Baza szkoleń i kursów z copywritingu!

  • Wyszukaj szkolenia z copywritingu odganizowane online i stacjonarnie
  • Poznaj program szkoleń, porównaj ceny uczestnictwa i wybierz szkolenie dla siebie
  • Weź udział w szkoleniu bezpłatnie rejestrując się przez nasz portal!
  • Wyszukaj szkolenia z copywritingu odganizowane online i stacjonarnie
  • Poznaj program szkoleń, porównaj ceny uczestnictwa i wybierz szkolenie dla siebie
  • Weź udział w szkoleniu bezpłatnie rejestrując się przez nasz portal!
szkolenia copywriting
Przewiń stronę

Szkolenia copywriting: 1

Artykuł

Szkolenia z copywritingu – dla kogo?

Nie od dzisiaj wiadomo, że słowa mają ogromną moc. Wiedzą to zwłaszcza specjaliści od public relations, marketingu i reklamy, gdzie umiejętność tworzenia angażujących treści i tekstów jest niezwykle ważna i z roku na rok wciąż zyskuje na popularności. Czy copywritingu można się nauczyć? Jak poprzez szkolenia oraz kursy z copywritingu dowiedzieć się jakie są skuteczne zasady perswazyjnego pisania?

Dla kogo szkolenia i kursy copywritingu są przydatne?

Copywriting to pojęcie trudne do przełożenia na język polski, będące jedną z najważniejszych części tzw. content marketingu, czyli marketingu treści. Sensem content marketingu jest tworzenie angażujących treści, które mogą pozytywnie wpływać na wizerunek i rozpoznawalność marki oraz tworzyć więź z konsumentem. Sam copywriting jest cześcią content marketingu i polega na tworzeniu użytecznych tekstów o wysokim poziomie funkcjonalności, perswazyjności, wartości informacyjnej i sprzedażowej. Głównym celem copywritingu jest angażowanie odbiorcy, wciąganie go w kontakt z daną marką oraz do procesów zakupowych danej marki. Jak widać, copywriting spełnia bardzo ważne role w marketingu i promocji marki, dlatego warto rozwijać umiejętności pisania podczas dedykowanych kursów i szkoleń z copywritingu.

Czego nauczymy się w trakcie szkolenia czy kursu copywritingu?

Szkolenia i kursy z copywritingu znacząco różnią się w zależności od firmy szkoleniowej, trenera czy autora kursu. Wiele zagadnień powtarza się jednak w trakcie zajęć z copywritingu, a są to głównie:

  • cele content marketingu i copywritingu,
  • budowanie perswazyjnych przekazów i tekstów,
  • dopasowywanie charakteru i stylu tekstów do grupy docelowej,
  • metody zapewnienia poprawności językowej, ortograficznej i stylistycznej,
  • omówienie rodzajów tekstów stosowane w internecie oraz marketingu i reklamie,
  • zasady copywritingu pod SEO (dopasowanie treści pod użytkownika i wyszukiwarki w ramach pozycjonowania stron internetowych),
  • narzędzia wspierające prace copywritera.

Dobre szkolenia i kursy copywritingu to nie tylko teoria, ale też zajęcia praktyczne i liczne ćwiczenia. Trener prowadzący zajęcia pomoże uczestnikom wychwycić najczęściej popełniane błędy, zaimplementować bogatszy styl oraz zapewnić, że nasze teksty będą posiadały wartość merytoryczną dzięki odpowiedniej strukturze, skoncentrowaniu się na tematyce i jej kompleksowym omówieniu. Kursy copywritingu polecane są przede wszystkim:

  • pracownikom działów marketingu, w tym marketingu internetowego oraz social media, w których treści są powszechnie wykorzystywane,
  • pracownikom agencji reklamowych pracujących nad przygotowaniem komunikatów promocyjnych,
  • pracownikom firm z sektora e-commerce w celu tworzenia kreatywnych, angażujących i wyczerpujących opisów produktów i usług na potrzeby stron internetowych itp.,
  • specjalistom ds. public relations pracującym nad tworzeniem komunikatów i treści PR-owych,
  • wszystkim innym osobom, które poprzez artykuły i inne treści pisane chcą wywierać wpływ, angażować i przekazywać wartościowe treści.
Gdzie szukać kursów i szkoleń z copywritingu i czym kierować się przy ich wyborze?

Szukając szkoleń i kursów poświęconych copywritingowi warto sięgnąć po bazy szkoleń. Agregują one w jednym miejscu szereg ofert szkoleń i kursów, zarówno tych stacjonarnych odbywających się z reguły w największych miastach w Polsce (takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Lublin, Łódź, Katowice, Poznań czy Rzeszów) jak i online. Pozwala to zarówno skrócić czas niezbędny na poszukiwanie dobrej oferty szkolenia lub kursu z copywritingu, jak też upewnić się, że jego program jest dopasowany do naszych potrzeb oraz nie przepłacić. Możliwość porównania programu i cen szkoleń od różnych firm szkoleniowych znacznie ogranicza ryzyko nietrafionej inwestycji z punktu widzenia budżetu szkoleniowego!

 

Szkolenia z copywritingu – dla kogo?