7. Forum Działów Zakupów

O szkoleniu

Podczas naszego spotkania, profesjonaliści z największych organizacji przedyskutują kwestie związane z digitalizacją zakupów, a w szczególności co czeka nas w najbliższych latach i czy w ogóle jesteśmy gotowi na boom technologiczny świata zakupów

Ponadto liderzy zajmujący się planowaniem łańcucha dostaw, którzy zarządzają poprzez ciągłą zmienność, omówią jakie lekcje wyciągnęli z ostatnich lat i na co będą kierowali swoje działania w najbliższej przyszłości.

#OkiemKupca przedyskutuje, jak rozmawiać i negocjować z monopolistami i czy to w ogóle jest możliwe?  Na konferencji nie może też zabraknąć tematu dotyczącego innowacji.

Już niebawem odpowiemy też na pytanie, jak wyzwalać innowacje w zespole zakupowym poprzez mądre wspieranie pracowników i organizacji im przestrzeni do podejmowania decyzji ale także popełniania błędów.

Wiele organizacji zastanawia się także jak przygotować się na rewolucję ESG, tak ważny element odpowiedzialności społecznej i ekologicznej współczesnych organizacji.

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Tworzymy i promujemy platformę wymiany doświadczeń w środowisku dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za zakupy oraz zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Wspieramy w dążeniu do tworzenia lepszych rozwiązań i decyzji w ramach swoich kompetencji
  • Pokazujemy możliwości wykorzystania narzędzi i technik optymalizujących pracę działów zakupów
  • Inspirujemy  do  poszukiwania nowych rozwiązań
  • Identyfikujemy światowe trendy i dostosowujemy je do warunków rynkowych
Kto powinien wziąć udział?
  • Dyrektorzy, Kierownicy, Menedżerowie Działów i Obszarów Zakupów
  • Menedżerowie ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Kierownicy Zaopatrzenia
  • Kierownicy Organizacji i Logistyki
  • Kierownicy Produkcji chcący poszerzyć swoją wiedzę w zakresie procesu zakupów
  • Kupcy, Specjaliści ds. Zakupów
  • Kierownicy Operacji Logistycznych
  • Konsultanci ds. Zakupów

Program szkolenia

Program

30 MAJA 2023

9.25      rozpoczęcie Forum

9.30 – 10.10      Digitalizacja – święty graal zakupowców

W najbliższych 3 latach rynek analityki zakupowej urośnie na świecie o 20% do 8,36 mld USD (wg. the Business Research Company).  Taki boom spowodowany będzie przede wszystkim rosnącymi potrzebami wdrażania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w zakupach oraz idącą za tym transformacją świata zakupów.

  • Na ile jesteśmy na to gotowi?
  • Jakie rozwiązania udaje się już z sukcesem wdrażać? Jakie mamy wyzwania „narzędziowe”?”
  • A może mamy już pierwsze „lessons learned” w tym obszarze?

Łukasz Mazurowski, Profitia (moderator)
Przemysław Wątroba, Procurement and Supply Chain Director, Polska Grupa Lotnicza
Anna Rynkiewicz, Danone
Jan Stasiak, Bunge

 

10.20 – 11.00      Myśl globalnie – działaj lokalnie
Czego nauczył nas Covid, Brerxit, wojna w Ukrainie? O sensowności utrzymywania globalnych struktur w łańcuchach dostaw – najważniejsze wnioski i przewidywania na przyszłość.
Monika Bis (moderatorka)

 

11.10 – 11.40      Brzydkie słowo na „m” w zakupach
Monopoliści.
Rosną w siłę sami? Czy to może kupcy torują drogę dostawcom do “wyłączności”?
A może ten monopol jest porostu nabyty?
Tak czy inaczej są, istnieją, stanowią zagrożenie, działają z pozycji siły…
Jak więc z nimi rozmawiać…a jak negocjować?
Spotkanie z monopolistą widziane #OkiemKupca
Jacek Jarmuszczak, Nextbuy
Łukasz Jędraszkiewicz, Tauron Ciepło

 

11.50 – 12.40      Szpilki na zakupach – jak decyzje zakupowe podejmują kobiety ?
Kobieca intuicja to pojęcie, które odnosi się do zdolności kobiet do odczuwania, rozumienia i interpretowania sygnałów emocjonalnych, społecznych i psychicznych, które pojawiają się w różnych sytuacjach. Czy w zakupach też jest ważna? Co daje?

