O szkoleniu
Szkolenie z marketingu – Advanced Marketing Expedition – to unikalny na rynku szkoleniowym rozwojowo-inspiracyjny program w duchu marketingu doświadczeń. Powstał na bazie doświadczeń, najnowszych teorii, przemyśleń praktyków i kadry naukowo-dydaktycznej IBD Business School. To propozycja dla tych, którzy:
- szukają praktycznej wiedzy i inspiracji,
- chcą poznać nowoczesne koncepcje marketingowe z elementami psychologii marketingu i sprzedaży,
- domagają się konkretnych odpowiedzi z obszaru marketingu i sprzedaży w ujęciu strategicznym.
Cele szkolenia
- Wzbogacenie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu i sprzedaży w ujęciu strategicznym z elementami psychologii biznesu oraz nowych trendów rynkowych, m.in. jak i kiedy stosować nowe media
- Rozwój umiejętności w obszarze marketingu i sprzedaży poprzez aktywne formy nauki
- Inspiracja
- Integracja i networking uczestników
Korzyści dla organizacji i uczestników
- Posiądziesz aktualną wiedzę z zakresu nowoczesnych koncepcji marketingu, psychologii marketingu i sprzedaży w duchu ekonomii doświadczeń.
- Poszerzysz wiedzę w zakresie klasycznych i nowoczesnych koncepcji marketingu i sprzedaży.
- Rozwiniesz umiejętności z obszaru marketingu i sprzedaży.
- Doświadczysz praktycznych zadań, symulacji i gier biznesowych, w tym pracy nad własnymi problemami biznesowymi.
- Skonsultujesz się z praktykami biznesu i kadrą naukową z odpowiednim doświadczeniem i ekspertyzą.
- Otrzymasz narzędzia pomocne w pracy.
Program przeznaczony jest dla kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla (minimum 6 lat łącznego doświadczenia zawodowego), a w szczególności:
- dyrektorów i kierowników marketingu i sprzedaży
- dyrektorów i menedżerów ds. marketingu, komunikacji marketingowej, sprzedaży oraz PR
- kierowników marek i produktów (Product Manager, Brand Manager), Trade marketingu (itp.)
- pracowników agencji reklamowych ze średniego i wyższego szczebla
- menedżerów z obszaru sprzedaży, w tym account managerów, channel managerów pragnących rozwinąć kompetencje marketingowe
- przedsiębiorców (właścicieli i potencjalnych sukcesorów) oraz prezesów MSP chcących rozwijać kompetencje marketingowe
- dyrektorów odpowiedzialnych za strategie oraz chcących zwiększyć efektywność działań marketingowych i sprzedażowych w swoich firmach oraz poznać, zrozumieć nowe trendy rynkowe
- osób współpracujących z marketingiem i pragnących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu nowoczesnego marketingu
Program szkolenia
Podczas zgłoszenia do programu AME uczestnicy wypełniają ankietę, która pozwala określić ich poziom wiedzy, oczekiwania oraz profilu. Materiały są dostępne w segregatorach podczas zajęć i na platformie internetowej.
SESJA I. EKWIPUNEK – MAPY – KOMPAS – START! JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ NA RYNKU XXI WIEKU? Wprowadzenie do symulacji marketingowej i gra testowa
Prowadzący:
- Speaker Tomasz Fochtman, MEC
- Prof. Jan Nowak, IBD Business School
Czas trwania: 1 dzień
Cele sesji
- Poznanie i przećwiczenie wybranych instrumentów i technik używanych w strategicznej analizie rynku i w formułowaniu strategii marketingowej
- Lepsze zrozumienie zależności miedzy strategicznymi decyzjami marketingowymi a wynikami sprzedażowymi i finansowymi firmy
- Rozwój innowacyjnego myślenia o strategii marketingowej
- Inspiracja
- Integracja uczestników i networking
Tematyka
- Inspirujące wystąpienie o marketingu strategicznym – speaker Tomasz Fochtman, MEC
- Wprowadzenie do gry marketingowej i gra testowa – prof. Jan Nowak, IBD Business School
Przygotowanie do zajęć: przeczytanie materiałów z zakresu gry marketingowej Markstrat.
