VII Customer Experience Transformation

O konferencji

Przed nami 7. edycja konferencji Customer Experience Transformation.

12-13 grudnia 2022 r. zapraszamy do hotelu Crowne Plaza Warsaw po ogromną dawkę wiedzy i inspiracji!

Od marca 2020 roku żyjemy i pracujemy w ciągle zmieniających się warunkach. VUCA, czyli zmienność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność stały się stałymi elementami codzienności, a nie jedynie przepowiadaną przyszłością. Już w zeszłym roku obserwowaliśmy rosnącą potrzebę firm, by poznać klienta i jego perspektywę. Ten trend utrzymuje się nadal – firmy diagnozują doświadczenia swoich klientów i pracowników oraz mapują ich podróże. Podejście Customer Experience oferuje jeszcze jedno narzędzie wspierające firmy w poznawaniu klientów: Program Głosu Klienta, czyli ang. Voice of Customer Program. Program, który oznacza stałe bądź cykliczne analizowanie głosu klienta (głównie niezamówionego) i wdrażanie usprawnień na tej podstawie.

Podczas 7. edycji Customer Experience Transformation, tak jak rok wcześniej, każdy dzień konferencji poświęcimy oddzielnemu tematowi.

Zapraszamy na 2 dni pełne opowieści i inspiracji CX Menedżerów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami:

Dzień 1: Wykorzystanie głosu klienta - pomiar doświadczeń, analiza jakościowa głosu klienta i pętla usprawnień

  • Co i jak mierzymy?
  • Jak pracujemy w firmie z komentarzami klientów z badań i analizą głosu klienta (np. maile, reklamacje, odsłuchy, posty w social media)?
  • Jak angażujemy inne działy do pracy z jakościowym głosem klienta?
  • Jak wdrożyliśmy i zarządzamy pracą nad usprawnieniami w ramach VOC Improvement Closed Loop (zamkniętej pętli usprawnień na bazie głosu klienta)?
  • Jak weryfikujemy osiągnięcie celów po wdrożeniu zmiany?
  • Jakie odnieśliśmy sukcesy, a co nam się nie udało?

Dzień 2: CX Governance, czyli jak organizujemy zarządzanie CX i budowanie kompetencji CX w organizacji

  • Jak zarządzamy CX w organizacji – podział zadań i obowiązków?
  • Jak organizujemy pracę z głosem klienta (VOC) w firmie?
  • Jak mierzymy poziom doświadczeń i jak angażujemy organizację do pracy z wynikami?
  • Jak prezentujemy dane związane z CX?
  • Jakie odnieśliśmy sukcesy, a co nam się nie udało?
  • Z jakimi wyzwaniami mierzymy się na co dzień (co spowalnia transformację CX)?

Już 7. rok z rzędu robimy wszystko, aby stworzyć merytoryczną konferencję, pełną inspiracji i przykładów konkretnych rozwiązań.

Dlatego ponownie zaprosiliśmy CX Managerów, którzy w swoich godzinnych prelekcjach podzielą się z szerszą publicznością ciekawymi i szczegółowymi case studies wprost z „życia firm”.

Zapraszamy!

Kto powinien wziąć udział?

Do udziału w Kongresie zapraszamy w szczególności:

  • Dyrektorów/Managerów Business Intelligence
  • Dyrektorów/Managerów IT
  • Dyrektorów Finansowych
  • Dyrektorów/Managerów Kontrolingu
  • Dyrektorów/Managerów Sprzedaży
  • Kierowników Projektów
  • Managerów odpowiedzialnych za rozwój i utrzymanie narzędzi CRM
  • Kadrę podejmująca decyzje strategiczne w firmie
  • Specjalistów ds. utrzymania i rozwoju systemów
  • Specjalistów w zakresie monitorowania i analizy Social Mediów

Program konferencji

Dzień 1.

