Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//kurs/obsluga-klienta-profesjonalizm-uslug-75210-id18686

Informacje o kursie

  • Obsługa Klienta. Profesjonalizm usług


    ID kursu: 75210
    Typ: Kursy
    Kategoria: Sprzedaż, obsługa klienta
  • Termin kursu:

    Informacje o platformie szkoleniowej oraz wymaganiach technicznych:

    online na żywo z trenerem
    wymagany komputer z dostępem do internetu
    Godziny zajęć (czas trwania):
    09:00-16:00
    8 godzin lekcyjnych / 1 dzień
  • Organizator kursu:

    Cognity
    Dietla 25/5
    31-070 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
Cognity
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Kursy

Opis kursu

Informacje podstawowe o kursie:

Po szkoleniu będziesz mógł:

- określić typ klienta,

- asertywnie komunikować się z klientem,

- rozpoznać etapy procesu obsługi i praktycznie je zastosować,

- określić swoje mocne strony w obsłudze klienta i wzmocnić postawę prokliencką,

- stworzyć pozytywną relację z klientem oraz zbudować profesjonalny wizerunek organizacji.

Certyfikat

Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.

Opieka poszkoleniowa

Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.

Kurs skierowany jest do:

osób, które:

  • zajmują się obsługą klientów,
  • chcą poznać standardy obsługi klienta,
  • chcą dowiedzieć się jak radzić sobie z trudnym klientem,
  • chcą budować lub utrzymywać dobre relacje z klientem.

Program kursu:

1. Proces obsługi klienta:

  • etapy procesu obsługi klienta i ich znaczenie:
  • obsługa klienta jako strategia organizacji,
  • obsługa klienta jako cel pracy zespołowej,
  • jakość obsługi a satysfakcja klienta,
  • standardy obsługi klienta.

2. Motywacja klienta – rola analizy potrzeb.

3. Język korzyści w prezentacji rozwiązania – PCK.

4. Trudny klient:

  • skąd biorą się trudni klienci?
  • klient agresywny, obrażający, krzyczący – jak sobie z nim radzić,
  • sposoby reagowania na sprzeciw i przeszkody,
  • odparcie zarzutu.

5. Komunikacja w procesie obsługi klienta:

  • rola pierwszego wrażenia w komunikacji – reguła 4x20,
  • kompetencje osobiste a efektywność w obsłudze klienta,
  • identyfikacja typu klienta – szanse i zagrożenia – jak zbudować relację z każdym z typów.

6. Asertywna komunikacja w kontakcie z wymagającym klientem:

  • budowanie pozytywnej autoprezentacji,
  • konstruowanie oczekiwań, próśb i warunków.

Informacje o prelegentach:

Trener Cognity

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 zł + 23% VAT za osobę - cena promocyjna

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, certyfikat, dostęp do materiałów ze szkolenia w wersji elektronicznej, opieka poszkoleniowa

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o przesłanie formularza zgłoszenia poprzez serwis eventis.pl. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Państwem.

Podane zostały ceny w promocji 50%, prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego, aby potwierdzić promocję.


Wydarzenie: Obsługa Klienta. Profesjonalizm usług