Szkolenie
100% SPRZEDAŻY ONLINE – E-COMMERCE I GENEROWANIE LEADÓW
O szkoleniu
• Prezentacja narzędzi perswazji w sprzedaży online
• Sposoby praktycznego definiowania i segmentowania odbiorców
• Promocja projektów e-commerce w sieci – skuteczne metody dotarcia do nabywców
• Sztuka generowania zapytań (leadów) sprzedażowych
• Projektowanie systemów transakcyjnych i landing pages
• Skuteczne narzędzia komunikacji z uwzględnieniem specyfiki e-commerce
• Sposoby praktycznego definiowania i segmentowania odbiorców
• Promocja projektów e-commerce w sieci – skuteczne metody dotarcia do nabywców
• Sztuka generowania zapytań (leadów) sprzedażowych
• Projektowanie systemów transakcyjnych i landing pages
• Skuteczne narzędzia komunikacji z uwzględnieniem specyfiki e-commerce
Kto powinien wziąć udział?
• Specjaliści ds. promocji, sprzedaży, handlu oraz marketingu zamierzający rozpocząć działania w zakresie e-handlu oraz zoptymalizować/udoskonalić obecnie prowadzone aktywności.
• e-marketerzy odpowiadający lub planujący za kampanie promocyjne platform i systemów e-commerce oraz posykiwanie kontaktów/klientów na usługi
• kierownicy i dyrektorzy odpowiedzialni za działania w obszarze online na poziomie sprzedaży i marketingu
• project managerowie (kierownicy projektów) zainteresowani sprzedażą własnych produktów/usług i projektów w sieci
• e-marketerzy odpowiadający lub planujący za kampanie promocyjne platform i systemów e-commerce oraz posykiwanie kontaktów/klientów na usługi
• kierownicy i dyrektorzy odpowiedzialni za działania w obszarze online na poziomie sprzedaży i marketingu
• project managerowie (kierownicy projektów) zainteresowani sprzedażą własnych produktów/usług i projektów w sieci
Program szkolenia
Terminy
07 10 2015 - 08 10 2015 - Warszawa
10 12 2015 - 11 12 2015 - Warszawa
Program
DZIEŃ 1 Sprzedaż produktów online [klasyczny e-commerce]
1. Jaki jest polski e-konsument?
a. Portret demograficzno-psychologiczny polskiego nabywcy
b. Typy polskich e-konsumentów w sieci – segmentacja online
c. Co wpływa na podejmowanie lub zmianę decyzji zakupowych?
d. Efekt ZMOT i marketing rekomendacji
e. Źródła informacji o produktach i usługach w sieci
f. Efekt ROPO – cała prawda o efektywności kanałów online i offline
Badania online, case study, Ćwiczenie praktyczne
2. Projektowanie strategii i systemów e-commerce
a. Modele i definiowanie strategii e-commerce
b. Jak wybrać optymalną platformę e-commerce – kryteria wyboru (licencje, abonament, prowizje)
c. Platformy shoppingowe – własna czy dzierżawiona? – możliwości, wybór, koszty
d. Specyfika projektowania elementów i serwisów transakcyjnych
• Projektowanie procesów sprzedażowych – użyteczność, architektura informacji, nawigacja
• projektowanie kart produktowych, kategorii i strony głównej sklepu/systemu
• Checklista sklepu online
• Konstruowania procesu zamówienia – najlepsze praktyki
e. Obsługa klienta online – krytyczne elementy logistyki, komunikacji i obsługi po-sprzedażowej
f. Skuteczna komunikacja w projektach e-commmerce – perswazja, mechanizmy, content
g. Trendy w e-handlu – mobile (m-commerce), social shopping, zakupy grupowe, itp.
