O kursie
Na kursie nauczysz się jak samodzielnie robić kampanie w Google Ads, które sprzedają! Sieć wyszukiwania, Sieć Reklamowa, Google Zakupy/Performance MAX, Google Discovery, Google Tag Manager, Edytor Google Ads, RLSA, DSA, YouTube! 100 gotowych rozwiązań i praktycznych wskazówek z Google Ads!
Czego nauczysz się na tym wyjątkowym kursie Google Ads, edycja 2023?
- Przygotujesz własną strategię promocji i sprzedaży przez Google Ads
- Uruchomisz swoje konto w Google Ads oraz skonfigurujesz podstawowe ustawienia i płatności
- Poznasz niezbędną wiedzę - podstawowe pojęcia i najnowszy interface Google Ads
- Dowiesz się jak tworzyć skuteczne reklamy w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, YouTube, Peformance MAX, Discovery (Gmail) i inne
- Samodzielnie wybierzesz najlepsze, konwertujące słowa kluczowe
- Nauczysz się jak ustawić konwersje i dopasować strategie ustalania stawek
- Zobaczysz jak mierzyć i analizować swoje kampanie oraz działania konkurencji w Google Ads
- Samodzielnie będziesz optymalizować kampanie, grupy reklam, reklamy, strategie stawek i inne ustawienia
- Zwiększysz: rozpoznawalność Twojej marki, współczynnik konwersji, poziom ROAS
- Nauczysz się korzystać z Google Tag Manager w Twoim biznesie
- Uruchomisz i skonfigurujesz konto w Google Merchant Center
- Dowiesz się jakich błędów unikać aby nie przepalać budżetów reklamowych
- Będziesz wiedział na co zwracać uwagę, jeśli zlecasz kampanie Google Ads do firmy zewnętrznej
Dlaczego warto wziąć udział w Kursie Google Ads?
Google Ads to dziś najpotężniejszy system reklamowy na świecie, dzięki któremu także Ty możesz dotrzeć ze swoimi produktami lub usługami. Reklama Google Ads to nie tylko najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka Google, ale także m.in. sieć reklamowa Google (portale, serwisy, fora internetowe i blogi) oraz skrzynki pocztowe Gmail czy YouTube, gdzie możesz wyświetlać się z reklamą swojej oferty dla Klientów.
Znajomość systemu reklamowego Google Ads to podstawa sukcesu każdej strony i sklepu internetowego. Niezależnie czy dopiero startujesz ze swoim biznesem czy rozpoczynasz lub planujesz pracę w dziale marketingu i promocji – ten kurs pozwoli Ci osiągnąć wiele sukcesów!
W tym kursie Google Ads w prosty i przystępny sposób, w odpowiednim tempie i zrozumiałym językiem wytłumaczę Ci co robić, a czego unikać w Google Ads aby zrobić dobre kampanie na start, a dalej jak je optymalizować, wyciągać wnioski i z tygodnia na tydzień wyciskać z reklam jeszcze więcej!
Ogromną przewagą tego kursu w formacie wideo na żądanie jest dostęp do lekcji o dowolnej porze i z dowolnego urządzenia przez 365 dni, a także dostęp do stałych aktualizacji w związku z dynamicznymi zmianami w narzędziach Google Ads, Google Analytics, Edytor Google Ads oraz Google Tag Manager.
- Otwierasz swoją firmę i chce sprzedawać skutecznie przez Internet ?
- Planujesz otworzyć lub właśnie otworzyłeś swoją firmę i szukasz wiedzy jak wykorzystać Google Ads w biznesie?
- Podczas kursu dowiesz się jakie możliwości daje system Google Ads i jak jego wykorzystanie przyniesie Ci wymierne efekty sprzedażowe, praktycznie z dnia na dzień!
- Szukasz nowej pracy? Chcesz pracować w e-commerce, w marketingu internetowym lub reklamie?
