Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/akademia-asystentki-i-sekretarki-43249-id453

Informacje o szkoleniu

Effect Group Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Jakość pracy, profesjonalizm, wizerunek i sprawność Asystentki oraz Sekretarki przekłada się bezpośrednio na wiele obszarów dobrego funkcjonowania Zarządzającego, sekretariatu oraz Firmy. Od Asystentki oczekuje się wysokich kompetencji w wielu obszarach – od wizerunku, przez prace biurowe i organizacyjne po umiejętności komunikacyjne i interpersonalne. Od odporności na stres i presję czasu, poprzez planowanie czasu Szefa po bycie empatycznym i asertywnym pośrednikiem między Szefem, zespołem, Klientami. Bycie dobrą Asystentką i Sekretarką wymaga specyficznego talentu, natomiast sprawdzone narzędzia i branżowa wiedza są tym, co można nabywać i wzmacniać przez całą drogę zawodową.

Szkolenie skierowane jest do:

Osoby pragnące podnieść poziom wiedzy i umiejętności, pracujące na stanowisku Asystentki i Sekretarki.

Program szkolenia:

PROFESJONALNY WIZERUNEK czyli ,,jak Cię widzą, tak Cię (i Firmę) piszą”

  • Rola pierwszego wrażenia jako wizytówki Twojej, Firmy, Twojego Szefa
  • Reprezentujesz Firmę – wymogi dotyczące stroju w pracy czyli jak budować profesjonalny wizerunek własny, Szefa, Firmy
  • Elementy dress code’u u Asystentki – moda a wymogi biznesowe versus Twoja sylwetka i uroda

SAVOIR VIVRE BIZNESOWY

  • Elementy zachowań dyplomatycznych wobec Klientów, Szefa, Gości i Współpracowników
  • Savoir vivre biznesowy – czym różni się od towarzyskiego czyli elementy powitania, precedencji, przedstawiania, gościnności

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA – JESTEM WIZERUNKIEM FIRMY

  • Kim jest klient? – dla mnie, dla Firmy, dla Szefa oraz co z tego wynika
  • Złote Standardy obsługi Klienta w sekretariacie
  • Typy ,,trudnych” Klientów – wskazane sposoby reakcji, relacji, komunikacji
  • Wybrane narzędzia komunikacyjne m.in. parafraza, dojaśnianie
  • Dopasowanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej w profesjonalnej obsłudze
  • Specyfika komunikacji werbalnej z klientem czyli słowa wskazane oraz zakazane

ASYSTENTKA WSPARCIEM DLA OSOBY ZARZĄDZAJĄCEJ

  • Ustalanie i doprecyzowanie zasad współpracy w zespole Asystentka i Osoba Zarządzająca
  • Budowanie wzajemnego zaufania czyli co należy wiedzieć, rozumieć i uszanować w tym polityka prywatności i poufności
  • Cykliczne spotkania z Przełożonym – wskazana częstotliwość oraz co na nich omawiać
  • Pozyskiwanie informacji, zadawanie pytań, feedback czyli kto, komu i w czym pomaga
  • Zasady przekazywania i przyjmowania informacji

ORGANIZOWANIE I KONTROLA CODZIENNYCH OBOWIĄZKÓW, CZYLI JAK ZWIĘKSZYĆ WŁASNĄ EFEKTYWNOŚĆ

  • Rutyna i rytuały w pracy Asystentki czyli co powinno być nawykiem
  • Hierarchia ważności spraw, ustalanie priorytetów
  • Ustalanie dnia pracy i zakresu obowiązków dziennych, tygodniowych, miesięcznych
  • Ochrona własnego czasu oraz ochrona czasu osoby Zarządzającej
  • Higiena pracy i odpoczynku – jak pracuje nasz umysł i jak to wykorzystać

ORGANIZACJA SPOTKAŃ SŁUŻBOWYCH PRZEŁOŻONEGO – NAJLEPSZE PRAKTYKI

  • Podstawowe zasady umawiania, potwierdzania i odwoływania spotkań
  • Sprawna organizacja, agenda i notatki ze spotkania – co powinny zawierać
  • Savoir-vivre i obowiązki Asystentki podczas wizyty Gości i Klientów w biurze

MONITOROWANIE I PROWADZENIE ROZMÓW TELEFONICZNYCH

  • Formuła powitalna to pierwsze wrażenie – co najpierw powinien słyszeć Klient
  • Kolejność łączenia oraz anonsowanie rozmów
  • Filtrowanie rozmów czyli ochrona czasu Przełożonego
  • Umawianie spotkań, wyjazdów, rezerwacji
  • Trudne sytuacje – jak sobie z nimi radzić?
  • Bank przydatnych zwrotów

Informacje o prelegentach:

trener Effect Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Wydarzenie: Akademia Asystentki i Sekretarki