09:00

Rejestracja uczestników

09:30

Oficjalne rozpoczęcie konferencji

  • Aldona Mlonek-Korzonkowska, Project Manager, Puls Biznesu

09:35

Customer Experience Transformation (CET 2022) – INTRO

  • Marta Łukawska-Daruk, Partner, CustomerMatters
  • Aleksandra Jagiełło-Bono, Partner, CustomerMatters

10:00

CASE STUDY #1 IKEA Group

  • Marta Kozicka-Trojan, Customer Knowledge Manager, Ikea Retail

11:00

Przerwa na kawę

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji

11:15

CASE STUDY #2 Santander Bank Polska

  • Zuzanna Chodyra, Dyrektorka ds. Transformacji Doświadczeń Klienta, Bankowość Korporacyjna i Biznesowa, Santander Bank Polska
  • Małgorzata Otworowska-Kubiak, Head of Research w Centrum Kompetencyjnym Jakości, Santander Bank Polska
  • Beata Matusiak, Head of Customer Care Centre of Excellence, Santander Bank Polska

12:15

CASE STUDY #3 Skarbnica Narodowa

  • Anna Partas, Dyrektor Operacyjny, Skarbnica Narodowa

13:15

Lunch

14:15

CASE STUDY #4 LuxMed i Medallia

  • Michał Dubno, Head of Net Promoter System, LUX MED

15:15

CASE STUDY #5 Bank Millennium

  • Piotr Gajnodzinow, Head of CX monitoring, Bank Millennium
  • Magdalena Suchanek, Dyrektor Departamentu Jakości, Bank Millennium

16:15

Zakończenie pierwszego dnia konferencji.

 

Dzień 2. 

09:00

Rejestracja uczestników

09:30

CET- INTRO

  • Marta Łukawska-Daruk, Partner, CustomerMatters
  • Aleksandra Jagiełło-Bono, Partner, CustomerMatters

10:00

CASE STUDY #6 PZU

  • Mirosław Mikłos, Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów, PZU

11:00

Przerwa kawowa

Zapraszamy na kawę, herbatę, przekąski i zachęcamy do nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji

11:15

CASE STUDY #7 mLeasing

  • Paweł Bielski, Customer Experience Manager, mLeasing

12:15

CASE STUDY #8 Znany Lekarz

  • Joanna Sobolewska, Global Head of Patients, DocPlanner

13:15

Lunch

14:15

CASE STUDY #9 Echo Investment

  • Magdalena Teodorek, Ekspert w obszarze Customer Experience i badań satysfakcji klienta, Echo Investment

15:15

CASE STUDY #10 x-kom

  • Daniel Śledź, CX Manager, x-kom

16:15

Zakończenie drugiego dnia konferencji.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

  • Paweł Bielski - Customer Experience Manager mLeasing
  • Zuzanna Chodyra - Dyrektorka ds. Transformacji Doświadczeń Klienta, Bankowość Korporacyjna i Biznesowa Santander Bank Polska
  • Michał Dubno - Head of Net Promoter System LUX MED
  • Piotr Gajnodzinow - Head of CX monitoring Bank Millennium
  • Aleksandra Jagiełło-Bono - Partner CustomerMatters
  • Marta Kozicka-Trojan - Customer Knowledge Manager Ikea Retail
  • Marta Łukawska-Daruk - Partner CustomerMatters
  • Beata Matusiak - Head of Customer Care Centre of Excellence Santander Bank Polska
  • Mirosław Mikłos - Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów PZU
  • Małgorzata Otworowska-Kubiak - Head of Research w Centrum Kompetencyjnym Jakości Santander Bank Polska
  • Anna Partas - Dyrektor Operacyjny Skarbnica Narodowa
  • Joanna Sobolewska - Global Head of Patients DocPlanner
  • Magdalena Teodorek - Ekspert w obszarze Customer Experience i badań satysfakcji klienta Echo Investment
  • Magdalena Suchanek - Dyrektor Departamentu Jakości Bank Millennium
  • Daniel Śledź - CX Manager x-kom
  •  

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Crowne Plaza Warsaw

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
2 595
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 21 października
2 095
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!