O szkoleniu
Podczas tego szkolenia bardzo szczegółowo omówimy Facebook - przeznaczymy na niego cały dzień pierwszy. Drugiego dnia w programie: Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube. Nie unikamy także ustawień reklamowych Meta!
- Na tym szkoleniu omawiamy zarówno kwestie związane z algorytmami, tworzeniem atrakcyjnych treści oraz angażowaniem uczestników, jak i kwestie techniczne związane z ustawieniami social mediów (szczególnie Facebooka).
- W odniesieniu do Facebooka oraz ustawień reklamowych Meta pokazujemy krok po kroku “gdzie kliknąć” - niewiele szkoleń zawiera takie wskazówki.
- W ramach jednego szkolenia omawiamy aż 5 platform społecznościowych - wystarczy Ci więc jedno szkolenie zamiast pięciu - z Facebooka, Instagrama, LinkedIna, YouTube, TikToka.
Szkolenie skierowane jest do osób, które:
- prowadzą konta firmy lub instytucji w social mediach i chciałyby to robić lepiej,
- dopiero zamierzają prowadzić lub założyć konta firmowe na omawianych platformach i chcą się do tego odpowiednio przygotować.
Szkolenie nie jest przeznaczone dla osób zaawansowanych.
Program szkolenia
Dzień pierwszy
9:00 – Wprowadzenie do mediów społecznościowych
- Powitanie
- Ranking popularności social mediów w Polsce
9:30 – Bezpieczeństwo na Facebooku
- Konto prywatne a strona firmy
- Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta
- Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta firm
- Zgłaszanie ataków hackerskich i problemów technicznych.
10:00 – Konto firmowe (fanpage) – ustawienia i narzędzia
- Kluczowe ustawienia profilu – krok po kroku
- Aktualne uprawnienia (dawne „role na stronie”) na Facebooku
- Tworzenie i planowanie postów w Meta Business Suite
- Co nam mogą powiedzieć statystyki?
11:15 – przerwa kawowa
11:30 – Algorytm na Facebooku
- Algorytm – na czym polega?
- Główne zasady algorytmu
- Algorytm dla Rolek
- Znaczenie angażowanie odbiorców
- Wybór czasu publikacji
12:30 – Angażowanie w social mediach na przykładzie Facebooka
- Tworzenie treści na Facebooku w pytaniach i odpowiedziach
- Real Time Marketing – nie tylko od święta
- Atrakcyjny wpis – jak pisać, by przykuwać uwagę?
- Język postów
- Wskazówki dotyczące doboru grafik i zdjęć.
13:30 – przerwa obiadowa
14:00 – Przykłady i inspiracje
- Przykłady doboru treści (tematów) w różnych branżach
- Przykłady postów na Facebooku
- Przykłady rolek i innych video
- Popularne błędy na kontach firm i instytucji.
15:00 – Portfolio Firmowe dla dowolnej organizacji
- Zakładanie Menedżera Firmy
- Dodawanie stron do Menedżera
- Przydzielanie uprawnień pracownikom
- Zakładanie konta reklamowego i konfiguracja płatności
15:45 – Przerwa kawowa
16:00 – Reklama na Facebooku (i Instagramie)
- Przykład lejka marketingowego w mediach społecznościowych
- Ustawianie reklamy – krok po kroku.
- Kiedy kampania w Menedżerze Reklam, a kiedy post sponsorowany?
- Integracja Instagrama z Menedżerem Reklam.
17:00 – Zakończenie.
Dzień drugi
9:00 – Skuteczna obsługa klienta w mediach społecznościowych
- Jak i kiedy odpowiadać w mediach społecznościowych?
- Jak reagować na krytyczne opinie i negatywne komentarze?
- Ukrywanie i kasowanie postów – czy warto stosować?
10:00 – Instagramowe ABC
- Profesjonalny wygląd: biogram, siatka profilu, wyróżnione relacje
- Posty – zdjęcia, grafiki, karuzele
- Rolki – poważnie lub z humorem
- Relacje – sposób na zaangażowanie
- Strategia dotycząca treści oraz aspektów graficznych
11:00 – przerwa kawowa
11:15 – Algorytm na Instagramie
- Co wyróżnia algorytm Instagrama?
- Czy teksty mają znaczenie?
- Hashtagi – czy nadal warto je stosować?
- Czym się różnią relacje od rolek?
- Trendująca muzyka w rolkach – czy warto stosować?
- Czym są hooki w rolkach? Przykłady
- Jaki jest najlepszy czas publikacji?
- Przykłady angażujących postów i rolek.
12:00 – Specyfika TikToka na tle mediów społecznościowych
- Różnice między TikTokiem a Instagramem
- Różnice między TikTokiem a YouTube
- Rodzaje treści i możliwości ich zastosowania w przypadku organizacji Uczestników
12:30 – Algorytm i funkcje TikToka
- Jak działa algorytm na TikToku
- Media rekomendacyjne a społecznościowe – różnice
- Podstawowe funkcje i ustawienia
13:00 – Zastosowania TikToka w firmie lub instytucji
- Przykłady kont firmowych na TikToku
- Jak szukać inspiracji?