- Obecna praca nie daje Ci satysfakcji? Wiesz, że praca ze znajomością systemu reklamowego Google Ads to ogromne możliwości rozwoju i stale rosnące wynagrodzenia!
- W tym kursie z Google Ads dostaniesz bazę wiedzy i umiejętności aby spokojnie aplikować na stanowiska gdzie wymagają wiedzy o Google Ads.
- Chcesz lepszych efektów swoich kampanii Google Ads i działań reklamowych w Internecie?
- Prowadzisz już firmę i korzystałeś z reklam Google Ads ale poza wydaną kasą nie przyniosło to większych efektów?
- Twój udział w kursie daje Ci perspektywy na wyłapanie dotychczasowych błędów, na skorygowanie dotychczasowych kampanii i rozpoczęcie realnej sprzedaży!
Program kursu
- Google Ads Wprowadzenie
- Skuteczny system reklamowy Google – poznaj pełnie możliwości Google Ads
- SEO w Google Ads – podstawa do wysokiego wyniku jakości
- Struktura konta Google Ads – podstawa Twojego sukcesu
- Strategia kampanii reklamowych w Google Ads – przygotuj się dobrze do startu
- Podstawowe pojęcia i ich znaczenie: kampania, grupa reklam, reklamy, słowa kluczowe
- Dobra reklama w Google Ads – sukces gwarantowany!
- Jak wykorzystać rozszerzenia reklam w Google Ads?
- 2 fundamenty Google Ads czyli Wynik jakości i Ranking reklamy
- Słowa kluczowe, które sprzedają – jak sprawdzać kaloryczność słów i fraz kluczowych?
- Reklamy Google Ads w wyszukiwarce Google
- Uruchamiamy konto Google/konto Gmail niezbędne do utworzenia konta Google Ads
- Uruchamiamy konto Google Ads i podstawowe ustawienia kampanii
- Ustawiamy elementy kierowania i segmenty odbiorców
- Ustalamy budżet i strategię ustalania stawek w kampanii Ads
- Uruchamiamy Rozszerzenia reklam
- Konfigurujemy pierwszą Grupę reklam oraz listę słów kluczowych
- Tworzymy skuteczne Reklamy elastyczne w Google Ads
- Ustawiamy formalności dot. płatności i rozliczeń za reklamy w Google Ads
- Tworzymy pierwszą listę wykluczających słów kluczowych
- Bieżące aktualizacje dotyczące kampanii w wyszukiwarce oraz zmian strategii ustalania stawek (materiał w przygotowaniu):
- Zmiana strategii ustalania stawek w kampaniach
- Szybkie tworzenie nowych kampanii, grup reklam i reklam
- Podstawowa obsługa i optymalizacja Google Ads w wyszukiwrce
- Zarządzanie Twoim kontem, kampaniami i grupami reklam
- Optymalizacja reklam i słów kluczowych w Google Ads – od czego zacząć?
- Wyszukiwane hasła i słowa wykluczające – tutaj możesz sporo zaoszczędzić!
- Odpal kolejne grupy reklam na Planerze słów kluczowych – szybko i skutecznie
- Wykorzystaj podgląd i diagnostykę reklam z Google Ads
- Rekomendacje w Google Ads, w tym rekomendacje automatyczne
- Reklamy Google Ads w sieci reklamowej Google
- Pierwsza kampania w GDN krok po roku
- Proste i szybkie uruchamianie kolejnej grupy reklam + segmenty niestandardowe
- Grupy reklam w GDN dla najlepszych miejsc docelowych
- Podstawowe błędy jakich unikać aby nie przepalać budżetów w kampaniach Google Ads w GDN
- Podstawowa analiza wyników kampanii w GDN
- Miejsca docelowe w kampaniach GDN – tutaj możesz sporo zaoszczędzić!
