Konferencja

Pricing Management Strategy

O konferencji

Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy do udziału w 1-dniowej konferencji online pod tytułem "Pricing Management Strategy", która odbędzie się 9 czerwca 2021 roku!

Zarządzanie cenami powszechnie uchodzi za jedną z najsilniejszych dźwigni zysku. Sprawne zarządzanie polityką cenową to szybki i efektywny sposób na zwiększenie rentowności i zyskanie przewagi konkurencyjnej - odpowiednie podejście i dobrze prowadzone zarządzanie cenami pozwala na skuteczny i trwały wzrost zysku przedsiębiorstwa.

Konferencja będzie okazją do omówienia aktualnych kwestii związanych z polityką cenową w zróżnicowanych branżach, kategoriach i na różnych etapach tworzenia łańcucha wartości. Zajęcia dzięki praktycznej formie analizy przypadków (case studies), interaktywnych warsztatów i prelekcji pozwoli Państwu na efektywne zapoznanie się zagadnieniem zarządzania cenami oraz uzyskanie umiejętności późniejszego praktycznego wdrożenia poznanej wiedzy.

W trakcie konferencji omówimy między innymi:
- jak ustalać optymalne ceny produktów i usług
- jak budować pożądane postrzeganie cenowe w oczach klientów
- w jaki sposób budować pakiety produktów
- jak mierzyć i wykorzystać maksymalną skłonność do zapłaty,
- zasady różnicowania strategii cenowej w poszczególnych kanałach dystrybucji
- reguły budowania trwałego procesu określania optymalnych cen produktów
- jak przygotować optymalną argumentację negocjacyjną
- w jaki sposób organizować skuteczne promocje
- czy podniesienie cen jest rzeczywiście tak trudne jak nam się wydaje
- warunki rabatowe: dlaczego to właśnie tu tracimy najczęściej zyski
- w jaki sposób skutecznie bronić marż i cen przy rosnącej presji klientów

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z programem konferencji „Pricing Management Strategy” oraz do przesłania zgłoszenia już dzisiaj!
Kto powinien wziąć udział?
  • Pricing Manager'owie, Kierownicy ds. strategii cenowych
  • Revenue Manager'owie, Kierownicy ds. zarządzania przychodami
  • Kierownicy ds. analiz, Business Analysis Manager'owie, Business Development Manager'owie
  • Dyrektorzy Marketingu Handlowego
  • Dyrektorzy i Kierownicy Marketingu
  • Dyrektorzy i Kierownicy Handlowych, Dyrektorzy i Kierownicy Sprzedaży
  • Kierownicy ds. wsparcia sprzedaży
  • Prezesi, Dyrektorzy Zarządzający

Program konferencji

08:55 Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie konferencji

09:00 Jaki pricing na czas covid’u i po?

  • Wojciech Gorzeń, Partner, Head of Pricing & Sales Excellence, Movens Capital
  • Jak zapewnić spójność strategii cenowej ze strategią firmy?
  • 10 przykazań zarządzania cenami w niepewnych czasach (i nie tylko)
  • Gdzie wycieka „kasa”, a gdzie może być jej więcej?
  • Jakie są 3 kluczowe narzędzia pricingowe?
  • Jak zamienić pricing na papierze na pricing w praktyce?

„warsztat” / ćwiczenia interaktywne:

  • Jak sprawdzić spójność postrzegania i zrozumienia celów firmy? - Trójkąt celów firmy (Wolumen vs Przychody vs Zysk) - ćwiczenie
  • Poprawa których dźwigni ma największe przełożenie na zysk? - Siła dźwigni cenowych (Wolumen/ Cena/ Koszt zmienny/ Koszt stały) - ćwiczenie
  • Jak sprawdzić czy bardziej opłaca się sprzedawać taniej i więcej czy drożej i mniej? - Price/Volume trade-off - ćwiczenie
  • Kiedy opłaca się obniżyć cenę produktu

A - za obietnicę wolumenu na produkcie

B - Price/Volume trade-off na dwóch produktach - ćwiczenie

10:30 Gdzie leży siła kompleksowego rozwiązania Revenue Management i jak je wdrożyć

