Kurs

Specjalista SEO. Optymalizacja i pozycjonowanie stron WWW w Google

O kursie

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu Specjalista SEO.
W trakcie 2-dniowego intensywnego szkolenia poznasz najważniejsze narzędzia oraz techniki pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach. Zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie pozycjonowania stron oraz wykorzystania wyszukiwarki Google w biznesie, poznasz zasady optymalizacji on-site i link buildingu.

Nasze szkolenie ma postać praktycznego warsztatu, w którym opieramy się o praktyczne działanie, z minimalną liczbą prezentacji i slajdów, abyś po szkoleniu mógł praktycznie działać jako specjalista SEO!
Dlaczego warto wziąć udział?

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

  • jak dobierać i znajdować odpowiednie frazy kluczowe do optymalizacji strony,
  • gdzie i jak umieszczać słowa kluczowe w tekście,
  • jak tworzyć tagi title, description itp. pod kątem SEO,
  • jakich technik nie stosować w SEO, aby Google nie zbanowało Twojej strony,
  • jak opisywać grafiki, aby wspierały optymalizację strony,
  • jakie są dobre praktyki przy budowanie linków,
  • jakich narzędzi warto używać, jak testować i analizować stronę www.
Kto powinien wziąć udział?

Warsztaty są przeznaczone dla wszystkich zajmujących się pozycjonowaniem serwisów internetowych, a zwłaszcza pracowników działów marketingu oraz e-marketingu.

Program kursu

DZIEŃ 1. SEO - najważniejsze elementy

1. Jak działa wyszukiwarka Google

  • Omówienie wyników wyszukiwania
  • Algorytm Google - aktualne parametry i ostatnie zmiany
  • Czynniki wpływające na widoczność strony w wyszukiwarce Google
  • Indeksacja strony

2. Jak powinno wyglądać menu i struktura strony

3. Jak tworzyć tytuł i opis strony (title i meta description)

4. Przyjazne adresy url

5. Znaczenie certyfikatu SSL

6. Mapa strony

7. Plik robots.txt

8. Jakie części witryny powinniśmy indeksować

9. Strony na urządzeniach mobilnych

10. Czas wczytywania strony

DZIEŃ 2. Praktyczna optymalizacja strony i link building

1. Narzędzie Google Search Console

2. Optymalizacja strony głównej i podstron na wybranym przykładzie

3. Linkowanie wewnętrzne

4. Optymalizacja stron tzw. landing page pod kampanie Google Ads

5. Optymalizacja grafiki na stronie

6. Optymalizacja plików PDF

7. Budowanie linków zewnętrznych / SEO off-site

  • strategie linkowania
  • SEO white hat i black hat - co lubią roboty Google i co jest niedozwolone
  • rodzaje linków: anchor, url itp. 
  • działanie platform Linkhouse i Whitepress

Czas trwania

2 dni
9:00 - 16:00

Prelegenci

Cytat

Paweł Gawliński

Ekspert i certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics (od 2011 roku). Swoją przygodę z marketingiem internetowym rozpoczął od pozycjonowania stron, następnie przyszła kolej na kampanie reklamowe w Google. Zrealizował ponad 1000 kampanii reklamowych dla klientów z kilkunastu branż. Umiejętności i wiedzę, którą zdobył podczas realizacji setek różnych projektów przekazuje kolejnym pasjonatom, którzy chcą dobrze wypozycjonować swoją stronę i skutecznie zdobywać nowych klientów dzięki Google Ads. Jest przede wszystkim praktykiem i tak też prowadzi szkolenia, są one praktycznymi warsztatami, po których uczestnik może prowadzić samodzielnie kampanie w Google Ads. Zakres prowadzonych szkoleń to: budowanie i optymalizacja kampanii Google AdWords (poziomy basic i advanced), pozycjonowania stron / SEO, content marketing. Paweł stara się przekazywać wiedzę przez pryzmat praktyki, rozwiązując podczas szkolenia realne problemy uczestników. Uczestnicy podczas szkolenia widzą autentyczne zaangażowanie trenera w szkoleniu, ponieważ lubi to, co robi.

Gdzie i kiedy

Online 12 - 13 lipca 2021

Weź udział

Szkolenie online
cena za osobę
1090 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Szkolenie online - promocja
cena za osobę przy zgłoszeniu na min. 30 dni przed szkoleniem
981 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
Naszą misją jest dzielenie się aktualną wiedzą i doświadczeniem z obszaru marketingu i reklamy. W Akademii Marketingu ATRIUM podążamy za aktualnymi trendami i kierunkami zmian w dziedzinie marketingu i reklamy i staramy się je przedstawić w trakcie o...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Szkolenie odbywa się na platformie ClickMeeting.com

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!