Kurs Google Ads Online

O kursie

Na kursie nauczysz się jak samodzielnie robić kampanie w Google Ads, które sprzedają!  Sieć wyszukiwania, Sieć Reklamowa, Google Zakupy/Performance MAX, Google Discovery, Google Tag Manager, Edytor Google Ads, RLSA, DSA, YouTube! 100 gotowych rozwiązań i praktycznych wskazówek z Google Ads!
 

Czego nauczysz się na tym wyjątkowym kursie Google Ads, edycja 2023?

  • Przygotujesz własną strategię promocji i sprzedaży przez Google Ads
  • Uruchomisz swoje konto w Google Ads oraz skonfigurujesz podstawowe ustawienia i płatności
  • Poznasz niezbędną wiedzę - podstawowe pojęcia i najnowszy interface Google Ads
  • Dowiesz się jak tworzyć skuteczne reklamy w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, YouTube, Peformance MAX, Discovery (Gmail) i inne
  • Samodzielnie wybierzesz najlepsze, konwertujące słowa kluczowe
  • Nauczysz się jak ustawić konwersje i dopasować strategie ustalania stawek
  • Zobaczysz jak mierzyć i analizować swoje kampanie oraz działania konkurencji w Google Ads
  • Samodzielnie będziesz optymalizować kampanie, grupy reklam, reklamy, strategie stawek i inne ustawienia
  • Zwiększysz: rozpoznawalność Twojej marki, współczynnik konwersji, poziom ROAS
  • Nauczysz się korzystać z Google Tag Manager w Twoim biznesie
  • Uruchomisz i skonfigurujesz konto w Google Merchant Center
  • Dowiesz się jakich błędów unikać aby nie przepalać budżetów reklamowych
  • Będziesz wiedział na co zwracać uwagę, jeśli zlecasz kampanie Google Ads do firmy zewnętrznej

 

 

Dlaczego warto wziąć udział?

Dlaczego warto wziąć udział w Kursie Google Ads?

Google Ads to dziś najpotężniejszy system reklamowy na świecie, dzięki któremu także Ty możesz dotrzeć ze swoimi produktami lub usługami.  Reklama Google Ads to nie tylko najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka Google, ale także m.in. sieć reklamowa Google (portale, serwisy, fora internetowe i blogi) oraz skrzynki pocztowe Gmail czy YouTube, gdzie możesz wyświetlać się z reklamą swojej oferty dla Klientów.

Znajomość systemu reklamowego Google Ads to podstawa sukcesu każdej strony i sklepu internetowego. Niezależnie czy dopiero startujesz ze swoim biznesem czy rozpoczynasz lub planujesz pracę w dziale marketingu i promocji – ten kurs pozwoli Ci osiągnąć wiele sukcesów! 

W tym kursie Google Ads w prosty i przystępny sposób, w odpowiednim tempie i zrozumiałym językiem wytłumaczę Ci co robić, a czego unikać w Google Ads aby zrobić dobre kampanie na start, a dalej jak je optymalizować, wyciągać wnioski i z tygodnia na tydzień wyciskać z reklam jeszcze więcej! 

Ogromną przewagą tego kursu w formacie wideo na żądanie jest dostęp do lekcji o dowolnej porze i z dowolnego urządzenia przez 365 dni, a także dostęp do stałych aktualizacji w związku z dynamicznymi zmianami w narzędziach Google Ads, Google Analytics, Edytor Google Ads oraz Google Tag Manager.  

Kto powinien wziąć udział?
  • Otwierasz swoją firmę i chce sprzedawać skutecznie przez Internet ?
    • Planujesz otworzyć lub właśnie otworzyłeś swoją firmę i szukasz wiedzy jak wykorzystać Google Ads w biznesie?
    • Podczas kursu dowiesz się jakie możliwości daje system Google Ads i jak jego wykorzystanie przyniesie Ci wymierne efekty sprzedażowe, praktycznie z dnia na dzień!
  • Szukasz nowej pracy? Chcesz pracować w e-commerce, w marketingu internetowym lub reklamie? 
    • Obecna praca nie daje Ci satysfakcji? Wiesz, że praca ze znajomością systemu reklamowego Google Ads to ogromne możliwości rozwoju i stale rosnące wynagrodzenia! 
    • W tym kursie z Google Ads dostaniesz bazę wiedzy i umiejętności aby spokojnie aplikować na stanowiska gdzie wymagają wiedzy o Google Ads. 
  • Chcesz lepszych efektów swoich kampanii Google Ads i działań reklamowych w Internecie? 
    • Prowadzisz już firmę i korzystałeś z reklam Google Ads ale poza wydaną kasą nie przyniosło to większych efektów? 
    • Twój udział w kursie daje Ci perspektywy na wyłapanie dotychczasowych błędów, na skorygowanie dotychczasowych kampanii i rozpoczęcie realnej sprzedaży! 