Program szczegółowy
Inspiracja w strategii marketingowej
- Co stanowi o sukcesie strategii marketingowej: doświadczenia championów
- Innowacja w strategii marketingowej: Red Ocean kontra Blue Ocean
- Repozycjonowanie „zmęczonej” marki
Wybrane narzędzia analizy oraz planowania strategii marketingowej
- Narzędzia analizy konkurencji
- Narzędzia analizy nabywców
- Proces STP
- Mapy percepcji produktu/marki
- Marketing mix a model S.A.V.E
Doświadczenie strategicznego zarządzania marketingowego w firmie prowadzącej marketing B2C – Durable Goods (symulacja Markstrat)
- Wyzwania zespołu zarządzającego marketingiem w symulowanej firmie
- Rynek „Markstrat” i jego otoczenie
- Kategorie produktów „Markstrat” i ich atrybuty
- Konkurencja na rynku „Markstrat”
- Segmenty nabywców i ich charakterystyka
- Dostępne kanały dystrybucji
- Strategiczne cele zarządzania marketingiem w symulowanej firmie
- Od danych liczbowych do strategii: jak interpretować wyniki badań
- Podejmowanie strategicznych decyzji marketingowych: rozwój nowych produktów; planowanie produkcji; cena; wybór kanałów; dystrybucji; reklama i strategia targetowania; zespoły sprzedażowe i ich alokacja w kanałach dystrybucji; zamawianie badań marketingowych
SESJA II. W KRAINIE CYFROWYCH TAM-TAMÓW. JAK DZIŚ TWORZYĆ EFEKTYWNĄ KOMUNIKACJĘ?
Prowadzący:
- Robert Gruszczyński, Williams
- Guest speaker Rogier Croes, MEC
Czas trwania: 2 dni
Cele sesji:
- Poznanie koncepcji punktów kontaktu i rozwój umiejętności jej wykorzystania.
- Wzbogacenie wiedzy o wybranych narzędziach komunikacji i rozwój kompetencji ich integracji z tradycyjnymi metodami
- Poznanie istoty nowych mediów i trendów w komunikacji
- Dogłębne zapoznanie się z cechami charakterystycznymi dla pokoleń ze szczególnym uwzględnieniem generacji Y i Z
Tematyka
- Koncepcja punktów kontaktu i jej zastosowanie
- Pokolenia na rynku, w tym generacja Millenialsów a nowe media. Jak korzystać z nowych mediów i nowych technologii komunikacji?
- Social media
- Nowe formy i instrumenty komunikacji, m.in. audio video, grywalizacja, marketing wirusowy i buzz marketing
- Mobile marketing
- E-mail marketing
- Pozostałe narzędzia komunikacji i ich integracja
- Debriefing gry Markstrat
Przygotowanie do zajęć: przeczytanie opisu charakterystyki generacji Baby boomers i pokolenia X
Program szczegółowy
Koncepcja touchpoints i jej zastosowanie
- Jakie punkty kontaktu są ważne, w którym momencie cyklu zakupowego i dlaczego?
- Jakie punkty kontaktu są własne, a za które trzeba zapłacić, natomiast które mamy za darmo!
- Praca grupowa w zakresie tworzenia drogi nabywcy i punktów kontaktu
- Ćwiczenie z odniesieniem do własnej praktyki zawodowej
Multimedialna prezentacja na temat generacji i ich miejsca na rynku, w tym Millenialsów:
- Jak skomplikowana i sfragmentaryzowana jest nowa grupa konsumentów i pozostałe?
- Jakim językiem mówić? Do kogo?
- Gdzie przenoszą się punkty kontaktu?
Social media – nie tylko policzalnie, tanio i przyjemnie…
- Ciemne strony: clutter, farmy, spam i oszuści
- Jak wykorzystać social media w promocji marketingu treści?
