5 x Social Media Wrocław | Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube

O szkoleniu

Podczas tego szkolenia bardzo szczegółowo omówimy Facebook - przeznaczymy na niego cały dzień pierwszy. Drugiego dnia w programie: Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube. Nie unikamy także ustawień reklamowych Meta!


Dlaczego warto wziąć udział?
  • Na tym szkoleniu omawiamy zarówno kwestie związane z algorytmami, tworzeniem atrakcyjnych treści oraz angażowaniem uczestników, jak i kwestie techniczne związane z ustawieniami social mediów (szczególnie Facebooka).
  • W odniesieniu do Facebooka oraz ustawień reklamowych Meta pokazujemy krok po kroku “gdzie kliknąć” - niewiele szkoleń zawiera takie wskazówki.
  • W ramach jednego szkolenia omawiamy aż 5 platform społecznościowych - wystarczy Ci więc jedno szkolenie zamiast pięciu - z Facebooka, Instagrama, LinkedIna, YouTube, TikToka. 
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do osób, które:

  • prowadzą konta firmy lub instytucji w social mediach i chciałyby to robić lepiej,
  • dopiero zamierzają prowadzić lub założyć konta firmowe na omawianych platformach i chcą się do tego odpowiednio przygotować. 

Szkolenie nie jest przeznaczone dla osób zaawansowanych. 


Program szkolenia

Dzień pierwszy

9:00 – Wprowadzenie do mediów społecznościowych

  • Powitanie
  • Ranking popularności social mediów w Polsce

9:30 – Bezpieczeństwo na Facebooku

  • Konto prywatne a strona firmy
  • Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta
  • Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta firm
  • Zgłaszanie ataków hackerskich i problemów technicznych.

10:00 – Konto firmowe (fanpage) – ustawienia i narzędzia

  • Kluczowe ustawienia profilu – krok po kroku
  • Aktualne uprawnienia (dawne „role na stronie”) na Facebooku
  • Tworzenie i planowanie postów w Meta Business Suite
  • Co nam mogą powiedzieć statystyki?

11:15 – przerwa kawowa

11:30 – Algorytm na Facebooku

  • Algorytm – na czym polega?
  • Główne zasady algorytmu
  • Algorytm dla Rolek
  • Znaczenie angażowanie odbiorców
  • Wybór czasu publikacji

12:30 – Angażowanie w social mediach na przykładzie Facebooka

  • Tworzenie treści na Facebooku w pytaniach i odpowiedziach
  • Real Time Marketing – nie tylko od święta
  • Atrakcyjny wpis – jak pisać, by przykuwać uwagę?
  • Język postów
  • Wskazówki dotyczące doboru grafik i zdjęć.

13:30 – przerwa obiadowa

14:00 – Przykłady i inspiracje

  • Przykłady doboru treści (tematów) w różnych branżach
  • Przykłady postów na Facebooku
  • Przykłady rolek i innych video
  • Popularne błędy na kontach firm i instytucji.

15:00 – Portfolio Firmowe dla dowolnej organizacji

  • Zakładanie Menedżera Firmy
  • Dodawanie stron do Menedżera
  • Przydzielanie uprawnień pracownikom
  • Zakładanie konta reklamowego i konfiguracja płatności

15:45 – Przerwa kawowa

16:00 – Reklama na Facebooku (i Instagramie)

  • Przykład lejka marketingowego w mediach społecznościowych
  • Ustawianie reklamy – krok po kroku.
  • Kiedy kampania w Menedżerze Reklam, a kiedy post sponsorowany?
  • Integracja Instagrama z Menedżerem Reklam.

17:00 – Zakończenie.

Dzień drugi

9:00 – Skuteczna obsługa klienta w mediach społecznościowych

  • Jak i kiedy odpowiadać w mediach społecznościowych?
  • Jak reagować na krytyczne opinie i negatywne komentarze?
  • Ukrywanie i kasowanie postów – czy warto stosować?

10:00 – Instagramowe ABC

  • Profesjonalny wygląd: biogram, siatka profilu, wyróżnione relacje
  • Posty – zdjęcia, grafiki, karuzele
  • Rolki – poważnie lub z humorem
  • Relacje – sposób na zaangażowanie
  • Strategia dotycząca treści oraz aspektów graficznych

11:00 – przerwa kawowa

11:15 – Algorytm na Instagramie

  • Co wyróżnia algorytm Instagrama?
  • Czy teksty mają znaczenie?
  • Hashtagi – czy nadal warto je stosować?
  • Czym się różnią relacje od rolek?
  • Trendująca muzyka w rolkach – czy warto stosować?
  • Czym są hooki w rolkach? Przykłady
  • Jaki jest najlepszy czas publikacji?
  • Przykłady angażujących postów i rolek.

12:00 – Specyfika TikToka na tle mediów społecznościowych

  • Różnice między TikTokiem a Instagramem
  • Różnice między TikTokiem a YouTube
  • Rodzaje treści i możliwości ich zastosowania w przypadku organizacji Uczestników

12:30 – Algorytm i funkcje TikToka

  • Jak działa algorytm na TikToku
  • Media rekomendacyjne a społecznościowe – różnice
  • Podstawowe funkcje i ustawienia

13:00 – Zastosowania TikToka w firmie lub instytucji

  • Przykłady kont firmowych na TikToku
  • Jak szukać inspiracji?
  • Jak poszerzać grono odbiorców?
  • O czym trzeba pamiętać?
  • Kiedy najlepiej publikować?
  • Trudności i wyzwania.

