Kurs

Social media dla biznesu

O kursie

Efekty szkolenia:

Poznanie podstawowych zasad rządzących w komunikacji marki w mediach społecznościowych, ich zalet oraz wad
Poznanie narzędzi promocyjnych, służących do realizacji ustalonych celów reklamowych,
Umiejętność wykorzystywania influencer marketingu 
Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach
Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane do:

  • działu marketignu i promocji
  • osób zajmujących się obsługą firmy w social mediach
  • influencerów
  • właścicieli firm

Program kursu

 

Social media dla biznesu

Program szkolenia

1. Charakterystyka najważniejszych mediów społecznościowych, grupa docelowa, rodzaje kreacji i komunikacji

  • Facebook 
  • Instagram 
  • Linkedin 
  • Twitter 
  • YouTube
  • Tik Tok
  • Pozostałe platformy (Discord, Reddit, Telegram, a nawet… Spotify!)
  • Dyskusja: Jakie platformy oprócz Facebooka i Instagrama mogą pasować do komunikacji firmy, którą reprezentujesz?

2. Firmy w mediach społecznościowych

  • Kiedy komunikacja jest skuteczna, a kiedy… nie do końca?
  • Do kogo powinna być skierowana komunikacja? 
  • Jak powinna wyglądać dobrze stworzona grafika/film na Social Media?
  • Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
  • Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?
  • Wind of change, czyli jak zmieniają się media społecznościowe
  • Ćwiczenie

3. Organiczne i płatne kampanie w mediach społecznościowych

  • Jakie są podstawowe różnice i przesłanki do komunikacji bezpłatnej i płatnej?
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych

4. Prowadzenia profilu na Facebooku i Instagramie oraz kampanie reklamowe

  • Kiedy warto komunikować na Facebooku, a kiedy na Instagramie?
  • Promowanie proste i zaawansowane: różnice
  • Business Facebook – zakładanie konta firmowego + przewodnik po narzędziu.
  • Najważniejsze cele reklamowe i ich omówienie
  • Najczęściej popełniane błędy, czyli jak pilnować budżetu, grupy docelowej i poprawności wyświetlania reklam
  • Dla zainteresowanych: Ustawienie poprawnej kampanii promocyjnej na Facebooku i Instagramie

5.  Dyskusja i analiza komunikacji w Social Mediach firm reprezentowanych przez uczestników: analiza, wnioski i rekomendacje

Czas trwania

1 dzień, 9:00 - 16:00

Prelegenci

Cytat

Przemysław Kasiura

Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna. Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów. Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.

Gdzie i kiedy

Online 23 listopada 2021

Gdzie i kiedy

Online 28 - 29 września 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
590 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
32 profesjonalne szkolenia z marketingu i reklamy. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company. Sprawdź nas: https://SZKOLENIAATRIUM.PL
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Fakture pro forme wysylamy na 7 dni przed szkoleniem

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ClickMeeting.com.




Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!