- Co jest „in” a co jest „out”?
- Najnowsze trendy: Instagram – Snapchat – Slingshot
Informacja i rekomendacja od zaufanej osoby: najlepsze co się zdarza marketerom!
- Czym się różni viral od buzzu?
- Jakie są konkretne działania „szeptane”?
- Jak skutecznie i uczciwe prowadzić kampanię?
- Dlaczego viral musi być zabawny?
Audio, video, grywalizacja. Istota i przykłady
- 2016 – Rok Video Marketing. Ucieczki od tekstu ciąg dalszy
- Zwiększyć lojalność do marki przez zaangażowanie i rozrywkę? To potrafi jedynie grywalizacja!
- Audio marketing – inspirujące przykłady wykorzystania muzyki w marketingu
Mobile marketing
- Wykorzystanie aplikacji mobilnych – odmiany i możliwości, in-game marketing
- kody QR
- SMS/MMS
- voice mailing
- location based marketing
- dedykowane reklamy display
- bluetooth
E-mail marketing
- Jak natrętną muchę zamienić w pięknego motyla?
- Dlaczego newsletter jest na drugim miejscu w hierarchii po znajomości marki?
Narzędzia komunikacji i ich integracja
- Ukoronowanie i podsumowanie dwudniowej sesji
- Ćwiczenia na konkretnych przypadkach z elementami feedbacku
Debriefing gry z elementami coachingu grupowego
- Metody: materiały wizualne i dźwiękowe, miniprezentacja, elementy feedbacku, ćwiczenia grupowe i w parach, materiały filmowe, coaching grupowy.
SESJA III. NA TROPIE NABYWCY…. PSYCHOLOGIA MARKETINGU I SPRZEDAŻY H2H
Prowadzący:
- Katarzyna Ładniak-Grońska, IBD Business School
- Guest speaker Tomasz Kolanowski, MEC
Czas trwania: 2 dni
Cele sesji
Jako uczestnik sesji:
- poznasz kluczowe zasady i mechanizmy psychologiczne, które wpływają na zachowania zakupowe ludzi,
- nabędziesz wiedzę w zakresie psychologii zachowań zakupowych i customer journey, co umożliwi ci zwiększenie skuteczności organizowanych działań marketingowych i reklamowych,
- rozwiniesz kompetencje w zakresie tworzenia efektywnych materiałów marketingowych wykorzystując zagadnienia psychologii spostrzegania, motywacji i emocji oraz neuromarketingu,
- rozwiniesz umiejętności stosowania psychologii marketingu i sprzedaży w praktyce poprzez praktyczne ćwiczenia itp.,
- otrzymasz dużą dawkę inspiracji z różnych dziedzin,
- uzyskasz narzędzia i szablony pomocne w pracy.
Tematyka
- Psychologia zachowań konsumenckich a nowe pokolenia
- Emocje i nastrój w marketingu
- Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam i materiałów marketingowych
- Neuromarketing w pigułce – najważniejsze fakty, wnioski
- Gra Markstrat. Debriefing grupowy
Program szczegółowy
Psychologia i motywacja zachowań konsumenckich a nowe pokolenia
- Psychologia customer journey. Struktura i hierarchia potrzeb a nowe pokolenia
- Rodzaje zachowań zakupowych – najważniejsze fakty, prawa i konsekwencje
- Wpływ zachowań konsumenta na reklamę i mechanizmy promocji
- Motywacje i potrzeby uświadomione i nieświadome konsumenta
Emocje i nastrój w marketingu
- Emocje pozytywne i negatywne w zachowaniach konsumenckich a skuteczność reklamy emocjonalnej
- Dysonans i satysfakcja pozakupowa
- Humor i nostalgia w reklamie
Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam i materiałów marketingowych
- Próg bodźca i spostrzeganie podprogowe. Przykłady, ćwiczenia
- Organizacja percepcji i jej zastosowanie
- Obraz i tekst, rozmieszczenie i wpływ na skuteczność przekazu reklamowego
- Wielkość i częstotliwość pojawiania się przekazu reklamowego
- Język reklamy
- Stosowanie w reklamie prawa bliskości, wspólnej drogi itp. i ich wpływ na skuteczność
- Człowiek w reklamie i atrybuty wpływające na skuteczność przekazu marketingowego
- Psychologia koloru
Psychologia marketingu produktów i usług
Neuromarketing w pigułce – najważniejsze fakty, wnioski
- Stymulanty mózgu a decyzje i zachowania ludzi
- Jak konstruować efektywne działania marketingowe w obliczu wiedzy i nauki o mózgu?
