O konferencji
Prowadzący zaprezentują liczne case-y i podzielą się swoją praktyczną wiedzą.
Uczestnicząc:
- Uzyskasz praktyczną i aktualną wiedzę, którą będziesz mógł zastosować w swojej firmie
- Dowiesz się jak tymi procesami zarządzają inni
- Uzyskasz odpowiedzi na pytania, rozwiejesz wątpliwości
- Poznasz spojrzenie klientów na robotyzację w contact center
- W zwartej czasowo formule uzyskasz kompleksową wiedzę
- Łatwiej podejmiesz decyzje co do kierunku swoich działań
- menedżerów odpowiedzialnych za działanie contact center
Program konferencji
Środa, 14 kwietnia
08:55 Przywitanie uczestników
- Ewelina Stęplewska, Project manager, Puls Biznesu
- 5 min.
09:00 To ja Robot… Twój nowy kolega w fajnej pracy
- Wojciech Glapa, Business Development Manager, Stanusch Technologies SA
- To już koniec!. A przynajmniej jego początek. Czy konsultanci w CC znikną jak telefonistki wyparci przez technologię?
- Sztuczna …ale czy Inteligencja – gdzie roboty są świetne….a gdzie wręcz przeciwnie
- Czy nasi konsultanci naprawdę uwielbiają swoją pracę – a której nienawidzą
- Pomarzyć można ….byle nie próbować „na siłę” wdrażać marzeń. Kiedy wdrożenie robota na pewno się nie uda
- Żyjemy w świecie konfliktu i rywalizacji – może więc z własnym robotem ….współpracujmy ramię w ramię
- A może „kolega robot” paradoksalnie przywróci ludzkie oblicze pracy w contact center
- 40 min.
09:40 Jak obsadzić hosta w odpowiedniej roli w firmie? - co powinieneś wiedzieć o hostach, zanim się z nimi zaprzyjaźnisz
- Dawid Wójcicki, Założyciel i CEO spółki Vee S.A.
- Gdzie host sprawdzi się najlepiej?
- Czy host na siebie zarobi?
- Inteligencja hosta, czyli jak dobrze znasz swój proces obsługi?
- Charakter hosta, czyli jak dobrze znasz swoich klientów?
- Host jako współpracownik contact center
Wykład w formule interaktywnej
- 90 min.
11:10 Przerwa
- 10 min.
11:20 Robotyka w skali w banku Nordea
- Agnieszka Belowska-Gosławska, Head of Robotics CoE, Nordea Bank Abp
- Wyzwania w automatyzacji oraz sposoby pracy z nimi
- Przykłady automatyzacji z użyciem różnych technologii
- Ciekawe rozwiązania z zakresu obsługi klienta
- 50 min.
12:10 Wdrożenie i praca z voicebotem po implementacji w proces obsługi klientów-case study
- Karolina Kania, Senior Project Manager, Voice Contact Center
- Piotr Kempa, Head of AI Division, Voice Contact Center
- Wdrożenie bota w proces obsługi klienta i ocena efektywności procesu
- Nadzór nad pracą bota i doskonalenie procesu
- Badanie i ocena efektywność bota
- Badanie i jakość obsługi bota
- 50 min.
13:00 Przerwa
- 30 min.
13:30 Budowa wartości dla klienta poprzez automatyzację obsługi
- Karol Stępień, Lider biznesowy i konsultant w zakresie bankowości i FinTech. Przedsiębiorca
- Kiedy chatbot psuje relacje z klientami i przeszkadza w sprzedaży?
- Kreowanie wartości w procesie automatycznej obsługi klientów
- Chatbot jako element większego procesu
- Tworzenie mikrodoświeadczeń
- Od czego zacząć przygotowanie wdrożenia wyróżniających się rozwiązań
- 40 min.
14:10 Jak klienci poostrzegają rozwiązania AI w obszarze Contact Center – szanse i zagrożenia dla zdalnych kanałów obsługi
- Piotr Dzięcioł, Dyrektor Zarządzający, Contact Center, Getin Noble Bank
- 50 min.
15:00 Przerwa
- 10 min.
15:10 Zarządzanie projektem wdrożenia sztucznej inteligencji
- Andrzej Lach, Senior Manager, PwC
- Jaką metodologię wdrożenia wybrać
- Podział ról w projekcie
- Planowanie a realizacja- co zrobić by się nie rozminęły
- Rutyna a innowacyjność - jak to pogodzić
- 50 min.
16:00 Zakończenie
Czas trwania
Prelegenci
- Agnieszka Belowska-Gosławska - Head of Robotics CoE, Nordea Bank Abp
- Piotr Dzięcioł - Dyrektor Zarządzający, Contact Center, Getin Noble Bank
- Wojciech Glapa - Business Development Manager, Stanusch Technologies SA
- Karolina Kania - Senior Project Manager, Voice Contact Center
- Piotr Kempa - Head of AI Division, Voice Contact Center
- Andrzej Lach - Senior Manager, PwC
- Karol Stępień - Lider biznesowy i konsultant w zakresie bankowości i FinTech. Przedsiębiorca
- Dawid Wójcicki - Założyciel i CEO spółki Vee S.A.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
-
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie. Po jego otrzymaniu potwierdzimy rejestrację na konferencję.
-
Płatność dokonywana jest w ciągu 7 dni na podstawie faktury pro forma dostarczonej po otrzymaniu zgłoszenia.
Masz pytania? Napisz do nas
