Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//konferencja/strategia-marketingowa-tworzenie-targetowanie-komunikacja-360-73372-id14964

Informacje o konferencji

Akademia Marketingu ATRIUM
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Konferencje

Opis konferencji

Informacje podstawowe o konferencji:

CELE SZKOLENIA:
Planowanie strategii marketingowej i kluczowych elementów taktyki marketingu,
Poprawa skuteczności działań marketingowych
Wdrażanie technik komunikacji marki 360 stopni
Projektowanie działań utrzymania uwagi i kształtowania lojalności
Stosowanie kluczowych narzędzi i mierników strategicznych

Konferencja skierowana jest do:

- pracowników kreatywnych agencji reklamowych
- osób, które zajmują się lub zamierzają zajmować się promocją firmy i zamawiają reklamy dla swojej firmy
- osób, które tworzą reklamy i chcą pogłębić wiedzę na temat tworzenia skutecznej reklamy – od strony mechanizmów psychologicznych.

Program konferencji:

1. Podstawowe wyzwania strategiczne

  • Strategia firmy. Strategia marki. Strategia marketingowa.
  • Strategie małych firm, a strategie dużych organizacji.

Ćwiczenie: budowanie idei strategicznej własnej organizacji

Ćwiczenie: budowanie modelu marketingowego własnej organizacji

2. Kształtowanie docelowego rynku

  • Kto jest Twoim klientem?
  • Wartość dla klienta.
  • Target. Persona. Insight.
  • Targetowanie rynków B2B.
  • Targetowanie rynków B2C.
  • Wykorzystanie danych behawioralnych. Big Data.
  • Segmentacja rynku.
  • Personalizacja. Indywidualizacja wartości
  • Cele strategiczne.

Ćwiczenie: budowanie insightów w oparciu o dane

3. Komunikacja marki 360 stopni

  • Big Idea. Idea strategiczna.
  • Strategiczne techniki kreatywne.
  • Elementy strategii blue ocean.
  • Disruption. Visual Hammer.
  • Design Thinking.
  • Branded content.
  • Narzędzia medialne i pozamedialne.
  • Wartości emocjonalne komunikacji.
  • Wartości racjonalne komunikacji.
  • Buzz, viral, real-time-marketing: budowanie atraktorów i magnetyzerów
  • Współpraca z agencjami

Ćwiczenie: case study - brief dla agencji

Ćwiczenie: case study: wprowadzenie marki na rynek

4. Kształtowanie strategii lojalności

  • Znaczenie wartości customer experience
  • Komunikacja w punktach styku
  • Komunikacja z klientami w mediach społecznościowych
  • Strategia obsługi klienta
  • Elementy scenariuszy: incydent rynkowy, kryzys
  • Rozwiązywanie konfliktów online: flame wars/ shitstorm, hejt,
  • Astroturfing, trolling.

Ćwiczenie: budowanie customer journey

Ćwiczenie: rozwijanie customer experience

Ćwiczenie: konflikt online

5. Efektywność strategii marketingowej

  • Skuteczność i efektywność działań marketingowych
  • Wybrane wskaźniki online i offline
  • Tworzenie budżetu marketingowego.
  • Analiza kosztów marketingu
  • KPI w strategii marketingowej
  • Elementy controllingu marketingowego: marketing dashboards.

Ćwiczenie: planowanie finansowe działań marketingowych

Ćwiczenie: analiza kosztów działań marketingowych

Informacje o prelegentach:

Dr hab. Jacek Kotarbiński

Ekonomista, uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, rozwoju innowacji i  zarządzania sprzedażą. Od 1990 roku skutecznie i praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej Sztuki Rynkologii. Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Międzynarodowy ekspert shopper marketingu. Felietonista "Forbes Polska", członek Rady Programowej Forum IAB Poland, członek jury Superbrands Poland, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii "Blogi profesjonalne i firmowe". Bloger "Harvard Business Review Polska". Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. General Manager POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail. Jego e-book "Sztuka marketingu" stał się bestsellerem iTunes w kategorii "Biznes", podobnie jak "Druga Sztuka Marketingu" i "Trzecia Sztuka Marketingu". Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce.  Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w "Marketingu w Praktyce" i "Marketer Plus". Pomysłodawca i twórca fanpage "Bareizmy Wiecznie Żywe". Autor Bloga o Sztuce Marketingu kotarbinski.com.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1750 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe i obiad oraz certyfikat

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Wydarzenie: Strategia marketingowa. Tworzenie, targetowanie, komunikacja 360