Robotyzacja i AI w contact center

O konferencji

Szanowni Państwo, mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w II edycji konferencji: Robotyzacja i AI w contact center, która odbędzie się w formule online. Podczas zeszłej edycji pokazywaliśmy przede wszystkim jak zoptymalizować współpracę roboty-ludzie i pokonać obiekcje załogi przed robotyzacją procesów. Podczas tej edycji chcemy przekazać wiele praktycznych uwag dotyczących wdrożenia botów, optymalizacji ich roli, ale też znalezienia odpowiedzi jakie rozwiązania cenią klienci.

Prowadzący zaprezentują liczne case-y i podzielą się swoją praktyczną wiedzą.
Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicząc:

  • Uzyskasz praktyczną i aktualną wiedzę, którą będziesz mógł zastosować w swojej firmie
  • Dowiesz się jak tymi procesami zarządzają inni
  • Uzyskasz odpowiedzi na pytania, rozwiejesz wątpliwości
  • Poznasz spojrzenie klientów na robotyzację w contact center
  • W zwartej czasowo formule uzyskasz kompleksową wiedzę
  • Łatwiej podejmiesz decyzje co do kierunku swoich działań
Kto powinien wziąć udział?
  • menedżerów odpowiedzialnych za działanie contact center

Program konferencji

Środa, 14 kwietnia

08:55 Przywitanie uczestników

  •  Ewelina Stęplewska, Project manager, Puls Biznesu
  •  5 min.

09:00 To ja Robot… Twój nowy kolega w fajnej pracy

  •  Wojciech Glapa, Business Development Manager, Stanusch Technologies SA
  • To już koniec!. A przynajmniej jego początek. Czy konsultanci w CC znikną jak telefonistki wyparci przez technologię?
  • Sztuczna …ale czy Inteligencja – gdzie roboty są świetne….a gdzie wręcz przeciwnie
  • Czy nasi konsultanci naprawdę uwielbiają swoją pracę – a której nienawidzą
  • Pomarzyć można ….byle nie próbować „na siłę” wdrażać marzeń. Kiedy wdrożenie robota na pewno się nie uda
  • Żyjemy w świecie konfliktu i rywalizacji – może więc z własnym robotem ….współpracujmy ramię w ramię
  • A może „kolega robot” paradoksalnie przywróci ludzkie oblicze pracy w contact center
  •  40 min.

09:40 Jak obsadzić hosta w odpowiedniej roli w firmie? - co powinieneś wiedzieć o hostach, zanim się z nimi zaprzyjaźnisz

  •  Dawid Wójcicki, Założyciel i CEO spółki Vee S.A.
  • Gdzie host sprawdzi się najlepiej?
  • Czy host na siebie zarobi?
  • Inteligencja hosta, czyli jak dobrze znasz swój proces obsługi?
  • Charakter hosta, czyli jak dobrze znasz swoich klientów?
  • Host jako współpracownik contact center

Wykład w formule interaktywnej

  •  90 min.

11:10 Przerwa

  •  10 min.

11:20 Robotyka w skali w banku Nordea

  •  Agnieszka Belowska-Gosławska, Head of Robotics CoE, Nordea Bank Abp
  • Wyzwania w automatyzacji oraz sposoby pracy z nimi
  • Przykłady automatyzacji z użyciem różnych technologii
  • Ciekawe rozwiązania z zakresu obsługi klienta 
  •  50 min.

12:10 Wdrożenie i praca z voicebotem po implementacji w proces obsługi klientów-case study

  •  Karolina Kania, Senior Project Manager, Voice Contact Center
  •  Piotr Kempa, Head of AI Division, Voice Contact Center
  • Wdrożenie bota w proces obsługi klienta i ocena efektywności procesu
  • Nadzór nad pracą bota i doskonalenie procesu
  • Badanie i ocena efektywność bota
  • Badanie i jakość obsługi bota
  •  50 min.

13:00 Przerwa

  •  30 min.

13:30 Budowa wartości dla klienta poprzez automatyzację obsługi

  • Karol Stępień, Lider biznesowy i konsultant w zakresie bankowości i FinTech. Przedsiębiorca
  • Kiedy chatbot psuje relacje z klientami i przeszkadza w sprzedaży?
  • Kreowanie wartości w procesie automatycznej obsługi klientów
  • Chatbot jako element większego procesu
  • Tworzenie mikrodoświeadczeń
  • Od czego zacząć przygotowanie wdrożenia wyróżniających się rozwiązań
  •  40 min.

14:10 Jak klienci poostrzegają rozwiązania AI w obszarze Contact Center – szanse i zagrożenia dla zdalnych kanałów obsługi

  •  Piotr Dzięcioł, Dyrektor Zarządzający, Contact Center, Getin Noble Bank
  •  50 min.

15:00 Przerwa

  •  10 min.

15:10 Zarządzanie projektem wdrożenia sztucznej inteligencji

  •  Andrzej Lach, Senior Manager, PwC
  • Jaką metodologię wdrożenia wybrać
  • Podział ról w projekcie
  • Planowanie a realizacja- co zrobić by się nie rozminęły
  • Rutyna a innowacyjność - jak to pogodzić
  •  50 min.

16:00 Zakończenie

Czas trwania

1 dzień, od 8:55 do 16:00

Prelegenci

  • Agnieszka Belowska-Gosławska - Head of Robotics CoE, Nordea Bank Abp
  • Piotr Dzięcioł - Dyrektor Zarządzający, Contact Center, Getin Noble Bank
  • Wojciech Glapa - Business Development Manager, Stanusch Technologies SA
  • Karolina Kania - Senior Project Manager, Voice Contact Center
  • Piotr Kempa - Head of AI Division, Voice Contact Center
  • Andrzej Lach - Senior Manager, PwC
  • Karol Stępień - Lider biznesowy i konsultant w zakresie bankowości i FinTech. Przedsiębiorca
  • Dawid Wójcicki - Założyciel i CEO spółki Vee S.A.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu.

Rejestracja

Konferencja online Early Bird
cena za osobę przy zgłoszeniu do 5 marca
1 095
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Konferencja online
cena za osobę przy zgłoszeniu po 5 marca
1 495
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie. Po jego otrzymaniu potwierdzimy rejestrację na konferencję.

  2. Płatność dokonywana jest w ciągu 7 dni na podstawie faktury pro forma dostarczonej po otrzymaniu zgłoszenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!