Ćwiczenie praktyczne – konstruowanie modelowego szablonu
3. Promocja i reklama online w kontekście e-commerce
a. Skuteczne sposoby promocji i reklamy online typu direct response
b. taktyki i dobór narzędzi w zależności od wielkości projektu i budżetu (e-mail, SEM, ePR, display, etc.)
c. analiza SWOT poszczególnych składników e-promocji
d. specyfika komunikacji reklamowej w e-commerce na przykładzie kampanii Adwords, e-mailingów reklamowych i display
e. niestandardowe narzędzia promocji online w obszarze e-handlu
Ćwiczenie praktyczne – konstruowanie modeowego szablonu
DZIEŃ 2 Pozyskiwanie klientów i zapytań przez Internet [generowanie leadów]
4. Generowanie leadów – czyli jak pozyskiwać kontakty handlowe?
a. co to jest lead i jakie są jego rodzaje?
b. Model generowanie leadów
c. Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów w ramach B2C i B2B
d. jak motywować ludzi do pozostawiania kontaktu?
e. dojrzewanie klienta, czyli lead nurturing w praktyce
Ćwiczenie praktyczne – praktyczne sposoby pozyskiwania leadów sprzedażowych
5. Landing Page i systemy transakcyjne
a. jak projektować efektywne strony docelowe (LP)?
b. strategiczny trójkąt LP – co decyduje o powodzeniu akcji?
c. sprzedażowe sposoby komunikacji za pośrednictwem WWW
d. formularz kontaktowy – najlepsze wzorce i typowe błędy
e. wnioski internetowe – jak projektować by zwiększać konwersję?
f. motywacje i zachęty do wypełniania formularzy online
Ćwiczenie praktyczne – LP i formularze- projektowanie, ocena, analiza
6. Performance marketing i afiliacja
a. Na czym polega marketing afiliacyjny i jakie są jego modele?
b. Kryteria wyboru partnerów – sieci afiliacyjne i afilianci
c. Efektywnościowe modele rozliczeń
d. Działania typu member gets member
Przykłady aktywności na rynku polskim
7. Pomiar efektywności – jak mierzyć i optymalizować sprzedaż?
a. monitoring i optymalizacja działań w obszarze e-handlu
b. kalkulowanie kosztów, przychodów i zysków w ramach pozyskiwania leadów
c. kluczowe parametry efektywnościowe w sklepach internetowych i projektach transakcyjnych – od generowania ruchu do sprzedaży
d. Narzędzia analityczne w e-commerce i generowaniu leadów – co mierzyć i jak interpretować dane?
e. Systemy monitorujące i scoring w procesie leadowym
Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 1250 zł + 23% VAT
Koszt uczestnictwa w jednym dniu: 700 zł/os. + 23% VAT
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Godziny zajęć: 10:00 – 16:00
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta
Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl
Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Zapraszamy serdecznie!
07 10 2015 - 08 10 2015 - Warszawa
10 12 2015 - 11 12 2015 - Warszawa
Program
DZIEŃ 1 Sprzedaż produktów online [klasyczny e-commerce]
1. Jaki jest polski e-konsument?
a. Portret demograficzno-psychologiczny polskiego nabywcy
b. Typy polskich e-konsumentów w sieci – segmentacja online
c. Co wpływa na podejmowanie lub zmianę decyzji zakupowych?
d. Efekt ZMOT i marketing rekomendacji
e. Źródła informacji o produktach i usługach w sieci
f. Efekt ROPO – cała prawda o efektywności kanałów online i offline
Badania online, case study, Ćwiczenie praktyczne
2. Projektowanie strategii i systemów e-commerce
a. Modele i definiowanie strategii e-commerce
b. Jak wybrać optymalną platformę e-commerce – kryteria wyboru (licencje, abonament, prowizje)
c. Platformy shoppingowe – własna czy dzierżawiona? – możliwości, wybór, koszty
d. Specyfika projektowania elementów i serwisów transakcyjnych
• Projektowanie procesów sprzedażowych – użyteczność, architektura informacji, nawigacja
• projektowanie kart produktowych, kategorii i strony głównej sklepu/systemu
• Checklista sklepu online
• Konstruowania procesu zamówienia – najlepsze praktyki
e. Obsługa klienta online – krytyczne elementy logistyki, komunikacji i obsługi po-sprzedażowej
f. Skuteczna komunikacja w projektach e-commmerce – perswazja, mechanizmy, content
g. Trendy w e-handlu – mobile (m-commerce), social shopping, zakupy grupowe, itp.
