wskazówkami w formacie case studies będą dzielić się bardzo doświadczeni praktycy biznesu – ludzie na co dzień wykorzystujący siłę pricingu w praktyce. Interaktywna formuła z elementami warsztatowymi, pozwoli uczestnikom konferencji na zdobycie odpowiedzi na istotne dzisiaj pytania i wdrożenie wybranych rozwiązań bezpośrednio po wydarzeniu. Inspiracji na pewno nie zabraknie!
Dlaczego warto wziąć udział?

Dowiedzą się Państwo między innymi jak w aktualnej rzeczywistości:

  • kompleksowo podejść do Pricingu w firmie
  • wykorzystać Revenue Management do optymalizacji wyników biznesu
  • zintegrować Revenue Management z innymi obszarami w firmie
  • włączyć strategię cenową do codziennych działań
  • zarządzać rentownością w dobie wysokiej inflacji
  • podejść do pricingu w kanale cyfrowym i e-commerce
  • czerpać inspirację i wykorzystywać nowe modele pricingowe (SaaS)
  • wykorzystywać bardziej zaawansowane algorytmy AI w pricingu
  • dobierać, rozwijać i organizować zasoby i umiejętności pricingowe
Kto powinien wziąć udział?

Konferencję kierujemy zarówno do osób kreujących politykę cenową, jak i odpowiedzialnyza strategię i wyniki finansowe firmy:

  • Dyrektor/ Kierownik Marketingu
  • Dyrektor/ Kierownik Sprzedaży
  • Dyrektor Finansowy
  • Prezes, Dyrektor Zarządzający
  • Dyrektor/ Kierownik Revenue Management (ds. Zarządzania Przychodami)
  • Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
  • Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych

Program konferencji

08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie.

09:00

Jak podejść do Pricingu/ Revenue Management od A do Z (a właściwie od S do T)

Wojciech Gorzeń, Partner, Head of Pricing & Sales Excellence, Movens Capital

  • Powtarzające się wyzwania Revenue Management
  • 4 strategiczne wymiary Revenue Management (S-P-O-T)
  • Jak poukładać każdy z nich, żeby być „SPOT on”?

09:45

Jak Revenue Management może przyczyniać się do wzrostu przychodów oraz rentowności w biznesie dóbr konsumenckich?

Ewa Ereminowicz, Dyrektor ds. Zarządzania Przychodem dla krajów Europy Wschodniej, Unilever

  • Główne obszary zainteresowania dla Revenue Management
  • Strategia cenowa przedsiębiorstwa
  • Waga polityki komercyjnej firmy

10:30

Włączenie strategii cenowej i strategii wzrostu przychodów do codziennych działań i ich realizacji

  • Wojciech Leszczak, Revenue Management Director, Kompania Piwowarska

11:15 - Przerwa

11:30

Revenue & Sales Growth - integracja Revenue Management z innymi obszarami wspierającymi sprzedaż

Łukasz Jaśkowski, Revenue & Sales Growth Director, Hortex

  • Ewolucja obszaru w ramach organizacji
  • Integracja podejścia finansowego oraz rynkowego
  • Szanse i wyzwania stojące przed integracją

12:15

Zarządzanie rentownością w dobie wysokiej inflacji

Łukasz Dębski, Pricing & Business Analytics Manager, DHL Express Poland

  •  Otoczenie makroekonomiczne i jego wpływ na biznes
  • Metody podnoszenia rentowności
  • Jak skutecznie sprzedać podwyżkę cen?

13:00

Zarządzanie cenami – „kiedy mniej znaczy więcej” – aspekty optymalizacji czasu ustalania indywidualnej ceny

  • Arkadiusz Tłomak, Dyrektor ds. Polityki Cenowej, Kategoryzacji oraz rozwoju marki własnej, Gemini Polska
  • Jak efektywnie zarządzać cenami
  • Jak często zmieniać ceny
  • Jak optymalizować zarządzanie cenami poprzez relacje cenowe
  • Narzędzia pricingowe - kierunki zmian pricingu / Kanał cyfrowy i e-Commerce - ustalanie cen

13:45 - Przerwa

14:30

How to use price elasticity and AI algorithms at scale to get more profits?

  • Vladimir Kuchkanov, Product Managr AI/ML Pricing Tech, Competera Pricing Platform

15:15

Rekrutacja w obszarze zarządzania polityką cenową

Damian Odzioba, Consumer and Retail Practice Leader, Morgan Philips Executive Search

  • Trendy w doborze kandydatów. Kluczowe wymagania dotyczące kompetencji oraz obszarów zarządzania
  • Budowanie zespołu, wyzwania kompetencyjne i rekrutacyjne

16:00

SaaS Pricing – przejściowy trend czy realna alternatywa dla tradycyjnego podejścia pricingowego?

Maciej Kraus, Partner w funduszu inwestycyjnym, Movens Capital

  • Gdzie leży siła i potencjał SaaSowych modeli biznesowych i pricingowych?
  • Jakie są wyzwania modeli SaaSowych?
  • Który model wybrać?

16:45 - Zakończenie Konferencji.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

  • Łukasz Dębski - Pricing & Business Analytics Manager DHL Express Poland
  • Ewa Ereminowicz - Dyrektor ds. Zarządzania Przychodem dla krajów Europy Wschodniej Unilever
  • Wojciech Gorzeń - Partner, Head of Pricing & Sales Excellence Movens Capital
  • Łukasz Jaśkowski - Revenue & Sales Growth Director Hortex
  • Maciej Kraus - Partner w funduszu inwestycyjnym Movens Capital
  • Vladimir Kuchkanov - Product Managr AI/ML Pricing Tech Competera Pricing Platform
  • Wojciech Leszczak - Revenue Management Director Kompania Piwowarska
  • Damian Odzioba - Consumer and Retail Practice Leader Morgan Philips Executive Search
  • Arkadiusz Tłomak - Dyrektor ds. Polityki Cenowej, Kategoryzacji oraz rozwoju marki własnej Gemini Polska

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 18 maj 2022

Rejestracja

Konferencja online - promocja
za zgłoszenia do 15 kwietnia
1 495
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Konferencja online
za osobę po okresie promocji
1 895
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Komputer z dostępem do Internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa Kijowska 1
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!