Konferencja

Strategia marketingowa. Tworzenie, targetowanie, komunikacja 360

O konferencji

Cele szkolenia:

Planowanie strategii marketingowej i kluczowych elementów taktyki marketingu,
Poprawa skuteczności działań marketingowych
Wdrażanie technik komunikacji marki 360 stopni
Projektowanie działań utrzymania uwagi i kształtowania lojalności
Stosowanie kluczowych narzędzi i mierników strategicznych
Kto powinien wziąć udział?

- pracowników kreatywnych agencji reklamowych
- osób, które zajmują się lub zamierzają zajmować się promocją firmy i zamawiają reklamy dla swojej firmy
- osób, które tworzą reklamy i chcą pogłębić wiedzę na temat tworzenia skutecznej reklamy – od strony mechanizmów psychologicznych.

Program konferencji

1. Podstawowe wyzwania strategiczne

  • Strategia firmy. Strategia marki. Strategia marketingowa.
  • Strategie małych firm, a strategie dużych organizacji.

Ćwiczenie: budowanie idei strategicznej własnej organizacji

Ćwiczenie: budowanie modelu marketingowego własnej organizacji

2. Kształtowanie docelowego rynku

  • Kto jest Twoim klientem?
  • Wartość dla klienta.
  • Target. Persona. Insight.
  • Targetowanie rynków B2B.
  • Targetowanie rynków B2C.
  • Wykorzystanie danych behawioralnych. Big Data.
  • Segmentacja rynku.
  • Personalizacja. Indywidualizacja wartości
  • Cele strategiczne.

Ćwiczenie: budowanie insightów w oparciu o dane

3. Komunikacja marki 360 stopni

  • Big Idea. Idea strategiczna.
  • Strategiczne techniki kreatywne.
  • Elementy strategii blue ocean.
  • Disruption. Visual Hammer.
  • Design Thinking.
  • Branded content.
  • Narzędzia medialne i pozamedialne.
  • Wartości emocjonalne komunikacji.
  • Wartości racjonalne komunikacji.
  • Buzz, viral, real-time-marketing: budowanie atraktorów i magnetyzerów
  • Współpraca z agencjami

Ćwiczenie: case study - brief dla agencji

Ćwiczenie: case study: wprowadzenie marki na rynek

4. Kształtowanie strategii lojalności

  • Znaczenie wartości customer experience
  • Komunikacja w punktach styku
  • Komunikacja z klientami w mediach społecznościowych
  • Strategia obsługi klienta
  • Elementy scenariuszy: incydent rynkowy, kryzys
  • Rozwiązywanie konfliktów online: flame wars/ shitstorm, hejt,
  • Astroturfing, trolling.

Ćwiczenie: budowanie customer journey

Ćwiczenie: rozwijanie customer experience

Ćwiczenie: konflikt online

5. Efektywność strategii marketingowej

  • Skuteczność i efektywność działań marketingowych
  • Wybrane wskaźniki online i offline
  • Tworzenie budżetu marketingowego.
  • Analiza kosztów marketingu
  • KPI w strategii marketingowej
  • Elementy controllingu marketingowego: marketing dashboards.

Ćwiczenie: planowanie finansowe działań marketingowych

Ćwiczenie: analiza kosztów działań marketingowych

Czas trwania

10:00 - 16:00

Prelegenci

Cytat

Dr hab. Jacek Kotarbiński

Ekonomista, uznany autorytet i międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, rozwoju innowacji i  zarządzania sprzedażą. Od 1990 roku skutecznie i praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej Sztuki Rynkologii. Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Międzynarodowy ekspert shopper marketingu. Felietonista "Forbes Polska", członek Rady Programowej Forum IAB Poland, członek jury Superbrands Poland, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii "Blogi profesjonalne i firmowe". Bloger "Harvard Business Review Polska". Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. General Manager POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail. Jego e-book "Sztuka marketingu" stał się bestsellerem iTunes w kategorii "Biznes", podobnie jak "Druga Sztuka Marketingu" i "Trzecia Sztuka Marketingu". Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce.  Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w "Marketingu w Praktyce" i "Marketer Plus". Pomysłodawca i twórca fanpage "Bareizmy Wiecznie Żywe". Autor Bloga o Sztuce Marketingu kotarbinski.com.

Gdzie i kiedy

Online 4 - 5 marca 2021

Weź udział

Cena
za osobę
1590 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Weź udział

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
Naszą misją jest dzielenie się aktualną wiedzą i doświadczeniem z obszaru marketingu i reklamy. W Akademii Marketingu ATRIUM podążamy za aktualnymi trendami i kierunkami zmian w dziedzinie marketingu i reklamy i staramy się je przedstawić w trakcie o...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ClickMeeting.com.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!