Konferencja

VIII Kongres HR Summit 2021

O konferencji

Pandemia wywróciła sposób naszej pracy i bezdyskusyjnie postawiła w centrum pracownika, a dyrektorzy HR stanęli oko w oko z nowymi zadaniami i wyzwaniami.

Działy HR zaczęły odgrywać strategiczną rolę, a ich liderzy stanęli przed nie lada wyzwaniem przekształcenia dotychczasowej kultury organizacyjnej na kulturę opartą na zaufaniu i przynależności do organizacji. To na działy HR będące na pierwszej linii frontu spadła komunikacja z pracownikami, organizacja pracy zdalnej, motywowanie i wsparcie psychologiczne pracowników. A to wszystko w zmiennym i niepewnym otoczeniu, gdzie cyfryzacja pracy stała się kluczowa i często niezbędna do przetrwania firmy.

W dniach 21-22 września 2021 r. zapraszamy Cię do udziału w 8 edycji Kongresu HR Summit 2021, gdzie wraz ze znamienitymi ekspertami poruszymy kwestie najbardziej istotne dla zarządzania zasobami ludzkimi w nowej rzeczywistości. Wydarzenie będzie okazją do wymiany (także trudnych) doświadczeń, poznania trendów i znalezienia nowych, unikalnych rozwiązań dla Twojej organizacji.

Wśród prelegentów przedstawiciele m.in.: Empik Group, Emitel, Orange Polska, PKN ORLEN, Nationale-Nederlanden, Your KAYA, McDonald’s Polska, Kuehne + Nagel, eobuwie.pl.
Dlaczego warto wziąć udział?

Weź udział w kongresie:

  • dowiedz się, jak skutecznie zarządzać zdalnymi zespołami
  • poznaj najlepsze sposoby budowania zaangażowania i satysfakcji pracowników podczas pracy zdalnej
  • dowiedz się, jak organizacja powinna wspierać zdrowie psychiczne pracowników
  • naucz się kształtować dobre samopoczucie pracowników
  • sprawdź, jak budować markę pracodawcy z czasie kryzysu
  • dowiedz się, jak skutecznie przeprowadzić zdalny onboarding, preboarding oraz ocenę pracowników
  • poznaj innowacyjne strategie rekrutacyjne i sposoby ich wdrożenia
  • naucz się przyciągnąć talenty w dobie cyfrowej
  • sprawdź, jak możesz wykorzystać duże zbiory danych i czego dowiesz się od liczb
  • zobacz, jak będzie wyglądał cyfrowy dział HR
  • poznaj moc AI, IoT, robotów - i dowiedz się, jak wdrożyć nowe rozwiązania do procesów HR-owych

Co gwarantujemy?

  • przede wszystkim zaangażowanie w jak najwyższą jakość merytoryczną
  • wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów - praktyków z różnych branż
  • atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • certyfikat uczestnictwa – potwierdzimy Twoje zaangażowanie i zdobyte umiejętności!
Kto powinien wziąć udział?
  • Właścicieli przedsiębiorstw
  • dział HR
  • oraz wszystkie osoby zainteresowane pogłębieniem i aktualizacją wiedzy w tej dynamicznie rozwijającej się dziedzinie

Program konferencji

I dzień

PANEL DYSKUSYJNY - Covid-19 – katalizator trwałych zmian w działach HR

Tina Sobocińska, HR Director, HR Transformation Leader, Digital HR Champion

Barbara Płaczek, HR Head, CEE market, American Express

Marta Krukowska, Dyrektor HR, Empik Group

Anna Niziołek, Dyrektor ds. Personalnych, Hilti (Poland) Sp. z o.o.

Jarek Jarzębowski, HR Business Partner Dr.Max Sp. z o. o., założyciel podcastu HR espresso

  • Jakie wnioski działy HR mogą wyciągnąć na przyszłość?
  • Działy HR jako projektanci strategii firmy
  • Budowanie pozycji HR i partnerskich relacji we współpracy z Zarządem
  • Co po Covid-19? Jak dział HR powinien przygotować się do działań w postpandemicznej rzeczywistości? 

