Szkolenie

Advanced Marketing Expedition (AME)

O szkoleniu

Szkolenie z marketingu – Advanced Marketing Expedition – to unikalny na rynku szkoleniowym rozwojowo-inspiracyjny program w duchu marketingu doświadczeń. Powstał na bazie doświadczeń, najnowszych teorii, przemyśleń praktyków i kadry naukowo-dydaktycznej IBD Business School. To propozycja dla tych, którzy:
szukają praktycznej wiedzy i inspiracji,
chcą poznać nowoczesne koncepcje marketingowe z elementami psychologii marketingu i sprzedaży,
domagają się konkretnych odpowiedzi z obszaru marketingu i sprzedaży w ujęciu strategicznym.

Cele szkolenia
Wzbogacenie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu i sprzedaży w ujęciu strategicznym z elementami psychologii biznesu oraz nowych trendów rynkowych, m.in. jak i kiedy stosować nowe media
Rozwój umiejętności w obszarze marketingu i sprzedaży poprzez aktywne formy nauki
Inspiracja
Integracja i networking uczestników
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla organizacji i uczestników

  • Posiądziesz aktualną wiedzę z zakresu nowoczesnych koncepcji marketingu, psychologii marketingu i sprzedaży w duchu ekonomii doświadczeń.
  • Poszerzysz wiedzę w zakresie klasycznych i nowoczesnych koncepcji marketingu i sprzedaży.
  • Rozwiniesz umiejętności z obszaru marketingu i sprzedaży.
  • Doświadczysz praktycznych zadań, symulacji i gier biznesowych, w tym pracy nad własnymi problemami biznesowymi.
  • Skonsultujesz się z praktykami biznesu i kadrą naukową z odpowiednim doświadczeniem i ekspertyzą.
  • Otrzymasz narzędzia pomocne w pracy.
Kto powinien wziąć udział?

Program przeznaczony jest dla kadry menedżerskiej wyższego  i średniego szczebla (minimum 6 lat łącznego  doświadczenia zawodowego), a w szczególności:

  • dyrektorów i kierowników marketingu i sprzedaży
  • dyrektorów i menedżerów ds. marketingu, komunikacji marketingowej, sprzedaży oraz PR
  • kierowników marek i produktów (Product Manager, Brand Manager), Trade marketingu  (itp.)
  • pracowników agencji reklamowych ze średniego i wyższego szczebla
  • menedżerów z obszaru sprzedaży, w tym account managerów, channel managerów pragnących rozwinąć  kompetencje marketingowe
  • przedsiębiorców (właścicieli i potencjalnych sukcesorów) oraz prezesów MSP chcących rozwijać kompetencje marketingowe
  • dyrektorów odpowiedzialnych za strategie oraz chcących zwiększyć efektywność działań marketingowych i sprzedażowych w swoich firmach oraz poznać, zrozumieć  nowe trendy rynkowe
  • osób współpracujących z marketingiem i pragnących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu nowoczesnego marketingu

Program szkolenia

SESJA I. EKWIPUNEK – MAPY – KOMPAS – START! JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ NA RYNKU XXI WIEKU? Wprowadzenie do symulacji marketingowej i gra testowa (1 dzień)

  1. Inspirujące wystąpienie o marketingu strategicznym – speaker Tomasz Fochtman, MEC
  2. Wprowadzenie do gry marketingowej i gra testowa – prof. Jan Nowak, IBD Business School

 

SESJA II. W KRAINIE CYFROWYCH TAM-TAMÓW. JAK DZIŚ TWORZYĆ EFEKTYWNĄ KOMUNIKACJĘ? (2 dni)

  1. Koncepcja punktów kontaktu i jej zastosowanie
  2. Pokolenia na rynku, w tym generacja milenialsów a nowe media. Jak korzystać z  nowych mediów i nowych technologii komunikacji?
  3. Social media
  4. Nowe formy i instrumenty komunikacji, m.in. audio video, grywalizacja, marketing wirusowy i buzz marketing
  5. Mobile marketing
  6. E-mail marketing
  7. Pozostałe narzędzia komunikacji i ich integracja
  8. Debriefing gry Markstrat

 

SESJA III. NA TROPIE NABYWCY…. PSYCHOLOGIA MARKETINGU I SPRZEDAŻY H2H (2 dni)

  1. Psychologia zachowań konsumenckich a nowe pokolenia
  2. Emocje i nastrój w marketingu
  3. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam i materiałów marketingowych
  4. Neuromarketing w pigułce – najważniejsze fakty, wnioski
  5. Gra Markstrat. Debriefing grupowy

 

