Kurs

Jak unikać konfliktów i budować dobre relacje w biznesie

O kursie

Metody szkolenia

Cognity Szkolenia realizuje praktyczne warsztaty w oparciu o metody szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników. Najczęstszymi metodami wykorzystywanymi przez trenerów podczas kursów są:

prezentacja,

mini-wykład,

ćwiczenia i case study,

praca indywidualna z trenerem.

Po szkoleniu będziesz mógł:

- budować relację współpracy i zaangażowania,

- skutecznie zajmować swoje stanowisko i wyznaczać granice,

- swobodnie przekazywać niewygodną prawdę, zachowując przy tym dobrą relację,

- rozwiązywać konflikty własne i innych,

- rozwinąć w sobie postawę otwartości na innych w trudnych sytuacjach,

- wspierać innych,

- unikać barier w komunikacji,

- zwiększyć odpowiedzialność i zaangażowanie swoich pracowników i odciążyć menadżerów.

Certyfikat

Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.

Opieka poszkoleniowa

Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.
Kto powinien wziąć udział?

osób, które:

  • mają problem z powiedzeniem innym niewygodnej prawdy,
  • mają problem w relacjach z szefem,
  • potrzebują zwiększyć zaangażowanie zespołu,
  • mają problem w dogadaniu się z inwestorami ze względu na ich trudny charakter,
  • mają problem z klientami, którzy narzekają na niemiłą obsługę w firmie,
  • chcą wesprzeć innych w trudnej sytuacji ale nie wiedza jak to zrobić.

 

Program kursu

1. Pojęcie Komunikacji Transformującej:

  • dopasowanie i budowanie kontaktu z innymi ludźmi,
  • poszerzanie możliwości innych w przekraczaniu własnych trudności i osiąganiu rezultatów,
  • sprawianie, aby inni szanowali Twoje potrzeby i współpracowali z Tobą,
  • rozwiązywanie problemów dotyczących konfliktów w organizacjach oraz z klientami i członkami rodzin bez stosowania gróźb i kar.

2. Podstawowe umiejętności komunikacyjne:

  • budowanie dobrego kontaktu z innymi,
  • zasady budowania pierwszego wrażenia,
  • zakładanie Kotwicy,
  • zasady określania celu, aby był motywujący (m.in. model SMART),
  • budowanie zdań, które mają wpływ na dobrą relację z innymi,
  • kto posiada problem?

3. Umiejetność pomagania innym w rozwiązywaniu problemu:

  • frazy wyrażające stany emocjonalne wg systemu sensorycznego,
  • słuchanie odzwierciedlające w teorii i praktyce,
  • role Ratownika, Ofiary, Prześladowcy,
  • blokady komunikacji,
  • rodzaje pytań – zastosowanie w praktyce,
  • rozmowa motywująca i RESOLVE,
  • model Maoryski,
  • znajdowanie rozwiązań,
  • 4 rodzaje uczenia się wg Modelu Abrahama Maslowa.

4. Umiejętność rozwiązywania własnych problemów:

  • asertywność czy uległość,
  • gniew jako sygnał,
  • model Wulkanu,
  • asertywne zgłaszanie potrzeb,
  • budowanie konstruktywnych komunikatów,
  • metoda Dwóch Kroków.

5. Umiejętność rozwiązywania konfliktów:

  • 3 rodzaje konfliktów,
  • myślenie wygrana-wygrana (win-win),
  • lista kontrolna rozwiązywania konfliktów potrzeb,
  • rozwiązywanie konfliktów metodą wygrana-wygrana,
  • siła/władza,
  • podejście wygrana/przegrana i wygrana/wygrana,
  • model Komunikacji Transformującej,
  • zastosowanie modelu w relacji z dziećmi,
  • zastosowanie modelu w kontekście relacji z przełożonymi,
  • konsultowanie wartości,
  • wpływanie na innych,
  • wspieranie grupy w osiąganiu porozumienia – konstruowanie spotkania i zastosowanie metody WIN-WIN.

Prelegenci

Cytat

Trener Cognity

Gdzie i kiedy

Online 09 - 10 października 2020

Gdzie i kiedy

Online 21 - 22 września 2020

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę - cena promocyjna
1390 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe, certyfikat, dostęp do materiałów ze szkolenia w wersji elektronicznej, opieka poszkoleniowa

Organizator

Cognity
31-070 Kraków
Dietla 25/5
woj. małopolskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o przesłanie formularza zgłoszenia poprzez serwis eventis.pl. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Państwem.

Podane zostały ceny w promocji 50%, prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego, aby potwierdzić promocję.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Cognity
31-070 Kraków Dietla 25/5
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!