Szkolenie: AKREDYTOWANY KURS KANCELARYJNO ARCHIWALNY 2 STOPNIA (54 H)

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/akredytowany-kurs-kancelaryjno-archiwalny-2-stopnia-54-h-68334

Informacje o szkoleniu

  • AKREDYTOWANY KURS KANCELARYJNO ARCHIWALNY 2 STOPNIA (54 H)


    ID szkolenia: 68334
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Prawo
  • Adres szkolenia:

    Inkubator Przedsiebiorczości ALTER
    Al. Warszawska 102
    20-824 Lublin
    woj. lubelskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 18-29.09.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    PLAN KURSU

    1 dzień (18.09)
    godz. 9.00 - 11.15 /rozpoczęcie, zajęcia 3 godz./
    godz. 11.15 - 11.30 /przerwa na kawę/
    godz. 11.30 - 13.00 /c.d. zajęć 2 godz./
    godz. 13.00 - 13.15 /przerwa na kawę/
    godz. 13.15 - 15.30 /c.d. zajęć 3 godz./

    2 dzień (19.09)
    godz. 9.00 - 11.15 /rozpoczęcie, zajęcia 3 godz./
    godz. 11.15 - 11.30 /przerwa na kawę/
    godz. 11.30 - 13.00 /c.d. zajęć 2 godz./
    godz. 13.00 - 13.15 /przerwa na kawę/
    godz. 13.15 - 15.30 /c.d. zajęć 3 godz./

    3 dzień (20.09)
    godz. 9.00 - 11.15 /rozpoczęcie, zajęcia 3 godz./
    godz. 11.15 - 11.30 /przerwa na kawę/
    godz. 11.30 - 13.00 /c.d. zajęć 2 godz./
    godz. 13.00 - 13.15 /przerwa na kawę/
    godz. 13.15 - 15.30 /c.d. zajęć 3 godz./

    4 dzień (21.09)
    godz. 9.00 - 11.15 /rozpoczęcie, zajęcia 3 godz./
    godz. 11.15 - 11.30 /przerwa na kawę/
    godz. 11.30 - 13.00 /c.d. zajęć 2 godz./
    godz. 13.00 - 13.15 /przerwa na kawę/
    godz. 13.15 - 15.30 /c.d. zajęć 3 godz./

    5 dzień (27.09)
    godz. 9.00 - 11.15 /rozpoczęcie, zajęcia 3 godz./
    godz. 11.15 - 11.30 /przerwa na kawę/
    godz. 11.30 - 13.00 /c.d. zajęć 2 godz./
    godz. 13.00 - 13.15 /przerwa na kawę/
    godz. 13.15 - 15.30 /c.d. zajęć 3 godz./

    6 dzień (28.09)
    godz. 9.00 - 11.15 /rozpoczęcie, zajęcia 3 godz./
    godz. 11.15 - 11.30 /przerwa na kawę/
    godz. 11.30 - 13.00 /c.d. zajęć 2 godz.
    godz. 13.00 - 13.15 /przerwa na kawę/
    godz. 13.15 - 15.30 /c.d. zajęć 3 godz.

    7 dzień (29.09)
    godz. 9.00 - 11.15 /rozpoczęcie, zajęcia 3 godz./
    godz. 11.15 - 11.30 /przerwa na kawę/
    godz. 11.30 - 13.45 /c.d. zajęć 3 godz./
  • Organizator szkolenia:

    Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
    Aleja Warszawska 102
    20-824 Lublin
    woj. lubelskie
    O firmie Inne oferty firmy
Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

-przekazanie kompleksowej wiedzy z zakresu tworzenia, obiegu i archiwizacji dokumentów w instytucji, firmie, projekcie;
-zapoznanie z zasadami prawidłowej archiwizacji akt oraz procedurami brakowania;
-nabycie umiejętności praktycznego wykorzystania normatywów kancelaryjnych,
-nabycie umiejętności właściwego kwalifikowania i klasyfikowania dokumentów,
-przygotowanie uczestników do samodzielnego postępowania w zakresie tworzenia własnych dokumentów oraz archiwizowania całości dokumentacji instytucji, firmy, projektu.

Szkolenie skierowane jest do:

Dyrektorzy kierownicy jednostek i firm, kierownicy działów administracyjnych, archiwiści zakładowi, pracownicy samorządowi, urzędnicy administracji państwowej wszystkich szczebli, osoby odpowiedzialne za prowadzenie i archiwizację dokumentacji, osoby realizujące projekty finansowane z Funduszy Europejskich.

