Kursy LinkedIn online, szkolenia z LinkedIn!

  • Sprawdź szkolenia z LinkedIn oraz kursy LinkedIn
  • Poznaj program zajęć, prelegentów i cennik
  • Zarejstruj się na szkolenie lub kurs online!
kurs LinkedIn, szkolenie LinkedIn
Artykuł

Najlepsze szkolenia LinkedIn oraz kursy LinkedIn online!

Media społecznościowe z roku na rok odgrywają coraz większą rolę nie tylko w naszym życiu osobistym, ale też zawodowym. Portalem, który jest powszechnie wykorzystywany w rozwoju kariery zawodowej i budowaniu sieci kontaktów jest LinkedIn. LinkedIn można wykorzystać również do rekrutowania pracowników, a także promocji firmy, czyli działań z zakresu employer branding. Z myślą o osobach chcących odkryć potencjał biznesowy tego portalu powstały szkolenia LinkedIn oraz kursy LinkedIn organizowane stacjonarnie oraz online.

Spis treści:

  1. Co to jest LinkedIn?
  2. LinkedIn dla użytkowników indywidualnych
  3. LinkedIn dla firm
  4. Szkolenia LinkedIn, kursy LinkedIn
  5. Kto powinien rozważyć kurs LinkedIn lub szkolenie LinkedIn?
  6. Gdzie znaleźć szkolenie z LinkedIn lub kurs LinkedIn online?
Co to jest LinkedIn?

LinkedIn, co to za portal? LinkedIn to portal społecznościowy skierowany do użytkowników indywidualnych i instytucjonalnych służący do nawiązywania kontaktów zawodowych i biznesowych, rozwoju zawodowego, poszukiwania pracy i pracowników oraz publikacji treści związanych z biznesem, prowadzeniem działalności i pracą. Serwis działa od 2003 roku i jest używany przez ponad 750 milionów użytkowników z 200 krajów na całym świecie. Aktualnie serwis LinkedIn jest częścią koncernu Microsoft.

LinkedIn dla użytkowników indywidualnych

LinkedIn może być używany zarówno przez osoby prywatne, jak i firmy. Indywidualnym użytkownikom LinkedIn oferuje między innymi:

  • możliwość utworzenia profilu zawodowego ze zdjęciem i życiorysem zawodowym,
  • funkcjonalności pozwalające na nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie relacji z innymi użytkownikami portalu,
  • możliwość publikowania informacji o osiągnięciach zawodowych, sukcesach i zmianach w życiu zawodowym,
  • funkcjonalność zakładania grup dyskusyjnych zorganizowanych wokół danego tematu,
  • możliwość śledzenia informacji o interesujących nas firmach i organizacjach,
  • funkcjonalność tworzenia wydarzeń, takich jak szkolenia, kursy czy konferencje,
  • przeglądanie ofert pracy i aplikowanie z poziomu profilu w portalu.

LinkedIn jest powszechnie wykorzystywany do poszukiwania ofert pracy na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie, budowania wizerunku osobistego (tzw. personal branding) przez specjalistów, menedżerów i ekspertów w rozmaitych dziedzinach biznesu oraz rozbudowywania sieci kontaktów zawodowych. Z myślą o użytkownikach indywidualnych rynek szkoleń oferuje cały szereg wydarzeń, takich jak szkolenia LinkedIn czy kursy LinkedIn poświęcone zagadnieniom takim jak:

  • co to jest LinkedIn, jakie stwarza możliwości,
  • jak założyć profil na LinkedIn i jak działa LinkedIn, 
  • zasady budowania marki osobistej na LinkedIn,
  • zasady działania Social Selling Index i tworzenia efektywnego profilu na LinkedIn,
  • jak nawiązywać kontakty zawodowe z użyciem LinkedIn,
  • dobre i złe praktyki na LinkedIn, etykieta na LinkedIn.
LinkedIn dla firm

LinkedIn stwarza również ogromne możliwości dla firm i instytucji, zarówno reklamowe, jak i organiczne. Firmy najczęściej wykorzystują portal do:

  • poszukiwania pracowników i publikowania ofert pracy, zwłaszcza na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie,
  • budowania wizerunku pracodawcy poprzez wdrożenie działań z zakresu employer branding,
  • komunikowania się z otoczeniem, dostarczania informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę, a także jej osiągnięciach,
  • prowadzenia działań reklamowych z użyciem programu reklamowego LinkedIn Ads.
Szkolenia LinkedIn, kursy LinkedIn

Rynek profesjonalnych organizatorów wydarzeń dla biznesu, takich jak szkolenia, kursy, webinary, konferencje i warsztaty oferuje cały szereg spotkań ukierunkowanych na rozwój wiedzy i praktycznych umiejętności z wykorzystania LinkedIn w biznesie. Najpopularniejsze z nich to między innymi:

