Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//kurs/jak-unikac-konfliktow-i-budowac-dobre-relacje-w-biznesie-75184-id18686

Informacje o kursie

  • Jak unikać konfliktów i budować dobre relacje w biznesie


    ID kursu: 75184
    Typ: Kursy
    Kategoria: Umiejętności osobiste
  • Termin kursu:

    Informacje o platformie szkoleniowej oraz wymaganiach technicznych:

    online na żywo z trenerem
    wymagany komputer z dostępem do internetu
    Godziny zajęć (czas trwania):
    09:00-16:00
    16 godzin lekcyjnych / 2 dni
  • Organizator kursu:

    Cognity
    Dietla 25/5
    31-070 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
Cognity
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Kursy

Opis kursu

Informacje podstawowe o kursie:

Metody szkolenia

Cognity Szkolenia realizuje praktyczne warsztaty w oparciu o metody szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników. Najczęstszymi metodami wykorzystywanymi przez trenerów podczas kursów są:

prezentacja,

mini-wykład,

ćwiczenia i case study,

praca indywidualna z trenerem.

Po szkoleniu będziesz mógł:

- budować relację współpracy i zaangażowania,

- skutecznie zajmować swoje stanowisko i wyznaczać granice,

- swobodnie przekazywać niewygodną prawdę, zachowując przy tym dobrą relację,

- rozwiązywać konflikty własne i innych,

- rozwinąć w sobie postawę otwartości na innych w trudnych sytuacjach,

- wspierać innych,

- unikać barier w komunikacji,

- zwiększyć odpowiedzialność i zaangażowanie swoich pracowników i odciążyć menadżerów.

Certyfikat

Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.

Opieka poszkoleniowa

Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.

Kurs skierowany jest do:

osób, które:

  • mają problem z powiedzeniem innym niewygodnej prawdy,
  • mają problem w relacjach z szefem,
  • potrzebują zwiększyć zaangażowanie zespołu,
  • mają problem w dogadaniu się z inwestorami ze względu na ich trudny charakter,
  • mają problem z klientami, którzy narzekają na niemiłą obsługę w firmie,
  • chcą wesprzeć innych w trudnej sytuacji ale nie wiedza jak to zrobić.

 

Program kursu:

1. Pojęcie Komunikacji Transformującej:

  • dopasowanie i budowanie kontaktu z innymi ludźmi,
  • poszerzanie możliwości innych w przekraczaniu własnych trudności i osiąganiu rezultatów,
  • sprawianie, aby inni szanowali Twoje potrzeby i współpracowali z Tobą,
  • rozwiązywanie problemów dotyczących konfliktów w organizacjach oraz z klientami i członkami rodzin bez stosowania gróźb i kar.

2. Podstawowe umiejętności komunikacyjne:

  • budowanie dobrego kontaktu z innymi,
  • zasady budowania pierwszego wrażenia,
  • zakładanie Kotwicy,
  • zasady określania celu, aby był motywujący (m.in. model SMART),
  • budowanie zdań, które mają wpływ na dobrą relację z innymi,
  • kto posiada problem?

3. Umiejetność pomagania innym w rozwiązywaniu problemu:

  • frazy wyrażające stany emocjonalne wg systemu sensorycznego,
  • słuchanie odzwierciedlające w teorii i praktyce,
  • role Ratownika, Ofiary, Prześladowcy,
  • blokady komunikacji,
  • rodzaje pytań – zastosowanie w praktyce,
  • rozmowa motywująca i RESOLVE,
  • model Maoryski,
  • znajdowanie rozwiązań,
  • 4 rodzaje uczenia się wg Modelu Abrahama Maslowa.

4. Umiejętność rozwiązywania własnych problemów:

  • asertywność czy uległość,
  • gniew jako sygnał,
  • model Wulkanu,
  • asertywne zgłaszanie potrzeb,
  • budowanie konstruktywnych komunikatów,
  • metoda Dwóch Kroków.

5. Umiejętność rozwiązywania konfliktów:

  • 3 rodzaje konfliktów,
  • myślenie wygrana-wygrana (win-win),
  • lista kontrolna rozwiązywania konfliktów potrzeb,
  • rozwiązywanie konfliktów metodą wygrana-wygrana,
  • siła/władza,
  • podejście wygrana/przegrana i wygrana/wygrana,
  • model Komunikacji Transformującej,
  • zastosowanie modelu w relacji z dziećmi,
  • zastosowanie modelu w kontekście relacji z przełożonymi,
  • konsultowanie wartości,
  • wpływanie na innych,
  • wspieranie grupy w osiąganiu porozumienia – konstruowanie spotkania i zastosowanie metody WIN-WIN.

Informacje o prelegentach:

Trener Cognity

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 zł + 23% VAT za osobę - cena promocyjna

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, certyfikat, dostęp do materiałów ze szkolenia w wersji elektronicznej, opieka poszkoleniowa

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o przesłanie formularza zgłoszenia poprzez serwis eventis.pl. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Państwem.

Podane zostały ceny w promocji 50%, prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego, aby potwierdzić promocję.


Wydarzenie: Jak unikać konfliktów i budować dobre relacje w biznesie