- Jak poszerzać grono odbiorców?
- O czym trzeba pamiętać?
- Kiedy najlepiej publikować?
- Trudności i wyzwania.
13:30 – przerwa obiadowa
14:00 – Specyfika LinkedIn
- LinkedIn w Polsce – aktualne dane
- Influencer na LinkedIn – kto nim może zostać?
- Prezentacja i podgląd systemu LinkedIn
14:15 – Znaczenie profilu personalnego pracownika
- Różnice pomiędzy Facebookiem a LinkedIn
- Sekcje profilu personalnego
- Kręgi kontaktów
- Social Selling Index
15:00 – Company Page, czyli Strona Firmy
- Strona firmowa – company page
- Zakładanie strony
- Edycja najważniejszych ustawień
- Role na stronie
- Statystyki
15:15 – Algorytm na LinkedIn
- Klasyfikowanie treści i znaczenie interakcji
- Najlepszy czas publikacji
- Dostępne formaty: ankiety, posty, artykuły
- Hashtagi na LinkedIn
- Przykłady postów
15:30 – przerwa kawowa
15:45 – YouTube w firmie lub instytucji
- Specyfika przekazów video
- Filmy „tradycyjne” i Shorts
- Algorytm na YouTube
- Pozycjonowanie (SEO) i promocja treści video
- Proces tworzenia kanału i dodawania filmów
- Aspekty techniczne, na które warto zwrócić uwagę
- Najważniejsze statystyki
- Zwiększanie zaangażowania na YouTube.
17:00 – podsumowanie, zakończenie.
Czas trwania
Szkolenie trwa 2 dni w godzinach 9-17. Każdego dnia przewidziane jest w sumie 60 minut na przerwy (dwie kawowe i jedna obiadowa).
Forma zajęć
Prelegenci
Konta w mediach społecznościowych dla swoich Klientów obsługuje od kilkunastu lat. Prowadzi także kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach. Od kilku lat w każdym miesiącu prowadzi od jednego do pięciu szkoleń z zakresu mediów społecznościowych. Szkolił pracowników firm, instytucji oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych. Poza tym przeprowadza audyty social media oraz konsultacje
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Wrocław
woj. dolnośląskie
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 500 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 500 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 500 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Usługa Szkolenie Stacjonarne
- Jedna sztuka zakupionego szkolenia oznacza prawo udziału jednego Uczestnika.
- Szkolenie Stacjonarne odbywa się w mieście wskazanym w informacji o szkoleniu, pod adresem przesłanym Uczestnikowi drogą mailową najpóźniej 1 dzień roboczy przed datą szkolenia.
- W przypadku, gdyby Uczestnik nie mógł wziąć udział w szkoleniu, Kupujący może dokonać zmian na liście Uczestników najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 16:00.
- Za udział w Szkoleniu Stacjonarnym Uczestnikowi przysługują materiały szkoleniowe (prezentacja), a także Certyfikat, pod warunkiem faktycznej obecności na szkoleniu.
- W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu, choroba) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu zmiany terminu szkolenia.
- W przypadku rezygnacji z Zamówienia:
a) do 7 dni kalendarzowych przed datą szkolenia – anulacja jest bezpłatna,
b) w terminie 6-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto łącznej wynikającej z Zamówienia. - W przypadku chęci przepisania Uczestnika na szkolenie realizowane w innym terminie, obowiązują zasady takie same jak przy rezygnacji, to znaczy:
a) gdy zmiana zostanie zgłoszona w terminie do 7 dni kalendarzowych przed datą pierwotnego szkolenia – zmiana jest bezpłatna,
b) gdy zmiana zostanie zgłoszona w terminie 6-1 dni kalendarzowych przed szkoleniem, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia w wysokości 20% ceny netto za zmianę dotyczącą udziału każdego Uczestnika. - Jeśli Uczestnik będzie nieobecny na szkoleniu pomimo braku formalnej rezygnacji – Zamawiający zobowiązuje się zapłacić 100% ceny szkolenia tytułem pokrycia kosztów administracyjnych obsługi zamówienia oraz kosztów przygotowania szkolenia.
- Jeśli termin szkolenia zostanie zmieniony z winy Organizatora, Uczestnicy będą mogli – do wyboru:
a) zrezygnować ze szkolenia bez ponoszenia kosztów, o ile płatność nie została jeszcze dokonana
b) otrzymać zwrot wpłaconej ceny za szkolenie w pełnej wysokości, o ile dokonana została przedpłata
c) uczestniczyć w szkoleniu w nowym terminie bez zmiany ceny.
- Nazwa firmy: Empemedia
- Ulica i nr: Kazachska 5/122
- Kod pocztowy: 02-999
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8221789852
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
