Kurs

Angielski w obsłudze klienta / English for customer service course

O kursie

Serdecznie zapraszamy na szkoleniu, po którym będziesz mógł:
- odnaleźć się podczas rozmów z klientem oraz współpracownikiem mówiącym w j. angielskim,
- swobodnie prowadzić spotkania biznesowe oraz rozwiązywać reklamacje,
- pozbyć się niepewności w trakcie obsługi problemów w j. angielskim.

Certyfikat
Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.

Opieka poszkoleniowa
Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.
Kto powinien wziąć udział?

osób, które:

  • chcą poradzić sobie z j. angielskim w dziale obsługi klienta,
  • chcą poznać niezbędne słownictwo związane z obsługą klienta,
  • chcą swobodnie używać języka angielskiego w swojej pracy.

 

Program kursu

1. Angielski dla działu obsługi klienta.

2. Język angielski w obsłudze:

  • klienta instytucjonalnego,
  • klienta biznesowego,
  • klienta prywatnego.

3. Potrzebne słownictwo w codziennej pracy:

  • kontakt bezpośredni,
  • kontakt pośredni poprzez mail, telefon, komunikatory i social media.

4. Zasady wypowiedzi w j. angielskim w rozmowach telefonicznych.

5. Zasady oraz formy wypowiedzi w j. angielskim w komunikacji pisanej.

6. Symulacje rozmów:

  • rozmowa kontrolowana = sterowana,
  • jak rozmawiać z trudnym klientem.

7. Rozwój językowy poprzez pracę na przykładach:

  • rozmowy ze współpracownikami mówiącymi w j. angielskim,
  • rozmowy z klientami mówiącymi w j. angielskim,
  • rozwiązywanie problemów, zgłoszeń, reklamacji w j. angielskim.

8. Ćwiczenia w grupach.

9. Podsumowanie.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Cytat

Trener Cognity

Gdzie i kiedy

Online 13 sierpnia 2021

Zapisz się

Cena promocyjna
za zapis i wpłatę do 18.07
900 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • opieka poszkoleniowa trenera
Zapisz się
Cena standardowa
za osobę
1800 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • opieka poszkoleniowa trenera
Zapisz się

Organizator

Cognity
31-070 Kraków
Dietla 25/5
woj. małopolskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

online na żywo z trenerem
wymagany komputer z dostępem do internetu

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Cognity
31-070 Kraków Dietla 25/5
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!