Konferencja

VI Dyrektor Administracyjny 2022

O konferencji

Zapraszamy na VI edycję spotkania dedykowanego Dyrektorom Administracyjnym – Konferencja Dyrektor Administracyjny 2022 – które odbędzie się 28 lutego 2022 r. , w formule online.

Pandemia na dobre zmieniła podejście firm do zarządzania biurem oraz procesów administracyjnych.

Szybkość i elastyczność w działaniu wysunęły się na pierwszy plan. Podobnie jak umiejętność pracy w środowisku nowych technologii. Praca zdalna stała się codziennością, a walka ze stresem – wyzwaniem.

Podczas konferencji prelegenci podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami w zakresie usprawniania procesów administracyjnych. Przygotowaliśmy wydarzenie obfitujące w ciekawe case studies oraz prelekcje eksperckie.

Zaproponowane case studies umożliwią Państwu znalezienie pomysłów, jakie inni wykorzystują w swojej pracy i z jakich czerpią korzyści.

Udział w konferencji pozwoli Ci poznać doświadczenia reprezentantów takich firm jak m.in.: PKP Energetyka S.A., SUBEO, OptiBuy, CBRE, Volkswagen Financial Services Polska, Allegro, Fleetmobility.
Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas konferencji:

  • DOWIESZ SIĘ jaką rolę pełni dyrektor administracyjny, jakie są nowe wyzwania i kluczowe obszary
  • UZYSKASZ WIEDZĘ na temat zakresu odpowiedzialności cywilnej i karnej dyrektora administracyjnego w związku z pełnią funkcją
  • POROZMAWIAMY o Robotyzacji Procesów Biznesowych (RPA) w obszarze administracji 
  • POWIEMY o nowoczesnych metodach archiwizacji dokumentów, czym jest digitalizacja dokumentów oraz jak eliminować dokumentację papierową w procesach
  • PODYSKUTUJEMY o optymalizacji i analizie procesu zakupowego
  • POMÓWIMY o biurze jako symbolu transformacji, zmianach kulturowych, elastycznej i bezpiecznej przestrzeni oraz decyzjach dotyczących biura w warunkach niepewności
  • POWIEMY w jaki sposób zarządzać flotą samochodową w niepewnych czasach.
Kto powinien wziąć udział?

Na konferencje serdecznie zapraszamy wszystkich dyrektorów i menedżerów administracyjnych oraz wszystkich zainteresowanych poruszanymi tematami.

Program konferencji

09:00 - Rozpoczęcie konferencji

09:05 - Miejsce i rola dyrektora administracyjnego - nowe wyzwania i kluczowe obszary

  • Dyrektor Administracyjny w organizacji, czyli o tym, kim jest, co może, czego nie, co musi a co tylko powinien i na co ma wpływ
  • Zakresy zadań Dyrektora Administracyjnego w różnych organizacjach

09:50 - Ryzyka prawne na jakie narażony jest dyrektor administracyjny w związku z pełnioną funkcją (odpowiedzialność wewnętrzna, cywilna, karna)

  • Anna Pietrzak, Radca prawny, Wspólnik, BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy
  • Katarzyna Gędek-Tyrcz, Adwokat, BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy
  • Podstawy prawne pełnienia funkcji dyrektora administracyjnego i zasady oraz zakres odpowiedzialności korporacyjnej
  • Zakres odpowiedzialności cywilnej dyrektora administracyjnego w zależności od zastosowanej formy współpracy w strukturze podmiotu
  • Uwarunkowania i zasady odpowiedzialności karnej dyrektora administracyjnego w związku z pełnią funkcją

10:35 - Przerwa

10:55 - Robotyzacja Procesów Biznesowych (RPA) w obszarze Administracji

  • Dawid Borycka, Założyciel, SUBEO

Robotyzacja procesów biznesowych (RPA) coraz mocniej wchodzi w obszary administracji. Coraz częściej nie stawiamy pytania czy, tylko kiedy ją wdrożyć. Wykorzystanie robotów w obszarze back office’u to już nie melodia przyszłości.

