Znajdź szkolenie employer branding online lub stacjonarne!

  • Sprawdź terminy szkolenia employer branding, program zajęć i ceny
  • Wybierz kurs lub szkolenie dla siebie i zarejestruj się przez Internet!
Rozwiń Chcesz dowiedzieć się jak budować markę pracodawcy? Sprawdź szkolenie employer branding realizowane online lub stacjonarnie, zapoznaj się z programem zajęć, trenerami i wykładowcami oraz cenami. Wybierz szkolenie emloyer branding najlepiej odpowiadające twoim potrzebom i zapisz się na nie przez Internet! Zwiń

szkolenia employer branding

Szkolenia employer branding: 7

  • już od 1 590 zł
1 590 zł
  • już od 990 zł
990 zł
  • już od 1 690 zł
1 690 zł
  • już od 2 250 zł
2 250 zł

Employer Branding

  • już od 1 900 zł
1 900 zł
  • już od 2 095 zł
2 095 zł
  • już od 750 zł
750 zł
Artykuł

Szkolenie Employer Branding: co to jest Employer Braning i jak skutecznie wdrażać strategię budowania marki pracodawcy?

Employer Branding to nic innego jak budowanie wizerunku pracodawcy, czyli szereg działań zewnętrznych (skierowanych do potencjalnych kandydatów do pracy) oraz wewnętrznych (skierowanych do obecnych pracowników przedsiębiorstwa) mających na celu stworzenie statusu „pracodawcy z wyboru”. Sprawdź, jak szkolenie emloyer branding oraz kursy i warsztaty z budowania wizerunku pracodawcy mogą pomóc zbudować skuteczną strategię emloyer branding?

Spis treści:

  1. Employer branding
  2. Szkolenia Employer Branding: budowanie wizerunku pracodawcy
  3. Co dają szkolenia employer branding?
  4. Kto powinien rozważyć szkolenie employer branding?
  5. Gdzie znaleźć dobre szkolenia employer branding?
Employer branding

Czym jest employer branding? Nazwa employer branding pochodzi z języka angielskiego, a na polski tłumaczona jest jako „budowanie marki pracodawcy”. Embloyer branding to wszystkie działania podejmowane przez organizację, których celem jest pokazać i przekonać pracowników i kandydatów do pracy, że dana firma jest dobrym miejscem pracy. Na strategię employer branding składają się również te działania, które mają na celu stworzyć bądź poprawić warunki pracy w danej organizacji.

Po co wdrażać employer branding? Walka o utalentowanych kandydatów, jak też starania o utrzymanie uzdolnionych pracowników i zmniejszenie rotacji jest coraz większym wyzwaniem w firmach z wielu branż i regionów. Rekrutacja i selekcja pracowników stanowią prawdziwe wyzwanie, a koszt wdrożenia pracownika do organizacji i osiągnięcia przez niego efektywności znacząco się wydłuża. Z pomocą w tego typu sytuacji mogą przyjść strategie budowania wizerunku pracodawcy, które kompleksowo adresują potrzeby zarówno potencjalnych pracowników, jak i obecnej załogi przedsiębiorstwa.

Jak pokazują jednak badania zaledwie kilka procent polskich firm posiada działy zajmujące się emloyer brandingiem, z reguły zlecając zadania związane z budowaniem marki pracodawcy działom HR przy wsparciu działów marketingu. Pracownikom działu HR brakuje jednak kompetencji marketingowych, a marketingowcom rozumienia wyzwań HR-owych. Każdy z działów skupiony na realizacji celów własnych może co najwyżej wspomóc drugi w osiąganiu celów. Tymczasem podstawowym warunkiem osiągnięcia sukcesu w obszarze employer branding jest zbudowanie kompleksowej strategii budowania wizerunku pracodawcy, co znacznie wykracza poza taktycze działania promocyjne czy PR-owe.

Szkolenia Employer Branding: budowanie wizerunku pracodawcy

Wielu firmom poszukującym możliwości odejścia od działań taktycznych na rzecz streategicznego budowania marki pracodawcy polecić warto profesjonalne warsztaty, kursy i szkolenia employer branding. Pozwalają one zapoznać się z zagadnieniem budowania wizerunku pracodawcy, poznać narzędzia i taktyki niezbędne w tym procesie oraz przygotować kompleksowy system działań i śledzenia osiąganych efektów wraz ze zdefiniowaniem wskaźników sukcesu.

Co dają szkolenia employer branding?

Kursy i warsztaty poświęcone budowaniu wizerunku pracodawcy pozwalają uzyskać odpowiedzi na pytania:

  • czym jest employer branding?
  • dlaczego warto działania taktyczne w obszarze budowania marki pracodawcy zastąpić strategią employer branding?
  • jak dobrze ułożyć cele strategii employer branding?
  • jak poprzez działania employer branding usprawnić procesy rekrutacji pracowników?
  • jak wykorzystać markę pracodawcy do ograniczenia rotacji?
  • jak planować kanały komunikacji employer brandingowej online i offline?
  • w jaki sposób wykorzystać social media oraz narzędzia PR i nowe technologie do budowania wizerunku pracodawcy?
  • jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca?
  • jak zaangażować pracowników do budowania wizerunku pracodawcy?
  • w jaki sposób mierzyć i monitorować działania EB?
Kto powinien rozważyć szkolenie employer branding?

Kursy, warsztaty i szkolenia Employer Branding polecane są głównie:

  • właścicielom firm i najwyższej kadrze zrządzającej organizacji,
  • dyrektorom i menedżerom działów HR,
  • dyrektorom, menedżerom i pracownikom działów marketingu, PR,
  • menedżerom odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną,
  • specjalistom ds. employer branding, osobom zajmującym się rekrutacją i selekcją pracowników, zarządzaniem talentami, specjalistom ds. onbordingu itp.
Gdzie znaleźć dobre szkolenia employer branding?

Kursy oraz szkolenia employer branding wraz z terminami i miejscem realizacji znaleźć można na górze strony. Wszystkie oferty zawierają informacje o programie zajęć, sylwetkach trenerów prowadzących zajęcia oraz ceny szkoleń. Szkolenia employer branding zajdziemy zarówno online w postaci szkoleń realizowanych na żywo, jak też kursów online multimedialnych i e-learningowych. W największych miastach w Polsce, takich jak Warszawa, Kraków, Poznań, Katowice, Wrocław, Gdańsk, Bydgoszcz czy Lublin znajdziemy również otwarte szkolenia employer branding w formule stacjonarnej, z zajęciami w sali szkoleniowej. Szkolenia tego typu charakteryzują się wyższą ceną niż kursy i szkolenia online, ale też gwarantują najwyższą efektywność uczenia się oraz możliwość nawiązywania kontaktów zawodowych.

Szkolenie Employer Branding: co to jest Employer Braning i jak skutecznie wdrażać strategię budowania marki pracodawcy?
Employer branding szkolenie

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia, gdy pojawi się nowe szkolenie employer branding (szkolenie z budowania marki pracodawcy)!