O konferencji
Przed nami 7. edycja konferencji Customer Experience Transformation.
12-13 grudnia 2022 r. zapraszamy do hotelu Crowne Plaza Warsaw po ogromną dawkę wiedzy i inspiracji!
Od marca 2020 roku żyjemy i pracujemy w ciągle zmieniających się warunkach. VUCA, czyli zmienność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność stały się stałymi elementami codzienności, a nie jedynie przepowiadaną przyszłością. Już w zeszłym roku obserwowaliśmy rosnącą potrzebę firm, by poznać klienta i jego perspektywę. Ten trend utrzymuje się nadal – firmy diagnozują doświadczenia swoich klientów i pracowników oraz mapują ich podróże. Podejście Customer Experience oferuje jeszcze jedno narzędzie wspierające firmy w poznawaniu klientów: Program Głosu Klienta, czyli ang. Voice of Customer Program. Program, który oznacza stałe bądź cykliczne analizowanie głosu klienta (głównie niezamówionego) i wdrażanie usprawnień na tej podstawie.
Podczas 7. edycji Customer Experience Transformation, tak jak rok wcześniej, każdy dzień konferencji poświęcimy oddzielnemu tematowi.
Zapraszamy na 2 dni pełne opowieści i inspiracji CX Menedżerów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami:
Dzień 1: Wykorzystanie głosu klienta - pomiar doświadczeń, analiza jakościowa głosu klienta i pętla usprawnień
- Co i jak mierzymy?
- Jak pracujemy w firmie z komentarzami klientów z badań i analizą głosu klienta (np. maile, reklamacje, odsłuchy, posty w social media)?
- Jak angażujemy inne działy do pracy z jakościowym głosem klienta?
- Jak wdrożyliśmy i zarządzamy pracą nad usprawnieniami w ramach VOC Improvement Closed Loop (zamkniętej pętli usprawnień na bazie głosu klienta)?
- Jak weryfikujemy osiągnięcie celów po wdrożeniu zmiany?
- Jakie odnieśliśmy sukcesy, a co nam się nie udało?
Dzień 2: CX Governance, czyli jak organizujemy zarządzanie CX i budowanie kompetencji CX w organizacji
- Jak zarządzamy CX w organizacji – podział zadań i obowiązków?
- Jak organizujemy pracę z głosem klienta (VOC) w firmie?
- Jak mierzymy poziom doświadczeń i jak angażujemy organizację do pracy z wynikami?
- Jak prezentujemy dane związane z CX?
- Jakie odnieśliśmy sukcesy, a co nam się nie udało?
- Z jakimi wyzwaniami mierzymy się na co dzień (co spowalnia transformację CX)?
Już 7. rok z rzędu robimy wszystko, aby stworzyć merytoryczną konferencję, pełną inspiracji i przykładów konkretnych rozwiązań.
Dlatego ponownie zaprosiliśmy CX Managerów, którzy w swoich godzinnych prelekcjach podzielą się z szerszą publicznością ciekawymi i szczegółowymi case studies wprost z „życia firm”.
Zapraszamy!
Do udziału w Kongresie zapraszamy w szczególności:
- Dyrektorów/Managerów Business Intelligence
- Dyrektorów/Managerów IT
- Dyrektorów Finansowych
- Dyrektorów/Managerów Kontrolingu
- Dyrektorów/Managerów Sprzedaży
- Kierowników Projektów
- Managerów odpowiedzialnych za rozwój i utrzymanie narzędzi CRM
- Kadrę podejmująca decyzje strategiczne w firmie
- Specjalistów ds. utrzymania i rozwoju systemów
- Specjalistów w zakresie monitorowania i analizy Social Mediów
Program konferencji
Dzień 1.
09:00
Rejestracja uczestników
09:30
Oficjalne rozpoczęcie konferencji
- Aldona Mlonek-Korzonkowska, Project Manager, Puls Biznesu
09:35
Customer Experience Transformation (CET 2022) – INTRO
- Marta Łukawska-Daruk, Partner, CustomerMatters
- Aleksandra Jagiełło-Bono, Partner, CustomerMatters
10:00
CASE STUDY #1 IKEA Group
- Marta Kozicka-Trojan, Customer Knowledge Manager, Ikea Retail
11:00
Przerwa na kawę
Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji
11:15
CASE STUDY #2 Santander Bank Polska
- Zuzanna Chodyra, Dyrektorka ds. Transformacji Doświadczeń Klienta, Bankowość Korporacyjna i Biznesowa, Santander Bank Polska
- Małgorzata Otworowska-Kubiak, Head of Research w Centrum Kompetencyjnym Jakości, Santander Bank Polska
- Beata Matusiak, Head of Customer Care Centre of Excellence, Santander Bank Polska
12:15
CASE STUDY #3 Skarbnica Narodowa
- Anna Partas, Dyrektor Operacyjny, Skarbnica Narodowa
13:15
Lunch
14:15
CASE STUDY #4 LuxMed i Medallia
- Michał Dubno, Head of Net Promoter System, LUX MED
15:15
CASE STUDY #5 Bank Millennium
- Piotr Gajnodzinow, Head of CX monitoring, Bank Millennium
- Magdalena Suchanek, Dyrektor Departamentu Jakości, Bank Millennium
16:15
Zakończenie pierwszego dnia konferencji.
Dzień 2.
09:00
Rejestracja uczestników
09:30
CET- INTRO
- Marta Łukawska-Daruk, Partner, CustomerMatters
- Aleksandra Jagiełło-Bono, Partner, CustomerMatters
10:00
CASE STUDY #6 PZU
- Mirosław Mikłos, Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów, PZU
11:00
Przerwa kawowa
Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji
11:15
CASE STUDY #7 mLeasing
- Paweł Bielski, Customer Experience Manager, mLeasing
12:15
CASE STUDY #8 Znany Lekarz
- Joanna Sobolewska, Global Head of Patients, DocPlanner
13:15
Lunch
14:15
CASE STUDY #9 Echo Investment
- Magdalena Teodorek, Ekspert w obszarze Customer Experience i badań satysfakcji klienta, Echo Investment
15:15
CASE STUDY #10 x-kom
- Daniel Śledź, CX Manager, x-kom
16:15
Zakończenie drugiego dnia konferencji.
Czas trwania
Prelegenci
- Paweł Bielski - Customer Experience Manager mLeasing
- Zuzanna Chodyra - Dyrektorka ds. Transformacji Doświadczeń Klienta, Bankowość Korporacyjna i Biznesowa Santander Bank Polska
- Michał Dubno - Head of Net Promoter System LUX MED
- Piotr Gajnodzinow - Head of CX monitoring Bank Millennium
- Aleksandra Jagiełło-Bono - Partner CustomerMatters
- Marta Kozicka-Trojan - Customer Knowledge Manager Ikea Retail
- Marta Łukawska-Daruk - Partner CustomerMatters
- Beata Matusiak - Head of Customer Care Centre of Excellence Santander Bank Polska
- Mirosław Mikłos - Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów PZU
- Małgorzata Otworowska-Kubiak - Head of Research w Centrum Kompetencyjnym Jakości Santander Bank Polska
- Anna Partas - Dyrektor Operacyjny Skarbnica Narodowa
- Joanna Sobolewska - Global Head of Patients DocPlanner
- Magdalena Teodorek - Ekspert w obszarze Customer Experience i badań satysfakcji klienta Echo Investment
- Magdalena Suchanek - Dyrektor Departamentu Jakości Bank Millennium
- Daniel Śledź - CX Manager x-kom
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