W dobie rewolucji technologicznej, liderzy, kierownicy, dyrektorzy administracji mogą odegrać kluczową rolę w transformacji całej organizacji, czyniąc ją bardziej efektywną, elastyczną oraz odporną na nieprzewidywalność rynku. Przedsiębiorstwa oparte o technologie Robotyzacji procesów biznesowych (RPA), czyli programowalne roboty będą bez wątpienia liderami swoich branż. Dzisiaj, niezbędne kompetencje, którymi powinien dysponować Manager, to zarządzanie projektami, zarządzanie zmianą, efektywna komunikacja, mapowanie procesów oraz oczywiście świadomość możliwości jakie dają nam obecnie nowe technologie. Przykłady wykorzystania robotów w administracji:

  • Obiegi dokumentów (umowy pisma, faktury)
  • Wystawianie faktur
  • Wprowadzanie umów do systemu
  • Przepisywanie danych z maili do systemów

11:45 - Archiwizacja dokumentów - nowoczesne metody archiwizacji dokumentów - digitalizacja dokumentów. Eliminowanie dokumentacji papierowej w procesach

  • Dorota Wiśniewska, Dyrektor, Biuro Administracyjne, PKP Energetyka S.A. Centrala
  • Elektroniczny obieg dokumentów – oszczędności, czasu pieniędzy oraz możliwość monitorowania na jakim etapie jest dokument

12:35 - Przerwa

13:00 - Optymalizacja i analiza procesu zakupowego

  • Mateusz Borowiecki, Managing Director, OptiBuy Sp. z o.o.
  • Na czym polega optymalizacja procesu zakupowego?
  • Metody optymalizacji procesów zakupowych
  • Wskaźniki i mierniki zakupowe
  • Analiza i kontrola wydatków

13:50 - Biuro jako symbol transformacji

  • Małgorzata Niewińska, Director, Head of Workplace Strategy & Change Management, CBRE Sp. z o. o.
  • Zmiana kulturowa pod wpływem pandemii – fakty i mity
  • Okres przejściowy czy nowa norma – długofalowe decyzje dotyczące biura w warunkach niepewności
  • Elastyczność przestrzeni pracy jako fundament elastycznej organizacji

14:30 - Przerwa

14:40 - Modernizacja przestrzeni biurowej według najlepszych praktyk rynkowych. Nowe rozwiązania. Bezpieczne/elastyczne biuro po pandemii

  • Paweł Łagoda, Senior Administration Manager, Zespół Administracji, Allegro
  • Jakie są aktualne potrzeby pracowników w stosunku do przestrzeni pracy?
  • Jaką rolę pełni biuro w kulturze organizacyjnej firmy?
  • W jaki sposób biuro wpływa na samopoczucie, efektywność i zaangażowanie zespołu?

15:30 - Motywacja i wydajność w miejscu pracy – jak stworzyć zwycięski zespół

  • Ewa Bodio-Ziółkowska, Kierownik Działu Administracji, Volkswagen Financial Services Polska

16:10 - Bezpieczeństwo w miejscu pracy

  • Zdrowe i bezpieczne miejsce pracy
  • Odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Jak zwiększyć bezpieczeństwo w miejscu pracy

16:50 - Flota samochodowa – w jakiś sposób zarządzać w niepewnych czasach. Zarządzanie flotą i dokumentowanie pracy kierowców

  • Łukasz Jania, Prezes Zarządu / CEO, Fleetmobility
  • Jak usprawnić zarządzanie flotą samochodową
  • Jak realnie zaplanować wydatki związane z użytkowaniem pojazdów służbowych 
  • Jak panować nad ryzykiem zależnym w zarządzaniu flotą

17:30 - Zakończenie konferencji

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Cytat

Ewa Bodio-Ziółkowska - Kierownik Działu Administracji Volkswagen Financial Services Polska

Mateusz Borowiecki - Managing Director OptiBuy Sp. z o.o.

Dawid Borycka - Założyciel SUBEO

Katarzyna Gędek-Tyrcz - Adwokat BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy

Łukasz Jania - Prezes Zarządu / CEO Fleetmobility

Paweł Łagoda - Senior Administration Manager, Zespół Administracji Allegro

Małgorzata Niewińska - Director, Head of Workplace Strategy & Change Management CBRE Sp. z o. o.

Anna Pietrzak - Radca prawny, Wspólnik BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy

Dorota Wiśniewska - Dyrektor, Biuro Administracyjne PKP Energetyka S.A. Centrala

Gdzie i kiedy

Online 28 lutego 2022

Zapisz się

Szkolenie online
za osobę
1895 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 21 stycznia
1395 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa Kijowska 1
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!