O szkoleniu
Podczas naszego spotkania, profesjonaliści z największych organizacji przedyskutują kwestie związane z digitalizacją zakupów, a w szczególności co czeka nas w najbliższych latach i czy w ogóle jesteśmy gotowi na boom technologiczny świata zakupów
Ponadto liderzy zajmujący się planowaniem łańcucha dostaw, którzy zarządzają poprzez ciągłą zmienność, omówią jakie lekcje wyciągnęli z ostatnich lat i na co będą kierowali swoje działania w najbliższej przyszłości.
#OkiemKupca przedyskutuje, jak rozmawiać i negocjować z monopolistami i czy to w ogóle jest możliwe? Na konferencji nie może też zabraknąć tematu dotyczącego innowacji.
Już niebawem odpowiemy też na pytanie, jak wyzwalać innowacje w zespole zakupowym poprzez mądre wspieranie pracowników i organizacji im przestrzeni do podejmowania decyzji ale także popełniania błędów.
Wiele organizacji zastanawia się także jak przygotować się na rewolucję ESG, tak ważny element odpowiedzialności społecznej i ekologicznej współczesnych organizacji.
- Tworzymy i promujemy platformę wymiany doświadczeń w środowisku dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za zakupy oraz zarządzanie łańcuchem dostaw
- Wspieramy w dążeniu do tworzenia lepszych rozwiązań i decyzji w ramach swoich kompetencji
- Pokazujemy możliwości wykorzystania narzędzi i technik optymalizujących pracę działów zakupów
- Inspirujemy do poszukiwania nowych rozwiązań
- Identyfikujemy światowe trendy i dostosowujemy je do warunków rynkowych
- Dyrektorzy, Kierownicy, Menedżerowie Działów i Obszarów Zakupów
- Menedżerowie ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
- Kierownicy Zaopatrzenia
- Kierownicy Organizacji i Logistyki
- Kierownicy Produkcji chcący poszerzyć swoją wiedzę w zakresie procesu zakupów
- Kupcy, Specjaliści ds. Zakupów
- Kierownicy Operacji Logistycznych
- Konsultanci ds. Zakupów
Program szkolenia
Program
30 MAJA 2023
9.25 rozpoczęcie Forum
9.30 – 10.10 Digitalizacja – święty graal zakupowców
W najbliższych 3 latach rynek analityki zakupowej urośnie na świecie o 20% do 8,36 mld USD (wg. the Business Research Company). Taki boom spowodowany będzie przede wszystkim rosnącymi potrzebami wdrażania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w zakupach oraz idącą za tym transformacją świata zakupów.
- Na ile jesteśmy na to gotowi?
- Jakie rozwiązania udaje się już z sukcesem wdrażać? Jakie mamy wyzwania „narzędziowe”?”
- A może mamy już pierwsze „lessons learned” w tym obszarze?
Łukasz Mazurowski, Profitia (moderator)
Przemysław Wątroba, Procurement and Supply Chain Director, Polska Grupa Lotnicza
Anna Rynkiewicz, Danone
Jan Stasiak, Bunge
10.20 – 11.00 Myśl globalnie – działaj lokalnie
Czego nauczył nas Covid, Brerxit, wojna w Ukrainie? O sensowności utrzymywania globalnych struktur w łańcuchach dostaw – najważniejsze wnioski i przewidywania na przyszłość.
Monika Bis (moderatorka)
11.10 – 11.40 Brzydkie słowo na „m” w zakupach
Monopoliści.
Rosną w siłę sami? Czy to może kupcy torują drogę dostawcom do “wyłączności”?
A może ten monopol jest porostu nabyty?
Tak czy inaczej są, istnieją, stanowią zagrożenie, działają z pozycji siły…
Jak więc z nimi rozmawiać…a jak negocjować?
Spotkanie z monopolistą widziane #OkiemKupca
Jacek Jarmuszczak, Nextbuy
Łukasz Jędraszkiewicz, Tauron Ciepło
11.50 – 12.40 Szpilki na zakupach – jak decyzje zakupowe podejmują kobiety ?
Kobieca intuicja to pojęcie, które odnosi się do zdolności kobiet do odczuwania, rozumienia i interpretowania sygnałów emocjonalnych, społecznych i psychicznych, które pojawiają się w różnych sytuacjach. Czy w zakupach też jest ważna? Co daje?
- Rozumienie potrzeb – kobieca intuicja może pomóc w zrozumieniu potrzeb i oczekiwań swoich klientów – zarówno wewnętrznych jak zewnętrznych. Dzięki temu firmy mogą lepiej odpowiadać na potrzeby interesariuszy i zmiany na rynku.