13:30 – przerwa obiadowa

14:00 – Specyfika LinkedIn

  • LinkedIn w Polsce – aktualne dane
  • Influencer na LinkedIn – kto nim może zostać?
  • Prezentacja i podgląd systemu LinkedIn

14:15 – Znaczenie profilu personalnego pracownika

  • Różnice pomiędzy Facebookiem a LinkedIn
  • Sekcje profilu personalnego
  • Kręgi kontaktów
  • Social Selling Index

15:00 – Company Page, czyli Strona Firmy

  • Strona firmowa – company page
  • Zakładanie strony
  • Edycja najważniejszych ustawień
  • Role na stronie
  • Statystyki

15:15 – Algorytm na LinkedIn

  • Klasyfikowanie treści i znaczenie interakcji
  • Najlepszy czas publikacji
  • Dostępne formaty: ankiety, posty, artykuły
  • Hashtagi na LinkedIn
  • Przykłady postów

15:30 – przerwa kawowa

15:45 – YouTube w firmie lub instytucji

  • Specyfika przekazów video
  • Filmy „tradycyjne” i Shorts
  • Algorytm na YouTube
  • Pozycjonowanie (SEO) i promocja treści video
  • Proces tworzenia kanału i dodawania filmów
  • Aspekty techniczne, na które warto zwrócić uwagę
  • Najważniejsze statystyki
  • Zwiększanie zaangażowania na YouTube.

17:00 – podsumowanie, zakończenie.



Czas trwania

Szkolenie trwa 2 dni w godzinach 9-17. Każdego dnia przewidziane jest w sumie 60 minut na przerwy (dwie kawowe i jedna obiadowa).

Forma zajęć

Prelegenci

Marcin Pietraszek
Trener i konsultant social media
Empemedia

Konta w mediach społecznościowych dla swoich Klientów obsługuje od kilkunastu lat. Prowadzi także kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach. Od kilku lat w każdym miesiącu prowadzi od jednego do pięciu szkoleń z zakresu mediów społecznościowych. Szkolił pracowników firm, instytucji oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych. Poza tym przeprowadza audyty social media oraz konsultacje

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Idea Place

Wrocław

woj. dolnośląskie

Rejestracja

Przedpłata
Cena obejmuje zniżkę za przedpłatę
1 425
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 500 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zapisz się
Umowa (dla przedsiębiorstw)
1 455
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 500 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zapisz się
Instytucje
Tylko dla finansowanych ze środków publicznych
1 455
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 500 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Usługa Szkolenie Stacjonarne

  1. Jedna sztuka zakupionego szkolenia oznacza prawo udziału jednego Uczestnika.
  2. Szkolenie Stacjonarne odbywa się w mieście wskazanym w informacji o szkoleniu, pod adresem przesłanym Uczestnikowi drogą mailową najpóźniej 1 dzień roboczy przed datą szkolenia.
  3. W przypadku, gdyby Uczestnik nie mógł wziąć udział w szkoleniu, Kupujący może dokonać zmian na liście Uczestników najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 16:00.
  4. Za udział w Szkoleniu Stacjonarnym Uczestnikowi przysługują materiały szkoleniowe (prezentacja), a także Certyfikat, pod warunkiem faktycznej obecności na szkoleniu.
  5. W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu, choroba) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu zmiany terminu szkolenia.
  7. W przypadku rezygnacji z Zamówienia:
    a) do 7 dni kalendarzowych przed datą szkolenia – anulacja jest bezpłatna,
    b) w terminie 6-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto łącznej wynikającej z Zamówienia.
  8. W przypadku chęci przepisania Uczestnika na szkolenie realizowane w innym terminie, obowiązują zasady takie same jak przy rezygnacji, to znaczy:
    a) gdy zmiana zostanie zgłoszona w terminie do 7 dni kalendarzowych przed datą pierwotnego szkolenia – zmiana jest bezpłatna,
    b) gdy zmiana zostanie zgłoszona w terminie 6-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto za zmianę dotyczącą udziału każdego Uczestnika.
  9. Jeśli Uczestnik będzie nieobecny na szkoleniu pomimo braku formalnej rezygnacji – Zamawiający zobowiązuje się zapłacić 100% ceny szkolenia tytułem pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia oraz kosztów przygotowania szkolenia.
  10. Jeśli termin szkolenia zostanie zmieniony z winy Organizatora, Uczestnicy będą mogli – do wyboru:
    a) zrezygnować ze szkolenia bez ponoszenia kosztów, o ile płatność nie została jeszcze dokonana
    b) otrzymać zwrot wpłaconej ceny za szkolenie w pełnej wysokości, o ile dokonana została przedpłata
    c) uczestniczyć w szkoleniu w nowym terminie bez zmiany ceny.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Empemedia
  • Ulica i nr: Kazachska 5/122
  • Kod pocztowy: 02-999
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8221789852

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska Kazachska 5/122

Organizator

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska
Kazachska 5/122
woj. mazowieckie
Naszą specjalnością są social media. Prowadzimy szkolenia on-line oraz stacjonarne dla małych i dużych firm, urzędów, muzeów, organizacji samorządowych i pozarządowych, szkoląc przede wszystkim z obsługi serwisów społecznościowych Facebook, Instagram...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!