OPTA

Szkolenia:
# menedżerskie;
# sprzedażowe;
# negocjacyjne,
# ... i potrzebne.

nazwą OPTA nie kryje się gotowy produkt czy usługa - współtworzymy szkolenia wraz z naszymi Klientami, dostosowując je za ... Rozwiń każdym razem do ich rzeczywistych potrzeb. Największą satysfakcją jest dla nas możliwość obserwowania jak dzięki naszym szkoleniom ich uczestnicy stają się bardziej pewni siebie, kreatywni, pełni zaangażowania w swoją pracę i rozwój firm, dla których pracują i jak osiągają coraz lepsze wyniki mniejszymi nakładami pracy. Jesteśmy dumni z faktu, że możemy uczestniczyć w tworzeniu sukcesu naszych Klientów. Posiadamy wieloletnie, praktyczne doświadczenie z zakresu tworzenia i realizacji autorskich programów szkoleniowych wpierających rozwój zawodowy pracowników oraz kadry menedżerskiej Firm i Instytucji z różnych branż. Materiały, ćwiczenia na szkoleniach oparte są na specyfice branży Klienta, przykładach z działania jego Firmy.
Szkolenia organizujemy na terenie całego kraju.

Główne obszary naszych szkoleń to szkolenia z zakresu doskonalenia umiejętności sprzedażowych oraz obsługi Klienta (np. Aktywna sprzedaż, Profesjonalna obsługa Klienta przez telefon, Trening prezentacji, Negocjacje handlowe, Profesjonalna obsługa Klienta, Obowiązki doradcy Klienta, Obsługa trudnego Klienta) oraz szkolenia menedżerskie (np. Kierowanie personelem, Trening umiejętności kierowniczych, Budowanie efektywnego zespołu, Kierowanie zespołem, Psychologia menadżera, Zarządzanie czasem, Zarządzanie poprzez Cele). Prowadzimy także szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz asertywności oraz szkolenia dla trenerów wewnętrznych.
Serdecznie zapraszmy Państwa do współpracy! Zwiń

Szkolenia:
# menedżerskie;
# sprzedażowe;
# negocjacyjne,
# ... i potrzebne.

nazwą OPTA nie kryje się gotowy produkt czy usługa - współtworzymy szkolenia wraz z naszymi Klientami, dostosowując je za każdym razem do ich rzeczywistych potrzeb. Największą satysfakcją jest dla nas możliwość obserwowania jak dzięki naszym szkoleniom ich uczestnicy stają się bardziej pewni siebie, kreatywni, pełni zaangażowania w swoją pracę i rozwój firm, dla których pracują i jak osiągają coraz lepsze wyniki mniejszymi nakładami pracy. Jesteśmy dumni z faktu, że możemy uczestniczyć w tworzeniu sukcesu naszych Klientów. Posiadamy wieloletnie, praktyczne doświadczenie z zakresu tworzenia i realizacji autorskich programów szkoleniowych wpierających rozwój zawodowy pracowników oraz kadry menedżerskiej Firm i Instytucji z różnych branż. Materiały, ćwiczenia na szkoleniach oparte są na specyfice branży Klienta, przykładach z działania jego Firmy.
Szkolenia organizujemy na terenie całego kraju.

Główne obszary naszych szkoleń to szkolenia z zakresu doskonalenia umiejętności sprzedażowych oraz obsługi Klienta (np. Aktywna sprzedaż, Profesjonalna obsługa Klienta przez telefon, Trening prezentacji, Negocjacje handlowe, Profesjonalna obsługa Klienta, Obowiązki doradcy Klienta, Obsługa trudnego Klienta) oraz szkolenia menedżerskie (np. Kierowanie personelem, Trening umiejętności kierowniczych, Budowanie efektywnego zespołu, Kierowanie zespołem, Psychologia menadżera, Zarządzanie czasem, Zarządzanie poprzez Cele). Prowadzimy także szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz asertywności oraz szkolenia dla trenerów wewnętrznych.
Serdecznie zapraszmy Państwa do współpracy!

szkolenia
Kontakt

Napisz do: OPTA

Możesz też się z nami skontaktować pod numerem telefonu: (71) 352-73-66.
Powołaj się na serwis eventis.pl

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

OPTA 53-410 Wrocław, Polska Krucza 41/9
(071)352-73-66
NIP: PL 8941072332
www.dobrytrener.pl

Znajdź nas!

OPTA

53-410 Wrocław

Krucza 41/9

woj. dolnośląskie

Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!