Debriefing grupowy. Gra Markstrat
SESJA IV. EKSPLORUJEMY NOWE TERYTORIA. JAK KORZYSTAĆ Z NAJNOWSZYCH KONCEPCJI I NARZĘDZI MARKETINGU?
Prowadzący:
- Michał Dziekoński, GAMEA & MARKEA
- Prof. Jan Nowak, IBD Business School
- Guest Speaker Tomasz Piątkowski, MEC
Czas trwania: 3 dni (2 dni zajęć wg programu sesji IV, 1 dzień obejmujący podsumowanie gry Markstrat)
Cele sesji:
Jako uczestnik sesji:
- dowiesz się, jak korzystać z najnowszych koncepcji marketingowych w ujęciu strategicznym, uczestnicząc dodatkowo w fascynującej symulacji rynkowej – grywalizacja w praktyce,
- rozwiniesz umiejętności stosowania nowoczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych dzięki praktycznym ćwiczeniom i przykładom oraz gotowym praktycznym schematom wykorzystywania kluczowych narzędzi,
- zapoznasz się ze studiami przypadku i strategiami sukcesu w zakresie poszczególnych narzędzi,
- otrzymasz narzędzia i szablony pomocne w pracy.
Tematyka
- Virtual reality – guest speaker z narzędziami praktycznymi
- Personal branding – nowy stary system sprzedaży samego siebie
- Grywalizacja w marketingu – nowe reguły angażowania w praktyce
- Content marketing – PR w nowym wydaniu
- Crowdfunding – nowe finansowanie
- Real-time marketing – czas jako przewaga konkurencyjna
- Co-creation & co-production = crowdsourcing – nowe reguły tworzenia produktów i usług
- Storytelling – klasyczne narzędzie odkryte na nowo
Przygotowanie do zajęć
- przygotowanie do zajęć: e-learning w obszarach podstaw koncepcji content marketingu i grywalizacji,
- w trakcie sesji przed dniem drugim uczestnicy otrzymają grupowe zadanie z zakresu storytellingu pod wskazany opis sytuacji i brief
- przemyślenia i refleksje w obszarze budowania marki osobistej (personal branding) z uwzględnieniem narzędzi content marketing i social media do wykorzystania narzędzi content marketing i social media
Program szczegółowy
Inspirujące wprowadzenie – virtual reality na podstawie best practices
Przykłady, w tym zaprezentowanie pierwszych opatentowanych okularów/gogli, które pozwalają wykreować wokół noszącej je osoby wirtualny świat.
Personal branding – jak budować markę osobistą
- Interakcyjny quiz – tworzenie świata wartości a marka osobista
- Quiz/test osobisty – jaką wartość indywidualnie tworzysz? Role grupowe
- Marka osobista – indywidualna, liderów firmy oraz wirtualna
- Narzędzia wykorzystywane do tworzenia marki osobistej – off-line i on-line
Grywalizacja w marketingu – symulacja/ gra marketingowa „na żywo”
- Kiedy warto sięgać po gry i jak zgamifikować swoją strategię marketingową?
- Udział w symulacji – grywalizacji marketingowej z wdrażania działań marketingowych
- Studia przypadków kampanii wykorzystujących grywalizację i przykłady
- Zakończenie pierwszego dnia warsztatów z wręczeniem nagród najlepszym zespołom
Po zakończeniu pierwszego dnia – inspiracja dotycząca możliwości tworzenia indywidualnej marki osobistej (w płaszczyźnie zawodowej i pozazawodowej) oraz sprawdzenie własnych umiejętności i talentów w tworzeniu strategii marketingowych dzięki uczestnictwie w inspirującej grywalizacji.