  • Jacek Wyrębkowski, Kierownik Strategii i Zarządzania Dochodami, LOTTE Wedel
  • Rozproszony czy scentralizowany proces zarządzania dochodami wady i zalety obu rozwiązań
  • Główne ryzyka wdrożenia zmiany i sposoby ich mitygacji
  • RM - korzyści dla przedsiębiorstwa

11:15 Przerwa

11:35 Zarządzanie ceną bez dotykania cen

  • Michał Zgiep, Dyrektor zarządzania zakupami i produktem, CCC
  • Pricing bez zmian cen - case study w branży sport/ fashion
  • Segmentacja produktów, klienta oraz kanałów sprzedaży jako klucz do podnoszenie rentowności

12:25 O czym pamiętać przy optymalizacji zysków

  • Łukasz Pawlaczyk, Head of Business Intelligence, Brico Depot Iberia (KingFisher Group)
  • Sposób na osiągnięcie zysków finansowych i utrzymania płynności finansowej
  • Elastyczna struktura kosztów
  • Budowa przewagi konkurencyjnej wynikającej z dopasowanych kosztów i wypracowanej elastyczności

13:10 Automatyzacja procesu wyceny i ofertowania - na przykładzie Salesforce CPQ (Configure, Price, Quote)

  • Paweł Sobczak, CEO, Cloudity
  • Usprawnienie procesu sprzedaży i wyceny
  • Szybsza finalizacja transakcji
  • CPQ w chmurze czyli procesy sprzedażowe na dowolnym urządzeniu i w dowolnym miejscu

•   Salesforce.com pricing CRM - case study na podstawie globalnego wdrożenia

13:55 Przerwa

14:30 Revenue Growth Management – budowanie zespołu, wyzwania kompetencyjne i rekrutacyjne

  • Damian Odzioba, Consumer and Retail Practice Leader, Morgan Philips Executive Search
  • Jak dobrać efektywną strukturę Revenue Management (RM) i profil lidera RM

15:15 Dlaczego coraz więcej firm decyduje się na model subskrypcyjny

  • Maciej Kraus, Partner w funduszu inwestycyjnym, Movens Capital
  • Zalety i wady
  • Kluczowe elementy oferty SaaS’owej: struktura oferty, driver’y wartości, poziomy cenowe
  • Jak sprawdzić, czy to zadziała w mojej firmie?

„warsztat” / ćwiczenia interaktywne:

  • Ćwiczenia oceniające poziom przygotowania/ maturity w obszarze zarządzania ofertą - Doskonałość cenowa
  • Jaki jest potencjał poprawy zysków w naszej firmie? I gdzie go szukać?
  • Ustrukturyzowana ocena „dojrzałości cenowej” organizacji – ćwiczenie wraz z interpretacją wyników

16:45 Zakończenie konferencji

Czas trwania

1 dzień, od 8:55 do 16:45

Prelegenci

Cytat
  • Wojciech Gorzeń - Partner, Head of Pricing & Sales Excellence Movens Capital
  • Maciej Kraus - Partner w funduszu inwestycyjnym Movens Capital
  • Damian Odzioba - Consumer and Retail Practice Leader Morgan Philips Executive Search
  • Łukasz Pawlaczyk - Head of Business Intelligence Brico Depot Iberia (KingFisher Group)
  • Paweł Sobczak - CEO Cloudity
  • Jacek Wyrębkowski - Kierownik Strategii i Zarządzania Dochodami LOTTE Wedel
  • Michał Zgiep - Dyrektor zarządzania zakupami i produktem CCC

Gdzie i kiedy

Online 9 czerwca 2021

Zapisz się

Konferencja online Early Bird
cena za osobę przy zgłoszeniu do 7 maja
1095 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Konferencja online
cena standardowa po 9 maja
1495 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie. Po jego otrzymaniu potwierdzimy rejestrację na konferencję.

  2. Płatność dokonywana jest w ciągu 7 dni na podstawie faktury pro forma dostarczonej po otrzymaniu zgłoszenia.

Komputer z dostępem do Internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa Kijowska 1
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!