Konferencja

XV Kongres Business Intelligence

O konferencji

Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w XV Kongresie Business Intelligence. Analityka biznesowa jest dziedziną, którą cechuje bardzo dynamiczny rozwój i nie jest tajemnicą, iż mądre czytanie danych gwarantuje nam przewagę biznesową. Chcemy zatem podczas Kongresu pokazać Ci m.in.:
- ciekawe, inspirujące case-y związane z wykorzystaniem danych i zastosowaniem rozwiązań Business Intelligence
- interesujące, nowatorskie podejście do analityki danych
- wiele różnych obszarów i branż, gdzie zastosowano ciekawe rozwiązania
- wiele aspektów pracy w obszarze BI
- pozycję ekspertów zakresie analityki danych na rynku pracy
- jak wplatać umiejętności miękkie w pracę o twardym, analitycznym charakterze
Dlaczego warto wziąć udział?

W programie Kongresu:

  • 5 kluczowych pytań na drodze do budowania organizacji data-driven
  • Single source of truth – dlaczego stanowi fundament udanych projektów BI, modeli predykcyjnych oraz machine learning?
  • Transformacja dynamicznej organizacji w oparciu o zintegrowane dane
  • Analiza szeregów czasowych jako element business intelligence
  • Prezentowanie danych analitycznych przed decydentami
  • Zastosowanie Business Intelligence w marketingu
  • Komunikacja w zespole analitycznym
  • Środek ciężkości: dane. Proces analityczny w służbie komercyjnych celów firmy
  • Kompleksowy case study tworzenia interaktywnego raportu z zestawem wybranych narzędzi BI
  • Oczekiwania firm w zakresie rozwiązań Business Intelligence
  • Zarobki i perspektywy rozwoju na stanowisku Business Intelligence Manager

Dowiesz się m.in:

  • Jak się jeszcze lepiej i efektywniej komunikować w zespole
  • Jak zbudować organizację data-driven
  • Jak prezentować dane przed decydentami w firmie
  • Jak zostosować BI w różnych obszarach działania firmy
  • Jak tworzyć interaktywne raporty
  • Jakie są nowe trendy w analityce danych
  • Jakie rozwiązania stosują inne firmy
  • Jak wygląda pozycja ekspertów BI na rynku pracy
Kto powinien wziąć udział?

Do udziału w Kongresie zapraszamy w szczególności:

  • Dyrektorów/Managerów Business Intelligence
  • Dyrektorów/Managerów IT
  • Dyrektorów Finansowych
  • Dyrektorów/Managerów Kontrolingu
  • Dyrektorów/Managerów Sprzedaży
  • Kierowników Projektów
  • Architektów i Administratorów Baz Danych
  • Managerów odpowiedzialnych za rozwój i utrzymanie narzędzi CRM
  • Kadrę podejmująca decyzje strategiczne w firmie
  • Osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo IT
  • Specjalistów ds. utrzymania i rozwoju systemów
  • Specjalistów w zakresie monitorowania i analizy Social Mediów

Program konferencji

08:00 - Rejestracja Uczestników, poranna kawa

08:50 - Oficjalne powitanie Uczestników

  •  Ewelina Stęplewska, Kierownik Projektu, Puls Biznesu

09:00

5 kluczowych pytań na drodze do budowania organizacji data-driven

  • Łukasz Nienartowicz, Odpowiedzialny za rozwój obszaru Business Intelligence w firmie Britenet
  • Czy nasze organizacje może zniszczyć nadmiar danych?
  • Co łączy ekosystemy danych z miejską patodeweloperką?
  • Czy zawsze warto naśladować Google?
  • Co tak naprawdę robią algorytmy Machine Learning?
  • Czego specjaliści IT powinni nauczyć się od Simona Sinka?

09:40

Single source of truth – dlaczego stanowi fundament udanych projektów BI, modeli predykcyjnych oraz machine learning?

  • Michał Walanus, Manager | Solutions Architect, Data Intelligence Solutions, KPMG
  • Single source of truth – co to jest?
  • Jakość danych jako podstawa skutecznej analityki i kto za nią odpowiada
  • Machine learning, modele predykcyjne – od czego zacząć

10:20

Transformacja dynamicznej organizacji w oparciu o zintegrowane dane – dobre praktyki i największe wyzwania na przykładzie wspólnego projektu Echo Investment oraz Samsung

  • Andrzej Czechowski, Head of Business Intelligence & Online (CDO), Samsung Electronics
  • Dawid Wrona, Dyrektor działu sprzedaży i klienta sektora mieszkaniowego w Echo Investment
  • Case Study z branży deweloperskiej
  • Integracja wielu źródeł danych i rozwiązań IT w jedno spójne rozwiązanie BI
  • Optymalizacja lejka sprzedażowego w oparciu o analitykę i narzędzia BI . Wsparcie w działaniach marketingowych, zarzadzanie kontaktem z klientem oraz obsługi posprzedażowej
  • Digitalizacja procesów sprzedażowych – chatbot oraz usługi mobilnego odbioru mieszkania

11:15

Analiza szeregów czasowych jako element business intelligence

  • Ignacy Morawski, Główny ekonomista Pulsu Biznesu, dyrektor centrum analiz SpotData (należącego do wydawcy Pulsu Biznesu)
  • Czym są szeregi czasowe i jakie znaczenie odgrywają w analizach procesów biznesowych
  • Jakie metody są wykorzystywane najczęściej do analiz szeregów czasowych
  • Odsezonowanie i szacunek trendu
  • Prognozowanie przy pomocy szeregów czasowych

