Kurs

Komunikacja dla liderów i trening umiejętności prezentacji publicznej

O kursie

Metody szkolenia

Cognity Szkolenia realizuje praktyczne warsztaty w oparciu o metody szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników. Najczęstszymi metodami wykorzystywanymi przez trenerów podczas kursów są:

prezentacja,

mini-wykład,

ćwiczenia i case study,

praca indywidualna z trenerem,

Po szkoleniu będziesz mógł:

- wykorzystać potencjał roli lidera,

- być mentorem rozwoju kompetencji pracowników,

- wywoływać pierwsze dobre wrażenie,

- skutecznie zarządzać zespołem,

- swobodnie wypowiadać się przed publiką,

- stosować komunikację asertywną,

- wykorzystywać język perswazji.

Certyfikat

Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.

Opieka poszkoleniowa

Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.
Kto powinien wziąć udział?

osób, które:

  • są liderami zespołu,
  • chcą skutecznie przewodzić innym osobom,
  • chcą motywować do działania poprzez komunikację,
  • chcą czuć się swobodnie podczas prezentacji publicznej,
  • chcą poznać sposoby poprawnej komunikacji,
  • chcą zbudować swój autorytet i proaktywną postawę.

 

Program kursu

1. Istota i potencjał roli lidera.

2. Budowanie autorytetu oraz postawy proaktywnej przywódcy zespołu.

3. Rozwój kompetencji osobistych ułatwiających pracę z ludźmi:

  • komunikacja personalna i zarządzanie grupą – przydatne narzędzia komunikacji,
  • asertywność,
  • przywództwo,
  • umiejętności negocjacyjne.

4. Menedżer jako mentor rozwoju kompetencji pracownika:

  • troska o karierę pracowników w oparciu o ich potrzeby,
  • podnoszenie kwalifikacji i umiejętności pracowników,
  • wyzwalanie twórczego myślenia.

5. Umiejętność zarządzania zespołem:

  • typy psychologiczne w zespole i sposoby radzenia sobie z nimi,
  • pozafinansowe motywowanie pracowników,
  • formy gratyfikacji i upominania członków zespołu,
  • innowacyjność grupy,
  • efektywność zespołów w organizacji,
  • destrukcyjny pracownik.

6. Komunikacja asertywna:

  • komunikacja wyrażająca potrzeby, emocje, oczekiwania – komunikat Ja vs. komunikat Ty,
  • rozpoznawanie i budowanie komunikatów Ja – ćwiczenia,
  • test: Kwestionariusz Autopercepcji – style komunikowania się z innymi,
  • obszary asertywności – ćwiczenia/scenki:
  • radzenie sobie w sposób konstruktywny/asertywny z krytyką – sposoby reakcji,
  • różne wersje NIE (stanowcze i łagodne) – schemat i techniki asertywnej mowy w relacji z klientem,
  • obrona granic swojego terytorium – kiedy klient chce „wejść na głowę”,
  • asertywna prośba,
  • asertywne wyrażanie próśb, wystąpienia na forum,
  • informacja zwrotna – jak przekazywać innym nasze opinie (asertywne komplementowanie, krytykowanie) – ćwiczenia i scenki.

7. Symulacyjna gra menedżerska.

8. Wystąpienia publiczne – warsztaty praktyczne.

9. Mowa niewerbalna profesjonalnego prezentera:

  • wzrok i kontakt wzrokowy,
  • mimika, postawa, gesty, gestykulacja (mowa ciała),
  • dykcja, intonacja, modulacja – operowanie dźwiękiem,
  • dynamika,
  • poruszanie się, proksemika,
  • dynamizowanie poprzez warsztat aktorski.

10. Mowa werbalna – moc słów i ich konfiguracji:

  • manieryzmy i błędy językowe,
  • dostosowanie języka i formy przekazu do audytorium,
  • stosowanie języka korzyści,
  • kolejność i struktura elementów wypowiedzi – zasada 3P.

11. To, czego nie widać i nie słychać, a wpływa na słuchacza – język perswazji:

  • ukryte poziomy komunikacji,
  • neurolingwistyka komunikacji – czyli jak sprzyjać pożądanemu odbiorowi słuchaczy?
  • wpływ na ludzi odpowiednią składnią zdań,
  • wpływ na ludzi presupozycjami.

12. Sztuka wywoływania pierwszego wrażenia.

13. Ćwiczenia indywidualne: praca z kamerą.

Czas trwania

09:00-16:00
16 godzin lekcyjnych / 2 dni

Prelegenci

Cytat

Trener Cognity

Gdzie i kiedy

Online 19 - 20 października 2020

Zapisz się

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę - cena promocyjna
1320 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe, certyfikat, dostęp do materiałów ze szkolenia w wersji elektronicznej, opieka poszkoleniowa
Zapisz się

Organizator

Cognity
31-070 Kraków
Dietla 25/5
woj. małopolskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o przesłanie formularza zgłoszenia poprzez serwis eventis.pl. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Państwem.

Podane zostały ceny w promocji 50%, prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego, aby potwierdzić promocję.

online na żywo z trenerem
wymagany komputer z dostępem do internetu

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Cognity
31-070 Kraków Dietla 25/5
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!