Content marketing – klucz do zrozumienia nowoczesnego marketingu
- Quiz z nowych narzędzi marketingowych
- Content marketing na tle innych narzędzi marketingowych – model nowego marketingu
- Lejek sprzedażowy w marketingu treści
- Jak tworzyć strategię content marketingową i dobrać odpowiednie narzędzia
Crowdfunding, czyli zbiórka publiczna na przykładach
- Crowdfunding – czy tylko dla startupów i organizacji non-profit
- Warunki realizacji skutecznej strategii w zakresie crowdfunding
- Przykłady skutecznych strategii crowdfundingu w Polsce i na świecie
Real-time marketing – jakie są zalecenia dla efektywnego RTM
- Narzędzia real-time marketingu i jak zbudować synergię?
- Jak mierzyć efekty RTM?
- Inspirujące przykłady real-time marketingu
Crowdsourcing jako źródło dla koprodukcji i designu
- Studia przypadków i inspiracje
- Tworzenie modeli crowdsourcingu i ocena ich efektywności
- Ćwiczenie w zakresie dobrych praktyk
Storytelling – sztuka opowiadania historii w praktyce
- Kluczowe zasady storytellingu w praktyce
- Konstrukcja inspirującej historii – na przykładach
- Prezentacja zadania domowego z elementami mentoringu pozadaniowego i wnioskami - krótkie historie prezentowane przez uczestników projektu
Po zakończeniu drugiego dnia – inspiracje z obszaru wykorzystania nowych narzędzi marketingowych w codziennej pracy oraz w praktyce doradzania innym, a także wartościowy feedback z obszaru przyciągania uwagi innych pasjonującymi opowieściami.
Podsumowanie strategicznej gry marketingowej Markstrat
- Wyniki
- Obserwacje prowadzącego
- Podejście strategiczne w sytuacji zmiany rynkowej
- Gala i rozdanie dyplomów
SESJA Va. INNOWACYJNY NEW PRODUCT DEVELOPMENT. REJS DO PORTU ŻÓŁTYCH KARTECZEK
Sesja V składa się z dwóch fakultatywnych zajęć do wyboru.
- Innowacyjny New Product Development. Rejs do portu żółtych karteczek
- Experience marketing, czyli jak skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji?
IBD Business School zastrzega sobie organizację zajęć przy minimum 5 uczestnikach.
Prowadzący:
- dr Beatricze Andrzejewska, IBD Business School
- prof. Jan Nowak, IBD Business School
- Katarzyna Ładniak-Grońska, IBD Business School
Czas trwania: 2 dni
Cele szkolenia
- Poszerzenie wiedzy z zakresu innowacji i zarządzania procesem NPD na poziomie firmy
- Lepsze zrozumienie uwarunkowań organizacyjnych i rynkowych innowacji
- Poznanie i przećwiczenie wybranych technik, które zwiększają kreatywność i innowacyjność
- Rozwój umiejętności w obszarze tworzenia i zarządzania procesem NPD w przedsiębiorstwie poprzez aktywne formy nauki
- Inspiracja
- Integracja uczestników i networking
Tematyka
I. Kreatywność i innowacje
- Kreatywność – podstawą procesu innowacyjnego
- Wybrane metody i techniki wspierające procesy kreatywności
- Koncepcje innowacji
- Rodzaje i źródła innowacji
- Modele i narzędzia innowacji
- Art of innovation – inspiracja
II. Zarządzanie innowacyjnym procesem rozwoju nowych produktów w firmie
- Insighty, ich istota oraz proces odkrywania
- Badania, informacja rynkowa od nabywcy w procesie tworzenia NPD
- Brief marketingowy i zasady współpracy z działem rozwoju produktu
- Projektowanie systemu innowacji tzw. stage-gate model i wybrane wyzwania
- Dobre praktyki zarządzania innowacją z uwzględnieniem aspektów psychologicznych.
