Akademia Asystentki i Sekretarki

O szkoleniu

Jakość pracy, profesjonalizm, wizerunek i sprawność Asystentki oraz Sekretarki przekłada się bezpośrednio na wiele obszarów dobrego funkcjonowania Zarządzającego, sekretariatu oraz Firmy. Od Asystentki oczekuje się wysokich kompetencji w wielu obszarach – od wizerunku, przez prace biurowe i organizacyjne po umiejętności komunikacyjne i interpersonalne. Od odporności na stres i presję czasu, poprzez planowanie czasu Szefa po bycie empatycznym i asertywnym pośrednikiem między Szefem, zespołem, Klientami. Bycie dobrą Asystentką i Sekretarką wymaga specyficznego talentu, natomiast sprawdzone narzędzia i branżowa wiedza są tym, co można nabywać i wzmacniać przez całą drogę zawodową.

Kto powinien wziąć udział?

Osoby pragnące podnieść poziom wiedzy i umiejętności, pracujące na stanowisku Asystentki i Sekretarki.

Program szkolenia

PROFESJONALNY WIZERUNEK, czyli ,,jak Cię widzą, tak Cię (i Firmę) piszą”

  • Rola pierwszego wrażenia jako wizytówki Twojej, Firmy, Twojego Szefa
  • Reprezentujesz Firmę – wymogi dotyczące stroju w pracy, czyli jak budować profesjonalny wizerunek własny, Szefa, Firmy
  • Elementy dress code’u u Asystentki – moda a wymogi biznesowe versus Twoja sylwetka i uroda

SAVOIR VIVRE BIZNESOWY

  • Elementy zachowań dyplomatycznych wobec Klientów, Szefa, Gości i Współpracowników
  • Savoir vivre biznesowy – czym różni się od towarzyskiego, czyli elementy powitania, precedencji, przedstawiania, gościnności

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA – JESTEM WIZERUNKIEM FIRMY

  • Złote Standardy obsługi Klienta w sekretariacie
  • Typy ,,trudnych” Klientów – wskazane sposoby reakcji, relacji, komunikacji
  • Wybrane narzędzia komunikacyjne
  • Dopasowanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej w profesjonalnej obsłudze
  • Słowa wskazane oraz zakazane

ASYSTENTKA WSPARCIEM DLA OSOBY ZARZĄDZAJĄCEJ

  • Kto i jak ustala zasady w zespole Asystentka i Osoba Zarządzająca?
  • Budowanie wzajemnego zaufania czyli co należy wiedzieć, rozumieć i uszanować w tym polityka prywatności i poufności
  • Cykliczne spotkania z Przełożonym – wskazana częstotliwość oraz co na nich omawiać
  • Pozyskiwanie informacji, zadawanie pytań, feedback, czyli kto, komu i w czym pomaga
  • Zasady przekazywania i przyjmowania informacji

ORGANIZOWANIE I KONTROLA CODZIENNYCH OBOWIĄZKÓW, CZYLI JAK ZWIĘKSZYĆ WŁASNĄ EFEKTYWNOŚĆ

  • Rutyna i rytuały w pracy Asystentki, czyli co powinno być nawykiem
  • Hierarchia ważności spraw, ustalanie priorytetów
  • Ustalanie dnia pracy i zakresu obowiązków dziennych, tygodniowych, miesięcznych
  • Ochrona własnego czasu oraz ochrona czasu osoby Zarządzającej
  • Higiena pracy i odpoczynku – jak pracuje nasz umysł i jak to wykorzystać

ORGANIZACJA SPOTKAŃ SŁUŻBOWYCH PRZEŁOŻONEGO – NAJLEPSZE PRAKTYKI

  • Podstawowe zasady umawiania, potwierdzania i odwoływania spotkań
  • Sprawna organizacja, agenda i notatki ze spotkania – co powinny zawierać

MONITOROWANIE I PROWADZENIE ROZMÓW TELEFONICZNYCH

  • Formuła powitalna to pierwsze wrażenie – co najpierw powinien słyszeć Klient
  • Kolejność łączenia oraz anonsowanie rozmów
  • Filtrowanie rozmów, czyli ochrona czasu Przełożonego
  • Umawianie spotkań, wyjazdów, rezerwacji
  • Trudne sytuacje – jak sobie z nimi radzić?
  • Bank przydatnych zwrotów

Czas trwania

szkolenie stacjonarne:
pierwszy dzień: 10:00 – 17:00,
drugi dzień: 9:00 – 16:00

Prelegenci

trener Effect Group

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

brak danych

Gdańsk

woj. pomorskie

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
za osobę
1 445
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 490 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!