- Optymalizacja reklam w kampaniach GDN w Google Ads
- Ustawienia zaawansowane w Google Ads
- Konwersje w Google Ads z wykorzystaniem funkcji Google Ads
- Konwersje w Google Ads z wykorzystaniem funkcji Google Analytics Uniwersal
- Automatyczne strategie ustalania stawek, z wykorzystaniem konwersji i mikrokonwersji
- Edytor Google Ads – narzędzie do zarządzania zmianami w kampaniach w trybie offline
- Google Tag Manager – podstawowe zagadnienia i konfiguracja elementów zliczających/konwersji
- Konwersje w Google Ads po uruchomieniu w serwisie Google Analytics 4
- Remarketing w Google Ads GDN + RLSA
- Wprowadzenie do remarketingu w Google Ads
- Tworzenie grup odbiorców w Google Ads
- Import grup odbiorców z Google Analytics Uniwersal
- Pierwsza kampania remarketingowa w GDN krok po kroku 1z2
- Pierwsza kampania remarketingowa w GDN krok po kroku 2z2
- Kampanie remarkeringowe RLSA w wyszukiwarce 1z2
- Kampanie remarkeringowe RLSA w wyszukiwarce 2z2
- Integracja danych remarketingowych z Google Analytics 4
- Reklamy YouTube, Discovery (Gmail), Tylko połączenia
- Wprowadzenie do kampanii wideo w YouTube
- Kampania GAds w YouTube krok po kroku – typ „zachęcenie do konwersji”
- Kampania GAds w YouTube krok po kroku – typ „niestandardowa kampania video”
- Optymalizacja kampanii w YouTube
- Kampania Gads Discovery w Gmail+YT+Discovery krok po kroku – typ standardowa
- Kampania Gads Discovery w Gmail+YT+Discovery krok po kroku – typ karuzelowa
- Optymalizacja kampanii Discovery
- Kampanie w wyszukiwarce „Tylko połączenia” krok po kroku
- Reklamy Google Ads dla sklepu/e-commerce. Kampanie Performance MAX
- Wprowadzenie do Google Zakupy / Performance MAX. Pojęcia, możliwości, potencjał
- Zakładanie i konfiguracja konta w Google Merchant Center (14 min i 12 sek)
- Integracja Google Ads z Google Merchant Center
- Pliki produktowe XML dla kampanii Performance MAX (przykłady dla sklepów na WordPress, PrestaShop, Idosell)
- Ręczne dodawanie produktów, bez generowania pliku XML
- Kampania Performance MAX krok po kroku – typ bez pliku produktowego
- Kampania Performance MAX krok po kroku – z plikiem produktowym, bez innych zasobów
- Optymalizacja i rekomendacje dla kampanii produktowych/PMAX w Google Ads
Autor kursu zastrzega sobie możliwość wprowadzania dowolnych zmian i aktualizacji w zakresach oraz tematykach w ramach zaplanowanych modułów kursu, z uwagi na zmiany i aktualizacje narzędzi, funkcji oraz trendów w zakresie marketingu internetowego., będącego przedmiotem tego kursu.
Czas trwania
Prelegenci
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 322,76 zł)
- udział w zajęciach
- certyfikat uczestnictwa
- Ten kurs obejmuje - 12 godzin treści wideo – 62 lekcje – 2 Poziomy – 12 miesięczny dostęp – Stałe aktualizacje – Certyfikat ukończenia
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 648,78 zł)
- udział w zajęciach
- certyfikat uczestnictwa
- Ten kurs obejmuje - 12 godzin treści wideo – 62 lekcje – 2 Poziomy – 12 miesięczny dostęp – Stałe aktualizacje – Certyfikat ukończenia
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Kupujący dostęp do kursu akceptuje warunki regulaminu platformy edukacyjnej SUKCES W INTERNECIE i przyjmuje do wiadomości, że kupuje dostęp do materiałów wideo z natychmiastową możliwością konsumpcji i w związku z tym, dobrowolnie rezygnuję z 14 dniowego okresu zwrotu (konieczne do złożenia zamówienia).
Masz pytania? Napisz do nas
