Konferencja

Strategie promocyjne i reklamowe . Psychologia reklamy

O konferencji

Szkolenie omawia psychologiczne mechanizmy decydujące o skuteczności reklamy, case studies. Uczy umiejętności doboru odpowiednich strategii promocyjnych do danej marki lub produktu.
Zapoznaje z wybranymi metodami badania skuteczności reklamy, możliwych do zastosowania we własnej pracy zawodowej.
Kto powinien wziąć udział?
- pracowników kreatywnych agencji reklamowych
- osób, które zajmują się lub zamierzają zajmować się promocją firmy i zamawiają reklamy dla swojej firmy
- osób, które tworzą reklamy i chcą pogłębić wiedzę na temat tworzenia skutecznej reklamy – od strony mechanizmów psychologicznych.

Program konferencji

1. Spójność komunikatów.

Kiedy wybrać komunikat szokujący i zaskakujący, a kiedy komunikat oparty na cechach produktu, korzyściach – dopasowany do reklamowanego produktu?
Jak dobierać elementy przekazu perwswazyjnego, aby jak najwięcej wspólnych skojarzeń powstało między nimi?
W jaki sposób spójność komunikatu wpływa na nastawienie emocjonalne i zapamiętywanie komunikatu?

2. Zasady neuropsychologii w spostrzeganiu – skuteczność przekazów obrazowych i werbalnych.

Kiedy bardziej skuteczny jest przekaz obrazowy a kiedy werbalny?
Jak dobierać proporcje między nimi, kiedy stawiać na tekst, a kiedy kłaść nacisk na obraz?
Obraz jest łatwiejszy w odbiorze od tekstu, ale tekst wymaga głębszego przetwarzania, a dzięki temu jest lepiej monitorowana przez umysł. Jak wykorzystać to przy tworzeniu reklam?

3. Pozytywne działanie emocji negatywnych – zyski i straty.

Emocje negatywne ułatwiają zapamiętywanie komunikatu, ale emocje pozytywne powodują przeniesienie ich na produkt lub usługę i lepsze jej spostrzegania, budzenie sympatii.
Kiedy bardziej skuteczne jest odwoływanie się do zysków i satysfakcji z zakupu, a kiedy lepiej odwołać się do unikania straty z powodu braku posiadania produktu?

4. Zniekształcenia pamięciowe – złudzenia na sprzedaż.

Pamięć ulega zniekształceniom tak mocno, że zostają do niej włączone wyobrażenia i zdarzenia, które nigdy nie miały miejsca. Takim zniekształceniem jest wsteczne kształtowanie pamięci: pamięć doświadczenia może zostać zmieniona przez później napływającą informację.

Jak wykorzystać to zniekształcenie w reklamie i promocji?
Jak poprawić nadszarpniętą reputację marki i kiedy ten zabieg będzie skuteczny?
Każdy z punktów szkolenia omawiany jest na podstawie kilku case studies.

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/strategie-promocyjne-i-reklamowe/

Czas trwania

10:00 - 17:00

Prelegenci

Cytat
Dr Karolina Janiszewska
Ekspert w zakresie strategii reklamowej i zarządzania marką. Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Przez wiele lat współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.
Współautorka książek: Strategia reklamowa, Wiedza o reklamie, Zarządzanie marką oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką. Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku. Podpisuje się pod zdaniem Alberta Einsteina „wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”. Do każdego problemu podchodzi z zaangażowaniem, optymizmem i kreatywnością, szukając niebanalnych rozwiązań, które są istotne z punktu widzenia projektowania przekazów reklamowych i koncepcji tożsamości marki.

Gdzie i kiedy

Warszawa 24 - 25 maja 2018
Atrium Centrum

00-867 Warszawa

al. Jana Pawła II 27

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT
1590 PLN
Cena zawiera:
  • Materiały szkoleniowe, przerwy kawowe i obiad oraz certyfikat
Weź udział

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
Naszą misją jest dzielenie się aktualną wiedzą i doświadczeniem z obszaru marketingu i reklamy. W Akademii Marketingu ATRIUM podążamy za aktualnymi trendami i kierunkami zmian w dziedzinie marketingu i reklamy i staramy się je przedstawić w trakcie o...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenie przez stronę www.szkoleniaatrium.pl

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!