O konferencji
O tym właśnie będziemy mówić w trakcie konferencji. Oprócz tematów strategicznych, poruszymy aktualne kwestie związane z zarządzaniem rentownością w dobie wysokiej inflacji, wykorzystaniem kanału cyfrowego i e-commerce, także wykorzystaniem algorytmów i narzędzi optymalizacyjnych i wiele innych. Swoją wiedzą, doświadczeniem i pragmatycznymi wskazówkami w formacie case studies będą dzielić się bardzo doświadczeni praktycy biznesu – ludzie na co dzień wykorzystujący siłę pricingu w praktyce. Interaktywna formuła z elementami warsztatowymi, pozwoli uczestnikom konferencji na zdobycie odpowiedzi na istotne dzisiaj pytania i wdrożenie wybranych rozwiązań bezpośrednio po wydarzeniu. Inspiracji na pewno nie zabraknie!
Dowiedzą się Państwo między innymi jak w aktualnej rzeczywistości:
- kompleksowo podejść do Pricingu w firmie
- wykorzystać Revenue Management do optymalizacji wyników biznesu
- zintegrować Revenue Management z innymi obszarami w firmie
- włączyć strategię cenową do codziennych działań
- zarządzać rentownością w dobie wysokiej inflacji
- podejść do pricingu w kanale cyfrowym i e-commerce
- czerpać inspirację i wykorzystywać nowe modele pricingowe (SaaS)
- wykorzystywać bardziej zaawansowane algorytmy AI w pricingu
- dobierać, rozwijać i organizować zasoby i umiejętności pricingowe
Konferencję kierujemy zarówno do osób kreujących politykę cenową, jak i odpowiedzialnyza strategię i wyniki finansowe firmy:
- Dyrektor/ Kierownik Marketingu
- Dyrektor/ Kierownik Sprzedaży
- Dyrektor Finansowy
- Prezes, Dyrektor Zarządzający
- Dyrektor/ Kierownik Revenue Management (ds. Zarządzania Przychodami)
- Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
- Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych
Program konferencji
08:55
Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie.
09:00
Jak podejść do Pricingu/ Revenue Management od A do Z (a właściwie od S do T)
Wojciech Gorzeń, Partner, Head of Pricing & Sales Excellence, Movens Capital
- Powtarzające się wyzwania Revenue Management
- 4 strategiczne wymiary Revenue Management (S-P-O-T)
- Jak poukładać każdy z nich, żeby być „SPOT on”?
09:45
Jak Revenue Management może przyczyniać się do wzrostu przychodów oraz rentowności w biznesie dóbr konsumenckich?
Ewa Ereminowicz, Dyrektor ds. Zarządzania Przychodem dla krajów Europy Wschodniej, Unilever
- Główne obszary zainteresowania dla Revenue Management
- Strategia cenowa przedsiębiorstwa
- Waga polityki komercyjnej firmy
10:30
Włączenie strategii cenowej i strategii wzrostu przychodów do codziennych działań i ich realizacji
- Wojciech Leszczak, Revenue Management Director, Kompania Piwowarska
11:15 - Przerwa
11:30
Revenue & Sales Growth - integracja Revenue Management z innymi obszarami wspierającymi sprzedaż
Łukasz Jaśkowski, Revenue & Sales Growth Director, Hortex
- Ewolucja obszaru w ramach organizacji
- Integracja podejścia finansowego oraz rynkowego
- Szanse i wyzwania stojące przed integracją
12:15
Zarządzanie rentownością w dobie wysokiej inflacji
Łukasz Dębski, Pricing & Business Analytics Manager, DHL Express Poland
- Otoczenie makroekonomiczne i jego wpływ na biznes
- Metody podnoszenia rentowności
- Jak skutecznie sprzedać podwyżkę cen?
13:00
Zarządzanie cenami – „kiedy mniej znaczy więcej” – aspekty optymalizacji czasu ustalania indywidualnej ceny
- Arkadiusz Tłomak, Dyrektor ds. Polityki Cenowej, Kategoryzacji oraz rozwoju marki własnej, Gemini Polska
- Jak efektywnie zarządzać cenami
- Jak często zmieniać ceny
- Jak optymalizować zarządzanie cenami poprzez relacje cenowe
- Narzędzia pricingowe - kierunki zmian pricingu / Kanał cyfrowy i e-Commerce - ustalanie cen
13:45 - Przerwa
14:30
How to use price elasticity and AI algorithms at scale to get more profits?
- Vladimir Kuchkanov, Product Managr AI/ML Pricing Tech, Competera Pricing Platform
15:15
Rekrutacja w obszarze zarządzania polityką cenową
Damian Odzioba, Consumer and Retail Practice Leader, Morgan Philips Executive Search
- Trendy w doborze kandydatów. Kluczowe wymagania dotyczące kompetencji oraz obszarów zarządzania
- Budowanie zespołu, wyzwania kompetencyjne i rekrutacyjne
16:00
SaaS Pricing – przejściowy trend czy realna alternatywa dla tradycyjnego podejścia pricingowego?
Maciej Kraus, Partner w funduszu inwestycyjnym, Movens Capital
- Gdzie leży siła i potencjał SaaSowych modeli biznesowych i pricingowych?
- Jakie są wyzwania modeli SaaSowych?
- Który model wybrać?
16:45 - Zakończenie Konferencji.
Czas trwania
Prelegenci

- Łukasz Dębski - Pricing & Business Analytics Manager DHL Express Poland
- Ewa Ereminowicz - Dyrektor ds. Zarządzania Przychodem dla krajów Europy Wschodniej Unilever
- Wojciech Gorzeń - Partner, Head of Pricing & Sales Excellence Movens Capital
- Łukasz Jaśkowski - Revenue & Sales Growth Director Hortex
- Maciej Kraus - Partner w funduszu inwestycyjnym Movens Capital
- Vladimir Kuchkanov - Product Managr AI/ML Pricing Tech Competera Pricing Platform
- Wojciech Leszczak - Revenue Management Director Kompania Piwowarska
- Damian Odzioba - Consumer and Retail Practice Leader Morgan Philips Executive Search
- Arkadiusz Tłomak - Dyrektor ds. Polityki Cenowej, Kategoryzacji oraz rozwoju marki własnej Gemini Polska
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