09:45

Prawne aspekty pracy zdalnej

Rafał Wyziński, Partner, Head Of Business Advisory & Litigation Department, RK Legal

  • Czas pracy zdalnej – jak uniknąć nadgodzin przy pracy zdalnej? Czy i jak kontrolować wykorzystanie czasu pracy przez pracownika?
  • „Diety” za pracę zdalną
  • Jak zwolnić pracownika „na odległość”?
  • Czy można zwolnić pracownika za spożywanie alkoholu w czasie pracy zdalnej?

10:30

Budowanie kultury organizacyjnej w nowej rzeczywistości

Rafał Sekuła, Dyrektor Biura HR, Emitel S.A.

  • Trwała zmiana, czy przejściowe trudności
  • Kultura organizacyjna nabiera nowego znaczenia
  • Zaufanie, czy kontrola
  • Poczucie przynależności, czy kontrakt
  • Projektowanie przyszłości – ważne pytania

11:15

Siła komunikacji. Innowacyjna i przyciągająca uwagę komunikacja wewnętrzna, jako inspiracja dla pracowników w obliczu ciągłych zmian

Monika Kuczyńska, Dyrektor Personalna, NSG Group w Polsce

  • Bieżące wyzwania w komunikacji menedżerskiej
  • Z jakimi trudnościami w obszarze komunikacji zmagają się dziś menedżerowie HR?
  • Jak mówić, aby przekaz był jasny i odpowiadał na potrzeby odbiorców?
  • Budowanie wspólnej strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

12:15

Budowanie zaangażowania i satysfakcji pracowników podczas pracy zdalnej

Ewa Krupa, Dyrektor Kultury i Rozwoju, Orange Polska

  • Czy koronawirus na dobre zmienił zaangażowanie pracowników?
  • Monitorowanie zaangażowania pracowników w trakcie pracy zdalnej
  • Jak angażować pracowników pracujących w domu?
  • Jak sprawić, aby pracownicy z entuzjazmem podchodzili do swoich zadań i aby chciało im się pracować więcej i efektywniej?
  • Skuteczne komunikaty w celu zwiększenia zaangażowania pracowników

13:00

Sekrety motywacji pracowników w dobie home office

Wioletta Kandziak, Dyrektor Wykonawczy ds. Kadr, PKN ORLEN S.A

  • Budowanie zaufania oraz dobrych relacji z pracownikami
  • Feedback menedżerski, czyli jak skutecznie udzielać informacji zwrotnej?
  • Moc słuchania w budowaniu relacji w zespole zdalnym
  • Nagroda i uznanie jako ważne elementy motywowania pracowników
  • Automotywacja w warunkach pracy zdalnej
  • Benefity dopasowane do pracy zdalnej

14:00

Hybrydowy model pracy - jak go skutecznie przygotować i sprawnie zarządzać?

Tina Sobocińska, HR Director, HR Transformation Leader, Digital HR Champion

  • Praca zdalna a praca hybrydowa - wyzwania 
  • Trendy, raporty i case studies
  • Potrzeby Biznesu a oczekiwania Pracowników
  • Zmiana modelu pracy i przestrzeni biurowych - szanse i zagrożenia
  • Technologie w pracy hybrydowej

14:45

Trudne rozmowy managerskie - jak mówić o trudnych wyzwaniach w tym o rozstaniach

Karolina Ignyś, Head of People & Culture, Your KAYA

  • Jak przygotować się do trudnej rozmowy z pracownikiem - słów parę o zarządzaniu emocjami
  • Rola managera a rola HRu
  • Dalsze kroki po trudnym spotkaniu managerskim
  • O czym nie można zapomnieć podczas trudnych rozmów z managerami

15:30

Wellbeing pracowników jako kluczowy filar w organizacji w trudnych czasach

Aleksandra Urbańska, Dyrektor ds. Rozwoju Kapitału Ludzkiego, Nationale-Nederlanden

  • Jak ocenić stan zdrowia pracowników, aby zapewnić im odpowiednie wsparcie?
  • Lęk, stres, wypalenie pracowników – jak sobie z tym radzić?
  • Jak stworzyć oraz pielęgnować pozytywną kulturę i pozytywne nastawienie wśród pracowników stacjonarnych i zdalnych?
  • Narzędzia wspierające dobre samopoczucie pracowników
  • Jak mierzyć zwrot z inwestycji w programy wellbeingowe?

