Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/agile-w-zakupach-72030-id608

Informacje o szkoleniu

  • Agile w zakupach


    ID szkolenia: 72030
    Typ: Szkolenia
    Kategoria:
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    MsMermaid - Conference Center
    Wioślarska 8
    00-411 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9.00-16.00
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

SPRZEDAŻ, ZAKUPY

Funkcjonujemy w świecie VUCA (volaility, uncertainity, complexity, ambiguity) – w świecie zmiennym, niepewnym, złożonym i niejednoznacznym.

W takim otoczeniu tradycyjne metody zarządzania procesami zakupowymi przestają się sprawdzać. Zwinne zarządzanie jest odpowiedzią na to jak zmienia się świat biznesu.

Agile to podejście, które wygrywa z tradycyjnymi metodami zarządzania wszędzie tam, gdzie:

pojawia się skomplikowana, wielowątkowa zmiana, której efektów nie można w szczegółach zaplanować na początku procesu zarządzania projektem,
priorytetem jest zadowolenie klientów z wdrażanych rozwiązań,
gdy celem organizacji jest minimalizacja kosztów inwestycji i maksymalizacja tworzonej wartości dodanej.
Zapraszamy na szkolenie, podczas którego uczestnicy dowiedzą się kim jest zwinny lider zakupowy, jak działa, jak powinien budować zwinną organizację i jakie dobre praktyki warto czerpać ze zwinnych metodologii.

Szkolenie skierowane jest do:

Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zakupów
Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
Kierowników Zaopatrzenia
Kierowników Organizacji i Logistyki
Kierowników Produkcji chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie procesu zakupów
Kupców, Specjalistów ds. Zakupów
Kierowników Operacji Logistycznych
Konsultantów ds. Zakupów

Program szkolenia:

8.30 – 9.00 – Rejestracja uczestników
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

Zwinność to Agile – czyli podejście, narzędzia i dobre praktyki do zastosowania w zakupach od zaraz

Świat VUCA – jak zmienił się świat i dlaczego tradycyjne metody zarządzania przestają się sprawdzać i jak osiągnąć sukces w świecie „zmian do kwadratu”?
Agile Mindset – bo Agile zaczyna się w głowie
Zwinność nie tylko dla działów IT – o prawdach i mitach zwinnego zarządzania zakupami
Agile jako gra zespołowa – inspiracja
Waterfall kontra Agile – porównanie dwóch kluczowych metodologii zarządzania. Kiedy stosować metody waterfallowe, kiedy Agile’owe, a kiedy mieszane – dobre praktyki
Klientocentryczność i nastawienie na wartość dodaną – jak organizować zakupy, by biznes był zachwycony i by się zbytnio nie zmęczyć?

Doświadczenie projektu klientocentrycznego – symulacja
Agile Manifesto – czyli 4 kluczowe klientocentryczne zasady zwinnego zarządzania pracą w zakupach
Obserwacja i empatia w metodologii zwinnej
„Wyjdź zza biurka” – proaktywność, wywiad klientocentryczny i zwinna komunikacja
Budowanie customer experience, czyli klientocentryczny proces twórczy – trening stosowania zwinnych narzędzi UX
Zwinny zakupowiec – kim jest i jak działa, jakie narzędzia stosuje zakupowiec XXI wieku?

Zwinny lider zakupów – kluczowe kompetencje lidera przyszłości
Nawyki i narzędzia Agile lidera – teoria i praktyka
GPS zwinnego lidera zakupowego
Dobre praktyki budowania zwinnej kultury organizacyjnej
Zwinne zespoły zakupowe

Gen współpracy – jak budować samosterujące się zwinne zespoły zakupowe
Dobre praktyki Agile teamów zakupowych – jak zorganizować pracę i spowodować, by spotkania były krótkie, twórcze i efektywne, a praca zrobiona – omówienie narzędzi i trening
Lessons learned I feed forward – stałe doskonalenie, testowanie i nauka na doświadczeniach jako kluczowe nawyki zwinnych zespołów zakupowych
Komunikacja w zakupach – jak mówić, by ludzie słuchali i jak słuchać, by ludzie mówili
Jak doprowadzić do sytuacji
win-win w zakupach
17.00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

