O szkoleniu
Podczas szkolenia online "Analiza rynku dla Product Managera" poznasz kluczowe aspekty rynkowe, jakie należy przeanalizować , aby skutecznie zarządzać produktem / grupą produktów oraz przygotować i wdrażać skuteczne strategie produktowe.
W czasie szkolenia online / webinaru:
- dowiesz się co jest potrzebne Product Managerowi / Specjaliście ds. produktu, aby przygotować skuteczny plan dla produktu,
- poznasz kluczowe elementy dobrej analizy oraz skuteczne narzędzia do jej przeprowadzenia,
- nauczysz się wykorzystywać te narzędzia w codziennej pracy z produktami,
- podniesiesz swoje kompetencje strategicznego myślenia i zarządzania produktami.
Szkolenie jest przeznaczone dla osób zajmujących się obszarem produktu / zarządzaniem produktami, planującym nowe przedsięwzięcie produktowe, chcącym usystematyzować proces product managementu.
Program szkolenia
- Co i jak należy analizować, aby mieć solidny obraz sytuacji rynkowej.
- Narzędzia do analizy i skutecznych decyzji dla Product Managerów.
- Jak budować strategie produktowe?
- Case studies.
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