Program kursu

  • Google Ads Wprowadzenie
    • Skuteczny system reklamowy Google – poznaj pełnie możliwości Google Ads
    • SEO w Google Ads – podstawa do wysokiego wyniku jakości 
    • Struktura konta Google Ads – podstawa Twojego sukcesu 
    • Strategia kampanii reklamowych w Google Ads – przygotuj się dobrze do startu 
    • Podstawowe pojęcia i ich znaczenie: kampania, grupa reklam, reklamy, słowa kluczowe 
    • Dobra reklama w Google Ads – sukces gwarantowany! 
    • Jak wykorzystać rozszerzenia reklam w Google Ads? 
    • 2 fundamenty Google Ads czyli Wynik jakości i Ranking reklamy 
    • Słowa kluczowe, które sprzedają – jak sprawdzać kaloryczność słów i fraz kluczowych?
  • Reklamy Google Ads w wyszukiwarce Google
    • Uruchamiamy konto Google/konto Gmail niezbędne do utworzenia konta Google Ads
    • Uruchamiamy konto Google Ads i podstawowe ustawienia kampanii 
    • Ustawiamy elementy kierowania i segmenty odbiorców 
    • Ustalamy budżet i strategię ustalania stawek w kampanii Ads 
    • Uruchamiamy Rozszerzenia reklam
    • Konfigurujemy pierwszą Grupę reklam oraz listę słów kluczowych 
    • Tworzymy skuteczne Reklamy elastyczne w Google Ads 
    • Ustawiamy formalności dot. płatności i rozliczeń za reklamy w Google Ads 
    • Tworzymy pierwszą listę wykluczających słów kluczowych 
    • Bieżące aktualizacje dotyczące kampanii w wyszukiwarce oraz zmian strategii ustalania stawek (materiał w przygotowaniu):
      • Zmiana strategii ustalania stawek w kampaniach 
      • Szybkie tworzenie nowych kampanii, grup reklam i reklam
  • Podstawowa obsługa i optymalizacja Google Ads w wyszukiwrce
    • Zarządzanie Twoim kontem, kampaniami i grupami reklam
    • Optymalizacja reklam i słów kluczowych w Google Ads – od czego zacząć?
    • Wyszukiwane hasła i słowa wykluczające – tutaj możesz sporo zaoszczędzić!
    • Odpal kolejne grupy reklam na Planerze słów kluczowych – szybko i skutecznie 
    • Wykorzystaj podgląd i diagnostykę reklam z Google Ads
    • Rekomendacje w Google Ads, w tym rekomendacje automatyczne
  • Reklamy Google Ads w sieci reklamowej Google
    • Pierwsza kampania w GDN krok po roku
    • Proste i szybkie uruchamianie kolejnej grupy reklam + segmenty niestandardowe
    • Grupy reklam w GDN dla najlepszych miejsc docelowych
    • Podstawowe błędy jakich unikać aby nie przepalać budżetów w kampaniach Google Ads w GDN
    • Podstawowa analiza wyników kampanii w GDN
    • Miejsca docelowe w kampaniach GDN – tutaj możesz sporo zaoszczędzić!
    • Optymalizacja reklam w kampaniach GDN w Google Ads
  • Ustawienia zaawansowane w Google Ads
    • Konwersje w Google Ads z wykorzystaniem funkcji Google Ads
    • Konwersje w Google Ads z wykorzystaniem funkcji Google Analytics Uniwersal
    • Automatyczne strategie ustalania stawek, z wykorzystaniem konwersji i mikrokonwersji
    • Edytor Google Ads – narzędzie do zarządzania zmianami w kampaniach w trybie offline
    • Google Tag Manager – podstawowe zagadnienia i konfiguracja elementów zliczających/konwersji
    • Konwersje w Google Ads po uruchomieniu w serwisie Google Analytics 4
  • Remarketing w Google Ads GDN + RLSA
    • Wprowadzenie do remarketingu w Google Ads 
    • Tworzenie grup odbiorców w Google Ads
    • Import grup odbiorców z Google Analytics Uniwersal
    • Pierwsza kampania remarketingowa w GDN krok po kroku 1z2
    • Pierwsza kampania remarketingowa w GDN krok po kroku 2z2
    • Kampanie remarkeringowe RLSA w wyszukiwarce 1z2
    • Kampanie remarkeringowe RLSA w wyszukiwarce 2z2 
    • Integracja danych remarketingowych z Google Analytics 4
  • Reklamy YouTube, Discovery (Gmail), Tylko połączenia
    • Wprowadzenie do kampanii wideo w YouTube 
    • Kampania GAds w YouTube krok po kroku – typ „zachęcenie do konwersji” 
    • Kampania GAds w YouTube krok po kroku – typ „niestandardowa kampania video” 
    • Optymalizacja kampanii w YouTube
    • Kampania Gads Discovery w Gmail+YT+Discovery krok po kroku – typ standardowa 
    • Kampania Gads Discovery w Gmail+YT+Discovery krok po kroku – typ karuzelowa
    • Optymalizacja kampanii Discovery
    • Kampanie w wyszukiwarce „Tylko połączenia” krok po kroku
  • Reklamy Google Ads dla sklepu/e-commerce. Kampanie Performance MAX
    • Wprowadzenie do Google Zakupy / Performance MAX. Pojęcia, możliwości, potencjał
    • Zakładanie i konfiguracja konta w Google Merchant Center (14 min i 12 sek)
    • Integracja Google Ads z Google Merchant Center
    • Pliki produktowe XML dla kampanii Performance MAX (przykłady dla sklepów na WordPress, PrestaShop, Idosell)
    • Ręczne dodawanie produktów, bez generowania pliku XML
    • Kampania Performance MAX krok po kroku – typ bez pliku produktowego
    • Kampania Performance MAX krok po kroku – z plikiem produktowym, bez innych zasobów
    • Optymalizacja i rekomendacje dla kampanii produktowych/PMAX w Google Ads

