Szkolenie: Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/akademia-handlowca---czyli-jak-sprzedawac-wiecej-i-efektywniej-zglos-2-osoby---trzecia-osoba-gratis-71355

Informacje o szkoleniu

  • Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)


    ID szkolenia: 71355
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    Poznań
    centrum
    60-064 Poznań
    woj. wielkopolskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 3-4.09.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni - 16 godzin dydaktycznych
  • Organizator szkolenia:

    Mati Consulting Szkolenia
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa. Dziś najlepsze firmy to te, które mają najlepszych handlowców. Najlepiej prosperujące organizacje na świecie to te, które potrafią najlepiej sprzedawać. Umiejętność sprzedawania przekłada się na wysokie dochody i bezpieczeństwo zatrudnienia. Bez względu na to, jakie zmiany zajdą w gospodarce, zapotrzebowanie na najlepszych handlowców zawsze będzie wysokie. Celem szkolenia jest przygotowanie osób uczestniczących w szkoleniu do samodzielnej pracy na stanowisku handlowca. Uczestnicy poznają poszczególne elementy pracy w handlu. Każdy Uczestnik pozna zasady komunikacji z klientem, zasady budowania pozytywnego wizerunku, zasady poszukiwania nowych klientów. Szkolenie również uświadamia Uczestnikom jaką rolę odgrywa marketing, reklama – która wspomaga proces sprzedaży.

Szkolenie skierowane jest do:

obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, opiekunowie klienta, zespoły sprzedażowe i inni. Szkolenie dla firm o różnym przekroju branż oraz dla osób indywidualnych, również studentów, bezrobotnych. Szkolenie przeznaczone dla tych, którzy związani są lub będą zajmować się pozyskiwaniem klientów, pracują lub będą pracować z Klientami, dla osób podejmujących własną działalność gospodarczą oraz dla wszystkich, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat sposobów pozyskiwania Klienta i organizacji sprzedaży

Program szkolenia:

1. Charakterystyka pracy przedstawiciela handlowego
2. Cechy i predyspozycje do sprzedaży
3. Sprawna komunikacja i budowanie relacji z Klientem
4. Kreowanie potrzeb klienta
5. Obsługa klienta jako klucz do sukcesu
6. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy przez handlowca
7. Psychologia sprzedaży
8. Sposoby poszukiwania potencjalnych klientów
9. Metody poszukiwania potencjalnych klientów
10. Planowanie rozmowy z klientem - budowanie baz klientów
11. Organizacja sprzedaży - przygotowanie oferty
12. Zarządzanie czasem
13. Podstawy planowania pracy handlowca
14. Analiza wykorzystania czasu

Informacje o prelegentach:

Pani IWONA - od 14 lat trener w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz prac administracyjno-biurowych firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności: organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami oraz studiów magisterskich o specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwami. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży.
W latach 1997-2001 pracownik PKO BP S.A. (działy: sekretariat, Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego i Wydział Obsługi Klientów Instytucjonalnych). Współpracowała z ogólnopolską firmą transportową, w zakresie obsługi, sprzedaży i marketingu.
Od 2003 roku współpracuje ze szkołami wyższymi i średnimi jako wykładowca/nauczyciel w zakresie m.in. marketingu i reklamy na rynku w kraju i zagranicą, profesjonalnej sprzedaży, organizacji sprzedaży w firmie, planowania ścieżek kariery zawodowej w zakresie organizacji, pracowni administracyjno-biurowej.
Przez około 8 lat przygotowywała młodzież jak również była egzaminatorem - egzaminów państwowych w zakresie nadawania tytułu technika handlowca oraz ekonomisty.
W 2010 roku otrzymała akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego przez Starostę Gostyńskiego.

Posiada bogate doświadczenie w zakresie szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu czy marketingu. Od 2008 roku prowadzi ogólnopolską firmę, którą zarządza.

Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.
Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom, instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:

Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Obsługa klienta i techniki sprzedaży
Akademia handlowca
Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
Pracownik administracyjno - biurowy
Obsługa sekretariatu i biura
Planowanie i organizowanie pracy własnej
Telemarketing
Techniki sprzedaży
Profesjonalna obsługa klienta
Doskonalenie procesu sprzedaży
Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
Negocjacje i metody wywierania wpływu
Budowanie i zarządzanie zespołem ludzi
Profesjonalne prezentacje
Skuteczny menedżer
Zarządzanie wizerunkiem firmy
Skuteczna komunikacja interpersonalna

Wydarzenia towarzyszące:

Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1180 - brutto / osoba

Cena zawiera:

szkolenie, przerwy kawowe, zaświadczenie imienne

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie na maila:
maticonsulting@szkolenia-mc.pl
płatność na podstawie faktury

Szkolenie, kurs: Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)