J.G. Training

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//organizatorzy/jg-training-754

Informacje o firmie
  • J.G. Training

    ID firmy: 754
  • Adres:

    Olesińska 21
    02-548 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • tel.: 228455253
    fax: 228800625
    www: www.jgt.pl
Zadaj pytanie:
O firmie

O Nas:

Misja
Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych.

Obszary, z których szkolimy
Tematyka naszych szkoleń dotyczy głównie przepisów prawnych w obszarach, które są strategiczne dla działalności firm z różnych branż. Oferujemy szkolenia otwarte jednodniowe jak i dłuższe oraz szkolenia zamknięte przygotowywane na zamówienie. Specjalizujemy się w szkoleniach z przepisów celnych, przepisów budowlanych, ochrony środowiska, transportu i logistyki, windykacji, zawierania umów w obrocie gospodarczym, zamówień publicznych, prawa pracy.

Wykładowcy
Wykładowcy, z którymi współpracujemy, to eksperci - osoby, które w swojej wieloletniej pracy zawodowej związane są z omawianymi zagadnieniami. Dysponują wiedzą na temat najnowszych a także planowanych zmian w przepisach, mają doświadczenie w praktycznym stosowaniu regulacji prawnych. W gronie współpracujących z J.G.Training wykładowców są pracownicy ministerstw i innych urzędów administracji publicznej, inżynierowie i architekci, niezależni konsultanci a także prawnicy - właściciele kancelarii, radcowie prawni oraz sędziowie.

Metody szkoleniowe
Szkolenia odbywają się w kameralnych grupach (kilka do kilkunastu osób). Staramy się, żeby zajęcia miały charakter praktyczny i odbywały się przy aktywnym udziale uczestników. Podstawową zaletą takich spotkań jest możliwość uzyskania informacji od wysokiej klasy specjalisty, przedstawienia rzeczywistych problemów, z jakimi uczestnicy spotykają się w swojej pracy, skonsultowania możliwych rozwiązań.
Metody stosowane podczas szkoleń:
• wykład w oparciu o liczne przykłady praktyczne,
• analiza przypadków,
• ćwiczenia i zadania do rozwiązania,
• dyskusja i omawianie przykładów z praktyki zawodowej uczestników,
• omawianie sytuacji problemowych i propozycje rozwiązań do zastosowania w praktyce.

Stale monitorujemy jakość naszych usług. Ściśle przestrzegamy procedur związanych z kontrolą jakości. Podejmowane w tym zakresie działania pozwalają nam udoskonalać ofertę pod względem merytorycznym a także pozamerytorycznym.
Satysfakcja i zadowolenie naszych Klientów są dla nas potwierdzeniem, że nasze działania przynoszą zakładane efekty.

Wyniki wyszukiwania
Wyświetlone wszystkie wydarzenia firmy: 75
1
Warszawa, 18.09.2015
Wyniki wyszukiwania
Wyświetlone wszystkie wydarzenia firmy: 75
1