Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/abc-zamowien-publicznych-z-uwzglednieniem-elektronizacji-i-koncepcji-nowej-ustawy-pzp-3-dniowe-warsztaty-praktyczne-w-zakopanem-wyzywienie-i-zakwaterowanie-w-cenie-szkolenia-74060-id802

Informacje o szkoleniu

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

-

Szkolenie skierowane jest do:

Grupa docelowa

Grupa docelowa:
-pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
-specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;
-przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;
-przedstawiciele administracji rządowej;
-pracownicy firm i przedsiębiorstw  będących Wykonawcami zamówień publicznych;
-pracownicy firm i przedsiębiorstw zamierzających zdobywać kontrakty w ramach zamówień publicznych;

-wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową i aktualną wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych.

Cel szkolenia

Celem szkolenia z zamówień publicznych jest przekazanie Uczestnikom wiedzy i kwalifikacji niezbędnych do prawidłowego wykonywania obowiązków w zakresie zamówień publicznych. Szczególny nacisk zostanie położony na wiedzę merytoryczną i zajęcia praktyczne bezpośrednio związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia. Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom na zdobycie cennych praktycznych umiejętności dzięki aktywnym warsztatom realizowanym w kameralnych grupach. Program szkolenia przygotowany jest z myślą o osobach, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, a także dla osób które rozpoczynają pracę w tym zakresie.
 

Na przedmiotowym szkoleniu zostaną przekazane istotne informacje dla Zamawiających i Wykonawców w zakresie elektronizacji zamówień publicznych.
Ponadto omówiona zostanie koncepcja nowego prawa zamówień publicznych.

Korzyści dla uczestników

-Możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z ekspertem w dziedzinie zamówień publicznych.
-Ciekawe materiały szkoleniowe.
-Uzyskanie kompleksowej wiedzy w zakresie Prawa zamówień publicznych.
-Nauka praktycznych umiejętności stosowania przepisów.
-Zaletą szkolenia jest możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami różnorodnych instytucji realizującymi projekty w bliskim dla uczestników środowisku.

Metodologia

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia Zakopane - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

Program szkolenia:

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|
PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO ZAKTUALIZOWANY I REALIZOWANY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM  W DNIU SZKOLENIA  STANEM PRAWNYM.


Dzień 1
1. Wprowadzenie do zamówień publicznych.
Rynek zamówień publicznych w Polsce.
Dyrektywy, ustawy towarzyszące, rozporządzenia wykonawcze.
Pojęcie zamówienia publicznego i progi stosowania przepisów ustawy Pzp.
Zamawiający- podmioty zobowiązane do stosowania Pzp.
Pojęcie wykonawcy.
Definicje ustawowe.
2. Zasady udzielania zamówień publicznych i ich konsekwencje dla wykonawców.
Zasada równego traktowania i uczciwej konkurencji.
Zasada jawności postępowania i przewidywalności wyniku.
Zasada pisemności i stosowania języka polskiego.
Zasada prymatu trybów przetargowych.
Zasada ochrony tajemnicy handlowej.
Konsekwencje naruszenia zasad przez Zamawiającego - praktyczne warsztaty.
3. Przygotowanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia - wstęp.
Planowanie postępowania.
Określenie wartości zamówienia.
Zasady obowiązujące przy sporządzaniu opisu przedmiotu zamówienia.
Wykonawca- wymagania wobec wykonawców, instytucja wykluczenia.
Treść i publikacja ogłoszeń.
Jednolity Europejski Dokument Zamówienia - spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę - praktyczne warsztaty.
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Elementy istotne SIWZ. Opracowywanie SIWZ.
Udostępnianie i przekazywanie SIWZ.
Wyjaśnienia do SIWZ.

Dzień 2
5. Podstawowe tryby udzielania zamówień - krok po kroku.
Przetarg nieograniczony.
Przetarg ograniczony.
6. Tryby szczególne w zamówieniach publicznych.
Negocjacje z ogłoszeniem.
Zamówienie z wolnej ręki.
Negocjacje bez ogłoszenia.
Licytacja i aukcja elektroniczna.
Dialog konkurencyjny.
Partnerstwo innowacyjne
Umowy ramowe i dynamiczny system zakupów.
Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi
7. Przygotowujemy ofertę.
Zakres oferty.
Forma, termin i miejsce składania.
Prawidłowe podpisywanie i parafowanie ofert- wady oświadczeń woli.
Pozostałe dokumenty składane przez wykonawców- kompletowanie dokumentacji.
Przygotowywanie oferty- praktyczne warsztaty.
Sprawdzanie zgodności oferty z SIWZ- praktyczne warsztaty.
8. Proces wyboru oferty.
Otwarcie ofert.
Poprawianie błędów w ofercie.
Badanie wykonawcy, ocena treści oferty.
Kryteria oceny ofert.
Odrzucenie oferty.
Wybór najkorzystniejszej oferty.
Zasady rozstrzygania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku złożenia tylko jednej oferty.
Dokonywanie wyboru oferty- praktyczne warsztaty, praca grupowa, dyskusja.