- Wybór partnerów – kobieca intuicja może pomóc w wyborze odpowiednich partnerów biznesowych, którzy będą lojalni i rzetelni. Data driven analysis to podstawa, ale trafna intuicja to gwarancja sukcesu.
- Rozwiązywanie problemów – kobieca intuicja może pomóc w szybkim rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji, które przynoszą korzyści dla firmy.
- Liderowanie zespołami – kobieca intuicja może pomóc kobietom na stanowiskach menadżerek zespołów zakupowych w efektywnym zarządzaniu i w tworzeniu atmosfery, która sprzyja rozwojowi pracowników.
- Rozwój biznesu – kobieca intuicja może pomóc kobietom w zakupach w identyfikowaniu nowych możliwości rozwoju biznesu i w kreowaniu strategii, które przynoszą sukces.
Anna Waszkiewicz, PIT-RADWAR
12.50 – 13.30 ESG – green procurement
Przenalizujemy wspólnie wpływ tzw. zielonej rewolucji na proces zakupowy. Czym jest ESG? Na co powinniśmy być gotowi, w jaki sposób można przygotować się do tzw. zielonej ewolucji? Podzielimy sie z Państwem naszymi praktycznymi doświadczeniami związanymi z przygotowaniem organizacji do ESG – rewolucji, z którą musimy mierzyć się już teraz.
Paweł Dudojc, DWF (moderator)
13.40 – 14.10 Wyzwalanie innowacji w dziale zakupów
Firmy prześcigają się proponując innowacyjne pomysły, podążając za trendami, póki nie pojawi się kolejny pionier burzący dotychczasowy porządek.
Jak zakupy moga wesprzec firmę w poszukiwaniu innowacji? Co nią jest? Jak ja wyzwalać? Dlaczego uważam, że to w duzej mierze rola kupców? Podczas prelekcji podzielę się kilkoma pomysłami i spostrzeżeniami.
Diana Najtkowska – Sapryk, ProcureMe
14.20 – 15.00 Toksyny komunikacyjne w zakupach
Świetny zakupowiec nie tylko jest ekspertem procesu zakupowego, ale przede wszystkim jest mistrzem współpracy i komunikacji z ludźmi. Tymczasem nasza komunikacja często jest pełna toksyn, które zatruwają atmosferę spotkań, obniżają efektywność negocjacji i procesów zakupowych. Czym są toksyny komunikacyjne i jak im zaradzić? Jak budować zdrowe i efektywne relacje z partnerami biznesowymi w zakupach? Jak przenieść umiejętności komunikacji i współpracy w zakupach na nową orbitę?
Ewa Błaszczak, 4 Results
15.00 Zakończenie Forum
Czas trwania
9:25 - 15:00
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Wymagania sprzętowe:
1. Wymagania przeglądarki w laptopie/komputerze stacjonarnym:
● Aktualne wersje przeglądarek Chrome, Firefox (aktualne tzn. że przeglądarka była aktualizowana przez ostatnie 2 lata)
● Przeglądarki: Safari, IE, Edge powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie. W takim wypadku należy skorzystać z Chrome lub Firefox.
2. Wymagania w telefonie/tablecie:
● Telefon z Androidem 6.0+ i korzystający z przeglądarki Chrome (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem Android)
● Telefon z system iOS 12.2+(iPhone) i przeglądarką Safari Mobile (inne przeglądarki nie gwarantują działania na telefonach z systemem iOS).
● Telefony ze starszymi systemami operacyjnymi na telefonach powinny działać, ale nie jest zagwarantowane 100% działanie.
● Podczas dołączania do pokoju, należy pozwolić aplikacji (będzie komunikat systemowy) na dostęp do mikrofonu.
3. Wymagania sieciowe:
● Dla uczestnika szkolenia: min. 2 Mbits/sek pobieranie (download) oraz 1 Mbits/sek wysyłanie (upload)
● Dla prezentującego wartość wysyłania(upload) min. 1 Mbits/sek , im większa wartość tym lepsza jakość prezentowanego obrazu/dźwięku.
● Można korzystać z Internetu w telefonie tzw. LTE
● W sieciach firmowych należy sprawdzić firewall i skontaktować się ze swoim działem IT i przekazać im następującą informację: “Aplikacja do webinarów korzysta z portów TCP 80/443(HTTP/HTTPS) UDP 16384-32767 do WebRTC audio”
4. Wymagania fizyczne:
● Do słuchania webinaru potrzebny jest tylko głośnik/słuchawki w komputerze
● Do przesyłania dźwięku potrzebny jest mikrofon (polecamy zestaw słuchawki z mikrofon, które zapewniają lepszą jakość niż wbudowany mikrofon w komputerze)
● Kamera wbudowana w laptopa/telefon jest wystarczająca
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 770 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