SESJA IV.  EKSPLORUJEMY NOWE TERYTORIA. JAK KORZYSTAĆ Z NAJNOWSZYCH KONCEPCJI I NARZĘDZI MARKETINGU? (3 dni)

  1. Virtual reality – guest speaker z narzędziami praktycznymi
  2. Personal branding – nowy stary system sprzedaży samego siebie
  3. Grywalizacja w marketingu – nowe reguły angażowania w praktyce
  4. Content marketing – PR w nowym wydaniu
  5. Crowdfunding – nowe finansowanie
  6. Real-time marketing – czas jako przewaga konkurencyjna
  7. Co-creation & co-production = crowdsourcing – nowe reguły tworzenia produktów i usług
  8. Storytelling – klasyczne narzędzie odkryte na nowo

 

Sesja V (fakultatywna). Do wyboru spośród dwóch poniższych programów:

SESJA Va.*  INNOWACYJNY NEW PRODUCT DEVELOPMENT. REJS DO PORTU ŻÓŁTYCH  KARTECZEK (2 dni)

  1. Kreatywność i innowacje
  • Kreatywność – podstawą procesu innowacyjnego
  • Wybrane metody i techniki wspierające procesy kreatywności
  • Koncepcje innowacji. Rodzaje i źródła innowacji. Modele i narzędzia innowacji
  • Art of innovation – inspiracja
  1. Zarządzanie innowacyjnym procesem rozwoju nowych produktów w firmie
  • Insighty, ich istota oraz proces odkrywania
  • Badania, informacja rynkowa od nabywcy w procesie tworzenia NPD
  • Brief marketingowy i zasady współpracy z działem rozwoju produktu
  • Projektowanie systemu innowacji tzw. stage-gate model i wybrane wyzwania
  • Best pratices. Przykłady i studia przypadków inspirujących projektów, firm, innowacyjnych marek
  • Zadanie grupowe: projektowanie NPD  z elementami ABIs pod zadany wcześniej opis sytuacji

 

SESJA Vb.* EXPERIENCE MARKETING, CZYLI JAK  SKUTECZNIE WYRÓŻNIĆ SIĘ NA TLE KONKURENCJI? (2 dni)

  1. Marketing doświadczeń – podstawy koncepcji
  2. Obszary experiential marketingu. Podejście modułowe wg Schmitta
  3. Koncepcje i strategia projektowania doświadczenia

 

*Jedna sesja do wyboru w cenie programu AME. Istnieje możliwość uczestnictwa w dodatkowej sesji V na warunkach preferencyjnych.

Czas trwania

80 godz., 10 dni

Prelegenci

Cytat

prof. Jan Nowak - Dyrektor Programów MBA, członek Rady Programowej IBD Business School

Michał Dziekoński - MBA, ACM/ wykładowca

Robert Gruszczyński - senior konsultant/ trener

dr Katarzyna Dziewanowska - wykładowca/ trener

dr Agnieszka Kacprzak - wykładowca/ trener

Agnieszka Barańska - konsultant/ trener

Tomasz Fochtman - Managing Partner Strategy & Innovation, MEC/ speaker

Rogier Croes - Chief Digital Office, MEC/ guest speaker

Tomasz Piątkowski - Chief Digital Officer GroupM, MEC/ guest speaker

Tomasz Kolanowski - Global Head of Innovation and Scalability Analytics & Insight, MEC/ guest speaker

Maciek Kawka - Strategy Director, MEC/ guest speaker

 

FALICYTATORZY

Rogier Croes - Chief Digital Office, MEC/ guest speaker

Tomasz Piątkowski - Chief Digital Officer GroupM, MEC/ guest speaker

Tomasz Kolanowski - Global Head of Innovation and Scalability Analytics & Insight, MEC/ guest speaker

Maciek Kawka - Strategy Director, MEC/ guest speaker

Gdzie i kiedy

Online 18 listopada 2021 - 28 stycznia 2022

Gdzie i kiedy

Online 25 września - 21 listopada 2021

Zapisz się

Cena promocyjna
za osobę
8010 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

IBD Business School Sp. z o.o.
03-704 Warszawa
ul. Panieńska 9
woj. mazowieckie
Instytut jest jedną z czołowych firm doradczo-szkoleniowych na polskim rynku. Działa od 1990 roku. We współpracy z Polską Fundacją Badań nad Zarządzaniem prowadzi także działalność badawczą w zakresie zarządzania organizacją, w szczególności zasobami...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zachęcamy do wypełnienia i przesłania formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony szkolenia. Po jego oodebraniu skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

wymagany jest komputer z dostępem do internetu

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

IBD Business School Sp. z o.o.
03-704 Warszawa ul. Panieńska 9
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!