Dzień 3
9. Umowa w zamówieniach publicznych.
Zawarcie umowy- informacje ogólne.
Gwarancja jakości, rękojmia za wady, warunki płatności.
Zmiana umowy zmiany istotnie i nieistotne.
Odstąpienie od umowy.
Nieważność umowy o zamówienie publiczne
10. System ochrony praw wykonawców.
Odwołanie i postępowanie odwoławcze.
Postępowanie skargowe.
Inne instytucje ochronne art. 181 Pzp
Przygotowujemy odwołanie- praktyczne warsztaty, praca grupowa, dyskusja.
11. Odpowiedzialność za błędy w postępowaniu.
Odpowiedzialność wynikająca z ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów,
Odpowiedzialność wynikająca z przepisów karnych.
12. Źródła informacji o zamówieniach publicznych.
13. Elektronizacja zamówień publicznych oraz koncepcja nowej ustawy PZP.
14. Dyskusja kończąca, na tematy wskazane przez uczestników szkolenia.

Informacje organizacyjneNa kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.
 

Szczegółowa agenda wydarzenia:
Dzień I :
Przyjazd do hotelu i zakwaterowanie uczestników (doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00).
Kolacja.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).

Dzień II :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 10.00-18.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.

Dzień III :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.

Dzień IV :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Podsumowanie wydarzenia, wręczenie dyplomów Uczestnikom szkolenia, wyjazd z hotelu.

Inwestycja1990.00zł netto (+23% VAT)
 

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje również:

  • 3 noclegi w Zakopanem w pokoju 2-osobowym (za dopłatą 350 zł możliwość rezerwacji pokoju 1-osobowego)
  • pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu
  • możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel (basen, sauna)
  • dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu.

Dodatkowe informacje dotyczące warunków finansowych:
1690 zł netto  - udział w szkoleniu bez zakwaterowania (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad w każdym dniu szkolenia);
1990 zł netto  - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 2-osobowym  (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat,  pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu);
2340 zł netto  - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 1-osobowym  (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat,  pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu).

Informacje o prelegentach:

Zamówieniami publicznymi zajmuje się od 1998 roku. Jest wieloletnim pracownikiem jednostek sektora finansów publicznych. Nieprzerwanie od 2001 roku sprawuje funkcję członka komisji przetargowej. W ciągu roku przygotowuje i przeprowadza ponad 150 procedur o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie różnych przedmiotów zamówienia. Jednorazowa wartość przygotowywanych lub nadzorowanych postępowań (w charakterze biegłego-eksperta) wahała się niejednokrotnie w zakresie milionowych wartości. Wielokrotnie brał udział w skomplikowanych konsultacjach w zakresie zamówień publicznych. Jest członkiem Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych. Ukończył wiele specjalistycznych kursów, seminariów i szkoleń z zakresu zamówień publicznych. Szkolenia prowadzi (od 2004 roku) na bazie własnych materiałów szkoleniowych, których jest autorem lub współautorem. Występuje w charakterze pełnomocnika stron w postępowaniach odwoławczych prowadzonych przed Krajową Izbą Odwoławczą. Od 2010 roku prowadzi wykłady na studiach podyplomowych na kierunku prawa zamówień publicznych. Wielokrotnie brał udział w trudnych konsultacjach, sporządzaniu opinii i ekspertyz związanych z problematyką zamówień publicznych. Obecnie pełni obowiązki na stanowisku Kierownika sekcji zamówień publicznych.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1990 zł netto

Cena zawiera:

3 noclegi w Zakopanem w pokoju 2-osobowym (za dopłatą 350 zł możliwość rezerwacji pokoju 1-osobowego) pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel (basen, sauna) dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a   następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).  


Wydarzenie: ABC Zamówień Publicznych z uwzględnieniem elektronizacji i koncepcji nowej ustawy PZP - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem (wyżywienie i zakwaterowanie w cenie szkolenia).