Kurs

Techniki sprzedaży i język perswazji

O kursie

Po szkoleniu będziesz mógł:

- skutecznej komunikować się z klientami,

- dopasować proces sprzedaży do swoich potrzeb,

- umiejętnie określić typ klienta,

- używać języka perswazji oraz technik wywierania wpływu.

Certyfikat

Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.

Opieka poszkoleniowa

Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.
Kto powinien wziąć udział?

osób, które:

  • zajmujących się sprzedażą bezpośrednią,
  • zajmujących się promocją.

Program kursu

1. Komunikacja w procesie sprzedaży:

  • umiejętności a cele sprzedażowe – koło kompetencji,
  • pierwsze wrażenie w spotkaniu z klientem.

2. Rola dopasowania i prowadzenia klienta w rozmowie sprzedażowej:

  • co wiemy o kliencie?
  • klient jako kapitał,
  • jak uzyskać i utrzymać zaufanie klienta,
  • słuchanie – klucz do sukcesu,
  • budowanie długotrwałych relacji z klientem.

3. Pytanie i słuchanie jako podstawa komunikacji:

  • inicjatywę podejmuje ten, kto słucha,
  • zadawanie trafnych pytań,
  • rola pytań otwartych i zamkniętych,
  • zasady zadawania właściwych pytań handlowych,
  • techniki przetwarzania informacji – dotykowe, słuchowe, wzrokowe.

4. Język perswazji w sprzedaży – zwroty wzmacniające przekaz.

5. Styl komunikacji – identyfikacja typu klienta.

6. Proces sprzedaży produktu:

  • proces sprzedaży i znaczenie poszczególnych etapów,
  • sprzedaż relacyjna – model pull- push,
  • motywacja do zakupu – rola analizy potrzeb i rozpoznanie rzeczywistych potrzeb klienta.

7. Język korzyści w prezentacji oferty:

  • model: produkt – cecha – korzyść,
  • słowa podnoszące wartość produktów firmy,
  • przekazywanie informacji – język pozytywny.

8. Obiekcje klienta:

  • rodzaje i techniki pokonywania,
  • dlaczego klient ma obiekcje?
  • skąd biorą się trudni klienci?
  • czy klient ma rację?
  • sposoby radzenia sobie z obiekcjami.

9. Skuteczna finalizacja:

  • kiedy i jak zamknąć sprzedaż?
  • sygnały kupna oraz ponowne zamknięcie sprzedaży,
  • kontakt po sprzedaży.

Czas trwania

09:00-16:00
8 godzin lekcyjnych / 1 dzień

Prelegenci

Cytat

Trener Cognity

Gdzie i kiedy

Online 16 października 2020

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę - cena promocyjna
1590 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe, certyfikat, dostęp do materiałów ze szkolenia w wersji elektronicznej, opieka poszkoleniowa
Weź udział

Organizator

Cognity
31-070 Kraków
Dietla 25/5
woj. małopolskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o przesłanie formularza zgłoszenia poprzez serwis eventis.pl. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Państwem.

Podane zostały ceny w promocji 50%, prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego, aby potwierdzić promocję.

online na żywo z trenerem
wymagany komputer z dostępem do internetu

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Cognity
31-070 Kraków Dietla 25/5
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!