16:15

Siła płynie z różnorodności – działania Diversity & Inclusion w McDonald’s

Monika Szyperek, Employer Reputation&Engagement Lead, McDonald’s Polska

Anna Kiełczewska, Talent Manager, McDonald’s Polska

  • Różnorodność – czyli co? Różne wymiary różnorodności w McDonald’s
  • Jak budować różnorodny zespół – działania w różnych obszarach HR
  • Wyzwania związane z różnorodnością – co może pójść nie tak i jak można sobie z tym poradzić
  • Dlaczego warto – jakie korzyści płyną z różnorodności

17:00

Zakończenie 1 dnia Kongresu

 

II dzień

Zostań pracodawcą marzeń! Budowanie marki pracodawcy w czasie kryzysu

Zyta Machnicka

  • Metody budowania wyróżniającego wizerunku Twojej marki na rynku w świecie pracy zdalnej i zdalnych rekrutacji
  • Narzędzia online skutecznego employer brandingu

09:45

Bitwa o talenty. Przyciągnij najlepsze talenty

Anna Mikulska, Employer Branding Director & Partner, MJCC

Adrian Juchimiuk, Employer Branding Director, MJCC

  • Talent w dobie cyfrowej

10:30

Kandydat – petent, partner a może ambasador? Jak budować doświadczenia kandydatów?

Agata Błaszkiewicz, Senior Director People Services & Administration, Colliers International Poland Sp. z o.o.

  • Doświadczenia kandydatów – co to jest i dlaczego pracodawcy mają o nie dbać?
  • Wizerunek firmy a rzeczywistość w oczach kandydatów
  • W jaki sposób uczynić kandydatów ambasadorami?
  • Kto jest odpowiedzialny za doświadczenia w rekrutacji?

11:15

Zdalny onboarding i preboarding

Artur Dzięgielewski, HR Manager, SmartLunch Sp. z o.o.

  • Czym jest onboarding i jakie są jego cele?
  • Zrób pierwszy krok i zacznij działać wcześniej - preboarding
  • Jak zaprojektować skuteczny on-boarding, czyli o modułach słów kilka
  • Onboarding zdalny a stacjonarny - różnice i podobieństwa
  • Narzędzia wykorzystywane w onboardingu
  • Dlaczego warto prowadzić ankietę po szkoleniu wstępnym?
  • Korzyści jakie daje organizacji dobrze zaprojektowany onboarding

12:15

Jak przeprowadzić zdalną ocenę pracownika?

Beata Molska, Dyrektor ds. Rozwoju i Rekrutacji, Xella Polska Sp. z o.o.

Marta Prokopek-Pyśk, HR Business Partner, Xella Polska Sp. z o.o.

  • Jak dokonać sprawiedliwej oceny, biorąc pod uwagę różne okoliczności ocenianych pracowników?

13:00

Strategie rekrutacji w świecie po pandemii

Małgorzata Odyniec, HR Director, Kuehne + Nagel Sp. z o.o.

  • Jak docieramy do kandydatów w dobie pandemii?
  • O czym należy pamiętać w rekrutacji zdalnej?
  • Wewnętrzne rekrutacje - szukamy nowych rozwiązań
  • Jak się przygotować na to, co nadejdzie w przyszłości?

13:45

Nowa rola przywództwa. Jak wprowadzić zespół pracowników do świata po pandemii?

Marta Pszczoła, Dyrektor Departamentu Zarządzania Talentami i Transformacji Kultury Organizacyjnej, Santander Bank Polska S.A.

  • Autentyczne, transparentne, empatyczne i kreatywne przywództwo
  • Skuteczne i spójne strategie komunikacyjne
  • Zarządzanie zespołem w długotrwałym stresie
  • Jak być liderem cyfrowej transformacji HR?

14:45

Kary za naruszenia RODO wywołane błędami pracowników

dr Jan Prasałek, Adwokat, RK RODO

Krzysztof Podolski, IT Director, RK RODO

  • Kary UODO w 2021 r. – za jakie błędy pracowników ukarano polskich przedsiębiorców?
  • Najważniejsze kary nałożone przez europejskie organy nadzorcze
  • Budowanie świadomości pracowników i podwykonawców jako podstawa do uniknięcia kar finansowych

15:30

Big Data w HR – przewiduj, diagnozuj, rozwiązuj!