Program szkolenia:

PROGRAM SZKOLENIA
7 dniowy program (54 godzinny)

1. Przegląd wybranych przepisów branżowych (np. sądownictwo, ochrona zdrowia, pomoc społeczna) określających sposób postępowania z dokumentacją w konkretnej jednostce, firmie, urzędzie – studium wybranych przypadków;
2. Postępowanie z dokumentacją w przypadku nakładania się na siebie różnych systemów oraz zasad w zakresie archiwizacji;
3. Przegląd oraz praktyczne stosowanie prawodawstwa polskiego oraz unijnego w zakresie sposobu postępowania z dokumentacją realizowanych projektów unijnych;
4. Obieg i archiwizacja dokumentów – tworzenie własnych regulacji wewnętrznych w oparciu o zasady i przepisy ogólne;
5. Konstruowanie własnej instrukcji kancelaryjnej oraz archiwalnej (opcjonalnie – zbioru procedur);
6. Tryb oraz zakres wprowadzania zmian w już istniejących regulacjach własnych;
7. Jednolity rzeczowy wykaz akt – system klasyfikowania oraz oznaczania wytwarzanej w jednostce dokumentacji;
8. Tworzenie jednolitego rzeczowego wykazu akt w oparciu o przepisy ogólne, branżowe oraz zarządzenia własne;
9. Tryb oraz zakres wprowadzania zmian i aktualizacji w obowiązującym w jednostce rzeczowym wykazie akt;
10. Podstawy prawne oraz rodzaje i zakres ograniczeń w dostępie do informacji tajnej i poufnej;
11. Podstawy prawne oraz zakres ochrony danych osobowych;
12. Tworzenie oraz wdrażanie własnych regulacji, procedur i rozwiązań organizacyjnych w zakresie ochrony dostępu do informacji;
13. Systemy oraz pomoce ewidencyjne na poziomie obiegu dokumentacji w jednostce (kancelaria, sekretariat, komórka merytoryczna);
14. Systemy oraz pomoce ewidencyjne w archiwum zakładowym (składnicy akt);
15. Obowiązki aktotwórców w zakresie tworzenia dokumentacji archiwalnej wynikające z realizacji zapisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym;
16. Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych;
17. Przekazywanie dokumentacji archiwalnej do archiwum państwowego – aspekty formalno-prawne i organizacyjne;
18. Podstawy prawne postępowania z dokumentacją jednostek likwidowanych lub reorganizowanych;
19. Obowiązki aktotwórcy w zakresie zabezpieczenia dokumentacji niearchiwalnej ze szczególnym uwzględnieniem dokumentacji płacowo-osobowej pracowników jednostki likwidowanej;
20. Obowiązki aktotwórcy w zakresie zabezpieczenia oraz przekazania do archiwum państwowego powstałej w jednostce dokumentacji archiwalnej;
21. Aspekty formalno-prawne oraz organizacyjne funkcjonowania archiwów depozytowych;
22. Zasady postępowania z dokumentem papierowym i elektronicznym – najważniejsze podobieństwa i różnice. Przegląd aspektów formalno-prawnych, organizacyjnych oraz finansowych;
23. Zagadnienia związane z digitalizacją dokumentu papierowego;
24. Ramowe wymagania prawne i techniczne dotyczące tworzenia, obiegu i archiwizacji e-dokumentu. Przegląd ciekawszych realizacji.

Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.

Więcej informacji na stronie: www. orylion.pl

Informacje o prelegentach:

Grzegorz Zawistowski
dyplomowany archiwista, posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy archiwistycznej w ramach, której opracowano oraz wdrożono wiele instrukcji kancelaryjnych oraz innych normatywów regulujących obieg i archiwizację dokumentacji w instytucjach państwowych oraz firmach komercyjnych.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1700zł - VAT zw.

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe,serwis kawowy,lunch,imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia,istnieje możliwość rezerwacji zakwaterowania dla uczestnika, ankieta oceniająca szkolenie, test sprawdzający wiedzę (pre i post test)

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem, faxem, pocztą. Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom e-mailem na 7 dni przed kursem, po potwierdzeniu prosimy o dokonywanie wpłat za kurs na konto wskazane w potwierdzeniu. Faktury zostaną przekazane uczestnikom osobiście na kursie lub wysłane pocztą. Istnieje możliwość płatności gotówką w dniu kursu po uzgodnieniu z organizatorem.

Zgłoszenie jest umową uczestnictwa w kursie zawartą pomiędzy Organizatorem a firmą/uczestnikami zgłoszonymi. Warunkiem uczestnictwa w kursie jest przesłanie do organizatora zgłoszenia. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej lub telefonicznej. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z kursu. W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie do 8 dni przed kursem, zwracamy całą wpłatę; w przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 8 dni lub niestawienie się na kursie- uczestnik zostanie obciążony kosztem 100% wartości zamówienia. W przypadku odwołania kursu zwracamy wpłaconą opłatę za kurs. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany prowadzących/ trenerów oraz miejsca kursu z przyczyn niezależnych od organizatora.

Szkolenie, kurs: AKREDYTOWANY KURS KANCELARYJNO ARCHIWALNY 2 STOPNIA (54 H)