- Przykłady i studia przypadków inspirujących projektów, firm, innowacyjnych marek
- Zadanie grupowe: projektowanie NPD z elementami ABIs pod zadany wcześniej opis sytuacji.
Program szczegółowy
I. Kreatywność i innowacje
1. Kreatywność – podstawą procesu innowacyjnego
2. Wybrane metody i techniki wspierające procesy kreatywności, m. in.
- metoda Zing, synektyka, technika myślenia lateralnego, m.in kapelusze de Bono, strategia błękitnego oceanu, redefiniowanie wartości dla klienta, etc.,
- zastosowanie wybranych metod i technik w praktyce
3. Koncepcje innowacji
- Koncepcja Diamentu innowacji
- Przykłady zastosowania koncepcji Diamentu przez czołowe firmy
4. Rodzaje i źródła innowacji
- Radykalne i ulepszające
- Produktowe, usługowe, technologiczne, procesowe, organizacyjne, marketingowe
- Źródła wewnętrzne i zewnętrzne innowacji
5. Modele i narzędzia innowacji
- Model podażowy – technology push
- Model popytowy – market pull
- Nieliniowy (interaktywny) model innowacji
- Open innovation – nowe podejście do innowacji
6. Art of innovation – inspiracja
II. Zarządzanie innowacyjnym procesem rozwoju nowych produktów w firmie
1. Insighty, ich istota oraz proces odkrywania
- Kto powinien być zaangażowany w proces tworzenia NPD?
- Pomysły i tunel innowacji
2. Badania, informacja rynkowa od nabywcy w procesie tworzenia NPD
3. Brief marketingowy i zasady współpracy z działem rozwoju produktu
- Obowiązkowe elementy briefu NPD
- Jak efektywnie współpracować z działem R&D – zalecenia i wskazówki
4. Projektowanie systemu innowacji tzw. stage-gate model i wybrane wyzwania
- Etapy systemu innowacji bramek i baz tzw. stage-gate model
- Preselekcja i wybór inicjatyw innowacyjnych
- Priorytetyzacja inicjatyw innowacyjnych – jak sobie radzić, jakie kryteria stosować
- Jak z rozwagą finansować innowacje?
5. Dobre praktyki zarządzania innowacją z uwzględnieniem aspektów psychologicznych
6. Przykłady i studia przypadków inspirujących projektów, firm, innowacyjnych marek
7. Zadanie grupowe: projektowanie NPD z elementami ABIs pod zadany wcześniej opis sytuacji
SESJA Vb. EXPERIENCE MARKETING, CZYLI JAK SKUTECZNIE WYRÓŻNIĆ SIĘ NA TLE KONKURENCJI?
Prowadzący:
- dr Katarzyna Dziewanowska, Uniwersytet Warszawski
- dr Agnieszka Kacprzak, Uniwersytet Warszawski
- Guest speaker Maciej Kawka, MEC
Czas trwania: 2 dni
Cele szkolenia
- Wzrost wiedzy w zakresie marketingu doznań, jego istoty i poszczególnych typów doświadczeń wykorzystywanych podczas kreowania działań marketingowych
- Nabycie wiedzy w obszarze budowania strategii marketingowej wg koncepcji marketingu doświadczeń
- Rozwój umiejętności i kompetencji w zakresie tworzenia doświadczenia wg koncepcji experiential marketingu
- Inspiracja
Tematyka
- Marketing doświadczeń – podstawy koncepcji
- Obszary experience marketingu. Podejście modułowe wg B. H. Schmitta
- Koncepcje i strategia projektowania doświadczenia
Przygotowanie do sesji: lektura wskazanego artykułu.
