O szkoleniu
Za każdym razem kiedy ty popełniasz błąd zyska na tym konkurencja. W przyrodzie nic nie ginie. Przyjdź na szkolenie i dowiedz się jak poprawić swoją skuteczność sprzedaży. Każdy powyższy moduł ma część teoretyczną i praktyczną w postaci scenek, ale nie tylko. Tak żeby nie zanudzić uczestników stosujemy też burze mózgów, dyskusje moderowanie, pracę indywidualną.
Korzyści:
- szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
- w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
- integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
- uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia handlowca poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
- szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
- uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera
- handlowcy
- kandydaci na handlowców
Program szkolenia
Wstęp do cyklu sprzedaży
- jak wygląda proces sprzedaży
- jakie etapy procesu sprzedaży są w Twojej firmie
- jak oceniać skuteczność moich działań jako handlowca
Błąd 1 - Słabe notatki z wywiadu wstępnego
- jakie informacje będą kluczowe do prowadzenia rozmów? - jak przekonać klienta do udzielania informacji?
- które informacje pomijać?
Błąd 2 - Nie kreuje szans sprzedaży
- czym są szanse sprzedaży
- jak stosować upselling, crosselling, value added selling
Błąd 3 - Nie przygotowuje się do spotkania
- jak się porządnie przygotować do spotkania
- gotowa matryca/mapa drogowa scenariuszy sprzedażowych
Błąd 4 - Nie ma gotowych odpowiedzi na najczęstsze obiekcje
- czym są obiekcje
- jak umieć je skutecznie zniwelować
- wyprzedzanie obiekcji
Błąd 5 - Nie umie negocjować
- czym są negocjacje
- czy zawsze trzeba negocjować cenę
- kiedy warto negocjować cenę
- jak unikać negocjacji cenowych
Błąd 6 - Nie potrafi budować wartości
- jak uwierzyć w to co sprzedaję?
- jak przygotować się do budowania wartości
- czy wartość mają tylko dobra premium?
Błąd 7 - Nie dąży do zamknięcia sprzedaży
- przegapianie sygnałów kupna - czy dążyć do zamknięcia za wszelką cenę
- kiedy i jak przekładać domykanie
- stosowanie technik zamykania sprzedaży
- podtrzymywanie kontaktu ze zdobytymi, ale też 'pozornie utraconymi klientami
Czas trwania
szkolenie dwudniowe
Prelegenci
Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Mangementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA - University of Minnesota.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Kraków
woj. małopolskie
Łódź
woj. łódzkie
Poznań
woj. wielkopolskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