  • Rozumienie potrzeb – kobieca intuicja może pomóc w zrozumieniu potrzeb i oczekiwań swoich klientów – zarówno wewnętrznych jak zewnętrznych. Dzięki temu firmy mogą lepiej odpowiadać na potrzeby interesariuszy i zmiany na rynku.
  • Wybór partnerów – kobieca intuicja może pomóc w wyborze odpowiednich partnerów biznesowych, którzy będą lojalni i rzetelni. Data driven analysis to podstawa, ale trafna intuicja to gwarancja sukcesu.
  • Rozwiązywanie problemów – kobieca intuicja może pomóc w szybkim rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji, które przynoszą korzyści dla firmy.
  • Liderowanie zespołami – kobieca intuicja może pomóc kobietom na stanowiskach menadżerek zespołów zakupowych w efektywnym zarządzaniu i w tworzeniu atmosfery, która sprzyja rozwojowi pracowników.
  • Rozwój biznesu – kobieca intuicja może pomóc kobietom w zakupach w identyfikowaniu nowych możliwości rozwoju biznesu i w kreowaniu strategii, które przynoszą sukces.

Anna Waszkiewicz, PIT-RADWAR

 

12.50 – 13.30      ESG – green procurement
Przenalizujemy wspólnie wpływ tzw. zielonej rewolucji na proces zakupowy. Czym jest ESG? Na co powinniśmy być gotowi, w jaki sposób można przygotować się do tzw. zielonej ewolucji? Podzielimy sie z Państwem naszymi praktycznymi doświadczeniami związanymi z przygotowaniem organizacji do ESG – rewolucji, z którą musimy mierzyć się już teraz.

Paweł Dudojc, DWF (moderator)

 

13.40 – 14.10      Wyzwalanie innowacji w dziale zakupów
Firmy prześcigają się proponując innowacyjne pomysły, podążając za trendami, póki nie pojawi się kolejny pionier burzący dotychczasowy porządek.
Jak zakupy moga wesprzec firmę w poszukiwaniu innowacji? Co nią jest? Jak ja wyzwalać? Dlaczego uważam, że to w duzej mierze rola kupców? Podczas prelekcji podzielę się kilkoma pomysłami i spostrzeżeniami.

Diana Najtkowska – Sapryk, ProcureMe

 

14.20 – 15.00      Toksyny komunikacyjne w zakupach
Świetny zakupowiec nie tylko jest ekspertem procesu zakupowego, ale przede wszystkim jest mistrzem współpracy i komunikacji z ludźmi. Tymczasem nasza komunikacja często jest pełna toksyn, które zatruwają atmosferę spotkań, obniżają efektywność negocjacji i procesów zakupowych. Czym są toksyny komunikacyjne i jak im zaradzić? Jak budować zdrowe i efektywne relacje z partnerami biznesowymi w zakupach? Jak przenieść umiejętności komunikacji i współpracy w zakupach na nową orbitę?

Ewa Błaszczak, 4 Results

 

15.00    Zakończenie Forum

Czas trwania

9:25 - 15:00

Prelegenci

Monika Bis

Ewa Błaszczak

Paweł Dudojc

Łukasz Jędraszkiewicz

Jacek Jarmuszczak, Nextbuy

Jakub Leszczyński
KEARNEY

Łukasz Mazurowski
PROFITIA Management Consultants

Diana Najtkowska-Sapryk
ProcureMe

Anna Rynkiewicz
Danone

Jan Stasiak
Bunge

Anna Waszkiewicz PIT-RADWAR

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie prowadzone jest na platformie zoom lub clickmeeting

Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.

2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.

3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: “Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”

4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
1 716
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 770 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa ul. Marszałkowska 58 lok. 15
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!