Program szczegółowy
I. Marketing doświadczeń – podstawy koncepcji
1. Dlaczego konsumenci pragną doświadczeń?
- Prezentacja przekształceń ekonomicznych i społeczno-kulturowych, który doprowadziły do pojawienia się gospodarki doświadczeń
- Profil konsumenta zainteresowanego udziałem w gospodarce doświadczeń
2. Czym jest marketing doświadczeń?
- Gospodarka doświadczeń a marketing doznań
- Rodzaje doświadczeń
II. Obszary experiential marketingu. Podejście modułowe wg B. H. Schmitta
1. Moduł sensoryczny
- Istota i rodzaje marketingu sensorycznego
- Jakie korzyści daje stosowanie marketingu zmysłowego?
- Przykłady zastosowania
2. Obszar emocji
- Kiedy ten rodzaj marketingu jest skuteczny?
- Zarządzanie emocjami oparte na autentyczności wg Pine’a i Gilmore’a
- Przykłady zastosowania
3. Moduł intelektualny
- Kiedy stosować ten rodzaj marketingu?
- Przepis na udaną kampanię w obszarze intelektu
- Przykłady zastosowania
4. Moduł behawioralny
- Istota i cechy działań w sferze zachowań
- Przykłady zastosowania
5. Moduł relacyjny
- Istota i psychologia działań w obszarze relacji
- Budowanie społeczności wokół marki
- Przykłady zastosowania
6. Studium przypadku
III. Zarządzanie doświadczeniem klienta
- Poznanie i zrozumienie potrzeb klientów
- Doświadczenia a wartości marek i grupa docelowa
- Ćwiczenie: Mapa podróży klienta
- Zarządzanie doświadczeniem klienta (punkty styczności)
- Inscenizacja idealnego doświadczenia (Pine& Gilmore)
IV. Minibadanie etnograficzne
- Wprowadzenie metodyczne: o co chodzi w etnografii?
- Omówienie narzędzia badawczego (tabela z modułami Schmitta i elementami inscenizacji doświadczenia wg Pine’a i Gilmore’a do wypełnienia przykładami z badanej placówki)
- Podział uczestników na pary i losowanie punktu handlowego lub usługowego do przebadania
- Wyprawa w teren (badanie wybranych punktów handlowych i usługowych)
- Omówienie wyników i podsumowanie badania. Jakie elementy marketingu doświadczeń udało się odnaleźć w analizowanych placówkach? Które moduły i etapy inscenizacji doświadczenia idealnego nie zostały uruchomione? Wyobraź sobie, że badana placówka zatrudnia Cię jako konsultanta w celu wdrożenia strategii marketingu doświadczeń. Jakie usprawnienia zarekomendowałbyś analizowanej placówce?
Czas trwania
Prelegenci

PROWADZĄCY MODUŁY
- prof. Jan Nowak - Dyrektor Programów MBA, członek Rady Programowej IBD Business School
- Michał Dziekoński - MBA, ACM/ wykładowca
- Robert Gruszczyński - senior konsultant/ trener
- dr Katarzyna Dziewanowska - wykładowca/ trener
- dr Agnieszka Kacprzak - wykładowca/ trener
- Agnieszka Barańska - konsultant/ trener
- Tomasz Fochtman - Managing Partner Strategy & Innovation, MEC/ speaker
- Rogier Croes - Chief Digital Office, MEC/ guest speaker
- Tomasz Piątkowski - Chief Digital Officer GroupM, MEC/ guest speaker
- Tomasz Kolanowski - Global Head of Innovation and Scalability Analytics & Insight, MEC/ guest speaker
- Maciek Kawka - Strategy Director, MEC/ guest speaker
FALICYTATORZY
- Rogier Croes - Chief Digital Office, MEC/ guest speaker
- Tomasz Piątkowski - Chief Digital Officer GroupM, MEC/ guest speaker
- Tomasz Kolanowski - Global Head of Innovation and Scalability Analytics & Insight, MEC/ guest speaker
- Maciek Kawka - Strategy Director, MEC/ guest speaker
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Zachęcamy do wypełnienia i przesłania formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony szkolenia. Po jego oodebraniu skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
