Szkolenie: Agile w administracji

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/agile-w-administracji-72102

Informacje o szkoleniu

  • Agile w administracji


    ID szkolenia: 72102
    Typ: Szkolenia
    Kategoria:
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    MsMermaid - Conference Center
    Wioślarska 8
    00-411 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10-16
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

ZWINNE ZARZĄDZANIE PROCESAMI ADMINISTRACYJNYMI

Funkcjonujemy w świecie VUCA (Volaility, Uncertainity, Complexity, Ambiguity) – w świecie zmiennym, niepewnym, złożonym i niejednoznacznym. W takim otoczeniu tradycyjne metody zarządzania procesami administracyjnymi przestają się sprawdzać. Zwinne zarządzanie jest odpowiedzią na to jak zmienia się świat biznesu.

Agile to podejście, które wygrywa z tradycyjnymi metodami zarządzania wszędzie tam, gdzie:

pojawia się skomplikowana, wielowątkowa transformacyjna zmiana, której efektów nie można w szczegółach zaplanować na początku procesu zarządzania projektem;
priorytetem jest zadowolenie klientów z wdrażanych rozwiązań;
gdy celem organizacji jest minimalizacja kosztów inwestycji i maksymalizacja tworzonej wartości dodanej.

Szkolenie skierowane jest do:

− Dyrektorów Administracyjnych
− Kierowników Działu Administracji
− Kierowników Biura
− Członków i Asystentów Biura Zarządu
− Wszystkich osób zainteresowanych tematyką administracyjną w firmach

Program szkolenia:

8.30 – 9.00 Rejestracja
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

Zwinność to Agile – czyli podejście, narzędzia i dobre praktyki do zastosowania w administracji od zaraz

Świat VUCA – jak zmienił się świat i dlaczego tradycyjne metody zarządzania przestają się sprawdzać i jak osiągnąć sukces w świecie „zmian do kwadratu”?
Agile mindset – bo agile zaczyna się w głowie
Zwinność nie tylko dla działów IT – o prawdach i mitach zwinnego zarządzania administracją
Agile jako gra zespołowa – inspiracja
Waterfall kontra Agile – porównanie dwóch kluczowych metodologii zarządzania. Kiedy stosować metody waterfallowe, kiedy agile’owe, a kiedy mieszane – dobre praktyki
Klientocentryczność i nastawienie na wartość dodaną – jak organizować pracę w administracji, by klient był zachwycony i by się zbytnio nie zmęczyć?

Doświadczenie projektu klientocentrycznego – symulacja
Agile manifesto – czyli 4 kluczowe klientocentryczne zasady zwinnego zarządzania pracą w administracji
Obserwacja i empatia w metodologii zwinnej
„Wyjdź zza biurka” – proaktywność, wywiad klientocentryczny i zwinna komunikacja
Budowanie customer experience , czyli klientocentryczny proces twórczy – trening stosowania zwinnych narzędzi UX
Zwinny pracownik administracji – kim jest i jak działa, jakie narzędzia stosuje?

Zwinny lider administracji – kluczowe kompetencje lidera przyszłości
Nawyki i narzędzia agile lidera – teoria i praktyka
GPS zwinnego lidera administracyjnego
Dobre praktyki budowania zwinnej kultury organizacyjnej
Zwinne zespoły administracyjne

Gen współpracy – jak budować samosterujące się zwinne zespoły administracyjne
Dobre praktyki agile teamów administracyjnych – jak zorganizować pracę i spowodować, by spotkania były krótkie, twórcze i efektywne, a praca zrobiona – omówienie narzędzi i trening
Lessons learned i feed forward – stałe doskonalenie, testowanie i nauka na doświadczeniach jako kluczowe nawyki zwinnych zespołów administracyjnych
Komunikacja w administracji – jak mówić, by ludzie słuchali i jak słuchać, by ludzie mówili.
Jak doprowadzić do sytuacji win-win w administracji
17.00 Zakończenie szkolenia

DZIEŃ 2 / 19 CZERWCA 2020

8.30 – 9.00 Rejestracja
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

Design thinking w administracji – zwinna metodologia, która pozwala tworzyć rozwiązania zachwycające klientów wewnętrznych i zewnętrznych

Proces i narzędzia Design Thinking w praktyce administracji, czyli od Empatii do Testowania
Empatia w metodzie Design Thinking – definiowanie Persony (case studies)
Definiowanie potrzeb – jak definiować potrzeby klienta równoważąc wartość dodaną dla odbiorcy i potrzeby organizacji.
Co to jest GPS i Luka innowacyjna? – trening stosowania narzędzi
Jak uruchomić kreatywność i zwinnie zarządzać innowacjami w administracji?

Umiejętność generowania niestandardowych rozwiązań wychodzących poza schemat, które przynoszą wartość dodaną – symulacja z wykorzystaniem technik Visual Management
Iteracja podstawą sukcesu. Postawa „fail fast and cheap” i postawa „build not to last but to learn” (prototypowanie) – metody i trening prototypowania; umiejętność „zarządzania niepowodzeniem”: rola iteracji i testowania w procesie Design Thinking; trening zwinnych metod zbierania informacji zwrotnej (feedforward)
SCRUM odkodowany w administracji – kluczowa metodologia zwinna w pigułce

Scrum a Agile – czy to to samo?
Historia jednego Scrumu – czyli krótka historia o metodologii zwinnej
Proces SCRUM – wprowadzenie
Nie taki SCRUM straszny, jak go malują

Role w SCRUM – czyli kto i za co odpowiada: Development Team, Scrum Master, Product Owner
Narzędzia w SCRUM – omówienie i test znajomości pojęć SCRUM
Ćwiczenie „SCRUM Bootcamp” – praktyka zarządzanie projektami w SCRUM – Studia przypadków
17.00 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Mentor liderów i zespołów.

Specjalizuje się̨ w obszarze przywództwa i zarządzania. Prowadzi projekty szkoleniowe, warsztaty, akademie wykonawcze oraz sesje coachingowe (coaching zespołowy, coaching indywidualny) i świadczy usługi doradcze.

Jej doświadczenie wywodzi się̨ z kilkunastu lat pracy jako trener (menedżerowie i liderzy szkoleń́) i coacha (ponad 1000 godzin coachingu, ponad 100 coachingu zespołowego), kilku lat prowadzenia Akademii Coachingowej 4Results, ponad 1000 diagnoz i optymalizacje oparte na takich narzędziach, jak Extended Disc, Insights Discovery, Lencioni Model, Team Diagnostic Assessment (Team Coaching International).

W przeszłości pracowała w międzynarodowych korporacjach jako doradca i ekspert podatkowy oraz menedżer w dziale cen transferowych.

Jest opiekunem trenerskim ICC Poland. Ukończyła Szkołę̨ Główną̨ Handlową w Warszawie.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1970 - +VAT

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Wydarzenie: Agile w administracji