 

Autor kursu zastrzega sobie możliwość wprowadzania dowolnych zmian i aktualizacji w zakresach oraz tematykach w ramach zaplanowanych modułów kursu, z uwagi na zmiany i aktualizacje narzędzi, funkcji oraz trendów w zakresie marketingu internetowego., będącego przedmiotem tego kursu.

Czas trwania

12 godzin wiedzy o Google Ads w 62 lekcjach

Prelegenci

Robert Duda
Certyfikowany Specjalista Google. Praktyk z ponad 20 letnim doświadczeniem w marketingu. Doradca Marketingowy. Trener.
SukceswInternecie.pl
- Certyfikowany specjalista Google, który zrealizował skuteczne kampanie dla Klientów na kwotę ponad 40 000 000 zł - Założyciel agencji SukceswInternecie.pl (wcześniej Spozycjonowani.pl) działającej na rynku od 2003 roku i specjalizującej się w realizacji kampanii Google Ads oraz działaniach SEO dla Klientów z całej Polski, - Ma wieloletnie doświadczenie dydaktyczne – jako doradca, szkoleniowiec i wykładowca na studiach wyższych w przedmiotach związanych z marketingiem internetowym, a szczególnie Google Ads, Google Analytics i SEO – przeszkolił ponad 5000 osób - Absolwent Szkoły Trenerów Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie - Twórca autorskich kursów oraz książek poradników o marketingu internetowym w ramach projektu Sukces w Internecie - Przygotował dedykowane programy szkoleń i kursów skierowane szczególnie do osób początkujących i planujących uruchomienie swojego biznesu w Internecie - Praktyk – stale obsługujący kampanie sprzedażowe i usługi SEO dla kilkunastu kluczowych Klientów agencji, bazując na najbardziej aktualnych oraz skutecznych narzędziach i metodach promocji w oparciu o narzędzia Google oraz media społecznościowe

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Dostęp do kursu otrzymasz maksymalnie w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na podany adres mailowy. Do korzystania z kursu nie jest potrzebne żadne specjalistyczne oprogramowanie. Z kursu można korzystać z przeglądarki internetowej na dowolnym urządzeniu z dostępem do internetu (komputer, telefon, tablet, smart TV).

Rejestracja

Cena promocyjna
Super promocja z okazji 20 lat firmy SukceswInternecie
313
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 322,76 zł)
  • udział w zajęciach
  • certyfikat uczestnictwa
  • Ten kurs obejmuje - 12 godzin treści wideo – 62 lekcje – 2 Poziomy – 12 miesięczny dostęp – Stałe aktualizacje – Certyfikat ukończenia
Zapisz się
Cena standardowa
629
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 648,78 zł)
  • udział w zajęciach
  • certyfikat uczestnictwa
  • Ten kurs obejmuje - 12 godzin treści wideo – 62 lekcje – 2 Poziomy – 12 miesięczny dostęp – Stałe aktualizacje – Certyfikat ukończenia
Zapisz się

Organizator

SukceswInternecie.pl
47-400 Racibórz
Mickiewicza 10a/12
woj. śląskie
Oferujemy szkolenia oraz kursu z zakresu marketingu internetowego. W ramach szkoleń prowadzimy szkolenia warsztatowe stacjonarne otwarte, stacjonarne dedykowane oraz szkolenia online. W ofercie kursowej znaleźć można kursy online z dostępem do wideo ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Kupujący dostęp do kursu akceptuje warunki regulaminu platformy edukacyjnej SUKCES W INTERNECIE i przyjmuje do wiadomości, że kupuje dostęp do materiałów wideo z natychmiastową możliwością konsumpcji i w związku z tym, dobrowolnie rezygnuję z 14 dniowego okresu zwrotu (konieczne do złożenia zamówienia).

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

SukceswInternecie.pl
47-400 Racibórz Mickiewicza 10a/12
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!