O kursie
- postępować z klientem indywidualnym i biznesowym podczas zawieranych transakcji,
- badać i analizować potrzeby klientów,
- przygotować się do negocjacji,
- przeprowadzić efektywne negocjacje.
Certyfikat
Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.
Opieka poszkoleniowa
Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.
osób, które:
- interesują się tematyką sprzedaży,
- chcą poznać techniki przydatne w dokonywaniu transakcji,
- chcą dowiedzieć się jak poprawnie negocjować,
- chcą poznać zasady negocjacji i perswazji.
Program kursu
1. Ustalenie ogólnych wytycznych dobrej sprzedaży.
2. Różnice w podejmowaniu decyzji klienta biznesowego i indywidualnego.
3. Zasady tworzenia oferty dla klienta biznesowego.
4. Perswazja a manipulacja.
5. Analiza i badanie potrzeb klienta:
- wykorzystanie zasad komunikacji w sprzedaży,
- odzwierciedlenie,
- pytania otwarte i zamknięte.
6. Nie negocjujemy ceną!!! Zasady negocjacji i perswazji na klientów:
- zasady wywierania wpływu Cialdiniego,
- język korzyści w praktyce,
- techniki negocjacji,
- techniki zamykania sprzedaży.
7. Techniki manipulacji klientów biznesowych na sprzedawców.
8. Metody relaksacyjne.
9. Schemat przebiegu spotkania negocjacyjnego. Teoria negocjacji.
10. Gra negocjacyjna etap 1.
11. Analiza postępów w negocjacjach z zastosowaniem technik z dnia poprzedniego.
12. NLP w kontakcie z klientem.
13. Gra negocjacyjna etap 2.
14. Analiza postępów w negocjacjach z zastosowaniem technik z dnia poprzedniego.
15. Sposoby radzenia sobie z obiekcjami klienta.
16. Gra negocjacyjna etap 3.
17. Ogólna analiza mowy ciała kontrahenta.
18. Gra negocjacyjna etap 4 – analiza wyników podsumowanie.
Czas trwania
8 godzin lekcyjnych / 1 dzień
Prelegenci

Trener Cognity
Rejestracja
- materiały szkoleniowe, certyfikat, dostęp do materiałów ze szkolenia w wersji elektronicznej, opieka poszkoleniowa, lunch, przerwa kawowa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- materiały szkoleniowe, certyfikat, dostęp do materiałów ze szkolenia w wersji elektronicznej, opieka poszkoleniowa, lunch, przerwa kawowa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przesłanie formularza zgłoszenia poprzez serwis eventis.pl. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Państwem.
Podane zostały ceny w promocji 50%, prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego, aby potwierdzić promocję.
wymagany komputer z dostępem do internetu
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