  • Kurs LinkedIn w biznesie od podstaw - celem tego typu kursu z LinkedIn jest zapoznanie uczestników z zasadami działania portalu i możliwościami wykorzystania go do prowadzenia rozmaitych działań wspierających funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Kurs LinkedIn od podstaw omawia jak założyć konto firmy na LinkedIn, jak założyć profil firmy na LinkedIn i jakie są zasady prowadzenia strony firmowej, różnice pomiędzy Company Page a ShowCase Page, zasady optymalizacji strony firmowej, a także zagadnienia takie jak angażowanie pracowników w promocję strony firmowej w portalu LinkedIn, publikowanie treści na LinkedIn, algorytm portalu, formaty treści, analiza skuteczności podejmowanych działań
  • Szkolenie LinkedIn dla działów HR - jest to dedykowane szkolenie dotyczące wykorzystania LinkedIn w pracy działów HR, zarówno w procesach rekrutacji i selekcji pracowników, jak też budowania wizerunku pracodawcy w mediach społecznościowych (tzw. social media employer branding). Udział w szkoleniu LinkedIn dla HR pozwala poznać zasady publikowania ogłoszeń o pracę w portalu, zasady nawiązywania kontaktu z potencjalnymi kandydatami, a także zaawansowane narzędzia rekruterskie oferowane przez portal.
  • Kurs LinkedIn Ads - kurs przedstawia zasady działania programu reklamowego udostępnianego przez LinkedIn, prowadzenia kampanii reklamowych poprzez to narzędzie od uruchomienia pierwszej kampanii poprzez płatności i fakturowanie, aż po zaawansowaną optymalizację konta reklamodawcy. W trakcie kursu reklama LinkedIn omawiany jest menedżer reklam LinkedIn, rodzaje dostępnych reklam, ich umiejscowienie, możliwości targetowania reklam oraz pomiaru skuteczności. Szkolenia te pozwalają też poznać ofertę kont premium na LinkedIn i wbudowanego w nie narzędzia Sales Navigator. Udział w szkoleniu LinkedIn Ads pozwala dowiedzieć się czym jest Sales Navigator, jakie są jego możliwości i jak wykorzystać go w działalności biznesowej.
  • Szkolenie LinkedIn dla rekruterów - to specjalistyczne szkolenie skierowane do osób zajmujących się profesjonalnie rekrutacją pracowników, czy to w obszarze IT czy na stanowiska menedżerskie, dla których portal stanowi jedno z istotnych narzędzi pracy.
Kto powinien rozważyć kurs LinkedIn lub szkolenie LinkedIn?

Udział w szkoleniu czy kursie LinkedIn polecić można przede wszystkim:

  • osobom indywidualnym zainteresowanym budowaniem marki osobistej (tzw. personal branding) oraz nawiązywaniem kontaktów zawodowych i wymianą doświadczeń;
  • pracownikom i menedżerom działów HR, których celem są działania Employer Branding, rozwój marki pracodawcy i budowanie pozytywnych doświadczeń związanych z pracodawcą;
  • pracownikom i specjalistom odpowiedzialnym za komunikację zewnętrzną i Public Relations w firmie, które chcą wykorzystać LinkedIn do budowania wizerunku przedsiębiorstwa, dystrybucji informacji o firmie i jej działalności w gronie odbiorców profesjonalnych i środowisku biznesowym;
  • specjalistom ds. content marketingu poszukującym wiedzy jakie treści tworzyć do mediów społecznościowych oraz jak budować zaangażowanie odbiorców na LinkedIn;
  • head hunterom i pracownikom agencji zajmujących się rekrutacją i selekcją pracowników, którzy zainteresowani są dotarciem do potencjalnych kandydatów;
  • sprzedawcom i handlowcom oraz marketerom zainteresowanym jak wykorzystać LinkedIn do promocji i sprzedaży produktów i usług oferowanych przez przedsiębiorstwo,
  • przedsiębiorcom, a także start-up’om zainteresowanym dostarczeniem na rynek informacji o prowadzonej działalności.
Gdzie znaleźć szkolenie z LinkedIn lub kurs LinkedIn online?

Szkolenia LinkedIn, a także wszelkiego rodzaju kursy, warsztaty, seminaria i konferencje dotyczące LinkedIn i wykorzystania portalu w działalności biznesowej i zawodowej znajdziemy przede wszystkim w Internecie. Mają one w znaczącej przewadze postać szkoleń online, a także kursów i warsztatów online prowadzonych na żywo. Grupa szkoleniowa spotyka się w wirtualnej sali szkoleniowej z użyciem programów takich jak Microsoft Teams czy Zoom, co pozwala przeprowadzić prezentacje, ćwiczenia, warsztaty, gry symulacyjne czy panele dyskusyjne. Taka forma szkolenia pozwala na szeroką interakcję, zadawanie pytań i indywidualne konsultacje.

Na rynku dostępne są jednak też szkolenia LinkedIn oraz warsztaty LinkedIn realizowane w formie tradycyjnych szkoleń stacjonarnych. Tego typu kursy znajdziemy głównie w dużych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Kraków, Katowice, Wrocław, Łódź, Gdańsk, Bydgoszcz, Szczecin, Lublin czy Rzeszów.

Listę szkoleń z LinkedIn, a także kursów, warsztatów i konferencji LinkedIn, zarówno tych online, jak i stacjonarnych znaleźć można na górze strony. W bazie staraliśmy się zgromadzić zarówno szkolenia LinkedIn skierowane do osób zainteresowanych personal branding’iem, jak też wykorzystywaniem LinkedIn w employer branding’u czy promocji i reklamie firmy poprzez użycie LinkedIn Ads. Zgromadzone oferty szkoleń i kursów zawierają między innymi: program szkolenia, sylwetki trenerów prowadzących szkolenie, terminy i miejsce szkoleń, a także ceny szkoleń i bezpłatny formularz pozwalający na rejestrację udziału w szkoleniu czy kursie LinkedIn!

Szkolenia Linkedin, kursy Linkedin online

Najlepsze szkolenia LinkedIn oraz kursy LinkedIn online!
Szkolenie LinkedIn, kurs LinkedIn

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienie, gdy pojawi się nowy kurs LinkedIn lub szkolenie z LinkedIn!