DZIEŃ 2 / 22 KWIETNIA 2020

R8.30-9.00 – Rejestracja
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

Design Thinking w zakupach – zwinna metodologia, która pozwala tworzyć rozwiązania zachwycające klientów wewnętrznych i zewnętrznych

Proces i narzędzia Design Thinking w praktyce zakupowca, czyli od Empatii do Testowania
Empatia w metodzie Design Thinking – definiowanie Persony (case studies)
Definiowanie potrzeb – jak definiować potrzeby klienta równoważąc wartość dodaną dla odbiorcy i potrzeby organizacji
Co to jest GPS i luka innowacyjna? – trening stosowania narzędzi
Jak uruchomić kreatywność i zwinnie zarządzać innowacjami w zakupach?

Umiejętność generowania niestandardowych rozwiązań wychodzących poza schemat, które przynoszą wartość dodaną – symulacja z wykorzystaniem technik Visual Management
Iteracja podstawą sukcesu. Postawa „fail fast and cheap” i postawa „build not to last but to learn” (prototypowanie) – metody i trening prototypowania; umiejętność „zarządzania niepowodzeniem”: rola iteracji i testowania w procesie Design Thinking; trening zwinnych metod zbierania informacji zwrotnej (feedforward)
SCRUM odkodowany w zakupach – kluczowa metodologia zwinna w pigułce

Scrum a Agile – czy to to samo?
Historia jednego Scrumu – czyli krótka historia o metodologii zwinnej
Proces SCRUM – wprowadzenie
Nie taki SCRUM straszny, jak go malują

Role w SCRUM – czyli kto i za co odpowiada Development Team, Scrum Master, Product Owner
Narzędzia w SCRUM – omówienie i test znajomości pojęć SCRUM
Ćwiczenie „SCRUM Bootcamp” – praktyka zarządzania projektami w SCRUM – studium przypadków
17.00 Zakończenie drugiego dnia szkolenia

Metody
Warsztaty będą miały formę inspirującej pigułki przeplatanej praktycznymi przykładami. Celem będzie zapoznanie uczestników z esencją podejścia Agile w zakupach i kluczowymi metodologiami zwinnymi – SCUM i DESIGN THINKING.

Ten warsztat pokazuje, że Agile jest metodologią, która świetnie sprawdza się w dziale zakupów na każdym poziomie zarządzania.

Informacje o prelegentach:

Mentor liderów i zespołów.

Specjalizuje się̨ w obszarze przywództwa i zarządzania. Prowadzi projekty szkoleniowe, warsztaty, akademie wykonawcze oraz sesje coachingowe (coaching zespołowy, coaching indywidualny) i świadczy usługi doradcze.

Jej doświadczenie wywodzi się̨ z kilkunastu lat pracy jako trener (menedżerowie i liderzy szkoleń́) i coacha (ponad 1000 godzin coachingu, ponad 100 coachingu zespołowego), kilku lat prowadzenia Akademii Coachingowej 4Results, ponad 1000 diagnoz i optymalizacje oparte na takich narzędziach, jak Extended Disc, Insights Discovery, Lencioni Model, Team Diagnostic Assessment (Team Coaching International).

W przeszłości pracowała w międzynarodowych korporacjach jako doradca i ekspert podatkowy oraz menedżer w dziale cen transferowych.

Jest opiekunem trenerskim ICC Poland. Ukończyła Szkołę̨ Główną̨ Handlową w Warszawie.

Poza tym:

Professional Scrum Master
Design Thinking Facilitator
Supervisor w International Coaching Community Polska
Leader for Creativity (IDEOU)
Team Diagnostic Assessment Facilitator
Extended Disc Facilitator
Compassion Institute Graduate (Stanford University)
HeartMath Trainer (HeartMath Institute)
Profesjonalny mówca (Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców)

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1970 +VAT

Cena zawiera:

CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Wydarzenie: Agile w zakupach