Ćwiczenie praktyczne – konstruowanie modelowego szablonu
3. Promocja i reklama online w kontekście e-commerce
a. Skuteczne sposoby promocji i reklamy online typu direct response
b. taktyki i dobór narzędzi w zależności od wielkości projektu i budżetu (e-mail, SEM, ePR, display, etc.)
c. analiza SWOT poszczególnych składników e-promocji
d. specyfika komunikacji reklamowej w e-commerce na przykładzie kampanii Adwords, e-mailingów reklamowych i display
e. niestandardowe narzędzia promocji online w obszarze e-handlu
Ćwiczenie praktyczne – konstruowanie modeowego szablonu
DZIEŃ 2 Pozyskiwanie klientów i zapytań przez Internet [generowanie leadów]
4. Generowanie leadów – czyli jak pozyskiwać kontakty handlowe?
a. co to jest lead i jakie są jego rodzaje?
b. Model generowanie leadów
c. Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów w ramach B2C i B2B
d. jak motywować ludzi do pozostawiania kontaktu?
e. dojrzewanie klienta, czyli lead nurturing w praktyce
Ćwiczenie praktyczne – praktyczne sposoby pozyskiwania leadów sprzedażowych
5. Landing Page i systemy transakcyjne
a. jak projektować efektywne strony docelowe (LP)?
b. strategiczny trójkąt LP – co decyduje o powodzeniu akcji?
c. sprzedażowe sposoby komunikacji za pośrednictwem WWW
d. formularz kontaktowy – najlepsze wzorce i typowe błędy
e. wnioski internetowe – jak projektować by zwiększać konwersję?
f. motywacje i zachęty do wypełniania formularzy online
Ćwiczenie praktyczne – LP i formularze- projektowanie, ocena, analiza
6. Performance marketing i afiliacja
a. Na czym polega marketing afiliacyjny i jakie są jego modele?
b. Kryteria wyboru partnerów – sieci afiliacyjne i afilianci
c. Efektywnościowe modele rozliczeń
d. Działania typu member gets member
Przykłady aktywności na rynku polskim
7. Pomiar efektywności – jak mierzyć i optymalizować sprzedaż?
a. monitoring i optymalizacja działań w obszarze e-handlu
b. kalkulowanie kosztów, przychodów i zysków w ramach pozyskiwania leadów
c. kluczowe parametry efektywnościowe w sklepach internetowych i projektach transakcyjnych – od generowania ruchu do sprzedaży
d. Narzędzia analityczne w e-commerce i generowaniu leadów – co mierzyć i jak interpretować dane?
e. Systemy monitorujące i scoring w procesie leadowym
Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 1250 zł + 23% VAT
Koszt uczestnictwa w jednym dniu: 700 zł/os. + 23% VAT
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Godziny zajęć: 10:00 – 16:00
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
Miejsce zajęć: siedziba Akademii Biznesu MDDP lub centrum miasta
Informacje:
Iwona Kwiatkowska,
tel. (022) 208 23 78, fax (022) 211 20 90
iwona.kwiatkowska@akademiamddp.pl
Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Zapraszamy serdecznie!
Czas trwania
10:00 – 16:00
Prelegenci


.
Weź udział
Cena 1
.
b.d.
Cena zawiera:
- uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Akademia Biznesu MDDP
02-672 Warszawa
Domaniewska 39 A
woj. mazowieckie
Akademia Biznesu MDDP jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny wzrost przedsiębiorstw, ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Akademia Biznesu MDDP
02-672 Warszawa
Domaniewska 39 A