11:55

Prezentowanie danych analitycznych przed decydentami

  • Michał Pajek, Business Intelligence Manager w GBSC Herbalife Nutrition
  • Jak prezentować dane by były one maksymalnie zrozumiało i niosły wytyczne biznesowe
  • Wskazówki graficzne 
  • Przeniesienie danych z zakresu BI na decyzje biznesowe

12:25

Business Intelligence w marketingu- Jak reklamować się w Internecie, żeby osiągnąć cel? Modelowanie atrybucji konwersji oparte o dane- case study

  • Piotr Kociszewski, Data Analyst EE, Unilever
  • Czym jest atrybucja konwersji?
  • Typy modeli atrybucji?
  • Modelowanie atrybucji data-driven oparte o Łańcuchy Markova.
  • Case study: Jakich technologii używać, aby zbudować własny model?

a) Pomiar reklam i konwersji

b) Przechowywanie i eksport danych

c) Modelowanie

d) Prezentacja wyników

13:05

Komunikacja w zespole analitycznym

  • Małgorzata Warda, Wykładowca MBA, mentorka biznesu European Mentoring & Coaching Council i akredytowany Executive Coach
  • Kompetencje hybrydowe w otwartej i bezkonfliktowej współpracy zespołowej
  • Rola umiejętności „miękkich” i empatii w „twardej” pracy
  • Jak komunikować ważne kwestie współpracownikom o umiejętnościach analitycznych?

14:25

Środek ciężkości: dane. Proces analityczny w służbie komercyjnych celów firmy

  • Łucja Sławianowska-Prywata, Pricing & Business Intelligence Manager Turkey&Africa, Oriflame
  • Kultura podejmowania decyzji w oparciu o dane
  • Jak zbudować proces analityczny w oparciu o istniejące dane i narzędzia – case study
  • Raporty i analizy a nasz produkt i KPIs
  • Jak sprawić by proces analityczny faktycznie wspierał cele firmy – kilka refleksji

5:05

Rozwiązanie "Intelligent Twins" jako sposób na porządkowanie danych-case study

  • Bartek Brzeski, CEE & Nordic, Cloud & AI, Chief Solution Architect, Huawei
  • Inteligentna Współpraca
  • Inteligentna Komunikacja
  • Inteligentny Hub
  • Inteligentne Aplikacje

15:45

Kompleksowy case study tworzenia interaktywnego raportu z zestawem wybranych narzędzi BI

  • Grzegorz Grodzki, BI Developer, Grupa Topex
  • Stworzenie bazy danych odwzorowującej na podstawie Kostki OLAP - Visual Studio & SQL Server Management Studio
  • Budowa automatycznego zasilania bazy danych - SQL Server Management Studio
  • Stworzenie interaktywnego raportu - Qlik Sense

16:35

Oczekiwania firm w zakresie rozwiązań Business Intelligence

  • Przemysław Magiera, Starszy Konsultant w firmie MicroStrategy
  • Wymagania stawiane przez klientów wobec rozwiązań BI
  • Trendy w zakresie podejscia do BI i analityki danych
  • Jak wybrac to co dla naszej firmy realnie najlepsze

17:05

Zarobki i perspektywy rozwoju na stanowisku Business Intelligence Manager

  • Monika Kiliańska, skuteczny i ukierunkowany na efekt Team Manager zespołu IT aktywnie współpracujący z kandydatami i klientami, Antal
  • Jak zacząć przygodę z danymi
  • Predyspozycje - kto odnajdzie się w tej roli
  • Jak wygląda rynek pracy dla BI managerów
  • Jaką rolę pełni w firmie
  • Zarobki na stanowiskach związanych z Business Intelligence
  • Prognozy rozwoju stanowiska

17:35 - Zakończenie Kongresu, odbiór certyfikatów

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Cytat
  • Bartek Brzeski, CEE & Nordic, Cloud & AI, Chief Solution Architect, Huawei
  • Andrzej Czechowski, Head of Business Intelligence & Online (CDO), Samsung Electronics
  • Grzegorz Grodzki, BI Developer, Grupa Topex
  • Monika Kiliańska, Team Manager zespołu IT aktywnie współpracujący z kandydatami i klientami, Antal
  • Piotr Kociszewski, Data Analyst EE, Unilever
  • Przemysław Magiera, Starszy Konsultant w firmie MicroStrategy
  • Ignacy Morawski, Główny ekonomista Pulsu Biznesu, dyrektor centrum analiz SpotData (należącego do wydawcy Pulsu Biznesu)
  • Łukasz Nienartowicz, Odpowiedzialny za rozwój obszaru Business Intelligence w firmie Britenet
  • Michał Pajek, Business Intelligence Manager w GBSC Herbalife Nutrition
  • Łucja Sławianowska-Prywata, Pricing & Business Intelligence Manager Turkey&Africa, Oriflame
  • Michał Walanus, Manager | Solutions Architect, Data Intelligence Solutions, KPMG
  • Małgorzata Warda, Wykładowca MBA, mentorka biznesu European Mentoring & Coaching Council i akredytowany Executive Coach
  • Dawid Wrona, Dyrektor działu sprzedaży i klienta sektora mieszkaniowego w Echo Investment

Gdzie i kiedy

Warszawa 18 listopad 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena standardowa
cena za osobę
2195 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 1 października
1695 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa Kijowska 1
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!