Emilia Złotnicka, Global Human Resources Director, Letgo w OLX Group

  • Jak Dyrektor HR może wykorzystać HR Analytics w procesie podejmowania decyzji?
  • Koniec ery Excela! Dyrektorze HR zastąp tabelki zautomatyzowanymi raportami z kluczowymi danymi
  • Wizualizacja danych
  • Analiza predykcyjna w HR

16:00

PANEL DYSKUSYJNY – Cyfryzacja HR. Trendy w technologii wspierające pracę nowoczesnych działów HR

Katarzyna Cymerman, HR Director, Microsoft

Wojciech Żytkowiak-Wenzel, HR Director, eobuwie.pl S.A.

  • Aktualne trendy w technologii HR
  • Dyrektorzy HR jako kreatorzy cyfrowej transformacji
  • Czy wszystkie funkcje HR można zdigitalizować?
  • Sztuczna Inteligencja w pracy HR-owca – przyjaciel czy wróg?
  • Cyfrowy HR zorientowany na ludzi
  • Wykorzystanie technologii do działań HR-owych w świecie post-covid

16:45

Automaty, roboty, koboty, czyli jak wdrożyć nowe rozwiązania do procesów HR-owych

17:30

Zakończenie Kongresu

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat
  • Agata Błaszkiewicz, Senior Director People Services & Administration Colliers International Poland Sp. z o.o.
  • Katarzyna Cymerman, HR Director Microsoft
  • Artur Dzięgielewski, HR Manager SmartLunch Sp. z o.o.
  • Karolina Ignyś, Head of People & Culture Your KAYA
  • Jarek Jarzębowski, HR Business Partner Dr.Max Sp. z o. o., założyciel podcastu HR espresso
  • Adrian Juchimiuk, Employer Branding Director MJCC
  • Wioletta Kandziak, Dyrektor Wykonawczy ds. Kadr PKN ORLEN S.A
  • Anna Kiełczewska, Talent Manager McDonald’s Polska
  • Marta Krukowska, Dyrektor HR Empik Group
  • Ewa Krupa, Dyrektor Kultury i Rozwoju Orange Polska
  • Monika Kuczyńska, Dyrektor Personalna NSG Group w Polsce
  • Zyta Machnicka
  • Anna Mikulska, Employer Branding Director & Partner MJCC
  • Beata Molska, Dyrektor ds. Rozwoju i Rekrutacji Xella Polska Sp. z o.o.
  • Anna Niziołek, Dyrektor ds. Personalnych Hilti (Poland) Sp. z o.o.
  • Małgorzata Odyniec, HR Director Kuehne + Nagel Sp. z o.o.
  • Barbara Płaczek, HR Head, CEE market American Express
  • Krzysztof Podolski, IT Director RK RODO
  • dr Jan Prasałek, Adwokat RK RODO
  • Marta Prokopek-Pyśk, HR Business Partner Xella Polska Sp. z o.o.
  • Marta Pszczoła, Dyrektor Departamentu Zarządzania Talentami i Transformacji Kultury Organizacyjnej Santander Bank Polska S.A.
  • Rafał Sekuła, Dyrektor Biura HR Emitel S.A.
  • Tina Sobocińska, HR Director, HR Transformation Leader, Digital HR Champion
  • Monika Szyperek, Employer Reputation&Engagement Lead McDonald’s Polska
  • Aleksandra Urbańska, Dyrektor ds. Rozwoju Kapitału Ludzkiego Nationale-Nederlanden
  • Rafał Wyziński, Partner, Head Of Business Advisory & Litigation Department RK Legal
  • Emilia Złotnicka, Global Human Resources Director Letgo w OLX Group
  • Wojciech Żytkowiak-Wenzel, HR Director eobuwie.pl S.A.

Gdzie i kiedy

Online 21-22 wrzesień 2021

Zapisz się

Cena standardowa
cena za osobę
1650 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 13 sierpnia
1250 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Komputer z dostępem do Internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa Kijowska 1
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!