Szkolenie

100% SPRZEDAŻY ONLINE – E-COMMERCE I GENEROWANIE LEADÓW

O szkoleniu

• Prezentacja narzędzi perswazji w sprzedaży online
• Sposoby praktycznego definiowania i segmentowania odbiorców
• Promocja projektów e-commerce w sieci – skuteczne metody dotarcia do nabywców
• Sztuka generowania zapytań (leadów) sprzedażowych
• Projektowanie systemów transakcyjnych i landing pages
• Skuteczne narzędzia komunikacji z uwzględnieniem specyfiki e-commerce
Kto powinien wziąć udział?
• Specjaliści ds. promocji, sprzedaży, handlu oraz marketingu zamierzający rozpocząć działania w zakresie e-handlu oraz zoptymalizować/udoskonalić obecnie prowadzone aktywności.
• e-marketerzy odpowiadający lub planujący za kampanie promocyjne platform i systemów e-commerce oraz posykiwanie kontaktów/klientów na usługi
• kierownicy i dyrektorzy odpowiedzialni za działania w obszarze online na poziomie sprzedaży i marketingu
• project managerowie (kierownicy projektów) zainteresowani sprzedażą własnych produktów/usług i projektów w sieci

Program szkolenia

Terminy
07 10 2015 - 08 10 2015 - Warszawa
10 12 2015 - 11 12 2015 - Warszawa

Program
DZIEŃ 1 Sprzedaż produktów online [klasyczny e-commerce]

1. Jaki jest polski e-konsument?
a. Portret demograficzno-psychologiczny polskiego nabywcy
b. Typy polskich e-konsumentów w sieci – segmentacja online
c. Co wpływa na podejmowanie lub zmianę decyzji zakupowych?
d. Efekt ZMOT i marketing rekomendacji
e. Źródła informacji o produktach i usługach w sieci
f. Efekt ROPO – cała prawda o efektywności kanałów online i offline
Badania online, case study, Ćwiczenie praktyczne

2. Projektowanie strategii i systemów e-commerce
a. Modele i definiowanie strategii e-commerce
b. Jak wybrać optymalną platformę e-commerce – kryteria wyboru (licencje, abonament, prowizje)
c. Platformy shoppingowe – własna czy dzierżawiona? – możliwości, wybór, koszty
d. Specyfika projektowania elementów i serwisów transakcyjnych
• Projektowanie procesów sprzedażowych – użyteczność, architektura informacji, nawigacja
• projektowanie kart produktowych, kategorii i strony głównej sklepu/systemu
• Checklista sklepu online
• Konstruowania procesu zamówienia – najlepsze praktyki
e. Obsługa klienta online – krytyczne elementy logistyki, komunikacji i obsługi po-sprzedażowej
f. Skuteczna komunikacja w projektach e-commmerce – perswazja, mechanizmy, content
g. Trendy w e-handlu – mobile (m-commerce), social shopping, zakupy grupowe, itp.
Ćwiczenie praktyczne – konstruowanie modelowego szablonu

3. Promocja i reklama online w kontekście e-commerce
a. Skuteczne sposoby promocji i reklamy online typu direct response
b. taktyki i dobór narzędzi w zależności od wielkości projektu i budżetu (e-mail, SEM, ePR, display, etc.)
c. analiza SWOT poszczególnych składników e-promocji
d. specyfika komunikacji reklamowej w e-commerce na przykładzie kampanii Adwords, e-mailingów reklamowych i display
e. niestandardowe narzędzia promocji online w obszarze e-handlu
Ćwiczenie praktyczne – konstruowanie modeowego szablonu

DZIEŃ 2 Pozyskiwanie klientów i zapytań przez Internet [generowanie leadów]

4. Generowanie leadów – czyli jak pozyskiwać kontakty handlowe?
a. co to jest lead i jakie są jego rodzaje?
b. Model generowanie leadów
c. Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów w ramach B2C i B2B
d. jak motywować ludzi do pozostawiania kontaktu?
e. dojrzewanie klienta, czyli lead nurturing w praktyce
Ćwiczenie praktyczne – praktyczne sposoby pozyskiwania leadów sprzedażowych

5. Landing Page i systemy transakcyjne
a. jak projektować efektywne strony docelowe (LP)?
b. strategiczny trójkąt LP – co decyduje o powodzeniu akcji?
c. sprzedażowe sposoby komunikacji za pośrednictwem WWW
d. formularz kontaktowy – najlepsze wzorce i typowe błędy
e. wnioski internetowe – jak projektować by zwiększać konwersję?
f. motywacje i zachęty do wypełniania formularzy online
Ćwiczenie praktyczne – LP i formularze- projektowanie, ocena, analiza

6. Performance marketing i afiliacja
a. Na czym polega marketing afiliacyjny i jakie są jego modele?
b. Kryteria wyboru partnerów – sieci afiliacyjne i afilianci
c. Efektywnościowe modele rozliczeń
d. Działania typu member gets member
Przykłady aktywności na rynku polskim

7. Pomiar efektywności – jak mierzyć i optymalizować sprzedaż?
a. monitoring i optymalizacja działań w obszarze e-handlu
b. kalkulowanie kosztów, przychodów i zysków w ramach pozyskiwania leadów
c. kluczowe parametry efektywnościowe w sklepach internetowych i projektach transakcyjnych – od generowania ruchu do sprzedaży
d. Narzędzia analityczne w e-commerce i generowaniu leadów – co mierzyć i jak interpretować dane?
e. Systemy monitorujące i scoring w procesie leadowym

Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 1250 zł + 23% VAT
Koszt uczestnictwa w jednym dniu: 700 zł/os. + 23% VAT

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 16:00

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta

Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.

Zapraszamy serdecznie!

Czas trwania

10:00 – 16:00

Prelegenci

Cytat
.

Gdzie i kiedy

Warszawa 10 - 11 grudnia 2015
centrum miasta

Warszawa

centrum miasta

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
.
b.d.
Cena zawiera:
  • uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Weź udział

Organizator

Akademia Biznesu MDDP
02-672 Warszawa
Domaniewska 39 A
woj. mazowieckie
Akademia Biznesu MDDP jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny wzrost przedsiębiorstw, ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Akademia Biznesu MDDP
02-672 Warszawa Domaniewska 39 A
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!