Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/-dzialania-marketingowe-i-promocyjne-oraz-imprezy-integracyjne-i-wyjazdy-z-kontrahentami-w-podatkach-dochodowych-i-vat-z-uwzglednieniem-najnowszych-zmian-w-vat-28738-id1280

Informacje o szkoleniu

Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Seminarium ma na celu wskazanie aktualnych obszarów ryzyka i zagrożeń wynikających z zaliczania wydatków na działania marketingowe oraz imprezy do kosztów podatkowych. Omówione zostaną przesłanki powodujące uznanie takich świadczeń za przychód u uczestników. Wskazane zostaną również możliwości optymalizacji w tym zakresie.

Szkolenie skierowane jest do:

–dyrektorzy finansowi, główni księgowi, pracownicy działów finansowo-księgowych, kontrolerzy finansowi,
–pracownicy działów handlowych i marketingowych, osoby odpowiedzialne za realizację szkoleń

Program szkolenia:

1.Warunki uznania wydatku za koszt dla celów podatkowych
•Kiedy reklama i usługi niematerialne stanowią koszt podatkowy?
•Rola dokumentacji
•Usługi niematerialne i akcje marketingowe
2.Sponsoring w podatku CIT / PIT oraz VAT?
3.Organizacja imprez reklamowych, promocyjnych oraz integracyjnych
•Kiedy przysługuje prawo do zaliczenia wydatku jako koszt podatkowy?
•Jak przygotować program imprezy?
•Wyjazd krajowy i zagraniczny z kontrahentem jako koszt w firmie
•Szkolenie czy impreza integracyjna dla pracowników
•Kiedy powstaje przychód u uczestników imprez i szkoleń
•Święta zakładowe, festyny i imprezy jubileuszowe
4.Organizowanie krajowych i zagranicznych wyjazdów integracyjnych i szkoleniowych dla pracowników kontrahentów
5.Wsparcie sprzedaży –w ujęciu CIT, PIT i VAT
•Sprzedaż promocyjna i premiowa
•Działania wspierające sprzedaż i obowiązki płatnika
•Konsekwencje zbycia nagrody przez osobę fizyczną
6.Organizowanie konkursów i obowiązki podatkowe organizatorów
7.Omówienie najnowszych zmian w VAT
•Wydatki na reprezentację i reklamę oraz imprezy integracyjne i firmowe z perspektywy podatku VAT w roku 2011
•Opodatkowanie przekazań nieodpłatnych
•Nieodpłatne świadczenie usług oraz użycie i zużycie towarów w firmie
•Konkursy i sprzedaż premiowa od kwietnia 2011 roku
8.Omówienie praktyki firm i rozwiązań optymalizacyjnych w zakresie działań promocyjnych i sprzedaży premiowej
9.Panel dyskusyjny

Informacje o prelegentach:

Dipl.-Kfm. Tomasz Piekielnik – doradca podatkowy, Partner w Piekielnik i Partnerzy, poprzednio wiele lat związany z Ernst & Young we Wrocławiu oraz PricewaterhouseCoopers w Berlinie. Uznany ekspert prawa podatkowego i ceniony wykładowca. Autor wielu publikacji, ekspert dzienników Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, serwisu finansowego Money.pl, Bankier.pl, Podatki.biz. Absolwent Europejskiego Uniwersytetu Viadrina we Frankfurcie n. Odrą o specjalizacji prawo podatkowe oraz ekonomika opodatkowania przedsiębiorstw.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 540 jedna osoba / netto
  • 460 dwie lub więcej osoby z jednej firmy / netto

Cena zawiera:

–uczestnictwo w szkoleniu, lunch, materiały szkoleniowe, certyfikat.

Dostępne zniżki:

  • 15 % dla Klientów Kancelarii

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o odesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (dostępny na naszej stronie internetowej) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem na adres szkolenia@piekielnik-tax.pl lub na numer fax + 71/ 790 15 49

Wydarzenie: " Działania marketingowe i promocyjne oraz imprezy integracyjne i wyjazdy z kontrahentami w podatkach dochodowych i VAT – z uwzględnieniem najnowszych zmian w VAT"